Ja, maar dan met wat pasta en een bouillonblokje.quote:
Oe, klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:41 schreef Bluezz het volgende:
De lekkerste zelfgemaakte aspergesoep die er is
kan niet, ik maak de lekkerste tomatensoep!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oe, klinkt heerlijk
Maar ik had de lekkerste tomatensoep.. met allerlei kruiden uit de tuin.. Echt zo goed gelukt!
Straks lekker een hele kip uit de oven met wat appelmoes en een paar patatjes
dat werden 2 roosjes bloemkool en 1 klein kipworstje, klein beetje chocovla toe. kan echt niet eten met dit weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
bloemkool (met dit weer) met drumstick en worstje met spek
Laatst eens (via een tip) bloemkool met satésaus gehad. Dat is nog best lekker!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
bloemkool (met dit weer) met drumstick en worstje met spek
wat is dubbele dinsdagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Laatst eens (via een tip) bloemkool met satésaus gehad. Dat is nog best lekker!
OT: Pizza'tje, aangezien het 'dubbele dinsdag' is.
4000 calorieën in plaats van 2000.quote:
Dan wil ik ook wel eens een dubbele dinsdag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
4000 calorieën in plaats van 2000.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:10 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Als ik dit lees krijg ik het al zuur.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
krioroheb je een week niet gegeten ofzo?
Valt best mee hoor, ik had al even niet gegeten en honger en verbrand veel en zo.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jezus .... knal je niet uit elkaar?
Hangt ervan af welke mannen en wat ze zoal doen op een dag hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh, en mannen horen trouwens 2500 calorieën binnen te krijgen.
Nee, haha! De andere was voor een vriendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2 pizza's gegeten?
ik had thee met een muffin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Absurditeit het volgende:
Net in de stad een stokbroodje met zalm o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu thee en ik twijfel om een muffin te nemenWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Woh dit klinkt lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Tezz het volgende:
Hasselback aardappeltjes met zelf getikte mayonaise, een salade van gegrilde groente (onder andere gele courgette, zoete puntpaprika en rode ui) en een biefstukje met pepersaus. Jummie!
at je dit altijd al vaak? laatste 3 weken eet je die aardappeltjes (ineens) eens per weekquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Tezz het volgende:
Hasselback aardappeltjes met zelf getikte mayonaise, een salade van gegrilde groente (onder andere gele courgette, zoete puntpaprika en rode ui) en een biefstukje met pepersaus. Jummie!
kaasballetjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef Lips het volgende:
Ik ga zo heerlijk uit eten bij de Bommel in Eindhoven. Heb een reservering voor de vegahap (iets van kaasballetjes geloof ik)
Ik at ze altijd al vaak eigenlijk. Gewoon omdat het zo makkelijk is! Even insnijden, olie, boter en kruiden er over en hoppa in de oven! Af en toe even bedruipen en meer omkijken heb je er niet naar!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
at je dit altijd al vaak? laatste 3 weken eet je die aardappeltjes (ineens) eens per week
zijn wel super lekker!
vnv eet ik krootjesstamppot met gebakken uien. kiprolletje in spek in erbij,
Yes, salade was vandaag koud. Omdat ik namelijk nog een paar heerlijk pommedori tomaten had liggen die ik er ook in kwijt wilde! Ik heb er olijfolie, zeezout en een restje pesto over gedaan. Oh en wat citroensap. Was heerlijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh dit klinkt lekker![]()
Die salade, eet je die dan koud? En moet er nog dressing overheen oids?
Goh! Zeker een goede tip van iemand gekregen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Warme pastasalade met feta, gegrilde courgette, cherrytomaatjes, pijnboompitjes en veel basilicum
Ja. Zoietsquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh! Zeker een goede tip van iemand gekregen!![]()
![]()
Ik drink een cappucino nu. En straks nog wat komkommer (om de boeren te steunen koop ik er standaard 3 per week inmiddels, woehaha. Moeten op....)
Nee, deze keer niet.quote:
Euh, zo bijzonder is die niet. Gewoon huis- tuin- en keuken ding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben toch zo jaloers op jouw vacuümapparaat
Helaas, er stonden twee mannen. Dus geen vrouwelijk Aziatisch Schoon gezien....quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:33 schreef Absurditeit het volgende:
Men wil nog weleens onderschatten hoe mooi bepaalde vrouwen zijn die bij een Chinees restaurant werken. Vooral bij het afhaalgedeelte.
vet lekker!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:06 schreef Erasmo het volgende:
Hausgemachte Frikandellen mit Pommes van zo'n Duitse snackwagen vlak over de grens
Meer om van te houden is toch mooi?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:31 schreef lies1947 het volgende:
jeetje pietverdriet, ben ik blij dat ik niet met jou getrouwd ben, ik zou tonnetje-rond worden! wat lekker allemaal.
nou jij anders ook! ik wacht nog steeds op mn uitnodiging om bij je te mogen etenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef MaximusTG het volgende:
Misschien is Piet wel een Feeder. Hier hadden we zelfgemaakte tapas; gehaktballetjes, garnalen met paprika en knoflook, knoflookchampignons, kipdijfilet gebakken met paprikapoeder en witte wijn met citroensap, chorizo met rode wijn uit de oven, stokbrood, spiesjes met zalm, aardbei en druif, meloen, gerookte hand en kerstomaatjes.
Lekkerrrr! Wel veel werk. Die chorizo kan ik echt aanraden; chorizo in plakken van 1cm, in ovenschaal, onderzetten met rode wijn en 40 minuten in een oven op 200 graden.
Was voor mn verjaardag. Heb een Robert Herder 1922 mes gekregen!!!!!!
Die dame die ze verkocht ookquote:
Klinkt goed, wil je eventueel de verhoudingen hier posten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarna vanilleijs van vanille, eigeel, melk, room en suiker.
altijd lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 02:35 schreef Skillstorm het volgende:
Net terug van het bruilofts-feest.
De open bar zorgde wederom weer voor hilarische dingen, zoals mijn 14 jarige neefje die rond de 10 biertjes had gedronken en bezopen door de zaal loop tegen het einde schreeuwende: Ik win! Ik win!
En mijn dronken oom![]()
Het eten was wel te doen, het vlees was wel slap daar.
Iemand heeft van de week naar Jamie Oliver gekekenquote:Op zondag 3 juli 2011 10:53 schreef _Loki het volgende:
vanavond zomergroentelasagne, met een saus van verschillende bonen en groene asperges, huttenkäse, kippenboullion en room.
Daarbij een toscaanse brood-tomatensalade,
Door jou wil ik nu ook een broodje ei.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
altijd lachen
mijn ontbijt: broodje gekookt ei/ham, beetje kersen en thee
Welke sausje had je daarbij?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef MaximusTG het volgende:
Misschien is Piet wel een Feeder. Hier hadden we zelfgemaakte tapas; gehaktballetjes, garnalen met paprika en knoflook, knoflookchampignons, kipdijfilet gebakken met paprikapoeder en witte wijn met citroensap, chorizo met rode wijn uit de oven, stokbrood, spiesjes met zalm, aardbei en druif, meloen, gerookte hand en kerstomaatjes.
Lekkerrrr! Wel veel werk. Die chorizo kan ik echt aanraden; chorizo in plakken van 1cm, in ovenschaal, onderzetten met rode wijn en 40 minuten in een oven op 200 graden.
Was voor mn verjaardag. Heb een Robert Herder 1922 mes gekregen!!!!!!
ieeeequote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:58 schreef Mirjam het volgende:
vanavond gebakken bami vrij naar recept van robinook
de biefreepjes staan al te marineren in een mengsel van soyasaus, oestersaus en wat sesamolie
als snack of lunch? ja lekkerquote:Op zondag 3 juli 2011 19:20 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broodje eiersalade
Ook altijd lekker.
Haha, dat is de autocomplete van het Android toetsenbord SwiftKey... hand=hamquote:
gelukkig had je 's avonds nog wat gegetenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanochtend: Icetea.
Vanmiddag: Milkshake Framboos.
Vanavond: Pasta met gorgonzola, pijnboompitten, cherry-tomaten, rucola en pesto.
Zware zaterdagnacht achter de rug.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig had je 's avonds nog wat gegeten
ik had vnv nog chips. een mini stroopwafel en een bitterbal.
ik zie brood met ham, kaas, augurkjes, kruidenmayo en tomaat. daarnaast een schaaltje meloen/ananas, een perzikyoghurtje en een glas waterquote:
Dat heb je goed gezienquote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie brood met ham, kaas, augurkjes, kruidenmayo en tomaat. daarnaast een schaaltje meloen/ananas, een perzikyoghurtje en een glas water
Thanksquote:Op maandag 4 juli 2011 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie brood met ham, kaas, augurkjes, kruidenmayo en tomaat. daarnaast een schaaltje meloen/ananas, een perzikyoghurtje en een glas water
ik had net 2 nog warme croissantjes
Thnx, dat was het ook! En zelfgemaakte cake met slagroom klinkt ook heerlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziet er heelijk uit Sylvana.
Net een bakje koffie en een plak zelfgemaakte cake en slagroom
Vanavond: sperziebonen, spinazie, gebakken aardappelen, gegrilde biefstuk met ui
zelfgemaakte cakequote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziet er heelijk uit Sylvana.
Net een bakje koffie en een plak zelfgemaakte cake en slagroom
Vanavond: sperziebonen, spinazie, gebakken aardappelen, gegrilde biefstuk met ui
quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef AlexanderC het volgende:
vandaag hamburgers (met korting, oh ohoho) met een salade en patat/friet.
........ dat ziet eruit als diarree.quote:
Jazeker! Ik droom over pizza en bier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ah je bent echt aan je balans-maand begonnen.
Dan kun je mooi na je balans maand weer pizza en bier gaan nuttigen en meteen alle verloren kilo's er weer aan eten/drinken ja.quote:
Ga je thuis barbecueën.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kon bij een barbecue zijn, maar het is zo saai daar.
Maar nu loop ik al dat vlees mis.
![]()
![]()
![]()
Dan maar niet vervelen, heb genoeg voedsel thuis.
Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kon bij een barbecue zijn, maar het is zo saai daar.
Maar nu loop ik al dat vlees mis.
![]()
![]()
![]()
Dan maar niet vervelen, heb genoeg voedsel thuis.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.
Ja he, die Afrikanen die moeten bepalen of ze water willen halen 10km verder op of voor hun zieke ouders moeten zorgen hebben het maar makkelijk....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.
Het leven blijft er vaak wel lekker overzichtelijk door.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Ja he, die Afrikanen die moeten bepalen of ze water willen halen 10km verder op of voor hun zieke ouders moeten zorgen hebben het maar makkelijk....
Ananasquote:
Cola is veel lekkerder.quote:
Dan niet joh!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, gister al een gerecht met rijst gehad....
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Cola is veel lekkerder.![]()
Ik ga een zelfgemaakte pizza eten. Nouja, zelf belegd.
Wel een kant-en-klare bodem.
Met tomatenpuree, ui, tonijn, paprika en mozzarella.
Maak daar maar verbrande pizza van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga een zelfgemaakte pizza eten. Nouja, zelf belegd.
Wel een kant-en-klare bodem.
Met tomatenpuree, ui, tonijn, paprika en mozzarella.
Goed bezig, brother.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Jambalya met chorizo, en drumsticks uit de oven gebakken in een marinade van honing, tabasco en bastardsuiker
allemaal door elkaar?quote:
Verrassend lekker de smaak van anijs en grenadine bij elkaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
allemaal door elkaar?Ricard moet je puur drinken met een karafje water erbij
ontopic: beschuitje met kersenjam en een grote mok thee
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:37 schreef mascara-klodder het volgende:
volgende keer dat ik Pastis heb dan ga ik jouw variant proberen ookal kan ik me er niks bij voorstellen
Wij ookquote:
Dat is dus de enige fruitsoort die ik absoluut niet lust. Ik ben dol op fruit, maar de smaak van kersen vind ik echt verschrikkelijk (ik lust zelfs geen snoepkersjesquote:
ik lust geen snoepkersjes, kersenvlaai, kersenlikeur (als dat bestaat haha) of ijsjes met kersensmaak... eigenlijk niks wat met kersen bewerkt is of kersenaroma bevat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is dus de enige fruitsoort die ik absoluut niet lust. Ik ben dol op fruit, maar de smaak van kersen vind ik echt verschrikkelijk (ik lust zelfs geen snoepkersjes).
Nu een koud glas 7up.
nou dat klinkt al goed toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag net een verse spitskool gekregen... iemand nog ideeen?
Denk dat ik dat maar met champignons, ui, paprika, knoflook ga roerbakken met vissaus, gember, soja, koriander en komijn.. met wat rijst ofzo?
Who would have guessed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch:
- Kom champignonsoep
- Vezelbolletje kaas
- Vezelbolletje knakworstjes ketchup/mayo
- Schaaltje kersen
zit echt vol
Kun je 'bluppen' wat nader verklaren?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
Er staat al anderhalf uur een pan draadjesvlees op het fornuis te bluppen
Daarbij eten we nieuwe aardappels uit mijn vaders tuin en sperzieboontjes.
Heb je ooit draadjesvlees gemaakt? Dan weet je wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kun je 'bluppen' wat nader verklaren?
Bedankt. Ik kan me er iig een voorstelling bij maken. En nee, ik heb nooit draadjesvlees gemaakt, maar het klinkt aangenaam en ik wens u dan ook alvast een smakelijk eten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je ooit draadjesvlees gemaakt? Dan weet je wat ik bedoel
Dat zachte gepruttel met af en toe een blupje dat vanuit de keuken komt
quote:
Lijkt me een prime vervanging van het gebruikelijke Mac-menu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neee... gebeurt niet meer, ik eet vnv Dominos Pizza
nu een appel
ja he, je moet soms afwisselenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Lijkt me een prime vervanging van het gebruikelijke Mac-menu.
Heb vertrouwen in de Lasagne van de Lidl.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Absoluut nergens trek in + geen zin om te koken!
Dus maar een kant en klare Lasagna schaal gekocht (nu maar hopen dat het ergens naar smaakt!) met sla en aardappelkroketjes!
Morgen pizza!![]()
Nonnomquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef CrashO het volgende:
Wrap met zalm, rode ui, sla, kaas en tomaat![]()
[ afbeelding ]
mijn moeder is al dagenlang weg en ik weet niet wat ik mijzelf moet voedenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:28 schreef Skillstorm het volgende:
Moeder is weg dus ik moest improviseren.
12 bitterballen, wat plakjes komkommer, 2 boterhammen met kip-kerrie en een blikje cola.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:05 schreef Selestha het volgende:
Vanavond aardappelpuree met braadworsten en groenten gestoofd in bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |