SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef Absurditeit het volgende:
Net in de stad een stokbroodje met zalm o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu thee en ik twijfel om een muffin te nemenWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Woh dit klinkt lekkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Tezz het volgende:
Hasselback aardappeltjes met zelf getikte mayonaise, een salade van gegrilde groente (onder andere gele courgette, zoete puntpaprika en rode ui) en een biefstukje met pepersaus. Jummie!
at je dit altijd al vaak? laatste 3 weken eet je die aardappeltjes (ineens) eens per weekquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:57 schreef Tezz het volgende:
Hasselback aardappeltjes met zelf getikte mayonaise, een salade van gegrilde groente (onder andere gele courgette, zoete puntpaprika en rode ui) en een biefstukje met pepersaus. Jummie!
kaasballetjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:19 schreef Lips het volgende:
Ik ga zo heerlijk uit eten bij de Bommel in Eindhoven. Heb een reservering voor de vegahap (iets van kaasballetjes geloof ik)
Ik at ze altijd al vaak eigenlijk. Gewoon omdat het zo makkelijk is! Even insnijden, olie, boter en kruiden er over en hoppa in de oven! Af en toe even bedruipen en meer omkijken heb je er niet naar!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
at je dit altijd al vaak? laatste 3 weken eet je die aardappeltjes (ineens) eens per week
zijn wel super lekker!
vnv eet ik krootjesstamppot met gebakken uien. kiprolletje in spek in erbij,
Yes, salade was vandaag koud. Omdat ik namelijk nog een paar heerlijk pommedori tomaten had liggen die ik er ook in kwijt wilde! Ik heb er olijfolie, zeezout en een restje pesto over gedaan. Oh en wat citroensap. Was heerlijk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woh dit klinkt lekker![]()
Die salade, eet je die dan koud? En moet er nog dressing overheen oids?
Goh! Zeker een goede tip van iemand gekregen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef PdeHoog het volgende:
Warme pastasalade met feta, gegrilde courgette, cherrytomaatjes, pijnboompitjes en veel basilicum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |