Jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rijden de treinen wel op jouw traject?
Heerlijk genuanceerd ben je weerquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort achterlijke lui verdienen het om zo dood te gaan.
Ik ga ze ook maar niet op 't werk bekijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel bizar dat mensen zo zelfdestructief kunnen zijn. Thuis de filmpjes maar eens bekijken.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. Ik zat met verbijstering te kijken...DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, sorry hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk genuanceerd ben je weer
Ja, ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is waar
Klote :/ hopen dat het snel weggaat of dat ze morgen er iets voor hebben
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, sorry hoorMaar doelbewust puur vergif spuiten? Dan ben je compleet achterlijk.
Sowieso is elke verslaving destructief.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..
Genoeg troosteloze mensen die niet achterlijk zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat deze mensen al zo'n troosteloos bestaan hebben..
Het lijkt me niet dat je perongeluk in een krokodil spuit valt, hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso is elke verslaving destructief.
Ik denk ook niet dat mensen met een verslaving het doelbewust doen
Ja, man!quote:
Nee, maar dit zal niet hun eerste drug zijn geweest. Ms werd de heroïne te duur?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg troosteloze mensen die niet achterlijk zijn.
Nee klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je perongeluk in een krokodil spuit valt, hoor
Uiteindelijk niet nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee klopt.
Maar heb je echt het idee dat een verslaafde echt doelbewust bezig is? Ik niet namelijk.
Dat staat in het artikel ja. Heroine is ook puur vergif. Je moet niet goed bij je hoofd zijn om dat te gaan gebruiken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, maar dit zal niet hun eerste drug zijn geweest. Ms werd de heroïne te duur?
Dat wel maar ik denk niet dat iemand die met drugs begint meteen maar een zwaardere drug paktquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet nee.Als ze voor 't eerst beginnen denk ik wel dat dit doelbewust is.
Er zijn er genoeg die dat doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel maar ik denk niet dat iemand die met drugs begint meteen maar een zwaardere drug pakt
Haha, ik zie jou nu echt voor me over straat lopend alleen maar naar beneden kijkend en typend op je telefoon. Zo'n reclame-idee dat je wilt oversteken, doet dan een stapje terug, al typend, er racet een bus voorbij en dan steek je rustig verder typend overquote:
Oh, dat niet. Ik gebruik mijn telefoon nooit als ik loop. Ik zat nog in de trein toen in dat typte.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ik zie jou nu echt voor me over straat lopend alleen maar naar beneden kijkend en typend op je telefoon. Zo'n reclame-idee dat je wilt oversteken, doet dan een stapje terug, al typend, er racet een bus voorbij en dan steek je rustig verder typend over
Oh handig als je bij het wakker worden al weet dat vandaag niet je dag gaat wordenquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat het hem niet worden vandaag, dat wist ik bij het wakker worden al.
Ik moest idd aan jou denken. "Echt iets voor CL"quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de filmpjes nog niet gekeken maar volgens mij ken ik ze al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |