1x per maand overacting van Hansie Hansie is meer dan genoegquote:Op zondag 26 juni 2011 10:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Is Hansie er volgend seizoen ook weer 1 keer per maand? Of gaan ze de frequentie opvoeren?
Kun je nagaan hoe dat werkt met dit soort hypes. Het hele land op z'n kop. Kranten en internetsites staan er vol mee en zodra hij terug is valt het ook eigenlijk best zwaar tegen.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x per maand overacting van Hansie Hansie is meer dan genoeg
Ja, eerste keer stelde hij zich zwaar aan en de keer daarop moest hij zich inhouden van zijn vrouw (toen heeft ie haar vast een paar tikken gegeven)quote:Op zondag 26 juni 2011 11:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dat werkt met dit soort hypes. Het hele land op z'n kop. Kranten en internetsites staan er vol mee en zodra hij terug is valt het ook eigenlijk best zwaar tegen.
Het zou geweldig zijn als René ook eens aanschoof ...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef Paxcon het volgende:
Johan die af en toe aanschuift bij Tour du Jour
Hehe, met veel plezier weer doorgelezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als René ook eens aanschoof ...![]()
WI Oranje: Doe hier Gijp, Derksen en Genee na
Check dit topic om je verbeelding daarover te prikkelen
Kees ziet er tegenwoordig 25 jaar jonger uit dan op die foto.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige foto met o.a. Hugo Borst, Emile Schelvis, Kees Jansma en natuurlijk Derksen.
Top gear is weer wekelijks op tv. Voor de rest merk ik ook dat VI zowat het enige programma is waar ik mijn tv voor aanzetquote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Jmsls het volgende:
Ik mis serieus Johan die een speech geeft over hoe idioot Genee doet, René die een anekdote verteld enzovoortMet dit was het nieuws was er nog wel even een programma met ballen maar nu is er niks meer.
Ik doe het zonder Johan en ik vind John's flirt met Vitesse onlogisch.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nu helemaal niet wat ik moet denken van Van den Brom enzo. Zonder Johan kan ik nergens een mening ventileren.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 27-06-2011 om 20:45:19Vast voor in de agenda: Voetbal International is er weer vanaf maandag 1 augustus! #VItv reageer retweet
Ik denk dat Johan zich ook zo voeltquote:Op maandag 27 juni 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik voel me net zo'n afkickende heroïneverslaafde die te horen krijgt dat ie morgen weer een shotje krijgt...
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik voel me net zo'n afkickende heroïneverslaafde die te horen krijgt dat ie morgen weer een shotje krijgt...
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm dan zit ik bij Transformers 3Is de herhaling de hele nacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu dus over het tourprogramma > Op maandag en vrijdag doet hij voetbalnieuws in een tourprogrammaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Derksen om 13:10 op VI Radio![]()
VIradionl VI Radio
#JohanDerksen is na een avontuur in de VS met #JohnnydeMol back @VIRadionl. 13.10 deel 1, oa. over #Adriaanse en cowboy Johan op een paard!
Oh er staat "Vanaf 1 juni elke dag"quote:
Hij zal er wel niet elke dag zitten inderdaad.quote:RTL 7 komt deze zomer definitief met een dagelijks sportprogramma dat in het teken staat van de Tour de France. Wilfred Genee presenteert enook Jakhals Erik krijgt een flinke bijdrage. Erik Dijkstra maakt met Marcel Maijer filmpjes in Frankrijk gedurende de Tour de France. Dijkstra schoof het afgelopen seizoen al geregeld aan in Voetbal International. Volgens zenderbaas Marco Louwerens wordt Tour de Jour iets anders dan VI Oranje, al is het succes van die titel wel aanjager geweest voor Tour du Jour.
Louwerens: Vorig jaar hebben we in de zomer goede ervaringen opgedaan met een dagelijkse sporttalkshow. RTL Tour du Jour wordt geen VI Oranje, want de Tour is tenslotte geen WK. Qua sfeer is de talkshow wel vergelijkbaar. We hopen met RTL Tour du Jour een brede groep wielerliefhebbers dagelijks op een laagdrempelige en aanstekelijke manier de Tour de France mee te laten beleven.
Met Tour du Jour gaat RTL 7 dus de concurrentie aan met Mart Smeets op Nederland 1, die al jaren op de late avond een wielertalkshow maakt. Tour du Jour kan echter op een aantrekkelijker tijdstip worden uitgezonden, en wel vanaf 20.30 tot 22.40 uur. Genee presenteert vanaf het Westergasterrein in Amsterdam met dus bijdrages uit Frankrijk. De zender kondigt vaste gasten aan als Gert Jacobs, Danny Nelissen, Steven Rooks, Jeroen Blijlevens, Leo van Vliet en Michael Boogerd. Ook Johan Derksen is frequent te zien met het laatste voetbalnieuws.
Je gaat Mart toch niet kijken als Derksen ergens anders zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Eenskijken het volgende:
zit mart nou na hun? Want dan kan ik beide nog kijken
als wielrenliefhebber kijk ik misschien toch liever naar mart. die heeft er gewoon verstand van en hij weet hoe alles in dat wereldje werkt. Maar het hangt ook van de gasten af, of die wat boeiends hebben te vertellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je gaat Mart toch niet kijken als Derksen ergens anders zit.
De keren dat ik het heb gezien had hij meer verstand van wijn en het mooie landschap dan inhoudelijk over wielrennen, maar ik ben dan ook geen wielrenfan (hah dat rijmt!) en weer ook niet of ik dit ga volgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als wielrenliefhebber kijk ik misschien toch liever naar mart. die heeft er gewoon verstand van en hij weet hoe alles in dat wereldje werkt. Maar het hangt ook van de gasten af, of die wat boeiends hebben te vertellen.
Tuurlijk gaat dit werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef DrDentz het volgende:
Het is een beetje een voetbalbenadering van de Tour, ik weet niet of dit gaat slagen.
Ik zou Gijp wel eens willen horen over Esther Vergeer en dr ongeslagen status sinds 2003.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:49 schreef DrDentz het volgende:
Misschien dat er een soort Tour du Jour moet komen rond de eerstvolgende paralympische spelen. Beelden van ploeterende gehandicapten en een hard lachende Gijp gaan het zeker goed doen.
Grote, sterke meid man. Onder de 1.80 red je het tegenwoordig niet meer. Mooi bovenlichaam, niets mis mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik zou Gijp wel eens willen horen over Esther Vergeer en dr ongeslagen status sinds 2003.
WILFRED GENEE, JOHAN DERKSEN, MARGIT BALOGH, PIET PAULUSMAquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Baas Derksen vanavond in Knevel en vd Brink geloof ik
Klopt al is hij wel geschokt nadat hij gister een scheldwoord hoorde vallen aan tafel gister.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Baas Derksen vanavond in Knevel en vd Brink geloof ik
Wel jammer dat die jongen van omakutje.nl niet is uitgenodigd...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
WILFRED GENEE, JOHAN DERKSEN, MARGIT BALOGH, PIET PAULUSMA
vandaag om 23:00
Aan tafel bij Knevel en Van den Brink: Wilfred Genee en Johan Derksen over hun nieuwe tv-programma 'RTL Tour du Jour', documentairemaakster Margit Balogh, en weerman Piet Paulusma over het weer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef tjoptjop het volgende:
Ik mis eigenlijk nog wat flinke sponsor sletterigheid in die promo's
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat ongegeneerd sponsors noemen en vervolgens tot de grond toe afbranden is pure cult
Is idd een iets te makkelijk slachtoffer...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat Piet een man is waarop Johan zijn pijlen richt.
Fryslân Boppequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Absurditeit het volgende:
En Piet is natuurlijk ook altijd een eenvoudige jongen uit de provincie gebleven.
als hij over frans bauer en gerard joling na 1 ontmoeting zijn mening moest bijdraaien, zal t pietje ook wel lukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat Piet een man is waarop Johan zijn pijlen richt.
Je kan het bij sommige figuren gelijk zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Absurditeit het volgende:
En Piet is natuurlijk ook altijd een eenvoudige jongen uit de provincie gebleven.
En zo nu en dan om het helemaal af te maken het varkenshaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan het bij sommige figuren gelijk zien.
Het gaat vooral om de ogen die te dicht bij elkaar staan.
Accent komt daarna. Maakt meestal wel elke geloofwaardigheid af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kweenie, tot nu toe is t net of ik naar een aflevering van barend &barend zit te kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt lachen straks bij Knevel & van den Brink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |