Kijk, daar hou ik nou van. Lekker zelfverzekerd, en dan gebeurt dat ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef mysterieblonde het volgende:
![]()
Heb ik nu niks meer aan. En zoiets moet je toch zelf ontdekken. ik vind wel weer zo iemand. Die mazzel heb ik dan weer wel.
doggy dan? lekker die pens over je billen, heerlijk toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:58 schreef Teen het volgende:
absolute no go. Ik ben smal en klein, lijkt me niet echt prettig om een zwaar iemand boven op me te hebben. En alleen maar boven op lijkt me ook niks.
Klinkt niet aantrekkelijk, bah.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
doggy dan? lekker die pens over je billen, heerlijk toch?
En een groot iemand dan? Lijkt me ook vreemd om als klein vrouwtje bovenop je te hebben, beetje tegen zijn borst aanstaren...quote:Op maandag 4 juli 2011 00:58 schreef Teen het volgende:
absolute no go. Ik ben smal en klein, lijkt me niet echt prettig om een zwaar iemand boven op me te hebben. En alleen maar boven op lijkt me ook niks.
Lijkt me inderdaad ook niet echt geweldig, inderdaad. Maar ik heb dan ook geen grote vriend gelukkig!quote:Op maandag 4 juli 2011 13:00 schreef Northside het volgende:
[..]
En een groot iemand dan? Lijkt me ook vreemd om als klein vrouwtje bovenop je te hebben, beetje tegen zijn borst aanstaren...
Verliefd worden op een gehandicapte jongen is wat mij betreft ergerquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind dikke mensen altijd zo vies. hoe ze zo met hun onbeholpen grote lichaam ergens neer ploffen. Of dikke mensen die aan het eten zijn.
Maar ik heb het idee dat het TS meer om de persoon gaat dan om dikke mensen. Ik ken een meisje die verliefd is geworden op een gehandicapte jongen. Wat is erger?
ditquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe lelijk moet jij zijn om met dikke mensen sex te hebben
Dat je zelf nou zo oppervlakkig bent dat je alleen naar uiterlijk kan kijken.... dan verdien je niks anders dan iemand die net zo verrot is als jij. Daar wordt je ook niet gelukkig van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:04 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe lelijk moet jij zijn om met dikke mensen sex te hebben
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef mysterieblonde het volgende:
[..]
Dat je zelf nou zo oppervlakkig bent dat je alleen naar uiterlijk kan kijken.... dan verdien je niks anders dan iemand die net zo verrot is als jij. Daar wordt je ook niet gelukkig van.
Als je zegt dat je het vies vind of lelijk, of zelfs raar. dan snap ik dat nog (vond en vind ik zelf ook)
my point exactly. thnx for your stupidity. je hebt vast een emotioneel vermogen van een soeplepel.quote:
Indien deze gehandicapte een pik heeft van zo'n 18-20cm en een gevulde bankrekeningquote:Op maandag 4 juli 2011 18:15 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Verliefd worden op een gehandicapte jongen is wat mij betreft erger
Wat als iemand met overgewicht een pik van 20 cm heeft en een gevulde bankrekening?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:12 schreef moersklets het volgende:
[..]
Indien deze gehandicapte een pik heeft van zo'n 18-20cm en een gevulde bankrekening
gaan er echt een hoop vrouwen overstag je moet ze niet onderschatten!
You rang?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat als iemand met overgewicht een pik van 20 cm heeft en een gevulde bankrekening?
Nee.quote:
even weer de OP naar voren halen... hahahaha, wat een pracht verhaal. Mysterie Blond... die vriend van jou heeft heeeeel veeeeel masselquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:03 schreef mysterieblonde het volgende:
hihi er staat sex met een dikke man in de TT![]()
Eerst vond ik dat allemaal maar raar en ik dacht ook dat dikke mannen kleine piemeltjes hebben.
Bovendien doe je dat natuurlijk niet zomaar even, want het is nou niet echt iets waar je geil van wordt.
Maar goed. ik heb een goede vriend die best wel dik is. Al heel lang waren we heel close, maar dat dit ooit zou gebeuren had ik niet verwacht. Tot ik laatst bij hem op bezoek ging.
Zoals verwacht had hij inderdaad een klein piemeltje en werd het heel hard werken voor mij. Maar toch vond ik het heel bijzonder omdat we zo close waren en we eigenlijk t enige wat we niet van elkaar wisten nu wel gedeeld hadden.
Wat ik me eigenlijk afvraag he...Zijn er meer mensen die ervaring hebben met sex met dikke mensen. ik hoor er eigenlijk nooit wat over. (wel toevallig een vriendin laatst die een dikke fuckbuddy heeft) Ligt er een soort taboe op ofzo?
Trouwens...als je de keus hebt, neem dan maar gewoon de niet dikke persoon. Want dat is toch een stuk makkelijker allemaal.
enlighten me!
Drogredenatie, ik snap er tevens geen fuck van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Mycka het volgende:
Een dik persoon heeft niet per definitie een kleinere pik dan een dunne kerel. Dat zou betekenen dat in de baarmoeder al beslist wordt of iemand dik gaat worden met bijbehorende kleine pik.
dit is niet eens een poging tot argumentatie. WTF probeer je eigenlijk te zeggen? Ik snap er geen kont vanquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Mycka het volgende:
Een dik persoon heeft niet per definitie een kleinere pik dan een dunne kerel. Dat zou betekenen dat in de baarmoeder al beslist wordt of iemand dik gaat worden met bijbehorende kleine pik.
Oja, en dit vind ik ook ergerlijk, eerst zeggen dat je niet verliefd wordt op het lijf, en dan later kom je met de mededeling dat je strakke droge kerels niet boeiend vind, en dat er wel degelijk vet aan mag zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Mycka het volgende:
Daarnaast word ik verliefd op een mens, zijn karakter, zijn humor. Niet op een lijf. Ik heb hele strakke droge kerels gehad en ik vond het niet boeiend. Er mag best wat vet aan zitten.
A wacht, ik heb het mysterie ontrafelt, ze bedoelt te zeggen dat ''het dan in de genen vastgelegd is of je dik wordt ja of nee, en dat je daar in je leven niks aan kan doen, en dat penislengte onevenredig is aan de dikte van je postuur.''quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:26 schreef tarantism het volgende:
[..]
dit is niet eens een poging tot argumentatie. WTF probeer je eigenlijk te zeggen? Ik snap er geen kont van
hehe, briljant dit. Je haalt je eigen bewering in zin 1 onderuit met je bewering in zin 2. Jij bent waarschijnlijk de eerste die een discussie kan verliezen zonder een tegenstander te hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef Mycka het volgende:
Daarnaast word ik verliefd op een mens, zijn karakter, zijn humor. Niet op een lijf. Ik heb hele strakke droge kerels gehad en ik vond het niet boeiend. Er mag best wat vet aan zitten.
Zijn penis zal echt niet 5 / 10 cm langer worden later, moet ik je toch teleurstellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef mysterieblonde het volgende:
Kinders...niet ruziemaken...ik snap wel wat Mycka wil zeggen.
Mycka hoe zit het dan met jouw vriend/man? Is zijn piemel kleiner in vergelijking tot minder dikke mannen? Aangezien je genoeg vergelijkinsmateriaal hebt? Ik vraag me dus eigenlijk af of er nog hoop is voor zijn penislengte (iemand anders zei in PM datie zich misschien nog niet helemaal heeft laten gaan en dat t daarom nog niet zo veel leek, maar dat dat kan veranderen)
Het gaat natuurlijk nog steeds om de persoon en t kan allemaal wel, maar toch hoop ik stiekem op wat meer.
Verder begin ik wel steeds meer voor hem te voelen, maar ik vind de stap nog te groot. (hij woont ook nog eens ver weg) Dus to be continued...al gaat dit wel echt lange termijn werk worden.
Fijne aaf iedereen! En bedankt voor de positieve reacties. it makes me feel special.
Wat? Dan zou hij de eerste keer seks met je hebben gehad met een halfslappe piemel ofzo? Zo werkt het niet he. Hij heeft gewoon een klein pikkie, leer er maar mee leven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik vraag me dus eigenlijk af of er nog hoop is voor zijn penislengte (iemand anders zei in PM datie zich misschien nog niet helemaal heeft laten gaan en dat t daarom nog niet zo veel leek, maar dat dat kan veranderen)
wel een creative smoes. Er bestaan trouwens heel wat middeltjes om je penis te evrlengen, als ik de inbox van mijn mailaccount mag gelovenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Wat? Dan zou hij de eerste keer seks met je hebben gehad met een halfslappe piemel ofzo? Zo werkt het niet he. Hij heeft gewoon een klein pikkie, leer er maar mee leven.
Wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef redboyke het volgende:
ik dacht dat vrouwen zogezegd meer naar het karakter keken.
Als je het echt vervelend vindt dat je overgewicht hebt... doe er dan wat aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef redboyke het volgende:
ben zelf op het moment 25kilo te dik maar hoe die mensen hier reageren is echt niet normaal!
toen ik 18 was woog ik ook maar 55 kilo. kon ik eten wat ik wou en kwam ik niks bij, nu is dat helaas wat meer. zit nog wel onder de meilpaal van 100kilo
Wat is er hypocriet aan eerlijk zeggen dat je het niet aantrekkelijk vindt?quote:ik dacht dat vrouwen zogezegd meer naar het karakter keken. wat een hypocriete mensen hier,
Ja, dat is natuurlijk wel een keuze, buiten enkele gevallen om...quote:wacht maar tot je zelf wat dikker word.
Mooi.quote:verder heb ik nog nooit klachten gehad dat ie te klein was of dat de sex niet goed was.
Ik heb ook genoeg slanke dames in bed aan mogen treffen die kinky zijn. Dat is bepaald niet af te lezen aan omvang... Zo zullen er ook best hele preutse dikke vrouwen zijn.quote:trouwens mollige vrouwen zijn kinky die zijn echt niet zo preuts.
Dat mag.quote:ik vind dat uiterlijk er niet zo toe doet belangerijkste voor mij is de ogen en het karakter.
Je voelt je denk ik een beetje aangesproken? Beledigd? ik denk niet dat vrouwen meer naar karakter kijken. En alles wat in dit topic staat gaat over TS der maatje. Niet over jou. Wat gezegd is over dikke mannen gaat over dikke mannen in het algemeen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef redboyke het volgende:
ben zelf op het moment 25kilo te dik maar hoe die mensen hier reageren is echt niet normaal!
toen ik 18 was woog ik ook maar 55 kilo. kon ik eten wat ik wou en kwam ik niks bij, nu is dat helaas wat meer. zit nog wel onder de meilpaal van 100kilo
ik dacht dat vrouwen zogezegd meer naar het karakter keken. wat een hypocriete mensen hier, wacht maar tot je zelf wat dikker word. verder heb ik nog nooit klachten gehad dat ie te klein was of dat de sex niet goed was. trouwens mollige vrouwen zijn kinky die zijn echt niet zo preuts.
ik vind dat uiterlijk er niet zo toe doet belangerijkste voor mij is de ogen en het karakter.
Wel je lekkere bezwete bierbuik die over haar lichaam heen schuurt.. maar dat is natuurlijk ook geil, ben je ook harig daar?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef otacon het volgende:
Nou heb zelf 136 kilo gewogen en dat met een lengte van 1.78m en heb nog nooit een klacht van een dame gehad en mits een man zichzelf goed ondersteund als hij bovenop moet dan hoort het ook niet al te zwaar te zijn voor een dame.
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat mollige vrouwen minder seks zouden hebben en er daardoor meer uit zouden proberen te halen als ze het wel hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Met t dikgedrukte ben ik het ook niet eens. Net alsof alle mollige vrouwen wild zijn in bed. Die kunnen toch moeilijker bewegen/minder lang volhouden/minder sexy. Ze hebben alleen geen schaamte.
offeh.. een soort van nep conclusie, omdat de mannen die een dikkere vrouw wat zien doen dit allicht eerder als wild bestempelen dan bij een neutrale vrouw, ook al doen ze het zelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Northside het volgende:
[..]
De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat mollige vrouwen minder seks zouden hebben en er daardoor meer uit zouden proberen te halen als ze het wel hebben.
Dat is natuurlijk een waardeloze redenering, maar ik zou echt niets anders kunnen bedenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |