quote:Op maandag 4 juli 2011 21:05 schreef AlexanderC het volgende:
vandaag hamburgers (met korting, oh ohoho) met een salade en patat/friet.
........ dat ziet eruit als diarree.quote:
Jazeker! Ik droom over pizza en bier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 04:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ah je bent echt aan je balans-maand begonnen.
Dan kun je mooi na je balans maand weer pizza en bier gaan nuttigen en meteen alle verloren kilo's er weer aan eten/drinken ja.quote:
Ga je thuis barbecueën.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kon bij een barbecue zijn, maar het is zo saai daar.
Maar nu loop ik al dat vlees mis.
![]()
![]()
![]()
Dan maar niet vervelen, heb genoeg voedsel thuis.
Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:02 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kon bij een barbecue zijn, maar het is zo saai daar.
Maar nu loop ik al dat vlees mis.
![]()
![]()
![]()
Dan maar niet vervelen, heb genoeg voedsel thuis.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.
Ja he, die Afrikanen die moeten bepalen of ze water willen halen 10km verder op of voor hun zieke ouders moeten zorgen hebben het maar makkelijk....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je wordt nog een keer krankzinnig van al die zware dilemma's waar je dagelijks voor komt te staan.
Het leven blijft er vaak wel lekker overzichtelijk door.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Ja he, die Afrikanen die moeten bepalen of ze water willen halen 10km verder op of voor hun zieke ouders moeten zorgen hebben het maar makkelijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |