Hehe, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
31, maar ik kan jonger overkomen....
Heb je 'de kleine prins gelezen' ('le petit prince')?
Zo denk ik over t leven...
Al?quote:
Ben ik niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hij is op 24-08 jarig
Ach, dat zijn ee allemaal wel eensquote:
Rond 5 uur gaat mijn wekker. Als ik er om 9 uur in lig heb ik dus ongeveer 8 uur slaap. Zou het liefst ook meer willen, maar eerder naar bed is me echt te gek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef JoeyT het volgende:
Hoe laat moet je er uit? 9 uur dan zou ik me echt heel lekker voelen. Heb eigenlijk 9 uur slaap nodig, probeer altijd in de buurt van 8 te komen....
Waarom staat dat er dan?quote:
Ik overdrijf natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al?![]()
Als ik met oudere mensen praat heb ik het lef niet eens om te zeggen dat ik AL 26 ben
En terechtquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al?![]()
Als ik met oudere mensen praat heb ik het lef niet eens om te zeggen dat ik AL 26 ben
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...quote:
Dan zijn we net zo oud..quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
31, maar ik kan jonger overkomen....
Heb je 'de kleine prins gelezen' ('le petit prince')?
Zo denk ik over t leven...
wow 5!!!! Ik om 6 em dat vind ik al tergend vroegquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rond 5 uur gaat mijn wekker. Als ik er om 9 uur in lig heb ik dus ongeveer 8 uur slaap. Zou het liefst ook meer willen, maar eerder naar bed is me echt te gek.
Ik las playbackenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...
Daarom ben ik zo gek op backpacken. Lekker buiten spelen!
het is ook leuk om je af en toe als n kind te gedragenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...
Dat lukt je goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vroeger deelde ik deze account...quote:
Drama! Wel voordeel dat je nu alle kleurtjes kan gaan proberen voor n nieuwe favo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef Samzz het volgende:
Waar ik wel van baal () is dat m'n favo roze lippenstift bijna op is en deze niet meer in 't assortiment zit
Zit in de familie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief werd net opgehaald door 3 chickies voor de introductiedag van zijn middelbare school. "Hoe cool ben ik mam?!"
Meh, dat heeft bij Maybelline en l'Oreal weinig zin, die vernieuwen aan de lopende bandquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Drama! Wel voordeel dat je nu alle kleurtjes kan gaan proberen voor n nieuwe favo.
Dank je! Mooiste compliment dat ik kan krijgen is dat ik onvolwassen ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt je goedOp mij kom je over als mannelijke bakvis
Hij doet het beter dan ik hoor.quote:
Karaoke vind ik ook tof!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las playbackenMs toch mijn lenzen maar eens in doen zo..
Backpacken... leuk, maar dat gezeul met zo'n rugzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |