1x per maand overacting van Hansie Hansie is meer dan genoegquote:Op zondag 26 juni 2011 10:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Is Hansie er volgend seizoen ook weer 1 keer per maand? Of gaan ze de frequentie opvoeren?
Kun je nagaan hoe dat werkt met dit soort hypes. Het hele land op z'n kop. Kranten en internetsites staan er vol mee en zodra hij terug is valt het ook eigenlijk best zwaar tegen.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1x per maand overacting van Hansie Hansie is meer dan genoeg
Ja, eerste keer stelde hij zich zwaar aan en de keer daarop moest hij zich inhouden van zijn vrouw (toen heeft ie haar vast een paar tikken gegeven)quote:Op zondag 26 juni 2011 11:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dat werkt met dit soort hypes. Het hele land op z'n kop. Kranten en internetsites staan er vol mee en zodra hij terug is valt het ook eigenlijk best zwaar tegen.
Het zou geweldig zijn als René ook eens aanschoof ...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef Paxcon het volgende:
Johan die af en toe aanschuift bij Tour du Jour
Hehe, met veel plezier weer doorgelezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn als René ook eens aanschoof ...![]()
WI Oranje: Doe hier Gijp, Derksen en Genee na
Check dit topic om je verbeelding daarover te prikkelen
Kees ziet er tegenwoordig 25 jaar jonger uit dan op die foto.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige foto met o.a. Hugo Borst, Emile Schelvis, Kees Jansma en natuurlijk Derksen.
Top gear is weer wekelijks op tv. Voor de rest merk ik ook dat VI zowat het enige programma is waar ik mijn tv voor aanzetquote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef Jmsls het volgende:
Ik mis serieus Johan die een speech geeft over hoe idioot Genee doet, René die een anekdote verteld enzovoortMet dit was het nieuws was er nog wel even een programma met ballen maar nu is er niks meer.
Ik doe het zonder Johan en ik vind John's flirt met Vitesse onlogisch.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nu helemaal niet wat ik moet denken van Van den Brom enzo. Zonder Johan kan ik nergens een mening ventileren.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 27-06-2011 om 20:45:19Vast voor in de agenda: Voetbal International is er weer vanaf maandag 1 augustus! #VItv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |