Jazeker! Ik droom over pizza en bier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ah je bent echt aan je balans-maand begonnen.

Dan kun je mooi na je balans maand weer pizza en bier gaan nuttigen en meteen alle verloren kilo's er weer aan eten/drinken ja.quote:

Ga je thuis barbecueën.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kon bij een barbecue zijn, maar het is zo saai daar.
Maar nu loop ik al dat vlees mis.
![]()
![]()
![]()
Dan maar niet vervelen, heb genoeg voedsel thuis.

Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kon bij een barbecue zijn, maar het is zo saai daar.
Maar nu loop ik al dat vlees mis.
![]()
![]()
![]()
Dan maar niet vervelen, heb genoeg voedsel thuis.

quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.
Ja he, die Afrikanen die moeten bepalen of ze water willen halen 10km verder op of voor hun zieke ouders moeten zorgen hebben het maar makkelijk....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.

Het leven blijft er vaak wel lekker overzichtelijk door.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Ja he, die Afrikanen die moeten bepalen of ze water willen halen 10km verder op of voor hun zieke ouders moeten zorgen hebben het maar makkelijk....

Ananasquote:

Cola is veel lekkerder.quote:

Dan niet joh!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, gister al een gerecht met rijst gehad....

quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Cola is veel lekkerder.![]()
Ik ga een zelfgemaakte pizza eten. Nouja, zelf belegd.
Wel een kant-en-klare bodem.
Met tomatenpuree, ui, tonijn, paprika en mozzarella.

Maak daar maar verbrande pizza van.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga een zelfgemaakte pizza eten. Nouja, zelf belegd.
Wel een kant-en-klare bodem.
Met tomatenpuree, ui, tonijn, paprika en mozzarella.

Goed bezig, brother.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Jambalya met chorizo, en drumsticks uit de oven gebakken in een marinade van honing, tabasco en bastardsuiker

allemaal door elkaar?quote:

Verrassend lekker de smaak van anijs en grenadine bij elkaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
allemaal door elkaar?Ricard moet je puur drinken met een karafje water erbij
ontopic: beschuitje met kersenjam en een grote mok thee

quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:37 schreef mascara-klodder het volgende:
volgende keer dat ik Pastis heb dan ga ik jouw variant proberen ookal kan ik me er niks bij voorstellen

Wij ookquote:

Dat is dus de enige fruitsoort die ik absoluut niet lust. Ik ben dol op fruit, maar de smaak van kersen vind ik echt verschrikkelijk (ik lust zelfs geen snoepkersjesquote:

ik lust geen snoepkersjes, kersenvlaai, kersenlikeur (als dat bestaat haha) of ijsjes met kersensmaak... eigenlijk niks wat met kersen bewerkt is of kersenaroma bevat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is dus de enige fruitsoort die ik absoluut niet lust. Ik ben dol op fruit, maar de smaak van kersen vind ik echt verschrikkelijk (ik lust zelfs geen snoepkersjes).
Nu een koud glas 7up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |