nou dat klinkt al goed toch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vandaag net een verse spitskool gekregen... iemand nog ideeen?
Denk dat ik dat maar met champignons, ui, paprika, knoflook ga roerbakken met vissaus, gember, soja, koriander en komijn.. met wat rijst ofzo?
Who would have guessed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch:
- Kom champignonsoep
- Vezelbolletje kaas
- Vezelbolletje knakworstjes ketchup/mayo
- Schaaltje kersen
zit echt vol
Kun je 'bluppen' wat nader verklaren?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:31 schreef Muck het volgende:
Er staat al anderhalf uur een pan draadjesvlees op het fornuis te bluppen
Daarbij eten we nieuwe aardappels uit mijn vaders tuin en sperzieboontjes.
Heb je ooit draadjesvlees gemaakt? Dan weet je wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kun je 'bluppen' wat nader verklaren?
Bedankt. Ik kan me er iig een voorstelling bij maken. En nee, ik heb nooit draadjesvlees gemaakt, maar het klinkt aangenaam en ik wens u dan ook alvast een smakelijk eten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je ooit draadjesvlees gemaakt? Dan weet je wat ik bedoel
Dat zachte gepruttel met af en toe een blupje dat vanuit de keuken komt
quote:
Lijkt me een prime vervanging van het gebruikelijke Mac-menu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neee... gebeurt niet meer, ik eet vnv Dominos Pizza
nu een appel
ja he, je moet soms afwisselenquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Lijkt me een prime vervanging van het gebruikelijke Mac-menu.
Heb vertrouwen in de Lasagne van de Lidl.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Absoluut nergens trek in + geen zin om te koken!
Dus maar een kant en klare Lasagna schaal gekocht (nu maar hopen dat het ergens naar smaakt!) met sla en aardappelkroketjes!
Morgen pizza!![]()
Nonnomquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:34 schreef CrashO het volgende:
Wrap met zalm, rode ui, sla, kaas en tomaat![]()
[ afbeelding ]
mijn moeder is al dagenlang weg en ik weet niet wat ik mijzelf moet voedenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:28 schreef Skillstorm het volgende:
Moeder is weg dus ik moest improviseren.
12 bitterballen, wat plakjes komkommer, 2 boterhammen met kip-kerrie en een blikje cola.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |