quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef tjoptjop het volgende:
Ik mis eigenlijk nog wat flinke sponsor sletterigheid in die promo's
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat ongegeneerd sponsors noemen en vervolgens tot de grond toe afbranden is pure cult
Is idd een iets te makkelijk slachtoffer...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat Piet een man is waarop Johan zijn pijlen richt.
Fryslân Boppequote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Absurditeit het volgende:
En Piet is natuurlijk ook altijd een eenvoudige jongen uit de provincie gebleven.
als hij over frans bauer en gerard joling na 1 ontmoeting zijn mening moest bijdraaien, zal t pietje ook wel lukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat Piet een man is waarop Johan zijn pijlen richt.
Je kan het bij sommige figuren gelijk zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:36 schreef Absurditeit het volgende:
En Piet is natuurlijk ook altijd een eenvoudige jongen uit de provincie gebleven.
En zo nu en dan om het helemaal af te maken het varkenshaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan het bij sommige figuren gelijk zien.
Het gaat vooral om de ogen die te dicht bij elkaar staan.
Accent komt daarna. Maakt meestal wel elke geloofwaardigheid af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kweenie, tot nu toe is t net of ik naar een aflevering van barend &barend zit te kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt lachen straks bij Knevel & van den Brink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |