Haha, ja gek genoeg gaat dat prima.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef JoeyT het volgende:
wow 5!!!! Ik om 6 em dat vind ik al tergend vroeg. Trek je t wel?
Zeg er gewoon wat van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
Tegenover mij zit een collega steeds heel irritant te neuriën. Heel hard ook, zodat het eigenlijk geen neuriën meer is.
Autisten op je werkplek
Haha karaoke kan ik niet nuchterquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Karaoke vind ik ook tof!
Lekker juist de rugzak. Je hele hebben en houden op je rug...
Soms vragen mensen me wat ik allemaal wil bereiken. Dan zeg ik: " Ik word later werelrdeiziger".
Daar vind ik hem dan weer wat te jong voor jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou hem heel opzichtig condooms toestoppen. Heeft hij gelijk een goede reputatie.
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gangquote:
Oh familieshizzlequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Samzz het volgende:
Waarom moest je gisteren naar de rechtbank, MissB?
Gooi een nietmachine naar z'n kop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gang
Je hebt alleen jezelf ermee...quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gang
Dan gooi je een nietmachine naar haar kop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een zij. Ze staat niet op mijn to-do list, dus ik heb niets te verliezen.
Ik kreeg een tijd terug ineens een whatsapp van mijn vader..quote:
Mijn pa had altijd leuke smsjesquote:
Oh, dat heeft pa niet. Hij gebruikt een antieke Nokia. Al wil hij wel iets anders, met internet en WiFiquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijd terug ineens een whatsapp van mijn vader..daarna nooit meer
Mijn oma was ook heel hip, die deed ook aan smsenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn vader wilde voor zijn werk ook een iPhone. Hij is o.a. accountant en heeft tot in de 21e eeuw nog met een calculator en papier de berekeningen gedaan
Na anderhalf jaar kan hij bellen én de routeplanner gebruiken. Whatsapp heb ik hem nog maar niet op gewezen
Rijden de treinen wel op jouw traject?quote:
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
Op de vroege morgen dit topic lezen was ms niet zo verstandig, ieuw![]()
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Hehe, ja dat is waarquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel 24 al he
Nog steeds wel. Roodheid valt mee, maar m'n oog voelt heel droog en branderig momenteel. Ik ben het echt zat nu
Dat soort achterlijke lui verdienen het om zo dood te gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
Op de vroege morgen dit topic lezen was ms niet zo verstandig, ieuw![]()
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Ja echt he. Ik zat met verbijstering te kijken...quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |