SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Dat keuren ze wel goed.... alleen het vragen om foto's is ook banwaardigquote:
Dit is mn laatste, ga zo mn mandje in. The next is yoursquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef clevy het volgende:
SNOTVERDOMME ! ik was een nieuwe aan t openen
Mag je ook niet in het algemeen om foto's van tetten vragen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat keuren ze wel goed.... alleen het vragen om foto's is ook banwaardig
Jij slaapt in een mandje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dit is mn laatste, ga zo mn mandje in. The next is yours
Dat wel....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mag je ook niet in het algemeen om foto's van tetten vragen?
Dat mag... want geen tepel.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Dus die vakantiefoto van mij met Peuter waar een stukje borst op te zien is, zou dat nog net wel of net niet mogen?
Laat eens zien, dan beoordelen we dat,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
Dus die vakantiefoto van mij met Peuter waar een stukje borst op te zien is, zou dat nog net wel of net niet mogen?
Down boy.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Laat eens zien, dan beoordelen we dat,
In het google adsense discussie topic ergens....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat om de tepels? Waar kan ik die regels ergens lezen?
Op haar tetten wel ja.... maar niet op de foto....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat LE er tepels op heeft zitten.
quote:
Zeg, niet alle mannen over 1 kam scheren jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een beetje laat voor de mannen hier geloof ik.
Wees gerust, daar was ik in het geheel niet mee bezig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je moet heel wat meer doen om hem omhoog te krijgen, schat.
ja ja.. alsof jij zo'n schatje bentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een beetje laat voor de mannen hier geloof ik.
Hoe weet jij dat ik tepels heb?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op haar tetten wel ja.... maar niet op de foto....
Ik vraag me ook af of het uberhaupt zou lukken. Maar goed foto's mogen we niet zien ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Wees gerust, daar was ik in het geheel niet mee bezig.
quote:
Dat je ze niet kan zien, wil niet zeggen dat je ze niet kan "zien"quote:
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of het uberhaupt zou lukken. Maar goed foto's mogen we niet zien ...
mag ik dat zelf bepalen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.
Freaky shit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat je ze niet kan zien, wil niet zeggen dat je ze niet kan "zien"
Ja maar zij die het wel weten ervaren het wel als een gemisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
'Jullie' is niet aan de orde, de meesten hier weten al hoe ik eruit zie. Jij niet, maar dat ervaar je niet als een gemis.
Het is mij te laat voor paddo's...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien als je een paddo op hebt.....
ok danquote:
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar zij die het wel weten ervaren het wel als een gemis
Dat ga ik dan maar even aan de binnenkant van m'n oogjes bekijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?
Mijn PM-box staat open.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat je iets niet kan zien betekent toch niet dat je het niet kan "zien"..?
Oh god, op je netvlies gebrand?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ga ik dan maar even aan de binnenkant van m'n oogjes bekijken
Wat een vislucht he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat stinkt er hier zo.....
Nee, dat is stom.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Allememaggisch..... nooit B&A gekeken vroeger
Ach, gelukkig zijn het jeugdhelden gebleven he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zijn je jeugdhelden? Verklaart wel veel..
* Spezza19 geeft DenWauwelaar nog wat brokjes voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga mijn mandje in.
Dag lieve menschjes
Thanx.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 geeft DenWauwelaar nog wat brokjes voor het slapen gaan
En van steeds boos kijken krijg je rimpelsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik te weinig slaap word ik lelijk, mieperds.
Ah vandaar, dat ben ik al dus misschien dat ik het daarom doequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik te weinig slaap word ik lelijk, mieperds.
Oh ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En van steeds boos kijken krijg je rimpels
Mag niet.... nieuwe policy ..... sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
en wanneer posten jullie nou eens jullie piemels?
Ja? Vind je?quote:
Voor wat hoort wat hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet eens die andere UI, beetje jammerquote:
Dit is mijn BBQ-UI.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat he
[..]
Niet eens die andere UI, beetje jammer
Gaan we BBQ-en dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is mijn BBQ-UI.
Ik heb je andere UI opgeslagen, maar ik heb niet voor niets heel veel varianten van deze. Ik houd altijd dezelfde basis.
Ik mis je ondertitel: BBQueen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is mijn BBQ-UI.
Ik heb je andere UI opgeslagen, maar ik heb niet voor niets heel veel varianten van deze. Ik houd altijd dezelfde basis.
Check out KPD.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Verdeel en heers!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks krijgen mensen verwachtingen.Ik kan helemaal niet BBQ'en
ah eng een penis!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Gast, spoilers zijn er met een reden.
iig te kortquote:
Ja ging goed?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:50 schreef El_Matador het volgende:
Wat een mooie avond
En dat onweer! 90 op/door de Autobahn, ook een nieuwe ervaring.
Daar heb je mono toch voor ?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Straks krijgen mensen verwachtingen.Ik kan helemaal niet BBQ'en
Aaaah, zielig! Kusje op je bek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:52 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen. Godver, mijn bek blijft pijn doen.
Ligt eraan... Ik vond elf uur ook altijd vroeg. Maar nu ik er om vijf uur uit moet, vind ik elf uur laat zatquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees hier dat mensen 11 uur naar bed vroeg vinden. Dan vinden ze 'mijn tijd' helemaal vroeg
Zielig valt wel mee hoor, het is lang niet zo erg als eerst. Maar jij mag mij natuurlijk altijd op de bek pakken.quote:
Ik zocht gewoon een goede smoes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zielig valt wel mee hoor, het is lang niet zo erg als eerst. Maar jij mag mij natuurlijk altijd op de bek pakken.
Ik doe met je mee... 10 uur is voor mij bedtijd. En dan Ye bedenken dat ik gem pas om 20.45 thuis ben...quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:41 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik lees hier dat mensen 11 uur naar bed vroeg vinden. Dan vinden ze 'mijn tijd' helemaal vroeg
Hoe oud ben jij eigenlijk JT?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef JoeyT het volgende:
Ik zie tetten voor me... Geil wijf, treinen is tof! Volgens mij heeft dr vader t ook door... Nog toffer!
Vanaf vandaag echt aan het dieet. Over precies 1 maand... India!!!! Leven is tof!
Ach, weinig slaap wordt je hard vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Ik vond elf uur ook altijd vroeg. Maar nu ik er om vijf uur uit moet, vind ik elf uur laat zat
Sinds wanneer heb jij een smoes nodig? Valt me een beetje tegen jongen...quote:
En tien jaar ouderquote:Op woensdag 29 juni 2011 07:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, weinig slaap wordt je hard van
Ach, die paar jaar meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En tien jaar ouder
Ik ga donderdag echt de hele dag slapen, als ik terug kom van herr. Dokter
Ik ben ook rond 7/8 uur meestal pas thuis en ga er tussen 9 en 10 in inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik doe met je mee... 10 uur is voor mij bedtijd. En dan Ye bedenken dat ik gem pas om 20.45 thuis ben...
Wat maakt het uit, hij is op 24-08 jarigquote:
31, maar ik kan jonger overkomen....quote:
Sorry, blond van me.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een smoes nodig? Valt me een beetje tegen jongen...
Ik ben wel 24 al hequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, die paar jaar meer
Nog steeds last of al een stuk minder nu? Hier vrijdag lekke uitslapen
Hoe laat moet je er uit? 9 uur dan zou ik me echt heel lekker voelen. Heb eigenlijk 9 uur slaap nodig, probeer altijd in de buurt van 8 te komen....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben ook rond 7/8 uur meestal pas thuis en ga er tussen 9 en 10 in inderdaad.
Hehe, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
31, maar ik kan jonger overkomen....
Heb je 'de kleine prins gelezen' ('le petit prince')?
Zo denk ik over t leven...
Al?quote:
Ben ik niet....quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hij is op 24-08 jarig
Ach, dat zijn ee allemaal wel eensquote:
Rond 5 uur gaat mijn wekker. Als ik er om 9 uur in lig heb ik dus ongeveer 8 uur slaap. Zou het liefst ook meer willen, maar eerder naar bed is me echt te gek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef JoeyT het volgende:
Hoe laat moet je er uit? 9 uur dan zou ik me echt heel lekker voelen. Heb eigenlijk 9 uur slaap nodig, probeer altijd in de buurt van 8 te komen....
Waarom staat dat er dan?quote:
Ik overdrijf natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al?![]()
Als ik met oudere mensen praat heb ik het lef niet eens om te zeggen dat ik AL 26 ben
En terechtquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al?![]()
Als ik met oudere mensen praat heb ik het lef niet eens om te zeggen dat ik AL 26 ben
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...quote:
Dan zijn we net zo oud..quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
31, maar ik kan jonger overkomen....
Heb je 'de kleine prins gelezen' ('le petit prince')?
Zo denk ik over t leven...
wow 5!!!! Ik om 6 em dat vind ik al tergend vroegquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rond 5 uur gaat mijn wekker. Als ik er om 9 uur in lig heb ik dus ongeveer 8 uur slaap. Zou het liefst ook meer willen, maar eerder naar bed is me echt te gek.
Ik las playbackenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...
Daarom ben ik zo gek op backpacken. Lekker buiten spelen!
het is ook leuk om je af en toe als n kind te gedragenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind 'volwassenheid' alles afdoen van t leven. Dus op mn werk doe ik wijs en correct en daarnaast probeer ik me als een kind te gedragen...
Dat lukt je goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vroeger deelde ik deze account...quote:
Drama! Wel voordeel dat je nu alle kleurtjes kan gaan proberen voor n nieuwe favo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:10 schreef Samzz het volgende:
Waar ik wel van baal () is dat m'n favo roze lippenstift bijna op is en deze niet meer in 't assortiment zit
Zit in de familie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief werd net opgehaald door 3 chickies voor de introductiedag van zijn middelbare school. "Hoe cool ben ik mam?!"
Meh, dat heeft bij Maybelline en l'Oreal weinig zin, die vernieuwen aan de lopende bandquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Drama! Wel voordeel dat je nu alle kleurtjes kan gaan proberen voor n nieuwe favo.
Dank je! Mooiste compliment dat ik kan krijgen is dat ik onvolwassen ben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt je goedOp mij kom je over als mannelijke bakvis
Hij doet het beter dan ik hoor.quote:
Karaoke vind ik ook tof!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las playbackenMs toch mijn lenzen maar eens in doen zo..
Backpacken... leuk, maar dat gezeul met zo'n rugzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |