Aaaah, zielig! Kusje op je bek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:52 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Godver, mijn bek blijft pijn doen.
Ligt eraan... Ik vond elf uur ook altijd vroeg. Maar nu ik er om vijf uur uit moet, vind ik elf uur laat zatquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees hier dat mensen 11 uur naar bed vroeg vinden. Dan vinden ze 'mijn tijd' helemaal vroeg
Zielig valt wel mee hoor, het is lang niet zo erg als eerst. Maar jij mag mij natuurlijk altijd op de bek pakken.quote:
Ik zocht gewoon een goede smoes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zielig valt wel mee hoor, het is lang niet zo erg als eerst. Maar jij mag mij natuurlijk altijd op de bek pakken.
Ik doe met je mee... 10 uur is voor mij bedtijd. En dan Ye bedenken dat ik gem pas om 20.45 thuis ben...quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees hier dat mensen 11 uur naar bed vroeg vinden. Dan vinden ze 'mijn tijd' helemaal vroeg
Hoe oud ben jij eigenlijk JT?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie tetten voor me... Geil wijf, treinen is tof! Volgens mij heeft dr vader t ook door... Nog toffer!
Vanaf vandaag echt aan het dieet. Over precies 1 maand... India!!!! Leven is tof!
Ach, weinig slaap wordt je hard vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Ik vond elf uur ook altijd vroeg. Maar nu ik er om vijf uur uit moet, vind ik elf uur laat zat
Sinds wanneer heb jij een smoes nodig? Valt me een beetje tegen jongen...quote:
En tien jaar ouderquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, weinig slaap wordt je hard van
Ach, die paar jaar meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En tien jaar ouder
Ik ga donderdag echt de hele dag slapen, als ik terug kom van herr. Dokter
Ik ben ook rond 7/8 uur meestal pas thuis en ga er tussen 9 en 10 in inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik doe met je mee... 10 uur is voor mij bedtijd. En dan Ye bedenken dat ik gem pas om 20.45 thuis ben...
Wat maakt het uit, hij is op 24-08 jarigquote:
31, maar ik kan jonger overkomen....quote:
Sorry, blond van me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een smoes nodig? Valt me een beetje tegen jongen...
Ik ben wel 24 al hequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, die paar jaar meer
Nog steeds last of al een stuk minder nu? Hier vrijdag lekke uitslapen
Hoe laat moet je er uit? 9 uur dan zou ik me echt heel lekker voelen. Heb eigenlijk 9 uur slaap nodig, probeer altijd in de buurt van 8 te komen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook rond 7/8 uur meestal pas thuis en ga er tussen 9 en 10 in inderdaad.
Hehe, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
31, maar ik kan jonger overkomen....
Heb je 'de kleine prins gelezen' ('le petit prince')?
Zo denk ik over t leven...
Al?quote:
Ben ik niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hij is op 24-08 jarig
Ach, dat zijn ee allemaal wel eensquote:
Rond 5 uur gaat mijn wekker. Als ik er om 9 uur in lig heb ik dus ongeveer 8 uur slaap. Zou het liefst ook meer willen, maar eerder naar bed is me echt te gek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef JoeyT het volgende:
Hoe laat moet je er uit? 9 uur dan zou ik me echt heel lekker voelen. Heb eigenlijk 9 uur slaap nodig, probeer altijd in de buurt van 8 te komen....
Waarom staat dat er dan?quote:
Ik overdrijf natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al?![]()
Als ik met oudere mensen praat heb ik het lef niet eens om te zeggen dat ik AL 26 ben
En terechtquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al?![]()
Als ik met oudere mensen praat heb ik het lef niet eens om te zeggen dat ik AL 26 ben
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...quote:
Dan zijn we net zo oud..quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
31, maar ik kan jonger overkomen....
Heb je 'de kleine prins gelezen' ('le petit prince')?
Zo denk ik over t leven...
wow 5!!!! Ik om 6 em dat vind ik al tergend vroegquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rond 5 uur gaat mijn wekker. Als ik er om 9 uur in lig heb ik dus ongeveer 8 uur slaap. Zou het liefst ook meer willen, maar eerder naar bed is me echt te gek.
Ik las playbackenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...
Daarom ben ik zo gek op backpacken. Lekker buiten spelen!
het is ook leuk om je af en toe als n kind te gedragenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...
Dat lukt je goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vroeger deelde ik deze account...quote:
Drama! Wel voordeel dat je nu alle kleurtjes kan gaan proberen voor n nieuwe favo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef Samzz het volgende:
Waar ik wel van baal () is dat m'n favo roze lippenstift bijna op is en deze niet meer in 't assortiment zit
Zit in de familie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief werd net opgehaald door 3 chickies voor de introductiedag van zijn middelbare school. "Hoe cool ben ik mam?!"
Meh, dat heeft bij Maybelline en l'Oreal weinig zin, die vernieuwen aan de lopende bandquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Drama! Wel voordeel dat je nu alle kleurtjes kan gaan proberen voor n nieuwe favo.
Dank je! Mooiste compliment dat ik kan krijgen is dat ik onvolwassen ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt je goedOp mij kom je over als mannelijke bakvis
Hij doet het beter dan ik hoor.quote:
Karaoke vind ik ook tof!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las playbackenMs toch mijn lenzen maar eens in doen zo..
Backpacken... leuk, maar dat gezeul met zo'n rugzak
Haha, ja gek genoeg gaat dat prima.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef JoeyT het volgende:
wow 5!!!! Ik om 6 em dat vind ik al tergend vroeg. Trek je t wel?
Zeg er gewoon wat van?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
Tegenover mij zit een collega steeds heel irritant te neuriën. Heel hard ook, zodat het eigenlijk geen neuriën meer is.
Autisten op je werkplek
Haha karaoke kan ik niet nuchterquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Karaoke vind ik ook tof!
Lekker juist de rugzak. Je hele hebben en houden op je rug...
Soms vragen mensen me wat ik allemaal wil bereiken. Dan zeg ik: " Ik word later werelrdeiziger".
Daar vind ik hem dan weer wat te jong voor jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou hem heel opzichtig condooms toestoppen. Heeft hij gelijk een goede reputatie.
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gangquote:
Oh familieshizzlequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Samzz het volgende:
Waarom moest je gisteren naar de rechtbank, MissB?
Gooi een nietmachine naar z'n kop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gang
Je hebt alleen jezelf ermee...quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Mystikvm het volgende:
Heb ik al gedaan. Het werkte 10 minuten. Toen heb ik het weer gezegd. Ik blijf niet aan de gang
Dan gooi je een nietmachine naar haar kop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is een zij. Ze staat niet op mijn to-do list, dus ik heb niets te verliezen.
Ik kreeg een tijd terug ineens een whatsapp van mijn vader..quote:
Mijn pa had altijd leuke smsjesquote:
Oh, dat heeft pa niet. Hij gebruikt een antieke Nokia. Al wil hij wel iets anders, met internet en WiFiquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijd terug ineens een whatsapp van mijn vader..daarna nooit meer
Mijn oma was ook heel hip, die deed ook aan smsenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:30 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn vader wilde voor zijn werk ook een iPhone. Hij is o.a. accountant en heeft tot in de 21e eeuw nog met een calculator en papier de berekeningen gedaan
Na anderhalf jaar kan hij bellen én de routeplanner gebruiken. Whatsapp heb ik hem nog maar niet op gewezen
Rijden de treinen wel op jouw traject?quote:
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
Op de vroege morgen dit topic lezen was ms niet zo verstandig, ieuw![]()
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Hehe, ja dat is waarquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel 24 al he
Nog steeds wel. Roodheid valt mee, maar m'n oog voelt heel droog en branderig momenteel. Ik ben het echt zat nu
Dat soort achterlijke lui verdienen het om zo dood te gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:32 schreef missbehavin het volgende:
Op de vroege morgen dit topic lezen was ms niet zo verstandig, ieuw![]()
Krokodil, de nieuwe horror drug uit Rusland
Ja echt he. Ik zat met verbijstering te kijken...quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijden de treinen wel op jouw traject?
Heerlijk genuanceerd ben je weerquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort achterlijke lui verdienen het om zo dood te gaan.
Ik ga ze ook maar niet op 't werk bekijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik zat met verbijstering te kijken...DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, sorry hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk genuanceerd ben je weer
Ja, ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is waar
Klote :/ hopen dat het snel weggaat of dat ze morgen er iets voor hebben
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry hoorMaar doelbewust puur vergif spuiten? Dan ben je compleet achterlijk.
Sowieso is elke verslaving destructief.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..
Genoeg troosteloze mensen die niet achterlijk zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..
Het lijkt me niet dat je perongeluk in een krokodil spuit valt, hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso is elke verslaving destructief.
Ik denk ook niet dat mensen met een verslaving het doelbewust doen
Ja, man!quote:
Nee, maar dit zal niet hun eerste drug zijn geweest. Ms werd de heroïne te duur?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg troosteloze mensen die niet achterlijk zijn.
Nee klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je perongeluk in een krokodil spuit valt, hoor
Uiteindelijk niet nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar heb je echt het idee dat een verslaafde echt doelbewust bezig is? Ik niet namelijk.
Dat staat in het artikel ja. Heroine is ook puur vergif. Je moet niet goed bij je hoofd zijn om dat te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar dit zal niet hun eerste drug zijn geweest. Ms werd de heroïne te duur?
Dat wel maar ik denk niet dat iemand die met drugs begint meteen maar een zwaardere drug paktquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet nee.Als ze voor 't eerst beginnen denk ik wel dat dit doelbewust is.
Er zijn er genoeg die dat doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel maar ik denk niet dat iemand die met drugs begint meteen maar een zwaardere drug pakt
Haha, ik zie jou nu echt voor me over straat lopend alleen maar naar beneden kijkend en typend op je telefoon. Zo'n reclame-idee dat je wilt oversteken, doet dan een stapje terug, al typend, er racet een bus voorbij en dan steek je rustig verder typend overquote:
Oh, dat niet. Ik gebruik mijn telefoon nooit als ik loop. Ik zat nog in de trein toen in dat typte.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ik zie jou nu echt voor me over straat lopend alleen maar naar beneden kijkend en typend op je telefoon. Zo'n reclame-idee dat je wilt oversteken, doet dan een stapje terug, al typend, er racet een bus voorbij en dan steek je rustig verder typend over
Oh handig als je bij het wakker worden al weet dat vandaag niet je dag gaat wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat het hem niet worden vandaag, dat wist ik bij het wakker worden al.
Ik moest idd aan jou denken. "Echt iets voor CL"quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de filmpjes nog niet gekeken maar volgens mij ken ik ze al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |