Haha ja zag hem er al bij staanquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hahah moet je checken welke foto er staat bij live pictures!
Wat theee fuck!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Just A Detailquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef StM het volgende:
Option C: I'd like to vary the details a bit, but the punchline is...
You die.
2006![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat theee fuck!Jah! Maar dies al geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2005-2008quote:
Aii jammer, heb ik die gemist...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Inderdaadquote:
Alle tracks die erin staan zijn van 2009 of eerder waarvan 33% voor 2005..quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef StM het volgende:
Mind.Illusion, kan je al niet wat verklappen over de top 10?
Staan er vooral klassiekers in? Of juist recente nummers? Of fifty-fifty?
Inderdaad, erg goede representatieve lijstquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer deze set beschikbaar komt heb ik voor de rest van het decennium geen andere meer nodig op m'n mp3 speler... gewoon deze op repeat
VETquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Alle tracks die erin staan zijn van 2009 of eerder waarvan 33% voor 2005..
en M.I is in een klap bekend, zowel nationaal als internationaal. Want reken maar dat deze set de wereld rond gaatquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wanneer deze set beschikbaar komt heb ik voor de rest van het decennium geen andere meer nodig op m'n mp3 speler... gewoon deze op repeat
Volgend jaar Defqon mainstagequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en M.I is in een klap bekend, zowel nationaal als internationaal. Want reken maar dat deze set de wereld rond gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |