Weet ik niet, maar dit dacht ik gewoon. dit blijkt ook te kloppen. Die vriendin uit de OP zegt hetzelfde, behalve dan datie bij hem wel flink groeit als die hard wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef Sjeen het volgende:
Hoe kom je er eigenlijk bij dat dikke(re) mannen per definitie een kleine piemel hebben
Niet echt een valide conclusie hè...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dit dacht ik gewoon. dit blijkt ook te kloppen. Die vriendin uit de OP zegt hetzelfde, behalve dan datie bij hem wel flink groeit als die hard wordt.
Gratenpakhuis is niet slank, maar gewoon te dun. Ik denk dat de grens daarbij niet duidelijk te trekken is. Maar echt mooi slank kan ik wel waarderen. Denk dan b.v. aan een Alwien Tulner (hoewel het al een eeuwigheid is sinds ik haar voor het laatst zag, dus ik heb het over haar bijna 10 jaar terug).quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:37 schreef mysterieblonde het volgende:
Nee, Nee ik doelde op een aantal posts waarin gezegd werd dat zij ook niet van gratenpakhuizen hielden. Dit bedoelde ik met 'welgevormd'. Misverstandje.
O, ok. Ik heb het draadje niet geheel doorgelezen.quote:En nee, ik heb geen maatje meer. Ik heb al eerder in dit topic gezegd 1.65 te zijn en 53kg te wegen. Brede heupen en een c cup.
Het is wel zo dat ze gemiddeld kleiner zijn in de zin van dat het vet de penetratiediepte vermindert.quote:
Ik zei toch ook 'ik dacht' en ik beweer ook niet dat de conclusie wel/niet klopt. Al vind ik dat het nog steeds wel opgaat.quote:
hihi dit is exact wat ik een vrouw met ervaring wilde vragen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze gemiddeld kleiner zijn in de zin van dat het vet de penetratiediepte vermindert.
Verder zal het wel gemiddeld hetzelfde zijn lijkt mij.
Het lijkt mij een kwestie van common sense...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef mysterieblonde het volgende:
hihi dit is exact wat ik een vrouw met ervaring wilde vragen.
Ja is ook zo, maar wat ik me dan afvraag is...kan je het dan ook induwen zodat het meer naar buiten komt. Dat ga je ook niet zomaar zitten doen. En natuurlijk is dit ook vrijwel onmogelijk tijdens de sex...maar wellicht wel handig op andere momenten. Iig om te weten hoe ver je kan gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het lijkt mij een kwestie van common sense...
Je haalt mij de letters van het toetsenbordquote:
Zo'n lul ben ik inderdaad wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef VirtualMemory het volgende:
Je haalt mij de letters van het toetsenbord
nee normaal niet. al gezegd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Vind je obese mensen aantrekkelijk, TS?
whaha hoe moet dat op zn brits...? sex klinkt toch veel geiler dan seks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:10 schreef SpecialK het volgende:
Mag ik de TS vriendelijk vragen of zij 'seks' goed zou willen spellen. Tenzij je de beste man op z'n Brits geneukt hebt
Ow oke dus je bedoelt echt dik. Naja ik zou er niet warm van worden..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:15 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
whaha hoe moet dat op zn brits...? sex klinkt toch veel geiler dan seks.
sex sex sex.
@ be strong: Moeilijk te zeggen, maar zodra de BMI indicator zegt dat je vermoedelijk te zwaar bent. Ikzelf zit op gezond gewicht. Zijn geschatte lengte is met 75kg al te zwaar. Maar vermoedelijk zit die boven de 100. Dat geeft een BMI van 33,7 minimaal.
Need i say more?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een watte???quote:
een ditte..quote:
inderdaad, beetje ziek maar het bestaatquote:
Eetproblemen.. Waar haal je dat idee vandaan?? Zelf ben ik niet zo groot maar wel slank.. Mijn vriend is stevig gebouwd (en soms klaag ik dat ie moet afvallen).. Maargoed hij is niet dik maar ook niet aan de dunne kant... Daarom dat ik wou weten wat jij dik vond.. Maargoed jij hebt het over iemand met overgewicht en daar kan ik niks over zeggen.. behalve dat ik er niet warm ervan zal worden..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
een watte???
Thnx be-strong! Ik ben inderdaad niet lelijk, maar op fok kan je ze maar beter laten denken/trollen... ik heb t idee dat je zelf ook eetproblemen hebt? Sorry als dat niet zo is...
fair enough...Ja mijne is wel gewoon echt te dik. ik dacht dat omdat je be strong heet. dat doet me erg denken aan be strong for ana. Voor meisjes met anorexia. Maar goed...is dus niet zo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef be-strong het volgende:
[..]
Eetproblemen.. Waar haal je dat idee vandaan?? Zelf ben ik niet zo groot maar wel slank.. Mijn vriend is stevig gebouwd (en soms klaag ik dat ie moet afvallen).. Maargoed hij is niet dik maar ook niet aan de dunne kant... Daarom dat ik wou weten wat jij dik vond.. Maargoed jij hebt het over iemand met overgewicht en daar kan ik niks over zeggen.. behalve dat ik er niet warm ervan zal worden..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |