Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik echt niet langer kan blijven dan de aangeven tijd, dat wel
Tegen welk extra tarief?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik echt niet langer kan blijven dan de aangeven tijd, dat wel
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanzelf? Nee
Voor jezelf nagaan welke ruimte er voor is om dit zelf te veranderen.
Een gesprek met hem? Als je volgende keer wel weg bent hoe hij dit gaat oplossen?
Liegen dat er een monteur komt waarvoor je thuis moet blijven, als hij wilt dat je komt kost dat 200 euro om hem af te zeggen....
Of gewoon bot zeggen dat je er niet bent.
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.
En dan straks overhalen om langer te blijven en dan krijgt die dat ook voor elkaarquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik gewoon echt dom. Je bent geen voetveeg.
De eikels. Die zagen al die vrouwen en dachten: tsjakka, orgie tussen de aapjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Er hebben zich inmiddels ook mannen aangemeld..
Ach, vast lelijkerds, zodat jij er alleen maar geweldiger uitzietquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Er hebben zich inmiddels ook mannen aangemeld..
Tip voor de volgende keer: niets zeggen over je vakantieplannen, of dat nou thuis blijven is of niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.
Iedereen is lelijker dan ik ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, vast lelijkerds, zodat jij er alleen maar geweldiger uitziet
Ik snap het ook wel, maar op deze manier ga je de cirkel niet doorbreken. Als werknemer heb je ook rechtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, als je baas een egoistische, intimiderende klootzak is dan snap ik haar punt ook wel ergens.
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar op deze manier ga je de cirkel niet doorbreken. Als werknemer heb je ook rechten
Lijkt me niet een hele gezonde werkomgeving eigenlijk. Then again, dat wisten we al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.
Want? Je kan overdag niet in Rotterdam bij een vriendin of familie zitten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook wel. Maar er valt wat dat betreft geen normaal gesprek te voeren met die man. En ze weten dat ik thuis ben, dus iets verzinnen kon ook niet echt.
Gewoon op je recht staan, móet kunnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.
Maar als je wel echt weg zou zijn had ie toch ook een probleem gehad? Vakantie is vakantie, of je nou naar Zwitserland, Asutralie, Lutjebroek of RundumHause bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor. Maar het is echt een rare man, het zou echt problemen opleveren...
Ik snap dat je niet zomaar even je baan op kunt zeggen, maar over je heen laten lopen is een ander uiterste natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus.. De laatste keer dat ik een gesprek met hem ben begonnen over deze dingen, werd ik zo finaal de grond ingetrapt, dat was gewoon niet normaal.
Ik snap dat wel hoor. Je wilt uiteindelijk ook niet al teveel puinruimen als je terugkomt, dus beter zelf even oplossen, toch? Het onderstreept wel hoe onmisbaar je bent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een mietje..
![]()
Als het nederlandse rechtsysteem nou goed zou werken zou dat een optie zijn inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon op je recht staan, móet kunnen.
Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Recht hebben en recht krijgen zijn helaas twee verschillende dingen in dit land, dat zie ik de laatste tijd steeds vaker.
quote:
We wilden een ander ook eens een kans geven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Bitch please, waarom heb jij dan de verkiezing niet gewonnen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vakantie is vakantie, of je nou naar Zwitserland, Asutralie, Lutjebroek of RundumHause bent.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |