Wees gerust, daar was ik in het geheel niet mee bezig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je moet heel wat meer doen om hem omhoog te krijgen, schat.
ja ja.. alsof jij zo'n schatje bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een beetje laat voor de mannen hier geloof ik.
Hoe weet jij dat ik tepels heb?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op haar tetten wel ja.... maar niet op de foto....
Ik vraag me ook af of het uberhaupt zou lukken. Maar goed foto's mogen we niet zien ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Wees gerust, daar was ik in het geheel niet mee bezig.
quote:
Dat je ze niet kan zien, wil niet zeggen dat je ze niet kan "zien"quote:
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het uberhaupt zou lukken. Maar goed foto's mogen we niet zien ...
mag ik dat zelf bepalen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.
Freaky shit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je ze niet kan zien, wil niet zeggen dat je ze niet kan "zien"
Ja maar zij die het wel weten ervaren het wel als een gemisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.
Het is mij te laat voor paddo's...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien als je een paddo op hebt.....
ok danquote:
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar zij die het wel weten ervaren het wel als een gemis
Dat ga ik dan maar even aan de binnenkant van m'n oogjes bekijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?
Mijn PM-box staat open.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?
Oh god, op je netvlies gebrand?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ga ik dan maar even aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |