quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef mstx het volgende:
Fuckin' Posers![]()
Tijd geleden dat ik die gehoord heb.
ik pak die podcasts naderhand wel meequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zometeen 3 zware classics achter elkaar
welke overrated DJ heeft dat spul aan elkaar geprutst dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
niet doen, mixwerk lijkt nergens op....
Pep'nUp - Time & Space (Warp Brothers rmx)quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Pep'nUp - Time & Space (Warp Brothers rmx)
Heeft Frequencerz vorig jaar ook nog een best leuke dj-tool van gemaakt![]()
Daar kan ik wel een stampje op plaatsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Decibel anthem remix
DE-CI-BEL [ afbeelding ]
Whehe die stampt precies elke 2 maten mee op mijn beat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een stampje op plaatsen
[ afbeelding ]
Ik waardeer tot nu toe bijna alles hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Komen zo nog wel wat tracks aan die hier erg gewaardeerd worden
Dat is een beetje ruige van-alles-wat. Je zou bijvoorbeeld eens die set van Pavelow @ DefQon kunnen luisteren voor een impressiequote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef robuust89 het volgende:
Wat staat er eigenlijk op CD3 van de Defqon.1 CD? Dubstep? Techno?
mit dem pioneers...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik waardeer tot nu toe bijna alles hoor![]()
Strak gemixt ook! Is dit op de computer gedaan of gewoon met je Pioneers enzo?
Ik vind M.I sowieso (1 van) de beste dj's... Ik let niet heel erg vaak op het mixwerk, maar als één van zijn mixen op staan en ik ben een beetje aan het internetten heb ik vaak niet eens door dat er weer een ander nummer is begonnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wauw! Vond het af en toe bijna zo goed als een computermix, dus props
Inderdaad, bazentrackquote:
*edit*quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef robuust89 het volgende:
http://wtrns.fr/m091s9_1oT7Iv0
Da Tweekaz - Dance Like A Hedgehog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |