SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat keuren ze wel goed.... alleen het vragen om foto's is ook banwaardigquote:
Dit is mn laatste, ga zo mn mandje in. The next is yoursquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef clevy het volgende:
SNOTVERDOMME ! ik was een nieuwe aan t openen
Mag je ook niet in het algemeen om foto's van tetten vragen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat keuren ze wel goed.... alleen het vragen om foto's is ook banwaardig
Jij slaapt in een mandje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dit is mn laatste, ga zo mn mandje in. The next is yours
Dat wel....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mag je ook niet in het algemeen om foto's van tetten vragen?
Dat mag... want geen tepel.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Dus die vakantiefoto van mij met Peuter waar een stukje borst op te zien is, zou dat nog net wel of net niet mogen?
Laat eens zien, dan beoordelen we dat,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Dus die vakantiefoto van mij met Peuter waar een stukje borst op te zien is, zou dat nog net wel of net niet mogen?
Down boy.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Laat eens zien, dan beoordelen we dat,
In het google adsense discussie topic ergens....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat om de tepels? Waar kan ik die regels ergens lezen?
Op haar tetten wel ja.... maar niet op de foto....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat LE er tepels op heeft zitten.
quote:
Zeg, niet alle mannen over 1 kam scheren jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een beetje laat voor de mannen hier geloof ik.
Wees gerust, daar was ik in het geheel niet mee bezig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je moet heel wat meer doen om hem omhoog te krijgen, schat.
ja ja.. alsof jij zo'n schatje bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een beetje laat voor de mannen hier geloof ik.
Hoe weet jij dat ik tepels heb?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op haar tetten wel ja.... maar niet op de foto....
Ik vraag me ook af of het uberhaupt zou lukken. Maar goed foto's mogen we niet zien ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Wees gerust, daar was ik in het geheel niet mee bezig.
quote:
Dat je ze niet kan zien, wil niet zeggen dat je ze niet kan "zien"quote:
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het uberhaupt zou lukken. Maar goed foto's mogen we niet zien ...
mag ik dat zelf bepalen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.
Freaky shit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je ze niet kan zien, wil niet zeggen dat je ze niet kan "zien"
Ja maar zij die het wel weten ervaren het wel als een gemisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.
Het is mij te laat voor paddo's...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien als je een paddo op hebt.....
ok danquote:
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar zij die het wel weten ervaren het wel als een gemis
Dat ga ik dan maar even aan de binnenkant van m'n oogjes bekijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?
Mijn PM-box staat open.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?
Oh god, op je netvlies gebrand?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ga ik dan maar even aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken
Wat een vislucht he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat stinkt er hier zo.....
Nee, dat is stom.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Allememaggisch..... nooit B&A gekeken vroeger
Ach, gelukkig zijn het jeugdhelden gebleven he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zijn je jeugdhelden? Verklaart wel veel..
* Spezza19 geeft DenWauwelaar nog wat brokjes voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga mijn mandje in.
Dag lieve menschjes
Thanx.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 geeft DenWauwelaar nog wat brokjes voor het slapen gaan
En van steeds boos kijken krijg je rimpelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik te weinig slaap word ik lelijk, mieperds.
Ah vandaar, dat ben ik al dus misschien dat ik het daarom doequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik te weinig slaap word ik lelijk, mieperds.
Oh ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En van steeds boos kijken krijg je rimpels
Mag niet.... nieuwe policy ..... sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
en wanneer posten jullie nou eens jullie piemels?
Ja? Vind je?quote:
Voor wat hoort wat hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet eens die andere UI, beetje jammerquote:
Dit is mijn BBQ-UI.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat he
[..]
Niet eens die andere UI, beetje jammer
Gaan we BBQ-en dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is mijn BBQ-UI.
Ik heb je andere UI opgeslagen, maar ik heb niet voor niets heel veel varianten van deze. Ik houd altijd dezelfde basis.
Ik mis je ondertitel: BBQueen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is mijn BBQ-UI.
Ik heb je andere UI opgeslagen, maar ik heb niet voor niets heel veel varianten van deze. Ik houd altijd dezelfde basis.
Check out KPD.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Verdeel en heers!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks krijgen mensen verwachtingen.Ik kan helemaal niet BBQ'en
ah eng een penis!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, spoilers zijn er met een reden.
iig te kortquote:
Ja ging goed?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:50 schreef El_Matador het volgende:
Wat een mooie avond
En dat onweer! 90 op/door de Autobahn, ook een nieuwe ervaring.
Daar heb je mono toch voor ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks krijgen mensen verwachtingen.Ik kan helemaal niet BBQ'en
Aaaah, zielig! Kusje op je bek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:52 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Godver, mijn bek blijft pijn doen.
Ligt eraan... Ik vond elf uur ook altijd vroeg. Maar nu ik er om vijf uur uit moet, vind ik elf uur laat zatquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees hier dat mensen 11 uur naar bed vroeg vinden. Dan vinden ze 'mijn tijd' helemaal vroeg
Zielig valt wel mee hoor, het is lang niet zo erg als eerst. Maar jij mag mij natuurlijk altijd op de bek pakken.quote:
Ik zocht gewoon een goede smoes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zielig valt wel mee hoor, het is lang niet zo erg als eerst. Maar jij mag mij natuurlijk altijd op de bek pakken.
Ik doe met je mee... 10 uur is voor mij bedtijd. En dan Ye bedenken dat ik gem pas om 20.45 thuis ben...quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees hier dat mensen 11 uur naar bed vroeg vinden. Dan vinden ze 'mijn tijd' helemaal vroeg
Hoe oud ben jij eigenlijk JT?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie tetten voor me... Geil wijf, treinen is tof! Volgens mij heeft dr vader t ook door... Nog toffer!
Vanaf vandaag echt aan het dieet. Over precies 1 maand... India!!!! Leven is tof!
Ach, weinig slaap wordt je hard vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Ik vond elf uur ook altijd vroeg. Maar nu ik er om vijf uur uit moet, vind ik elf uur laat zat
Sinds wanneer heb jij een smoes nodig? Valt me een beetje tegen jongen...quote:
En tien jaar ouderquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, weinig slaap wordt je hard van
Ach, die paar jaar meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En tien jaar ouder
Ik ga donderdag echt de hele dag slapen, als ik terug kom van herr. Dokter
Ik ben ook rond 7/8 uur meestal pas thuis en ga er tussen 9 en 10 in inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik doe met je mee... 10 uur is voor mij bedtijd. En dan Ye bedenken dat ik gem pas om 20.45 thuis ben...
Wat maakt het uit, hij is op 24-08 jarigquote:
31, maar ik kan jonger overkomen....quote:
Sorry, blond van me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een smoes nodig? Valt me een beetje tegen jongen...
Ik ben wel 24 al hequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, die paar jaar meer
Nog steeds last of al een stuk minder nu? Hier vrijdag lekke uitslapen
Hoe laat moet je er uit? 9 uur dan zou ik me echt heel lekker voelen. Heb eigenlijk 9 uur slaap nodig, probeer altijd in de buurt van 8 te komen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook rond 7/8 uur meestal pas thuis en ga er tussen 9 en 10 in inderdaad.
Hehe, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
31, maar ik kan jonger overkomen....
Heb je 'de kleine prins gelezen' ('le petit prince')?
Zo denk ik over t leven...
Al?quote:
Ben ik niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hij is op 24-08 jarig
Ach, dat zijn ee allemaal wel eensquote:
Rond 5 uur gaat mijn wekker. Als ik er om 9 uur in lig heb ik dus ongeveer 8 uur slaap. Zou het liefst ook meer willen, maar eerder naar bed is me echt te gek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef JoeyT het volgende:
Hoe laat moet je er uit? 9 uur dan zou ik me echt heel lekker voelen. Heb eigenlijk 9 uur slaap nodig, probeer altijd in de buurt van 8 te komen....
Waarom staat dat er dan?quote:
Ik overdrijf natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al?![]()
Als ik met oudere mensen praat heb ik het lef niet eens om te zeggen dat ik AL 26 ben
En terechtquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al?![]()
Als ik met oudere mensen praat heb ik het lef niet eens om te zeggen dat ik AL 26 ben
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...quote:
Dan zijn we net zo oud..quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
31, maar ik kan jonger overkomen....
Heb je 'de kleine prins gelezen' ('le petit prince')?
Zo denk ik over t leven...
wow 5!!!! Ik om 6 em dat vind ik al tergend vroegquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rond 5 uur gaat mijn wekker. Als ik er om 9 uur in lig heb ik dus ongeveer 8 uur slaap. Zou het liefst ook meer willen, maar eerder naar bed is me echt te gek.
Ik las playbackenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...
Daarom ben ik zo gek op backpacken. Lekker buiten spelen!
het is ook leuk om je af en toe als n kind te gedragenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...
Dat lukt je goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vroeger deelde ik deze account...quote:
Drama! Wel voordeel dat je nu alle kleurtjes kan gaan proberen voor n nieuwe favo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef Samzz het volgende:
Waar ik wel van baal () is dat m'n favo roze lippenstift bijna op is en deze niet meer in 't assortiment zit
Zit in de familie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief werd net opgehaald door 3 chickies voor de introductiedag van zijn middelbare school. "Hoe cool ben ik mam?!"
Meh, dat heeft bij Maybelline en l'Oreal weinig zin, die vernieuwen aan de lopende bandquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Drama! Wel voordeel dat je nu alle kleurtjes kan gaan proberen voor n nieuwe favo.
Dank je! Mooiste compliment dat ik kan krijgen is dat ik onvolwassen ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt je goedOp mij kom je over als mannelijke bakvis
Hij doet het beter dan ik hoor.quote:
Karaoke vind ik ook tof!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las playbackenMs toch mijn lenzen maar eens in doen zo..
Backpacken... leuk, maar dat gezeul met zo'n rugzak
Haha, ja gek genoeg gaat dat prima.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef JoeyT het volgende:
wow 5!!!! Ik om 6 em dat vind ik al tergend vroeg. Trek je t wel?
Zeg er gewoon wat van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
Tegenover mij zit een collega steeds heel irritant te neuriën. Heel hard ook, zodat het eigenlijk geen neuriën meer is.
Autisten op je werkplek
Haha karaoke kan ik niet nuchterquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Karaoke vind ik ook tof!
Lekker juist de rugzak. Je hele hebben en houden op je rug...
Soms vragen mensen me wat ik allemaal wil bereiken. Dan zeg ik: " Ik word later werelrdeiziger".
Daar vind ik hem dan weer wat te jong voor jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou hem heel opzichtig condooms toestoppen. Heeft hij gelijk een goede reputatie.
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gangquote:
Oh familieshizzlequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Samzz het volgende:
Waarom moest je gisteren naar de rechtbank, MissB?
Gooi een nietmachine naar z'n kop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gang
Je hebt alleen jezelf ermee...quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gang
Dan gooi je een nietmachine naar haar kop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een zij. Ze staat niet op mijn to-do list, dus ik heb niets te verliezen.
Ik kreeg een tijd terug ineens een whatsapp van mijn vader..quote:
Mijn pa had altijd leuke smsjesquote:
Oh, dat heeft pa niet. Hij gebruikt een antieke Nokia. Al wil hij wel iets anders, met internet en WiFiquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijd terug ineens een whatsapp van mijn vader..daarna nooit meer
Mijn oma was ook heel hip, die deed ook aan smsenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn vader wilde voor zijn werk ook een iPhone. Hij is o.a. accountant en heeft tot in de 21e eeuw nog met een calculator en papier de berekeningen gedaan
Na anderhalf jaar kan hij bellen én de routeplanner gebruiken. Whatsapp heb ik hem nog maar niet op gewezen
Rijden de treinen wel op jouw traject?quote:
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
Op de vroege morgen dit topic lezen was ms niet zo verstandig, ieuw![]()
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Hehe, ja dat is waarquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel 24 al he
Nog steeds wel. Roodheid valt mee, maar m'n oog voelt heel droog en branderig momenteel. Ik ben het echt zat nu
Dat soort achterlijke lui verdienen het om zo dood te gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
Op de vroege morgen dit topic lezen was ms niet zo verstandig, ieuw![]()
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Ja echt he. Ik zat met verbijstering te kijken...quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijden de treinen wel op jouw traject?
Heerlijk genuanceerd ben je weerquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort achterlijke lui verdienen het om zo dood te gaan.
Ik ga ze ook maar niet op 't werk bekijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik zat met verbijstering te kijken...DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, sorry hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk genuanceerd ben je weer
Ja, ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is waar
Klote :/ hopen dat het snel weggaat of dat ze morgen er iets voor hebben
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry hoorMaar doelbewust puur vergif spuiten? Dan ben je compleet achterlijk.
Sowieso is elke verslaving destructief.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..
Genoeg troosteloze mensen die niet achterlijk zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..
Het lijkt me niet dat je perongeluk in een krokodil spuit valt, hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso is elke verslaving destructief.
Ik denk ook niet dat mensen met een verslaving het doelbewust doen
Ja, man!quote:
Nee, maar dit zal niet hun eerste drug zijn geweest. Ms werd de heroïne te duur?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg troosteloze mensen die niet achterlijk zijn.
Nee klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je perongeluk in een krokodil spuit valt, hoor
Uiteindelijk niet nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar heb je echt het idee dat een verslaafde echt doelbewust bezig is? Ik niet namelijk.
Dat staat in het artikel ja. Heroine is ook puur vergif. Je moet niet goed bij je hoofd zijn om dat te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar dit zal niet hun eerste drug zijn geweest. Ms werd de heroïne te duur?
Dat wel maar ik denk niet dat iemand die met drugs begint meteen maar een zwaardere drug paktquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet nee.Als ze voor 't eerst beginnen denk ik wel dat dit doelbewust is.
Er zijn er genoeg die dat doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel maar ik denk niet dat iemand die met drugs begint meteen maar een zwaardere drug pakt
Haha, ik zie jou nu echt voor me over straat lopend alleen maar naar beneden kijkend en typend op je telefoon. Zo'n reclame-idee dat je wilt oversteken, doet dan een stapje terug, al typend, er racet een bus voorbij en dan steek je rustig verder typend overquote:
Oh, dat niet. Ik gebruik mijn telefoon nooit als ik loop. Ik zat nog in de trein toen in dat typte.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ik zie jou nu echt voor me over straat lopend alleen maar naar beneden kijkend en typend op je telefoon. Zo'n reclame-idee dat je wilt oversteken, doet dan een stapje terug, al typend, er racet een bus voorbij en dan steek je rustig verder typend over
Oh handig als je bij het wakker worden al weet dat vandaag niet je dag gaat wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat het hem niet worden vandaag, dat wist ik bij het wakker worden al.
Ik moest idd aan jou denken. "Echt iets voor CL"quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de filmpjes nog niet gekeken maar volgens mij ken ik ze al
M'n reputatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest idd aan jou denken. "Echt iets voor CL"
Och, ik herken die fascinatie wel hoor.quote:
Ja, dat kwam door JoeyT.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh!
Ik moest wel ff zoeken naar het topic, want op de 1 of andere manier is de keten/link/reeks doorbroken gister
Ratten mag je altijd verlinken hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het goed doen bij die oud duitse organisatie.
Joah, ik zou het wel bij meer organisaties goed doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het goed doen bij die oud duitse organisatie.
Vind ik ook. Ik had het dan ook goed gedaan tussen 40 en 45quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ratten mag je altijd verlinken hoor
Daar heb je je antwoord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh verdomme, flikt ie het weer he... Of ik toch morgen 'even langs de zaak' kan komen. Ik heb vakantie![]()
Niet doen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh verdomme, flikt ie het weer he... Of ik toch morgen 'even langs de zaak' kan komen. Ik heb vakantie![]()
HIj flikt niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Is ie al tegen de muur geweest?quote:
Neu, volgens mij is hij een geil chickie aan het hosselen of zo.quote:
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
HIj flikt niksZeg 'm maar dat jij vakantie hebt.
Hmm, geile chickiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, volgens mij is hij een geil chickie aan het hosselen of zo.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik heb wel tegengesputterd, maar ik weet dat het gewoon zoveel shit geeft als ik niet kom.
Ja maar ze weten dat kleine man gewoon school heeft enzo, dus ik kan niet doen alsof ik er niet benquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat als je gewoon niet kunt omdat je al je hele vakantie elke dag iets hebt gepland?
Sorry hoor, maar nu snijd je gewoon jezelf in de vingers. Jij hebt vakantie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik heb wel tegengesputterd, maar ik weet dat het gewoon zoveel shit geeft als ik niet kom.
En zo blijft de cirkel in stand.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar je hebt verder toch nog een leven? Je hebt vakantie, je staat niet op stand-by ofzo. Lekker dubbel uitbetaald krijgen andersquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ze weten dat kleine man gewoon school heeft enzo, dus ik kan niet doen alsof ik er niet ben
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het is echt een rare man, het zou echt problemen opleveren...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu snijd je gewoon jezelf in de vingers. Jij hebt vakantie.
Dat kan wel zijn, maar het is precies zoals Godt zegt, je werkt er zelf aan mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het is echt een rare man, het zou echt problemen opleveren...
Vakantie is vakantie inderdaad. Zouden ze hier ook niet eens doen alleen als ze echt niet anders kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu snijd je gewoon jezelf in de vingers. Jij hebt vakantie.
Omdat hij het nu gewend is. Eenmaal gegeven privileges zijn lastig terug te draaien. De andere kant op ook. Als je baas je elke vrijdag om 13.00 naar huis laat gaan omdat dat zo lekker is en na 3 jaar wil hij dat niet meer zal het ook even niet prettig zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het is echt een rare man, het zou echt problemen opleveren...
En toch heb je vakantie. Gewoon even een paar weken helemaal geen werk. Even niks.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk hoor, ik weet het. Ik heb al eerder eens dingen proberen aan te kaarten, toen werd het een drama. Hij ging ontzettend tegen me tekeer en uiteindelijk was er met mij vanalles mis en deed hij niets verkeerd.
Nou jaaaa, stom zeg!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh en die leuke vacature die ik had gezien, is allang vervuld. Een maand geleden. Haal die advertentie dan weg.
Het klinkt als Griekenland in het klein, daar zitten ook allemaal verwende kleine kinderen die niet willen veranderen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij het nu gewend is. Eenmaal gegeven privileges zijn lastig terug te draaien. De andere kant op ook. Als je baas je elke vrijdag om 13.00 naar huis laat gaan omdat dat zo lekker is en na 3 jaar wil hij dat niet meer zal het ook even niet prettig zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt als Griekenland in het klein, daar zitten ook allemaal verwende kleine kinderen die niet willen veranderen.
Is je baas soms een griek, missb?
Ik moet zit echt met een glimlach van verbazing te kijken hoe achterlijk die Grieken bezig zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt als Griekenland in het klein, daar zitten ook allemaal verwende kleine kinderen die niet willen veranderen.
Is je baas soms een griek, missb?
Zeg gewoon nee, ik heb vakantie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Hij mag wat mij betreft best emigreren naar Griekenland though.
Bah het is frustrerend, maar ik zie het echt niet veranderen.
Dat heb ik geprobeerd. En ik weet dat het stom klinkt, maar zo makkelijk gaat dat gewoon niet bij die man.quote:
Eindconclusie: Je gaat naar je werk in je vakantie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd. En ik weet dat het stom klinkt, maar zo makkelijk gaat dat gewoon niet bij die man.
Zeggen dat je met een geile neger in bed ligt en niet weet wanneer je weer kunt lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd. En ik weet dat het stom klinkt, maar zo makkelijk gaat dat gewoon niet bij die man.
Vanzelf? Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
maar ik zie het echt niet veranderen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eindconclusie: Je gaat naar je werk in je vakantie?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen dat je met een geile neger in bed ligt en niet weet wanneer je weer kunt lopen.
Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik echt niet langer kan blijven dan de aangeven tijd, dat wel
Tegen welk extra tarief?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik echt niet langer kan blijven dan de aangeven tijd, dat wel
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanzelf? Nee
Voor jezelf nagaan welke ruimte er voor is om dit zelf te veranderen.
Een gesprek met hem? Als je volgende keer wel weg bent hoe hij dit gaat oplossen?
Liegen dat er een monteur komt waarvoor je thuis moet blijven, als hij wilt dat je komt kost dat 200 euro om hem af te zeggen....
Of gewoon bot zeggen dat je er niet bent.
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.
En dan straks overhalen om langer te blijven en dan krijgt die dat ook voor elkaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.
De eikels. Die zagen al die vrouwen en dachten: tsjakka, orgie tussen de aapjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Er hebben zich inmiddels ook mannen aangemeld..
Ach, vast lelijkerds, zodat jij er alleen maar geweldiger uitzietquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Er hebben zich inmiddels ook mannen aangemeld..
Tip voor de volgende keer: niets zeggen over je vakantieplannen, of dat nou thuis blijven is of niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.
Iedereen is lelijker dan ik ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, vast lelijkerds, zodat jij er alleen maar geweldiger uitziet
Ik snap het ook wel, maar op deze manier ga je de cirkel niet doorbreken. Als werknemer heb je ook rechtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar op deze manier ga je de cirkel niet doorbreken. Als werknemer heb je ook rechten
Lijkt me niet een hele gezonde werkomgeving eigenlijk. Then again, dat wisten we al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.
Want? Je kan overdag niet in Rotterdam bij een vriendin of familie zitten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.
Gewoon op je recht staan, móet kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.
Maar als je wel echt weg zou zijn had ie toch ook een probleem gehad? Vakantie is vakantie, of je nou naar Zwitserland, Asutralie, Lutjebroek of RundumHause bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet zomaar even je baan op kunt zeggen, maar over je heen laten lopen is een ander uiterste natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.
Ik snap dat wel hoor. Je wilt uiteindelijk ook niet al teveel puinruimen als je terugkomt, dus beter zelf even oplossen, toch? Het onderstreept wel hoe onmisbaar je bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Als het nederlandse rechtsysteem nou goed zou werken zou dat een optie zijn inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon op je recht staan, móet kunnen.
Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.
quote:
We wilden een ander ook eens een kans geven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Bitch please, waarom heb jij dan de verkiezing niet gewonnen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vakantie is vakantie, of je nou naar Zwitserland, Asutralie, Lutjebroek of RundumHause bent.
Volgende keer zorgen dat je lid bent van een vakbond en dan zo'n vakbondschaapje meenemen naar je gesprek. Eens kijken wat er dan gebeurt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik loop er niet zo mee te koop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Bitch please, waarom heb jij dan de verkiezing niet gewonnen?
Dat soort dingen werken twee kanten op. Als ik veel overuren moet draaien of in het weekend iets moet regelen dan krijg ik van mijn baas een dagje vrij, of hij komt met een waardebon o.i.d., bovenop de geschreven extra uren. Dan wil ik ook best af en toe een stapje harder lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor. Je wilt uiteindelijk ook niet al teveel puinruimen als je terugkomt, dus beter zelf even oplossen, toch? Het onderstreept wel hoe onmisbaar je bent.
Dat is altijd het kromme van op vakantie gaan... lekker relaxen en weg van de stress, maar wetende dat je als je terug komt juist een extra berg op je buro hebtquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor. Je wilt uiteindelijk ook niet al teveel puinruimen als je terugkomt, dus beter zelf even oplossen, toch? Het onderstreept wel hoe onmisbaar je bent.
Is toch gewoon caoquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het nederlandse rechtsysteem nou goed zou werken zou dat een optie zijn inderdaad.
Ja en dan? Ik kan het me echt niet veroorloven om ineens zonder werk te zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is toch gewoon cao
En dan nog, al zou mijn baas me uitschelden of de grond in boren zou ik direct weggaan. Lat me niet zo behandelen. Scheelt wel dat collegas net zo erover denken.
Ik ben niet zo van de 'voor wat hoort wat' politiek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat soort dingen werken twee kanten op. Als ik veel overuren moet draaien of in het weekend iets moet regelen dan krijg ik van mijn baas een dagje vrij, of hij komt met een waardebon o.i.d., bovenop de geschreven extra uren. Dan wil ik ook best af en toe een stapje harder lopen.
Maar als je steeds maar op appél moet komen en er staat nooit iets tegenover, dan zou ik ook geen stap meer doen dan strikt noodzakelijk.
Dáár zit het werkelijke probleem uiteraard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik kan het me echt niet veroorloven om ineens zonder werk te zitten.
Ben jij zo gewild dat je binnen een paar weken een andere baan hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is toch gewoon cao
En dan nog, al zou mijn baas me uitschelden of de grond in boren zou ik direct weggaan. Lat me niet zo behandelen. Scheelt wel dat collegas net zo erover denken.
Dat, en als je ontslag neemt krijg je geen ww.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment dan geef je alleen maar zonder er ooit iets voor terug te krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de 'voor wat hoort wat' politiek.
Ik weet alleen niet waar Asutralie ligtquote:
Zeg ik dat dan? Maar ik laat me gewoon niet uitschelden. Simpel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij zo gewild dat je binnen een paar weken een andere baan hebt?
Ik wel. Ik word betaald voor 36 uur. Geen minuut meer. Voor alle tijd die ik extra in mijn werk steek verwacht ik waardering. Hoeft niet altijd in geld te zijn, maar op z'n minst een welgemeend bedankje of een schouderklopje. Het is wel mijn vrije tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
When do you come to that point where enough is enough?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een gegeven moment dan geef je alleen maar zonder er ooit iets voor terug te krijgen.
Mooi, dan kan de baas van missb haar daar ook niet vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar Asutralie ligt
Jij hebt ook geen kind om voor te zorgen natuurlijk, scheelt ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Maar ik laat me gewoon niet uitschelden. Simpel.
Binnen een paar uur. Maar wat de ene heeft dat heeft de andere niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij zo gewild dat je binnen een paar weken een andere baan hebt?
Ja, dan zou ik iets anders gaan zoeken, maar ik vraag me af of je nog zo op je strepen staat als je weet dat je dan op straat staat en een gezin hebt om te onderhouden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Maar ik laat me gewoon niet uitschelden. Simpel.
O dus hij beft jou, maar jij weigert te pijpen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah ja dat speelt ook echt mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kind om voor te zorgen natuurlijk, scheelt ook.
Wat is het ergste dat er gebeurt als je zegt dat je niet komt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel bedenken tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er gebeurt als je zegt dat je niet komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |