abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100665330
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 13:00 schreef mysterieblonde het volgende:

[..]

ja dat wel. dat is juist waar ik over inzit. het zijn ook de blikken van mensen op straat. een hoop dingen die ook meewegen...
moest toch wel even lachen om het woord meewegen aangezien het over een dik persoon gaat xd nja slechte humor

maar ontopic: ik heb ooit een vrienden gehad van 1.50 en ben zelf 2 meter en dan wordt je ook nogal aangekeken.. Gewoon negeren na een paar weken ben je het gewend
pi_100666587
Er is niets leuker om mee te vrijen dan een vrouw met rondingen. Niet het type aardappalzak, maar rondingen waar ze moeten zijn.
Ik heb eigenlijk maar 1x een magere gehad, en die neukte niet goed. Ze was helemaal nooit geil, zelfs geen natte poes. Geef mij maar "Molly"
pi_100693826
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 01:23 schreef martinmonkey het volgende:

[..]

moest toch wel even lachen om het woord meewegen aangezien het over een dik persoon gaat xd nja slechte humor

maar ontopic: ik heb ooit een vrienden gehad van 1.50 en ben zelf 2 meter en dan wordt je ook nogal aangekeken.. Gewoon negeren na een paar weken ben je het gewend
Ik dacht hetzelfde toen ik het schreef, met meer woorden had ik zoiets van ehhh...foute woordkeuze ;)

Vorige week heb ik hem nog gezien op een festival, maar er waren allerlei vrienden bij die er niks vanaf weten, dus hebben we 'normaal' gedaan tegen elkaar. Wel apart maar t idee van we hebben samen een geheimpje was ook wel leuk. Heb wel stiekem een beetje zitten voelen tijdens een druk concert, maar ik wilde niet riskeren dat iemand het zou merken. Beetje kinderachtig eigenlijk allemaal. Dingen stiekem doen :')
Karma will get back @ you
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:16:30 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_100694276
Ik vind het wel romantisch klinken, dat stiekeme O+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:13:31 #280
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_100701346
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef mysterieblonde het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde toen ik het schreef, met meer woorden had ik zoiets van ehhh...foute woordkeuze ;)

Vorige week heb ik hem nog gezien op een festival, maar er waren allerlei vrienden bij die er niks vanaf weten, dus hebben we 'normaal' gedaan tegen elkaar. Wel apart maar t idee van we hebben samen een geheimpje was ook wel leuk. Heb wel stiekem een beetje zitten voelen tijdens een druk concert, maar ik wilde niet riskeren dat iemand het zou merken. Beetje kinderachtig eigenlijk allemaal. Dingen stiekem doen :')
Daar krijg ik een beetje een raar beeld bij, bij dat stiekeme gevoel en dat bij zo'n dik iemand met een kleine.. :P
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')