M'n reputatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest idd aan jou denken. "Echt iets voor CL"
Och, ik herken die fascinatie wel hoor.quote:
Ja, dat kwam door JoeyT.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh!
Ik moest wel ff zoeken naar het topic, want op de 1 of andere manier is de keten/link/reeks doorbroken gister
Ratten mag je altijd verlinken hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het goed doen bij die oud duitse organisatie.
Joah, ik zou het wel bij meer organisaties goed doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het goed doen bij die oud duitse organisatie.
Vind ik ook. Ik had het dan ook goed gedaan tussen 40 en 45quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ratten mag je altijd verlinken hoor
Daar heb je je antwoord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh verdomme, flikt ie het weer he... Of ik toch morgen 'even langs de zaak' kan komen. Ik heb vakantie![]()
Niet doen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh verdomme, flikt ie het weer he... Of ik toch morgen 'even langs de zaak' kan komen. Ik heb vakantie![]()
HIj flikt niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Is ie al tegen de muur geweest?quote:
Neu, volgens mij is hij een geil chickie aan het hosselen of zo.quote:
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
HIj flikt niksZeg 'm maar dat jij vakantie hebt.
Hmm, geile chickiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, volgens mij is hij een geil chickie aan het hosselen of zo.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik heb wel tegengesputterd, maar ik weet dat het gewoon zoveel shit geeft als ik niet kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |