Aaaah, zielig! Kusje op je bek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:52 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Godver, mijn bek blijft pijn doen.
Ligt eraan... Ik vond elf uur ook altijd vroeg. Maar nu ik er om vijf uur uit moet, vind ik elf uur laat zatquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees hier dat mensen 11 uur naar bed vroeg vinden. Dan vinden ze 'mijn tijd' helemaal vroeg
Zielig valt wel mee hoor, het is lang niet zo erg als eerst. Maar jij mag mij natuurlijk altijd op de bek pakken.quote:
Ik zocht gewoon een goede smoes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zielig valt wel mee hoor, het is lang niet zo erg als eerst. Maar jij mag mij natuurlijk altijd op de bek pakken.
Ik doe met je mee... 10 uur is voor mij bedtijd. En dan Ye bedenken dat ik gem pas om 20.45 thuis ben...quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees hier dat mensen 11 uur naar bed vroeg vinden. Dan vinden ze 'mijn tijd' helemaal vroeg
Hoe oud ben jij eigenlijk JT?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie tetten voor me... Geil wijf, treinen is tof! Volgens mij heeft dr vader t ook door... Nog toffer!
Vanaf vandaag echt aan het dieet. Over precies 1 maand... India!!!! Leven is tof!
Ach, weinig slaap wordt je hard vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Ik vond elf uur ook altijd vroeg. Maar nu ik er om vijf uur uit moet, vind ik elf uur laat zat
Sinds wanneer heb jij een smoes nodig? Valt me een beetje tegen jongen...quote:
En tien jaar ouderquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, weinig slaap wordt je hard van
Ach, die paar jaar meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En tien jaar ouder
Ik ga donderdag echt de hele dag slapen, als ik terug kom van herr. Dokter
Ik ben ook rond 7/8 uur meestal pas thuis en ga er tussen 9 en 10 in inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik doe met je mee... 10 uur is voor mij bedtijd. En dan Ye bedenken dat ik gem pas om 20.45 thuis ben...
Wat maakt het uit, hij is op 24-08 jarigquote:
31, maar ik kan jonger overkomen....quote:
Sorry, blond van me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een smoes nodig? Valt me een beetje tegen jongen...
Ik ben wel 24 al hequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, die paar jaar meer
Nog steeds last of al een stuk minder nu? Hier vrijdag lekke uitslapen
Hoe laat moet je er uit? 9 uur dan zou ik me echt heel lekker voelen. Heb eigenlijk 9 uur slaap nodig, probeer altijd in de buurt van 8 te komen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook rond 7/8 uur meestal pas thuis en ga er tussen 9 en 10 in inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |