Meer om van te houden is toch mooi?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:31 schreef lies1947 het volgende:
jeetje pietverdriet, ben ik blij dat ik niet met jou getrouwd ben, ik zou tonnetje-rond worden! wat lekker allemaal.
nou jij anders ook! ik wacht nog steeds op mn uitnodiging om bij je te mogen etenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef MaximusTG het volgende:
Misschien is Piet wel een Feeder. Hier hadden we zelfgemaakte tapas; gehaktballetjes, garnalen met paprika en knoflook, knoflookchampignons, kipdijfilet gebakken met paprikapoeder en witte wijn met citroensap, chorizo met rode wijn uit de oven, stokbrood, spiesjes met zalm, aardbei en druif, meloen, gerookte hand en kerstomaatjes.
Lekkerrrr! Wel veel werk. Die chorizo kan ik echt aanraden; chorizo in plakken van 1cm, in ovenschaal, onderzetten met rode wijn en 40 minuten in een oven op 200 graden.
Was voor mn verjaardag. Heb een Robert Herder 1922 mes gekregen!!!!!!
Die dame die ze verkocht ookquote:
Klinkt goed, wil je eventueel de verhoudingen hier posten?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarna vanilleijs van vanille, eigeel, melk, room en suiker.
altijd lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 02:35 schreef Skillstorm het volgende:
Net terug van het bruilofts-feest.
De open bar zorgde wederom weer voor hilarische dingen, zoals mijn 14 jarige neefje die rond de 10 biertjes had gedronken en bezopen door de zaal loop tegen het einde schreeuwende: Ik win! Ik win!
En mijn dronken oom![]()
Het eten was wel te doen, het vlees was wel slap daar.
Iemand heeft van de week naar Jamie Oliver gekekenquote:Op zondag 3 juli 2011 10:53 schreef _Loki het volgende:
vanavond zomergroentelasagne, met een saus van verschillende bonen en groene asperges, huttenkäse, kippenboullion en room.
Daarbij een toscaanse brood-tomatensalade,
Door jou wil ik nu ook een broodje ei.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
altijd lachen
mijn ontbijt: broodje gekookt ei/ham, beetje kersen en thee
Welke sausje had je daarbij?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:13 schreef MaximusTG het volgende:
Misschien is Piet wel een Feeder. Hier hadden we zelfgemaakte tapas; gehaktballetjes, garnalen met paprika en knoflook, knoflookchampignons, kipdijfilet gebakken met paprikapoeder en witte wijn met citroensap, chorizo met rode wijn uit de oven, stokbrood, spiesjes met zalm, aardbei en druif, meloen, gerookte hand en kerstomaatjes.
Lekkerrrr! Wel veel werk. Die chorizo kan ik echt aanraden; chorizo in plakken van 1cm, in ovenschaal, onderzetten met rode wijn en 40 minuten in een oven op 200 graden.
Was voor mn verjaardag. Heb een Robert Herder 1922 mes gekregen!!!!!!
ieeeequote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:58 schreef Mirjam het volgende:
vanavond gebakken bami vrij naar recept van robinook
de biefreepjes staan al te marineren in een mengsel van soyasaus, oestersaus en wat sesamolie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |