Ratten mag je altijd verlinken hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het goed doen bij die oud duitse organisatie.
Joah, ik zou het wel bij meer organisaties goed doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het goed doen bij die oud duitse organisatie.
Vind ik ook. Ik had het dan ook goed gedaan tussen 40 en 45quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ratten mag je altijd verlinken hoor
Daar heb je je antwoord.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh verdomme, flikt ie het weer he... Of ik toch morgen 'even langs de zaak' kan komen. Ik heb vakantie![]()
Niet doen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Oh verdomme, flikt ie het weer he... Of ik toch morgen 'even langs de zaak' kan komen. Ik heb vakantie![]()
HIj flikt niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
Is ie al tegen de muur geweest?quote:
Neu, volgens mij is hij een geil chickie aan het hosselen of zo.quote:
+1quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
HIj flikt niksZeg 'm maar dat jij vakantie hebt.
Hmm, geile chickiesquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, volgens mij is hij een geil chickie aan het hosselen of zo.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik heb wel tegengesputterd, maar ik weet dat het gewoon zoveel shit geeft als ik niet kom.
Ja maar ze weten dat kleine man gewoon school heeft enzo, dus ik kan niet doen alsof ik er niet benquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat als je gewoon niet kunt omdat je al je hele vakantie elke dag iets hebt gepland?
Sorry hoor, maar nu snijd je gewoon jezelf in de vingers. Jij hebt vakantie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik heb wel tegengesputterd, maar ik weet dat het gewoon zoveel shit geeft als ik niet kom.
En zo blijft de cirkel in stand.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar je hebt verder toch nog een leven? Je hebt vakantie, je staat niet op stand-by ofzo. Lekker dubbel uitbetaald krijgen andersquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ze weten dat kleine man gewoon school heeft enzo, dus ik kan niet doen alsof ik er niet ben
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het is echt een rare man, het zou echt problemen opleveren...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu snijd je gewoon jezelf in de vingers. Jij hebt vakantie.
Dat kan wel zijn, maar het is precies zoals Godt zegt, je werkt er zelf aan mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het is echt een rare man, het zou echt problemen opleveren...
Vakantie is vakantie inderdaad. Zouden ze hier ook niet eens doen alleen als ze echt niet anders kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu snijd je gewoon jezelf in de vingers. Jij hebt vakantie.
Omdat hij het nu gewend is. Eenmaal gegeven privileges zijn lastig terug te draaien. De andere kant op ook. Als je baas je elke vrijdag om 13.00 naar huis laat gaan omdat dat zo lekker is en na 3 jaar wil hij dat niet meer zal het ook even niet prettig zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het is echt een rare man, het zou echt problemen opleveren...
En toch heb je vakantie. Gewoon even een paar weken helemaal geen werk. Even niks.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk hoor, ik weet het. Ik heb al eerder eens dingen proberen aan te kaarten, toen werd het een drama. Hij ging ontzettend tegen me tekeer en uiteindelijk was er met mij vanalles mis en deed hij niets verkeerd.
Nou jaaaa, stom zeg!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:17 schreef missbehavin het volgende:
Oh en die leuke vacature die ik had gezien, is allang vervuld. Een maand geleden. Haal die advertentie dan weg.
Het klinkt als Griekenland in het klein, daar zitten ook allemaal verwende kleine kinderen die niet willen veranderen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat hij het nu gewend is. Eenmaal gegeven privileges zijn lastig terug te draaien. De andere kant op ook. Als je baas je elke vrijdag om 13.00 naar huis laat gaan omdat dat zo lekker is en na 3 jaar wil hij dat niet meer zal het ook even niet prettig zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt als Griekenland in het klein, daar zitten ook allemaal verwende kleine kinderen die niet willen veranderen.
Is je baas soms een griek, missb?
Ik moet zit echt met een glimlach van verbazing te kijken hoe achterlijk die Grieken bezig zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Het klinkt als Griekenland in het klein, daar zitten ook allemaal verwende kleine kinderen die niet willen veranderen.
Is je baas soms een griek, missb?
Zeg gewoon nee, ik heb vakantie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Hij mag wat mij betreft best emigreren naar Griekenland though.
Bah het is frustrerend, maar ik zie het echt niet veranderen.
Dat heb ik geprobeerd. En ik weet dat het stom klinkt, maar zo makkelijk gaat dat gewoon niet bij die man.quote:
Eindconclusie: Je gaat naar je werk in je vakantie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd. En ik weet dat het stom klinkt, maar zo makkelijk gaat dat gewoon niet bij die man.
Zeggen dat je met een geile neger in bed ligt en niet weet wanneer je weer kunt lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd. En ik weet dat het stom klinkt, maar zo makkelijk gaat dat gewoon niet bij die man.
Vanzelf? Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
maar ik zie het echt niet veranderen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eindconclusie: Je gaat naar je werk in je vakantie?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeggen dat je met een geile neger in bed ligt en niet weet wanneer je weer kunt lopen.
Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik echt niet langer kan blijven dan de aangeven tijd, dat wel
Tegen welk extra tarief?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik echt niet langer kan blijven dan de aangeven tijd, dat wel
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanzelf? Nee
Voor jezelf nagaan welke ruimte er voor is om dit zelf te veranderen.
Een gesprek met hem? Als je volgende keer wel weg bent hoe hij dit gaat oplossen?
Liegen dat er een monteur komt waarvoor je thuis moet blijven, als hij wilt dat je komt kost dat 200 euro om hem af te zeggen....
Of gewoon bot zeggen dat je er niet bent.
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.
En dan straks overhalen om langer te blijven en dan krijgt die dat ook voor elkaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.
De eikels. Die zagen al die vrouwen en dachten: tsjakka, orgie tussen de aapjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Er hebben zich inmiddels ook mannen aangemeld..
Ach, vast lelijkerds, zodat jij er alleen maar geweldiger uitzietquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Er hebben zich inmiddels ook mannen aangemeld..
Tip voor de volgende keer: niets zeggen over je vakantieplannen, of dat nou thuis blijven is of niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.
Iedereen is lelijker dan ik ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, vast lelijkerds, zodat jij er alleen maar geweldiger uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |