quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held! Ik had al een lading gevonden, maar blijkbaar zijn er weer nieuwe bij gekomen. Had mezelf in ieder geval nog niet gevonden. Kaas en Okkie wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De Theo de r foto's staan online trouwnes!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:10 schreef cafca het volgende:
Zadelpijn is niet fijn
Ik rijd sinds kort op een simpel San Marco Ponza zadel, keihard zadel, maar geen centje pijnLance niet....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, valt me mee. Die van de RVV zag er slechter uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Deze jongen kijkt wat moeilijk![]()
[ afbeelding ]
fijne kerel ben jijquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:06 schreef Oksel het volgende:
Ik vertrouw m'n Zonda's niet meer. Ik heb het idee dat op een dag, als ik met 80 naar benden ros, dat 'ie in 1 keer dubbelklapt ofzo. Dus ik verkoop ze
Die Cosmic Elite wielen zijn volgens eentwee verouderde wielen, althans dat is wat hij aangaf toen ik laatst over die wielen begonquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:06 schreef Oksel het volgende:
Ik vertrouw m'n Zonda's niet meer. Ik heb het idee dat op een dag, als ik met 80 naar benden ros, dat 'ie in 1 keer dubbelklapt ofzo. Dus ik verkoop ze, en wil een nieuwe wielset.
Mavic Cosmic Elite, zegt Kaas..?
Nee joh, eindelijk een meet dicht in de buurtquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:12 schreef cafca het volgende:
[..]Gefeliciteerd!
Is wel ver fietsen, naar die meet....
Ik heb geen nek en lijk dikker dan ik benquote:Op woensdag 22 juni 2011 09:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De foto daarvoor ben je ook te zien achterin beeld, maar niet echt geweldig...wat is er zo mis met deze???
Wellicht ben ik te zwaar, of rij ik te ruig, weet ik veel. Er is niets mis mee, ik wil gewoon anderen.quote:
...uhhhh....nee.quote:
Als je zo doorgaat ga ik naaktfoto's van mezelf maken en posten.quote:
En bedankt voor het trauma opgelopen door dit mentale plaatje...quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik naaktfoto's van mezelf maken en posten.
Zal je leren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En bedankt voor het trauma opgelopen door dit mentale plaatje...
Moet je doen, speklap!quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:34 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ga ik naaktfoto's van mezelf maken en posten.
Bereid je de eerste keer voor op gigantische jeuk tussen dag 2 en 4 na het scherenquote:Overigens ben ik nu de enige van de snelle groep die met shag rondrijdt..![]()
Ik denk dat het er na de vakanties af is.
Tenzij je je iedere 2 dagen scheertquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:46 schreef Gripper het volgende:
[..]
Moet je doen, speklap!
[..]
Bereid je de eerste keer voor op gigantische jeuk tussen dag 2 en 4 na het scheren
Mn onderbenen zijn er inmiddels helemaal aan gewend, en jeuken niet meer. Het bruine gedeelt van mn bovenbenen gaat ook goed. De bovenste 20 cm, en dan vooral de achterkant is nog altijd jeuken bij mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:48 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Waarom alleen de eerste keer? Of blijft het, maar je went er aan?
Right!quote:
Doe ik toch écht liever met het licht aanquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:28 schreef Gripper het volgende:
[..]
Right!
Licht in de badkamer uit, kaarsjes aan, romantisch muziekje op en dan een goed scherp heet scheermes + veel schuim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |