quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef T-Force het volgende:
Oh godDat engels....
Maar wel...Southstylers - Trippp
maak dan een mashup met beste van beide?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
Kijk, het middenstuk van Trippp is vetter als het middenstuk van Crystal, maar de intro/outro van Crystal is vetter als die van Trippp
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef benniesnugger het volgende:
maak dan een mashup met beste van beide?
n00bquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte niet
Klopt, en ik zou het ook niet kunnenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jij had anders dat geniale idee niet eens
Stoppen met werken, wij zijn ook allemaal werkloosquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Baronpilsener het volgende:
Pfff jullie spammen echt teveel... ik werk nu hele dagen, kan het topic zo echt niet volgen
* Deeltjesversneller poging doetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dat lukte niet
Edit: Wie dat voor mij (fatsoenlijk) doet krijgt van mij een pilsje op een feest![]()
De vraag was waar Defqon dit jaar wordt gehouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Egnie
[..]
Iets met Defqon en twitter en Qlimax vlag ofzo?
sporthallen zuid toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De vraag was waar Defqon dit jaar wordt gehouden.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Stoppen met werken, wij zijn ook allemaal werkloos
* T-Force wederom poging mee doetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Deeltjesversneller poging doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |