met The Machine op Defqon.1 kon ik weinig andersquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
Ik WIST gewoon dat je deze TT zou pakken, hehe
Je had Luna vs. Thilo - Existence (DBSTF 2008 Remake) kunnen pakken, omdat DBSTF niet op Decibel EN niet op DefQon.1 staanquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
met The Machine op Defqon.1 kon ik weinig anders
veels te vroegquote:
Hardstyle-meet links vooraanquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef poiuytr het volgende:
TT=![]()
![]()
Zaterdag moet ik The Machine gewoon zien, laatste beetje energie er dan nog uit rammen
had gekund, maar vind dat nummer echt zo saai; die melodie lijkt wel eindeloos door te gaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Je had Luna vs. Thilo - Existence (DBSTF 2008 Remake) kunnen pakken, omdat DBSTF niet op Decibel EN niet op DefQon.1 staan![]()
If we do not live for this, then why do we exist?
dat heb ik met FTSquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:37 schreef eQuaL het volgende:
Ben echt bang dat Music Made Addict in de top 10 staat
Ben benieuwd, duurt nog ffquote:
WTF....sta je daar een beetje te shinen bij de kunstbende, vraagt die Q-Dance dude of je op DefQon.1 wil draaienquote:
Die kopquote:Als er al 400 mensen staan ben ik al blij! -er staan 6000 mensen-
Doet me een beetje aan Willem denken toen die net begon, denk aan dat geschreeuw door de mic tijdens Qlimax 2006 en op Defqon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
WTF....sta je daar een beetje te shinen bij de kunstbende, vraagt die Q-Dance dude of je op DefQon.1 wil draaien![]()
![]()
Like WHUT?
[ afbeelding ]
Die jongen weet echt niet wat hem overkomt.
[..]
Die kop
quote:Throw your hands up!
I like the fire burning, spin like a tek
Lyrically I'm unfadable, spilling massive shit
Jup, geluisterd en hij was goed te doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:59 schreef Lamabal het volgende:
Iemand die nieuwe hard with style al geluisterd van headhunterz? Kvind hem wel lekker
Tsjah, die jongeman kan gewoon niet zo goed engels praten...Maar hij heeft wel een vette show neergezet, en daar gaat het omquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef 16meter het volgende:
Duh houwntur ov duh darruk.
Gvd, wat triest.
Volgens mij is dat die TiTa?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:04 schreef 16meter het volgende:
Doet M.I. ook de aankondigingen? Dacht alleen het mixwerk.
Sorry, kerel.
Hoppaaaaaa! Vette Brennan Heart plaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef 16meter het volgende:
Oh, dan is 't goed.![]()
Ze hadden best iemand kunnen zoeken die wel Engels spreekt.
Ben goed in Ninja edits, ja.
Headhunterz mag ook wel weer proberen terug te komen. Paar van de laatste plaatjes vond ik niet echt zo super ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jup, geluisterd en hij was goed te doenBehalve die collab met Zatox en die 2 Psyko Punkz plaatjes.
Alleen jammer van die vocal in het midden van Home....maar daarom is er Homelessquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef 16meter het volgende:
Ik herkende deze niet eens als BH plaat.
* 16meter schaamt zich diep.
edit: Nu wel.shit.
Blijft lekkaahquote:
Wel handig, zo'n live playlistquote:
Past wel bij zo'n prima setje, mooie afwisseling tussen oud & nieuw.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:21 schreef Lamabal het volgende:
They strike back, scrap attackkkkk. Hij blijft goed
Jij blijft echt de koning van de dagjesmensenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef 16meter het volgende:
en dan dat harde stukkie, vet hakken en pogo alles
Nr 1 wat mij betreftquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Na na na na naaaaaaa na naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!![]()
Deze hoorde toch wel in de top 100 te staan imo...
Kick this Muthafockaaaaaaaah!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef T-Force het volgende:
YEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAA! Daar gaan we weer. Lekker stuiteren in de bank![]()
Kick this mutha!
Dank u, dank u.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij blijft echt de koning van de dagjesmensen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:29 schreef T-Force het volgende:
YEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAA! Daar gaan we weer. Lekker stuiteren in de bank![]()
Kick this mutha!
quote:
Ga jij nou deze kwaliteitstopic verneuken?quote:
Ik hou hem vast, jij slaat hem?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ga jij nou deze kwaliteitstopic verneuken?
We pakken 'm jongens!
Dat is dus echt de slechtste plaat die ik in...1 of 2 jaar heb gehoordquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:37 schreef Lamabal het volgende:
Ik blijf dat nummer in me kop houden van die podcast van headhunterz.
Fuck your disrespectttttt
....quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:37 schreef Lamabal het volgende:
Ik blijf dat nummer in me kop houden van die podcast van headhunterz.
Fuck your disrespectttttt
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ga jij nou deze kwaliteitstopic verneuken?
We pakken 'm jongens!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is dus echt de slechtste plaat die ik in...1 of 2 jaar heb gehoordOm te huilen...echt....oortyfus
Haha ik wou iets soortgelijks postenquote:
GMTA kerelquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha ik wou iets soortgelijks posten
Ontopic: Get up
Wel respect hoor dat hij zo lang mixt, welke drugs zou hij daar nou voor gebruiken?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Wel respect hoor dat hij zo lang mixt, welke drugs zou hij daar nou voor gebruiken?
Tot nu toe is de mix nog erg netjes, tegen het einde moet MI wel zo wazig zijn geweest dat het nergens meer op lijktquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Wel respect hoor dat hij zo lang mixt, welke drugs zou hij daar nou voor gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dit is gewoon in meerdere keren opgenomen hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tot nu toe is de mix nog erg netjes, tegen het einde moet MI wel zo wazig zijn geweest dat het nergens meer op lijkt
Oh echtquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dit is gewoon in meerdere keren opgenomen hoor
Dark Oscillators - Nasty Junglequote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Oweeeeee hooo hoooo hooooo!
Owoooo hoooo hoooooo
Decibeeeeeeel!
QFTquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Oweeeeee hooo hoooo hooooo!
Owoooo hoooo hoooooo
Decibeeeeeeel!
Nee dat staat Just As Easy alquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ick hat gehoopt dat dese op 1 sou staan
Ook goedquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Just as easy staat wel redelijk hoog jah
Vanwaar dan die blije smiley?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Just as easy staat wel redelijk hoog jah
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef mstx het volgende:
Fuckin' Posers![]()
Tijd geleden dat ik die gehoord heb.
ik pak die podcasts naderhand wel meequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zometeen 3 zware classics achter elkaar
welke overrated DJ heeft dat spul aan elkaar geprutst dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
niet doen, mixwerk lijkt nergens op....
Pep'nUp - Time & Space (Warp Brothers rmx)quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Pep'nUp - Time & Space (Warp Brothers rmx)
Heeft Frequencerz vorig jaar ook nog een best leuke dj-tool van gemaakt![]()
Daar kan ik wel een stampje op plaatsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Decibel anthem remix
DE-CI-BEL [ afbeelding ]
Whehe die stampt precies elke 2 maten mee op mijn beat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een stampje op plaatsen
[ afbeelding ]
Ik waardeer tot nu toe bijna alles hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Komen zo nog wel wat tracks aan die hier erg gewaardeerd worden
Dat is een beetje ruige van-alles-wat. Je zou bijvoorbeeld eens die set van Pavelow @ DefQon kunnen luisteren voor een impressiequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef robuust89 het volgende:
Wat staat er eigenlijk op CD3 van de Defqon.1 CD? Dubstep? Techno?
mit dem pioneers...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik waardeer tot nu toe bijna alles hoor![]()
Strak gemixt ook! Is dit op de computer gedaan of gewoon met je Pioneers enzo?
Ik vind M.I sowieso (1 van) de beste dj's... Ik let niet heel erg vaak op het mixwerk, maar als één van zijn mixen op staan en ik ben een beetje aan het internetten heb ik vaak niet eens door dat er weer een ander nummer is begonnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wauw! Vond het af en toe bijna zo goed als een computermix, dus props
Inderdaad, bazentrackquote:
*edit*quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef robuust89 het volgende:
http://wtrns.fr/m091s9_1oT7Iv0
Da Tweekaz - Dance Like A Hedgehog![]()
Niks aan te doen, achterover leunen, ogen dicht en genietenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Ingetuned en instant kippevel
help me ... ???
Abject - Feel So Goodquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Ingetuned en instant kippevel
help me ... ???
ON-MO-GE-LIJK!!! Heb als een dolle door de kamer staan springenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niks aan te doen, achterover leunen, ogen dicht en genieten
YEAH!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer mooie plaat.quote:
En omdat jij binnen een halve minuut al twitterde dat je dat shit wilt hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef T-Force het volgende:
* T-Force lagt zich eigen helemaal te pletter![]()
Om 2 dingen: Het engels van TiTa en het Showtek-Bash-Topique die ik voor de 5de keer helemaal lees
'lagt' ja?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:05 schreef T-Force het volgende:
* T-Force lagt zich eigen helemaal te pletter![]()
Om 2 dingen: Het engels van TiTa en het Showtek-Bash-Topique die ik voor de 5de keer helemaal lees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aiiiiii....die doet pijn. En ik had nog wel een 7,5 voor Nederlands op mijn rapportquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:10 schreef de_huig het volgende:
'lagt' ja?
je doet me een beetje denken aan die sjaak die hier laatst het verschil tussen ligt en licht niet wist..
Say WHAAAAAAAAAAAAAAT?! (Hij is al eens gepost in deze reeks maar ik doe het nog een keer)quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef mstx het volgende:
Path of RighteousnessJA
![]()
Beste plaat ooit van WillemNEE
![]()
Wellusquote:
superrrrdikke plaat jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef mstx het volgende:
Path of Righteousness![]()
Beste plaat ooit van Willem
Oja sorry, en ik was Stuck In Ur Head ook nog vergeten, die is natuurlijk ook vele malen beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:24 schreef T-Force het volgende:
Beste is Scrap Attack, dat weet je best Bert!
Ooh verrek!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef Da_Ripper het volgende:
zeker nog wel zijn sig
&
[Hardstyle #60] Welcome to the Council of the five eyes!
Hier ben je wel serieus, toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Oja sorry, en ik was Stuck In Ur Head ook nog vergeten, die is natuurlijk ook vele malen beter.
Hahah moet je checken welke foto er staat bij live pictures!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Coole thema site:
http://www.defqon1.nl/
Haha ja zag hem er al bij staanquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hahah moet je checken welke foto er staat bij live pictures!
Wat theee fuck!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Just A Detailquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef StM het volgende:
Option C: I'd like to vary the details a bit, but the punchline is...
You die.
2006![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat theee fuck!Jah! Maar dies al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2005-2008quote:
Aii jammer, heb ik die gemist...quote:
Inderdaadquote:
Alle tracks die erin staan zijn van 2009 of eerder waarvan 33% voor 2005..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef StM het volgende:
Mind.Illusion, kan je al niet wat verklappen over de top 10?
Staan er vooral klassiekers in? Of juist recente nummers? Of fifty-fifty?
Inderdaad, erg goede representatieve lijstquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer deze set beschikbaar komt heb ik voor de rest van het decennium geen andere meer nodig op m'n mp3 speler... gewoon deze op repeat
VETquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Alle tracks die erin staan zijn van 2009 of eerder waarvan 33% voor 2005..
en M.I is in een klap bekend, zowel nationaal als internationaal. Want reken maar dat deze set de wereld rond gaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer deze set beschikbaar komt heb ik voor de rest van het decennium geen andere meer nodig op m'n mp3 speler... gewoon deze op repeat
Volgend jaar Defqon mainstagequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en M.I is in een klap bekend, zowel nationaal als internationaal. Want reken maar dat deze set de wereld rond gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Allebei geniale platen! Vind ze nog laag staan..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat Become the Sky zoveel hoger staat dan Magic. Ik vind de A-kant toch wel wat fijner.
Er zijn platen vele malen genialer als die tweequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:13 schreef InGebruik het volgende:
Allebei geniale platen! Vind ze nog laag staan..
QFTquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Maar ik durf te wedden dat er nog zat platen staan die ik minder vind die wel hoger staan. Ach ja, iets met smaak enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Er zijn platen vele malen genialer als die twee
Ik vind het stukje hierna nog vetter.quote:
Gelukkig vindt M.I. dat ook, in elke set zitten er meerderequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:18 schreef 16meter het volgende:
SAIFAM![]()
![]()
Wat een pareltjes hebben die gasten ook gemaakt...
machtig prachtig .. pling pling plingelinglingquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
riieetietiediedie tieedie tiediediedieieee
Inderdaad, echt heerlijk...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Oh godDat engels....
Maar wel...Southstylers - Trippp
maak dan een mashup met beste van beide?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
Kijk, het middenstuk van Trippp is vetter als het middenstuk van Crystal, maar de intro/outro van Crystal is vetter als die van Trippp
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef benniesnugger het volgende:
maak dan een mashup met beste van beide?
n00bquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte niet
Klopt, en ik zou het ook niet kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij had anders dat geniale idee niet eens
Stoppen met werken, wij zijn ook allemaal werkloosquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Baronpilsener het volgende:
Pfff jullie spammen echt teveel... ik werk nu hele dagen, kan het topic zo echt niet volgen
* Deeltjesversneller poging doetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte niet
Edit: Wie dat voor mij (fatsoenlijk) doet krijgt van mij een pilsje op een feest![]()
De vraag was waar Defqon dit jaar wordt gehouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Egnie
[..]
Iets met Defqon en twitter en Qlimax vlag ofzo?
sporthallen zuid toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De vraag was waar Defqon dit jaar wordt gehouden.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Stoppen met werken, wij zijn ook allemaal werkloos
* T-Force wederom poging mee doetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Deeltjesversneller poging doet
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
Kan dit niet ook ergens op een torrent komen ofzo zodat ik alles als mp3 heb op goede kwaliteit?
Inderdaad, wij Fok!-ers lekken niksquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef -Menn0- het volgende:
Ook niet als we onze lieve dj Mind.Illusion heeeeel lief aankijken?!![]()
Linkje via PM ofzo....
van zappaman naar die anderequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef T-Force het volgende:
Waarom hoorde ik die niet? Fout in je kop jonge!
Always Black
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van de dirty soundz going hardstyle toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ra-ta-ta
ehh waar ken ik dat ook alweer van?
Das wel vaker zo... Ligt aan de streaming van de radioquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik hoorde ook een mixfoutje in het volume net
ja..quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Das wel vaker zo... Ligt aan de streaming van de radio
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die staat er ra-ta-ta-ta niet in
Dan blijven we nog even hangen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
Kan jullie alvast vertellen dat 't vanaf 9 uur echt feest gaat worden
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die staat er ra-ta-ta-ta niet in
Geef eens een sneak preview.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:21 schreef InGebruik het volgende:
Life's a bitch.
Eerste grote plaat van Wildstylez toch?
Pff je wilt ons gewoon aan het luisteren houden he!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
Clubbin / KYHUquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:22 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Wat dan, ik ken geen plaat van hem van daar voor..
Godnondejuuuu, ik moet morgen om 06.30 beginnen....akeligquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tot 12.59quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godnondejuuuu, ik moet morgen om 06.30 beginnen....akelig![]()
Tot hoelaat duurt deze Top500? Want ik ben klaar om 13u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |