Ik snap het ook wel, maar op deze manier ga je de cirkel niet doorbreken. Als werknemer heb je ook rechtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar op deze manier ga je de cirkel niet doorbreken. Als werknemer heb je ook rechten
Lijkt me niet een hele gezonde werkomgeving eigenlijk. Then again, dat wisten we al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.
Want? Je kan overdag niet in Rotterdam bij een vriendin of familie zitten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.
Gewoon op je recht staan, móet kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.
Maar als je wel echt weg zou zijn had ie toch ook een probleem gehad? Vakantie is vakantie, of je nou naar Zwitserland, Asutralie, Lutjebroek of RundumHause bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het is echt een rare man, het zou echt problemen opleveren...
Ik snap dat je niet zomaar even je baan op kunt zeggen, maar over je heen laten lopen is een ander uiterste natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.
Ik snap dat wel hoor. Je wilt uiteindelijk ook niet al teveel puinruimen als je terugkomt, dus beter zelf even oplossen, toch? Het onderstreept wel hoe onmisbaar je bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik echt niet langer kan blijven dan de aangeven tijd, dat wel
Als het nederlandse rechtsysteem nou goed zou werken zou dat een optie zijn inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon op je recht staan, móet kunnen.
Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.
quote:
We wilden een ander ook eens een kans geven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Bitch please, waarom heb jij dan de verkiezing niet gewonnen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vakantie is vakantie, of je nou naar Zwitserland, Asutralie, Lutjebroek of RundumHause bent.
.
Volgende keer zorgen dat je lid bent van een vakbond en dan zo'n vakbondschaapje meenemen naar je gesprek. Eens kijken wat er dan gebeurt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik loop er niet zo mee te koop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Bitch please, waarom heb jij dan de verkiezing niet gewonnen?
Dat soort dingen werken twee kanten op. Als ik veel overuren moet draaien of in het weekend iets moet regelen dan krijg ik van mijn baas een dagje vrij, of hij komt met een waardebon o.i.d., bovenop de geschreven extra uren. Dan wil ik ook best af en toe een stapje harder lopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor. Je wilt uiteindelijk ook niet al teveel puinruimen als je terugkomt, dus beter zelf even oplossen, toch? Het onderstreept wel hoe onmisbaar je bent.
Dat is altijd het kromme van op vakantie gaan... lekker relaxen en weg van de stress, maar wetende dat je als je terug komt juist een extra berg op je buro hebtquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor. Je wilt uiteindelijk ook niet al teveel puinruimen als je terugkomt, dus beter zelf even oplossen, toch? Het onderstreept wel hoe onmisbaar je bent.
Is toch gewoon caoquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het nederlandse rechtsysteem nou goed zou werken zou dat een optie zijn inderdaad.
Ja en dan? Ik kan het me echt niet veroorloven om ineens zonder werk te zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is toch gewoon cao
En dan nog, al zou mijn baas me uitschelden of de grond in boren zou ik direct weggaan. Lat me niet zo behandelen. Scheelt wel dat collegas net zo erover denken.
Ik ben niet zo van de 'voor wat hoort wat' politiek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat soort dingen werken twee kanten op. Als ik veel overuren moet draaien of in het weekend iets moet regelen dan krijg ik van mijn baas een dagje vrij, of hij komt met een waardebon o.i.d., bovenop de geschreven extra uren. Dan wil ik ook best af en toe een stapje harder lopen.
Maar als je steeds maar op appél moet komen en er staat nooit iets tegenover, dan zou ik ook geen stap meer doen dan strikt noodzakelijk.
Dáár zit het werkelijke probleem uiteraard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik kan het me echt niet veroorloven om ineens zonder werk te zitten.
Ben jij zo gewild dat je binnen een paar weken een andere baan hebt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is toch gewoon cao
En dan nog, al zou mijn baas me uitschelden of de grond in boren zou ik direct weggaan. Lat me niet zo behandelen. Scheelt wel dat collegas net zo erover denken.
Dat, en als je ontslag neemt krijg je geen ww.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Op een gegeven moment dan geef je alleen maar zonder er ooit iets voor terug te krijgen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de 'voor wat hoort wat' politiek.
Ik weet alleen niet waar Asutralie ligtquote:
Zeg ik dat dan? Maar ik laat me gewoon niet uitschelden. Simpel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij zo gewild dat je binnen een paar weken een andere baan hebt?
Ik wel. Ik word betaald voor 36 uur. Geen minuut meer. Voor alle tijd die ik extra in mijn werk steek verwacht ik waardering. Hoeft niet altijd in geld te zijn, maar op z'n minst een welgemeend bedankje of een schouderklopje. Het is wel mijn vrije tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
When do you come to that point where enough is enough?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op een gegeven moment dan geef je alleen maar zonder er ooit iets voor terug te krijgen.
Mooi, dan kan de baas van missb haar daar ook niet vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar Asutralie ligt
Jij hebt ook geen kind om voor te zorgen natuurlijk, scheelt ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Maar ik laat me gewoon niet uitschelden. Simpel.
Binnen een paar uur. Maar wat de ene heeft dat heeft de andere niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben jij zo gewild dat je binnen een paar weken een andere baan hebt?
Ja, dan zou ik iets anders gaan zoeken, maar ik vraag me af of je nog zo op je strepen staat als je weet dat je dan op straat staat en een gezin hebt om te onderhouden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Maar ik laat me gewoon niet uitschelden. Simpel.
O dus hij beft jou, maar jij weigert te pijpen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ah ja dat speelt ook echt mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kind om voor te zorgen natuurlijk, scheelt ook.
Wat is het ergste dat er gebeurt als je zegt dat je niet komt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel bedenken tochquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat er gebeurt als je zegt dat je niet komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |