oerol festival!quote:
Ohhh jij woont hier!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:09 schreef lies1947 het volgende:
[..]
oerol festival!
ik eet thuis (op terschelling dus) vanavond witlof-schotel ham/kaas.
fles merlot erbij.
Als ik dit lees krijg ik het al zuurquote:Op zondag 26 juni 2011 08:03 schreef krioro het volgende:
Al ontbeten: 16 sneeën geroosterd brood, 2 kiwi's, een bak kwark, 2 bekers melk.
Wel goed kauwen héquote:Op zondag 26 juni 2011 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Roergebakken groente met van alles, rijst en satestokjes... Lekker makkelijk
Jezus .... knal je niet uit elkaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 08:03 schreef krioro het volgende:
Al ontbeten: 16 sneeën geroosterd brood, 2 kiwi's, een bak kwark, 2 bekers melk.
en wat heb je daar gegeten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jezus .... knal je niet uit elkaar?
Ik heb gegeten bij de ....
MCDONALD'S!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is ook mijn allerhoogste toppunt van orgasme in mn mondquote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef Mishu het volgende:
De meest jummie mogelijke bospaddenstoelenrisotto net gemaakt. Met gesmolten verse parmezaanse kaas erdoorheen en een flinke scheut witte wijn om het af te maken. Lekker smeuige drek vol met smaak, mjam:)
Ik zit nu puur in extase te genieten, was vergeten hoe lekker comfort food dit was.
BBQ hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |