Maak daar maar verbrande pizza van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga een zelfgemaakte pizza eten. Nouja, zelf belegd.
Wel een kant-en-klare bodem.
Met tomatenpuree, ui, tonijn, paprika en mozzarella.
Goed bezig, brother.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Jambalya met chorizo, en drumsticks uit de oven gebakken in een marinade van honing, tabasco en bastardsuiker
allemaal door elkaar?quote:
Verrassend lekker de smaak van anijs en grenadine bij elkaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
allemaal door elkaar?Ricard moet je puur drinken met een karafje water erbij
ontopic: beschuitje met kersenjam en een grote mok thee
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:37 schreef mascara-klodder het volgende:
volgende keer dat ik Pastis heb dan ga ik jouw variant proberen ookal kan ik me er niks bij voorstellen
Dat is dus de enige fruitsoort die ik absoluut niet lust. Ik ben dol op fruit, maar de smaak van kersen vind ik echt verschrikkelijk (ik lust zelfs geen snoepkersjesquote:
ik lust geen snoepkersjes, kersenvlaai, kersenlikeur (als dat bestaat haha) of ijsjes met kersensmaak... eigenlijk niks wat met kersen bewerkt is of kersenaroma bevat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is dus de enige fruitsoort die ik absoluut niet lust. Ik ben dol op fruit, maar de smaak van kersen vind ik echt verschrikkelijk (ik lust zelfs geen snoepkersjes).
Nu een koud glas 7up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |