Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:03 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1965 Porsche 356 SC Race Vehicle One of the first 356 Race Cars produced by Rod Emory / Emory Motorsports This Porsche 356 Racer is a special car to Carrera Motors. The current owner purchased it as a street car from our lot in 1994. Making the acquaintence of Rod Emory not long after that, he became interested in vintage racing and the car underwent full race preparation in 1997-98. The car has been actively raced for the last ten years, with vintage log book entries dating to 1999. The car has been a Left Coast machine, with a notable appearance at the 2007 Rennsport Renunion at Daytona International Speedway. There are just a tick over 80 total hours on the current engine, with about 30 on a top-end refresh. Items that come with the car are two record books with all run/race results for events entered over the last ten racing seasons. This is an impressive catalog of information and reveals the fastidious nature of the owner and his attention to detail. The paint overall is in very good to excellent condition, but there is a peppering of rock chips on the nose which are a testament to the racing it has done. The cost to build race vehicles of "Emory" quality is justifiably high. This car can be yours for significantly less. The highlights: • Engine - 1620 cc full-race built by ACE 356 / Arthur Conner. 145 hp with lots of torque and mid range. Solex 40 P-II carbs. • Transmission - Modified main shaft. B B A B. • Suspension - Wright de-cambered front spindles, Koni shocks, 19 mm front sway bar, Skirmants Camber regulator, Rear suspension adjuster. • Fuel System - Fuel cell with GT-style filler through hood; Carter high-flow fuel pump with regulator. • Electrical - Light-weight harness with quick disconnects at engine. 12-Volt system, Alternator Conversion, High Torque Starter, custom battery cutoff through factory fuel port. • Oil system - Full-flow oil system with Oberg cleanable filter, and front-mounted oil cooler • Exterior - Full Lexan windows, Lexan headlight lenses, window straps, RayDot mirror. • Interior - GT door panels & pulls; Speedster seats; fire-suppression system. Simpson competition belts, driver and passenger. • Wheels and Brakes - 6.5 x 15 Minilites with 205 60/ 15 Yokohama A038 DOT race tires; disc brakes with KFP carbon brake pads. This car is very reliable and race ready. Race conversion from street spec by Emory Motorsports, McMinnville, OR. This is not a hardship sale and we will not be giving this car away. If you want a great-running car in which to race vintage events, this is certainly it. ![]() Tjabbo's fleshlight Bojo's date begin----------Eind Ook_Gek avatar blunder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz http://www.ptaslowchat.tk De code voor de op is hier te vinden | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:04 |
Hallo ![]() ![]() | |
densmee | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:05 |
gelukkig een echte OP | |
porsche1 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:05 |
Ik helemaal denken van een naam topic. ![]() Maar nee hoor. ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:06 |
FkTwkGs2012 ; nou hebben we al heel wat domme kutkneuzen meegemaakt, maar volgens mij ben jij de eerste die 3 SC's achter elkaar verkloot ![]() ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:06 |
Mooie op! profi. * hoekje, schamen enzo * | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:06 |
Mijn god ![]() | |
densmee | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:06 |
sd is met de vrachtwagen de supermarkt leeg wezen halen ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:07 |
Een note-waardigheid zou ik zeggen ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:07 |
Sorry, hier heb je een ijslollie ![]() ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:07 |
Die naam lijkt ook veul te veul op fwnk ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:07 |
You'd wish ![]() | |
densmee | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:08 |
permban is meer op zijn plaats denk ik ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:08 |
mja ook een overweging. of verplicht met vakantie op kosten van fok! ![]() | |
porsche1 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:09 |
![]() Kan ik weer weg uit de SC. ![]() | |
Paladijn | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:09 |
![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:10 |
Heeft ooit iemand een rechtsgestuurde auto gereden? Dit ivm vele kitcars die te koop staan rechts gestuurd zijn? Is natuurlijk wel om te bouwen, maar volgens mij wen je daar na een uurtje rijden wel aan? ![]() Niet dat ik er geld voor heb, maar ben benieuwd ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:11 |
Doe ze de groeten in de NB van me ![]() | |
porsche1 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:11 |
Oké. ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:11 |
automaat wel. maar ik zou er in nld niet voor kiezen als het puur een centenkwestie is (maw ook leverbaar met links stuur) | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:13 |
![]() ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:13 |
Porsche met een 1.6 ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:13 |
Ik heb wel eens een stukkie in een Jag XJR gereden, maar dat was een automaat, en hooguit een half uurtje ofzo.. ik vond het maar engie en raar ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:14 |
Links gestuurde westfields en andere lotus 7 kits zijn redelijk zeldzaam. Is allemaal gemaakt door mensen in Europa en die blijven er wel in rijden ![]() Maar als ik aan zoiets begin wil ik hem toch helemaal zelf bouwen ![]() Heb al wel gelezen dat keuren nog steeds niet echt soepel gaat ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:14 |
Rot nou op ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:14 |
Ikea waar een bommelding was? ![]() | |
porsche1 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:15 |
Doe is normaal, tokkie. | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:16 |
In een grote auto kan ik het me ook wel voorstellen. Zo'n kitcar is natuurlijk naar een klein gebakje. Maar zou me niks verbazen dat je in een smal stukje je complete linker kant eraf ragt ![]() | |
densmee | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:17 |
als je dan tegen de middenlijn gaat rijden met je stuur (zoals je doet met een links gestuurde) dan wordt het wel spannend | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:17 |
Misschien is het hem wel ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:17 |
Snappie nou trouwens wél wat de bedoeling is? ![]()
| |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:18 |
IK BEN GEEN KLOON!! VERDIKKIE | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:18 |
Make that the cat wise. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:19 |
Doe eens lief tegen mijn ![]() ![]() ![]() | |
porsche1 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:19 |
Maar zij doet eerst stom, dus dan verdient ze het. Moet ze het maar niet uitlokken. ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:19 |
Ik denk dak het begrijp. Maar ja doen is het beste he. Als je het het minst verwacht dan is daar The A-Team ![]() ehm./// en nu een ander onderwerp want het begint pijn te doen ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:19 |
![]() Ik ben te aardig. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:20 |
Dat valt nog wel mee, ik vond vooral de bochten nemen en kruisingen oversteken terwijl je afslaat heel raar, je lijnen kloppen niet meer enzo ;') | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:20 |
Hallo. | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:20 |
Hey cool ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:21 |
liefje van wie ben ik een kloon ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:23 |
Liefje? Wut? | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:24 |
Dat dus ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:24 |
Rotondes nemen is in de UK toch al kut ![]() ![]() Ogen dicht en gaaaaan! ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:25 |
fwnk is een beetje flieft ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:25 |
van wie denk jij dak een kloon ben? was de vraag. ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:25 |
Oke. *noteert; Nimmer bij Bara in een auto stappen, in de UK* | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:25 |
Ik heb geen idee. Dat is aan de (F)A's besteed. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:26 |
Mjah, maar het ging over met zoeen hok hier rijden toch ??, ik heb nog nooit in de UK gereden; iedereen zegt dat het snel went, maar ik heb zo mijn twijfels ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:26 |
ow. en die doen er verder niets mee? lekker dan. ow wacht yvonne liep toen te gokken. dat klopt ja. maar ja yvonne is al wat oud aan het worden, want IK BEN GEEN KLOON. kusje. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:26 |
fwnk is dan 3 treinen te laat en riskeert zijn neusbotje ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:27 |
Oeh, crewbash, en dat vind Yvjuh niet tof ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:28 |
Gezellig hier. | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:29 |
Ik ook ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:29 |
dat is geen crewbash. yvonne had gewoon geen gelijk. | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:29 |
* jaloers is op soundje * | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:31 |
kusje? ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:32 |
Yvonne heeft altijd gelijk ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:33 |
Gast ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:33 |
Ik zit niet in een sekte. Yvonne is ok. Altijd gelijk gaat me te ver. | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:34 |
Jij toch ook ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:34 |
Garpje ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:35 |
Oh ja ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:36 |
Je suggereert hiermee dat FOK!crew een sekte is ?? crewbash nummertje 2 ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:37 |
![]() maak je er gelijk ff notes van liefje ![]() | |
densmee | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:40 |
maak een eigen topic met je gezever ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:41 |
![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:42 |
Nog steeds niet ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:42 |
Point taken. | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:43 |
http://www.dumpert.nl/med(...)wn,_elbow_down,.html Wtf ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:43 |
Uit de MC geleend? ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:46 |
http://www.dumpert.nl/med(...)foon_spam_prank.html Nog een mooie ![]() | |
Paladijn | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:46 |
Over vonkjes gesproken:![]() Hij doet't weer ![]() | |
BaraCuda | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:47 |
Nee daar kom ik niet ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:57 |
Die is wel erg kewl idd ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 20:58 |
*hijg* | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:07 |
Kloontjes ![]() | |
Balkonia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:09 |
Kloontjes ![]() | |
K.loon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:10 |
U riep? ![]() | |
Dingest | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:12 |
Als je al ervaring hebt met links rijden in een linksgestuurde auto dan weet je ook wel wat je met een rechtsgestuurde auto kan verwachten in een land waar we rechts rijden ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:12 |
![]() | |
K.loon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:13 |
Wat is er met mijn UI ? ![]() | |
Dingest | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:14 |
Omdat-ie in één van de faaltopics stond:Ik dacht al ![]() Wij laten leden dus hun banman/notes niet inzien; wij houden liever van een alwetend, op macht berustend dictatoriaal regime ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:14 |
Rechtsgestuurde auto stelt geen klote voor. Zelfs richtingaanwijzer en ruitenwisser omgedraaid heb je meteen door. ik denk dat het komt omdat ALLES gespiegeld is dat je er zo vlug aan went. Het links rijden duurt (voor mij tenminste) wat langer om aan te wennen. Even niet opletten op een wat minder duidelijke weg en je zit weer rechts. | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:15 |
Die zegt toch "no"? Derhalve riep ik niet. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:17 |
Mjah, ik weet niet precies hoe het gerechtelijk zit, maar ik heb wel eens ergens opgevangen dat idd omdat er het notes systeem er is, users die moesten kunnen inzien, en volgens mij kun je met een pimp abo zelfs gewoon je notes lezen, maar dat weet ik dan weer niet zeker, want ik heb geen abo ![]() | |
Dingest | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:18 |
Zal ook wel van de persoon afhangen hoe makkelijk je zoiets oppikt. Lang niet iedereen kon goed met Saab overweg ![]() Ik heb toen veel van die onoverzichtelijke achterafweggetjes gelegen die breed genoeg zijn voor 1 auto, dat je dan bij een tegenligger heel snel zo'n passeerplek in moet duiken. Dan wen je het rechts rijden heel snel af want als je het daar verkeerd doet heb je au ![]() | |
K.loon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:19 |
Nee, ze zegt : no, no ,no, no, no, no, no, no, no, no ![]() En ze heeft nog een lekker bekkie ook ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:19 |
En weet thuis met de bolide :![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:19 |
Ik ben 12 en wie ben jij eigenlijk? | |
PeuRac | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:19 |
Wettelijk moet alles wat een organistatie over een persoon heeft, opvraagbaar zijn, dus iedereen die schriftelijk zijn notes opvraagt, moet die gewoon krijgen. Zonder kosten! | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:20 |
Naais car Bob ![]() Valt het mee met de plamuur? ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:20 |
Ik zit trouwens even door de gesloten topics te kijken, jezus is het nu echt zo moeilijk om een SC te openen? ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:20 |
Moah, valt niet tegen voor die paar 100 euro die ik ervoor betaald heb. | |
K.loon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:21 |
Een originele usert ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:21 |
Ziet er strak uit. Heb je meer foto's? | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:21 |
Originele username, dat wel. | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:21 |
1.2s neem ik aan trouwens? | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:22 |
Pleurt op; minder als een roodje?? ech waar?? ![]() * SD is jaloers ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:22 |
Ik ben al flink bezig geweest, een van de vorige eigenaren had de bedrading in het interieur vervangen. Alles uitgevoerd in blauwe draad, met kroonsteentjes en ongeisoleerde kabelschoentjes. Alles he, de massa en de + allemaal in blauw ![]() Ik heb alles eruit getrokken, een rol Zwart/Rood gekocht en alles opnieuw aangelegd en de verbinden gesoldeerd en daarna de kabelbomen ingepaakt met stoffen tape. Beter als nieuw ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:23 |
0,8 K ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:23 |
Da's echt niet veel voor een harde. | |
Dingest | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:23 |
Voor zover wij het uit hebben kunnen laten zoeken - wij hebben een systeem dat geselecteerde posts, waarschuwingen, clones, bans en notities op kan slaan op een pagina voor een gebruiker - is dit niet iets wat direct aan een persoon gebonden kan worden aangezien je niet met zekerheid kan zeggen wie er op dat moment daadwerkelijk gebruik maakte van de pc waarop de post(s) gemaakt zijn. Daarom zouden het geen persoonsgegevens zijn en hoeven we geen inzage te verlenen. Niet dat we verder zo'n groot forum als fok zijn waar mensen er echt een zaak van maken ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:23 |
![]() ![]() 1.2 idd, S of N weet ik nog niet. | |
K.loon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:23 |
Wat is dat voor ranzige roestbak trouwens? zijn er echt nog mensen die zich daar in durven vertonen? ![]() ![]() ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:24 |
Die velgen mag je best aan mij verkopen voor 2 tientjes. | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:24 |
Nee maar er is hier en daar wel een gelast, maar op de bekende plekken kan ik weinig roest ontdekken. | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:25 |
Ja dat zijn ATS velgen, wat denk je zelf ![]() | |
Dingest | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:25 |
Dat is inderdaad een leuk koopje ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:25 |
Godver, da's bijna een cadeautje ![]() beetje met die bedrading klooien en je hebt een tof bakkie ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:25 |
Strak ding hoor. Moet je Euro95 of 98 tanken? Als je 98 moet tanken is het een S. Verder zou ik alleen verlagen, die velgen lekker laten zitten (tenzij je ze laat uitlassen) ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:26 |
3 tientjes dan, omdat jij het bent. | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:26 |
En een keer een rechte einddemper ipv die zeikpijp ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:26 |
Klopt, bedrading is alweer klaar, maar er zit ook niet zoveel in ![]() Gelijk ff de choke en stationair afgesteld, dat is ook al klaar. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:26 |
S is een automagische choke, en een N is een hand choke toch? | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:27 |
Als het gekoppeld is aan een useraccount denk ik dat de rechter het niet met je eens gaat zijn. Er zijn aardig wat mazen gedicht mbt privacywetgeving en zelf uitleg aan juridische vraagstukken zonder juridische achtergrond geeft kans op fouten. Enfin in de praktijk zal het ook zo'n vaart niet lopen, maar als je wat groter bent is het mooi om het meteen netjes te doen. | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:27 |
Hij is afgesteld op 95, en ik heb 1 1/2 tank verreden op 95 en hij doet het nog steeds. Dat krijg je als je 100 km met de choke aan rijdt ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:27 |
S en N heeft met compressie te maken, niet met de choke. | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:27 |
Tja automatische is handiger ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:28 |
leuke bak ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:28 |
Ik zit al te denken aan volledig recht naar achteren zonder dempers en op het eind 1 demper oid. Wel schuin naar achteren uiteraard ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:28 |
De S-motoren bij Opel hebben hogere compressie en zijn daarom zeer goed geschikt voor Euro98, ze lopen goed verrot op 95. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:28 |
Ow, ok, dan effe laten meten.. ![]() Offfffffff... er een C20 NE met een F13 in hangen ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:28 |
Maar manueel is toffer, nostalgie ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:29 |
F13 is FWD bak, je moet een getrag240 hebben. | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:29 |
Kijk eens bij Stroeve Motorsport of ze een Groep N of A uitlaatsysteem hebben. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:30 |
Owja, fuck, dit is een driftertje natuurlijk ![]() Hingen ze daar geen 2.4's in trouwens? ![]() | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:30 |
Ik zal eens kijken naar zoeits idd. | |
junkiexp | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:30 |
Klopt, volgens mij uit een senator / rekord. Ga ik niet doen trouwens. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:30 |
Dan moet er wel eerst een echte motor in natuurlijk he ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:30 |
In City's? Mensen gooien er zelfs V6'en in ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:31 |
2.4 komt van de Omega A. | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:34 |
Je hoeft ook geen abo te hebben om dat te kunnen weten. http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:35 |
Ja, en LETjes ook; alles is pas te maken, mar het moet nog wel een beetje authentiek blijven vind ik, en niet te vergeten veilig, je wilt ook kunne remmen, en je aandrijflijn moet ook heel blijven enzo.. gaat dan wel heel erg veel geld kosten ![]() | |
FkTwkGs2012 | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:35 |
En opvragen van de inhoudelijke notes kost geld maar administratiekosten zijn (binnen bepaalde perken) wettelijk toegestaan. | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:36 |
Is ook zeker zo. Al zag ik laatst een Ascona A met een 3.0 24V Dual Ram en dat is toch gaaf. Maargoed bij oude Opels horen (dubbele) carburateurs vind ik. | |
Dingest | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:37 |
Ik heb het verder niet uitgezocht, dus als je het er niet mee eens bent moet je bij iemand anders wezen voor die discussie ![]() ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:38 |
Psies, dussss, 2.4 met Webers ofzo, en je gaat je broek volpoepen bij het verkeerslicht, en die lamlul in die Audi leasehoer naast je ook ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:39 |
Zeker met 48mm Webers en een hele wilde nokkenas. Er zijn mensen die 300pk kunnen krijgen uit een 4-cylinder CIH ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:40 |
Maar kom op, 140pk en 180nm op ongeveer 800, 900 of 1000 kilo, en dan nog op de achterwielen. Dat wilt wel. | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:45 |
Alles kan, maar het moet ook nog bruikbaar blijven he ![]() Ik heb eigenlijk altijd al een Crossa A met een C20NE willen hebben; C20XE kan ook, maar ik vind 150 Pk in een auto met luciferhoutjes als draagarmen niet echt verantwoord ![]() Maar een oude B of C Kadeath vind ik ook heel erg OK ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:47 |
Jij wil alles hebben ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:48 |
Als je een Corsa A gaat verbouwen, sowieso flinke rolkooi erin. Die dingen vouwen helemaal dubbel als ze over de kop gaan. Je kan er ook een C20LET inleggen, je zal niet de eerste zijn ![]() | |
Paladijn | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:53 |
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:56 |
hihi goedzak. | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 21:59 |
340 DL op de Burdaard foto's ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:00 |
Wheeler Dealers ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:02 |
![]() Logisch; als een XE past, past een LET ook ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:07 |
Veel Scania ook trouwens. Mooi! | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:09 |
Werkelijk ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:10 |
Die rooie met voorloopas trouwens Alex, is dat een 730? ![]() ![]()
| |
2cv | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:11 |
Pirato ribbelchips van de Aldi is vies. | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:11 |
| |
Alexxxxx | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:16 |
Burdaard was ZO gaaf ![]() En de tofste trucks zijn gewoon allemaal stuk voor stuk van actieve BB leden ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:18 |
Verwittig mij tijdig wanneer er een interessant truckevenement in het zuiden is | |
Alexxxxx | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:36 |
Er reed een Brabants buzzybee lid mee vandaag, als je Jos bijtijds een PM had gestuurd had je vast meegemogen in zijn Mack ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:38 |
Ik wil niet mee in een Mack, ik rijd liever zelf ![]() | |
Alexxxxx | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:40 |
oh ja, tuurlijk :-) in dat geval de kalender in de gaten houden ![]() en kan ik je alvast noteren met de KUrzhauber ofiets anders leuks voor het BuzzyBee festival in 2013? ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 25 juni 2011 @ 22:41 |
Ik plan doorgaans niet verder dan 3 à 4 weken vooruit want de ervaring leert dat ik het anders toch dubbel plan, vergeet of er iets anders voor in de plaats komt. | |
Duvel | zaterdag 25 juni 2011 @ 23:00 |
Navond. | |
lipje | zaterdag 25 juni 2011 @ 23:19 |
trusten ![]() | |
2cv | zaterdag 25 juni 2011 @ 23:28 |
Alaaf. | |
2cv | zaterdag 25 juni 2011 @ 23:29 |
Bah, ik moet poepen. | |
Alexxxxx | zaterdag 25 juni 2011 @ 23:31 |
als iemand nu humor heeft maakt ie snel een kloontje met de naam 'slappe_drol' en post nuWeltrusten ![]() | |
Anne | zaterdag 25 juni 2011 @ 23:35 |
Slaap lekker. | |
yvonne | zondag 26 juni 2011 @ 01:52 |
Hoi | |
junkiexp | zondag 26 juni 2011 @ 02:00 |
![]() | |
lipje | zondag 26 juni 2011 @ 08:36 |
![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 09:09 |
Goedemorgen! | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 10:29 |
Goedemorgen lieve mensen! Yvonne,bedankt voor de uitnodiging op facebook, best kans dat ik ga ![]() ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 10:48 |
Mogge. | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 10:56 |
Goedemorgen ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 11:03 |
Gek weer, wolken, warmig... | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 11:03 |
En een kater. ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 11:11 |
Nee, ik was de bob gisteravond. | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 11:17 |
Ik niet ![]() | |
Anne | zondag 26 juni 2011 @ 11:25 |
Goedemorgen. | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 11:25 |
Wat is er aan het handje? | |
Anne | zondag 26 juni 2011 @ 11:28 |
Ik had gezegd een beetje op tijd op te zullen staan om op te ruimen en te poetsen. In het eerste heb ik al gefaald; Ik lig nog in bed. | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 11:31 |
Daar kun je toch zelf wat aan doen? Of lig je vastgebonden? | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 11:31 |
Ik ben er net een half uur uit, maar lag er pas half 5 in. ![]() Aparte avond gehad. ![]() | |
Anne | zondag 26 juni 2011 @ 11:34 |
Nee, echt? | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 11:36 |
Ja, want ik ging naar buiten! ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 11:46 |
Tegenvaller zeg ![]() ![]() | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 11:49 |
maar het is wel erg warm ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 11:54 |
Ja. Wel weinig wind, goed fietsweer voor de goedweerfietser die ik ben. | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 12:06 |
Het is idd wel warmachtig, ik ga straks effe een retourtje Nwk doen, dus hoeft niet zo gek van mij ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 12:07 |
Veel plezier in Nwk, zo te zien is het daar ook nog bewolkt. | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 12:10 |
Ik zit nondeju al heel het weekend op Lotus Seven kitcars te geilen ![]() | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 12:14 |
Het valt altijd duurder uit dan je denkt en als je hem eenmaal hebt raak je er op uitgekeken. | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 12:17 |
Waarom zou je er op uitgekeken raken? Is toch hetzelfde als elke willekeurige 2e auto voor erbij? | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 12:21 |
Als ie rijdt wel ja ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 12:26 |
Mir egal, ik ga alleen ff wat papierwerk ophalen, de Linc laten lopen en hallo zeggen bij mijn buren ![]() | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 12:27 |
mja, ik ben inderdaad ook nog niet uitgekeken op de Niva... | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 12:42 |
Ik had een liefhebber voor de Linc aan de foon gisteren, en zit ook alweer te kijken voor een vervanger ![]() ![]() mogelijke vervangers: http://link.marktplaats.nl/451268601 Heerlijk pruttelbarrel voor de winterse pekeldag, en tevens ideale boodschappenbak ![]() http://link.marktplaats.nl/453817667 iets meer classy, minder fun, meer luxe ![]() http://link.marktplaats.nl/459867989 Nog zoiets ![]() Iets meer Sjonnie ![]() Iets beschaafder : http://link.marktplaats.nl/452247185 Of toch... http://link.marktplaats.nl/458122229 ![]() ![]() Er is zoveel keus ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 12:43 |
Zitten toch Furd of Slopel motoren in? ![]() | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 12:46 |
Kunnen heel veel type motoren in. Zijn heel betrouwbaar hoor. Je hebt CEC (car engined cars) en BEC (bike engined cars) Die bike engine cars zijn echt uberbruut, alleen en nadeel is natuurlijk dat de achteruit op een vrij hobbybob achtige manier gemaakt moet worden ![]() Ik geloof dat ik zelf voor een normale cec zou gaan. | |
junkiexp | zondag 26 juni 2011 @ 12:49 |
Goede smaakt heb je, maar die SEC is wel fout hoor ![]() Hoeveel ga je er mee rijden per jaar ? | |
densmee | zondag 26 juni 2011 @ 12:50 |
op en neer naar de benzinepomp zal het alles bij elkaar wel een km of 1000 zijn | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 12:53 |
De motor is het probleem niet, meer de Engelse montage ![]() Er is een reden dat Donkervoorts zo aan de prijs zijn, dat is niet alleen zijn winstmarge ![]() | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 12:55 |
Gaat een merc worden dus ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 12:57 |
Wat zijn die amerikanen duur trouwens ![]() ![]() | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 12:57 |
Je hebt goedkopere kits en wat duurdere kits. Als je een beetje rond kijkt weet je wel wat goed is en wat niet. 50000 a 80000 voor een donkevoort is gewoon bizar voor zo'n gebakje. Dan maar wat meer sleutelen ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 12:58 |
Geen idee, zal niet heel veel zijn, ik rijd nog steeds motor, maar als het effe niet uitkomt en in de winter als het buiten een ijsbaan is, zit ik liever bij de kachel als dat ik een poging doe om op mijn bek te vallen en tegelijkertijd mijn motor te verneuken in het zout ![]() Tot nu toe reed ik gewoon door, maar dan reed ik max 15 km naar mijn werk, en dat is wel te overzien, maar 120km/dag vind ik te gek bij min 10 of kouder.. ik ben wel die-hard, maar ik ga de goden niet verzoeken ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 13:06 |
Montage kun je zelf door de tijd heen verbeteren natuurlijk, abo op Loctite en je komt een heel eind ![]() Neuh, dat is niet gezegd, ik heb ook bij Slopels zitten kijken, en zo zijn er nog wel meer kanshebbers.. maar een Merc is wel een hele toffe bak, dat dan weer wel ![]() Onderdelen voor een Yank kosten juist geen drol, maar er zijn idd mensen die denken dat Chevy's met standaard doorgerotte deuren van goud zijn ![]() Op zich niet erg, als het in de buurt is ga je gewoon kijken, je doet de deur open, voelt aan de onderkant en je hebt 1500¤ van de prijs af, zoniet, ben je snel weer weg ![]() ![]() ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 13:09 |
Dat weet je dus niet, ga eens met Allen van DF praten over zijn Caterham ![]() Een 7 staat ook hoog op mijn agenda, maar daar gaat zoveel werk en geld in zitten om het zelf goed te krijgen dat ik er nog niet over na durf te denken ![]() En even OT: mooi gevecht tussen de 458 en M3 GT @ 24h ![]() | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 13:16 |
Geen idee wie allen is van DF. Wat ik er van lees zijn er een aantal kits op de markt wat echt een simpel bouwpakket is. Je hebt ook kits waar je zelf aan moet gaan slijpen en lassen om het goed te krijgen. Maar juist dat werk om zo'n ding goed te krijgen is de fun. En hoeveel km rij je met zo'n ding per jaar? Net als met een motor de zomermaanden. In de regen is er niks aan met zo'n ding. | |
Anne | zondag 26 juni 2011 @ 13:18 |
Ik mag hopen van wel. Die eerste en laatste ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 13:23 |
Niet mauwen; jij hebt je Tweety ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 13:24 |
Ik ga een stukkie brommeren, latertjes allemaal ![]() | |
densmee | zondag 26 juni 2011 @ 13:25 |
in de regen is het wel spektakel in een opgevoerde kart | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 13:26 |
Allen rijdt er het hele jaar in, maar heeft dus zo'n beetje alle onderdelen mogen vervangen. Het is dus niet alleen de kit qua panelen en onderstel, maar het hele gebeuren. Zoals al gezegd, kwaliteit heeft een prijs ![]() Ik rij overigens wel gewoon open in lichte regen, je bent toch niet van suiker ![]() | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 13:27 |
W124 ![]() | |
junkiexp | zondag 26 juni 2011 @ 13:27 |
Ik heb nog een W124 voor je, 2000 euro ![]() | |
Anne | zondag 26 juni 2011 @ 13:28 |
Tsss. En gisteren vond je het wel jammer dat ik iets wat jij leuk vond, niet zo mooi vond ![]() | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 13:32 |
Wat mij leuk lijkt is een gebruikte westfield kopen vervolgens deze compleet te slopen om alles te verbeteren/opknapen. Wat hier het voordeel van is dat je al een auto met kenteken hebt. Dat gezeik dat je naar Engeland moet voor een keuring krijg ik een slappe van. | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 13:33 |
Niet zeuren, als er een V8 in zit is het goed ![]() | |
Anne | zondag 26 juni 2011 @ 13:40 |
Jaja, die laatste wil ie bijvoorbeeld gewoon omdat ik er dan toch nooit in kan rijden. Edit; Niet dat ik er in zou willen rijden natuurlijk ![]() ![]() | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 13:44 |
motor in een stockcar lepelen en gaan met zo'n amerikaans V8 blok ![]() | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 13:47 |
1.6 V6 in 2014 in F1?! Nog even en ze gaan 2takt rijden ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 13:52 |
![]() ![]() | |
Dingest | zondag 26 juni 2011 @ 14:28 |
Allemaal Trabantjes, DKWs, Wartburgs en oude Saabjes in de F1 ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 14:54 |
Mjah, niet iedereen vindt een Suburban mooi, dat kan ik begrijpen, maar een Malibu niet mooi vinden .. ![]() Magoei, als ik dus voor een Benz zou gaan ben ik regelmatig mijn auto kwijt, en als ik een ouwe yank koop niet.. duidelijk ![]() Eerst de Linc maar eens zien te slijten voor een fatsoenlijke prijs, dan gaan we daarna wel soebatten over hoe en wat ![]() Zal zo eens kijken offie het nog doet ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 15:00 |
Wat moet zo'n Linc opbrengen dan? | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 15:02 |
Omdat je met zoiets alleen met echt goed weer gaat rijden en je zit er ook niet voor je lol een paar uurtjes in omdat comfort ver te zoeken is. Dus niet echt een vakantieauto en niet echt een toerauto, gewoon puur voor de fun. En die 3 dagen per jaar dat het in Nederland echt goed weer is in het weekend moet je maar net tijd hebben. | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 15:39 |
Meer als die hokken die ik net postte; als ik mij niet vergis staat ie voor 7500 op MP.. en da's een redelijke prijs als je hem naast zo'n rustbucket-Chevy zet.. Linc is roestvrij en staat op 63.000 orig. miles.. En zo rijdt hij, en ziet hij er ook uit ![]() Als ik hem ff was ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 15:45 |
Voor 7500 kun je ook best wat leuks terugkopen dat niet 2:1 rijdt... ![]() | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 15:48 |
Toyota Aygo. | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 15:50 |
Dacia Logan pick up ![]() | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 15:51 |
Cdaia ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 15:53 |
Om maar iets te noemen. | |
densmee | zondag 26 juni 2011 @ 15:57 |
Yamaha WR 450 F 2-Trac + setje winterbanden | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 15:58 |
Een NSX voor Anne bijvoorbeeld: Deze is helaas wat te duur: | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 16:00 |
Als het droog is kun je gewoon rijden. Dus dat kan ook januari zijn. Al vriezen dan je ballen er misschien af. | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 16:02 |
Je zit toch niet voor je plezier met -5 in zo'n ding, daarvoor zijn ze niet comfortabel genoeg. | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 16:17 |
verwend kutjoch ben je soms ook ![]() De hongerige kindjes in afrika zouden een moord doen om met -5 in een Seven kitcar te mogen rijden ![]() | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 16:25 |
Nee hoor, die zouden hem opeten ipv er in rijden ![]() | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 16:32 |
Een fiets opeten of een kinderwagen uitpoepen. | |
2cv | zondag 26 juni 2011 @ 16:44 |
Hoi en zo. | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 16:44 |
Comfort is voor watjes ![]() | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 16:45 |
Wie is Enzo? | |
Dingest | zondag 26 juni 2011 @ 16:46 |
Dode maker van Italiaanse sportautootjes ![]() | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 16:46 |
![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 16:48 |
Hallo. | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 16:56 |
dit is voorlopig mijn laatste post in de PTA SC | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 16:56 |
Zo,ik ben er weer ![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 16:58 |
Voorlopig is ook maar een subjectief begrip. | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 17:03 |
Ik had je gemist. Blij dat je weer terug bent. | |
Dingest | zondag 26 juni 2011 @ 17:03 |
Ik was je 6 seconden voor ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 17:11 |
Het waren 15 zware seconden. | |
junkiexp | zondag 26 juni 2011 @ 17:14 |
Eindelijk lekker weer hier ![]() | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 17:15 |
Hier ook! Misschien zo de auto maar eens wassen, als mijn lichaam het kan opbrengen. ![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 17:33 |
Heb zowaar de auto afgespoten ![]() | |
Dingest | zondag 26 juni 2011 @ 17:34 |
Misschien moet ik de 121 ook weer eens wat grondiger wassen dan alleen het vuil aan aan zij- en onderkant eraf halen. De laatste keer dat ik het grondiger gedaan heb was... eh... Wanneer was de laatste Ring-meet ook alweer? ![]() | |
Sjoegerd | zondag 26 juni 2011 @ 17:34 |
Ik begin er niet aan.. Heb m gisteren net zo lekker vies gemaakt ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 18:14 |
Dat PM voor seks, werkt dat? | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 18:17 |
Tot op heden had alles een piemol. ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 18:18 |
Speciaal voor Bara wat leesvoer: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=14827 ![]() | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 18:28 |
amateur ![]() | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 18:31 |
Dan doe je iets niet goed ![]() | |
densmee | zondag 26 juni 2011 @ 18:34 |
niet iedereen hangt zijn slurf in elk gat wat er voorbij komt gelopen ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 18:40 |
![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 18:41 |
http://www.destentor.nl/r(...)merrace-Deventer.ece zonde van de deuk ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 18:41 |
Ten koste van kwantiteit (als in: niks) ?? ![]() ![]() Dat druist tegen alle regels van survival in ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 18:42 |
Daar mankeerde best veel aan toch? | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 18:43 |
Lincie loopt 1 op 7 gemiddeld, 1 op 8½ is haalbaar mits je geen haast hebt en de cc gebruikt ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 18:47 |
Hallo trouwens ![]() ![]() ![]() | |
densmee | zondag 26 juni 2011 @ 18:47 |
Door natuurlijke selectie zullen organismen met slechte genetische informatie zich minder snel voortplanten. Hierna zullen enkele voorbeeldjes verschijnen
| |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 18:49 |
56 pagina's ![]() ![]() http://www.kitcarclub.nl/ hier lees je toch vrij veel positieve verhalen. | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 18:49 |
Sommige dingen kunnen zich beter niet voortplanten idd ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 18:52 |
Slecht voorbeeld, Lexxx zou die onderste wel doen denk ik ![]() | |
densmee | zondag 26 juni 2011 @ 18:53 |
ik zeg ook niet iedereen zwiert hem overal zo maar in | |
densmee | zondag 26 juni 2011 @ 18:54 |
![]() wat toevallig een elektrische storing in een franse auto ![]() | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 19:00 |
Da's nog best netjes eigenlijk... | |
Duvel | zondag 26 juni 2011 @ 19:01 |
Oh, is dat een bezwaar? | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 19:01 |
uhu ![]() ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 19:03 |
Ach, weegt ze tenminste't dubbele als je'm erin steekt ![]() Vanavond om 21:00 nieuw seizoen top gear op BBC trouwens! | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 19:03 |
paal, post dat filmpje eens van die auto die bij de ring over de vangrail ging dit weekend. | |
Goddelijker | zondag 26 juni 2011 @ 19:03 |
Goed dat je 't zegt. | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 19:07 |
Welke? Er zijn zowel een 318 als een Z4 over de vangrail gegaan... de laatste flikkerde bijna het tunneltje bij schwalbenschwanz in na een kusje van een Seat ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 19:09 |
Zoals het er nu naar uitziet ga ik de 27e augustus weer naar een VLN race am ring trouwens, 6 uur is beter te doen dan 24 ![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 19:10 |
Nouja gezien mijn geaardheid wel ![]() | |
Alexxxxx | zondag 26 juni 2011 @ 19:10 |
beide.... | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 19:12 |
koekje? | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 19:14 |
En nog maar wat 24h porno:![]() ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 19:16 |
Over de ring gesproken trouwens, waar is de ringmeister gebleven? ![]() | |
BaraCuda | zondag 26 juni 2011 @ 19:17 |
Dit zegt eigenlijk alles wel paal. Die allen heeft gewoon een maandagochtend product of iets dergelijks. Het lijkt me ook niet het type sleutel, misschien dat je dan niet eens aan zo'n auto moet beginnen. | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 19:19 |
Dat was het uiteindelijke probleem, begin maar eens vooraan met lezen ![]() | |
Dingest | zondag 26 juni 2011 @ 19:32 |
Niet echt ingelezen, maar de K-series motoren van Rover stonden verder altijd wel goed aangeschreven - muv de oorspronkelijke koppakking maar dat is later en/of achter gefikst ![]() Onderste filmpje gezien waar de finish op staat? Die presentator en 1 of 2 officials staan dus gewoon op de - gezien de snelheden vrij smalle - baan die is afgezet met betonblokken. Als zo'n ding dan plots gaat glijden kan je gewoon nergens heen ![]() | |
Paladijn | zondag 26 juni 2011 @ 19:36 |
Die fotograaf, presentator en official zouden dan ook beter moeten weten ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 19:37 |
Ik kwam van de week op de A50 een Alfa 159 tegen met wat brandweervriendjes eromheen ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 19:39 |
Jep, Lincie is één van de eerste 'downsized' modellen en heeft monopoint injectie, daardoor is hij een stuk liever in de omgang, en zuipt ie ook niet zo heel erg ![]() | |
Barcaconia | zondag 26 juni 2011 @ 19:43 |
Net een mooie kast gekocht op marktplaats voor een tientje want het deurscharnier was kapot. Op de gok maar meegenomen. Desnoods zonder deurtje binnen zetten want dat was toch niet nodig. Thuisgekomen miste er uit het scharnier een stelschroef om de hoogte in te stellen, waardoor het ding inderdaad flink hing. Even in het grote magazijn der hang en sluitwerk thuis zoeken of we iets hadden. Niks. Nouja, dan maar een grote parker erdoorheen met grove draad, 1x afstellen en voortaan afblijven. Wil ik daaraan beginnen, rolt het originele stelschroefje opeens voor mijn voeten uit de kast ![]() Er in gedraaid en het werkt weer als nieuw. | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 19:50 |
Fixing the new SC ![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 19:56 |
Kan FkTwkGs2012 dat niet doen? ![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 19:59 |
Nou deze kan vol dus. | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 19:59 |
Hup. | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 19:59 |
Nee lamaar, al is deze wel heel erg basic geworden ![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 juni 2011 @ 19:59 |
Doe jij de lapo SD? | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 19:59 |
FF vulluh ![]() | |
Sounddragon | zondag 26 juni 2011 @ 19:59 |
okee ![]() |