Ja, maar dan met wat pasta en een bouillonblokje.quote:
Oe, klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:41 schreef Bluezz het volgende:
De lekkerste zelfgemaakte aspergesoep die er is
kan niet, ik maak de lekkerste tomatensoep!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oe, klinkt heerlijk
Maar ik had de lekkerste tomatensoep.. met allerlei kruiden uit de tuin.. Echt zo goed gelukt!
Straks lekker een hele kip uit de oven met wat appelmoes en een paar patatjes
dat werden 2 roosjes bloemkool en 1 klein kipworstje, klein beetje chocovla toe. kan echt niet eten met dit weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
bloemkool (met dit weer) met drumstick en worstje met spek
Laatst eens (via een tip) bloemkool met satésaus gehad. Dat is nog best lekker!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
bloemkool (met dit weer) met drumstick en worstje met spek
wat is dubbele dinsdagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Laatst eens (via een tip) bloemkool met satésaus gehad. Dat is nog best lekker!
OT: Pizza'tje, aangezien het 'dubbele dinsdag' is.
4000 calorieën in plaats van 2000.quote:
Dan wil ik ook wel eens een dubbele dinsdag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
4000 calorieën in plaats van 2000.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:10 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Als ik dit lees krijg ik het al zuur.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
krioroheb je een week niet gegeten ofzo?
Valt best mee hoor, ik had al even niet gegeten en honger en verbrand veel en zo.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jezus .... knal je niet uit elkaar?
Hangt ervan af welke mannen en wat ze zoal doen op een dag hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Oh, en mannen horen trouwens 2500 calorieën binnen te krijgen.
Nee, haha! De andere was voor een vriendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2 pizza's gegeten?
ik had thee met een muffin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Absurditeit het volgende:
Net in de stad een stokbroodje met zalm o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu thee en ik twijfel om een muffin te nemenWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Woh dit klinkt lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Tezz het volgende:
Hasselback aardappeltjes met zelf getikte mayonaise, een salade van gegrilde groente (onder andere gele courgette, zoete puntpaprika en rode ui) en een biefstukje met pepersaus. Jummie!
at je dit altijd al vaak? laatste 3 weken eet je die aardappeltjes (ineens) eens per weekquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Tezz het volgende:
Hasselback aardappeltjes met zelf getikte mayonaise, een salade van gegrilde groente (onder andere gele courgette, zoete puntpaprika en rode ui) en een biefstukje met pepersaus. Jummie!
kaasballetjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef Lips het volgende:
Ik ga zo heerlijk uit eten bij de Bommel in Eindhoven. Heb een reservering voor de vegahap (iets van kaasballetjes geloof ik)
Ik at ze altijd al vaak eigenlijk. Gewoon omdat het zo makkelijk is! Even insnijden, olie, boter en kruiden er over en hoppa in de oven! Af en toe even bedruipen en meer omkijken heb je er niet naar!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
at je dit altijd al vaak? laatste 3 weken eet je die aardappeltjes (ineens) eens per week
zijn wel super lekker!
vnv eet ik krootjesstamppot met gebakken uien. kiprolletje in spek in erbij,
Yes, salade was vandaag koud. Omdat ik namelijk nog een paar heerlijk pommedori tomaten had liggen die ik er ook in kwijt wilde! Ik heb er olijfolie, zeezout en een restje pesto over gedaan. Oh en wat citroensap. Was heerlijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh dit klinkt lekker![]()
Die salade, eet je die dan koud? En moet er nog dressing overheen oids?
Goh! Zeker een goede tip van iemand gekregen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Warme pastasalade met feta, gegrilde courgette, cherrytomaatjes, pijnboompitjes en veel basilicum
Ja. Zoietsquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh! Zeker een goede tip van iemand gekregen!![]()
![]()
Ik drink een cappucino nu. En straks nog wat komkommer (om de boeren te steunen koop ik er standaard 3 per week inmiddels, woehaha. Moeten op....)
Nee, deze keer niet.quote:
Euh, zo bijzonder is die niet. Gewoon huis- tuin- en keuken ding.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben toch zo jaloers op jouw vacuümapparaat
Helaas, er stonden twee mannen. Dus geen vrouwelijk Aziatisch Schoon gezien....quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:33 schreef Absurditeit het volgende:
Men wil nog weleens onderschatten hoe mooi bepaalde vrouwen zijn die bij een Chinees restaurant werken. Vooral bij het afhaalgedeelte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |