Dat gaat koppelingen kostenquote:
Is dat die homo die z'n stuur losliet met die test met een muur en een lamp die nooit aanging enz?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Daar gaat Pim geen moeite mee hebben..
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Is dat die homo die z'n stuur losliet met die test met een muur en een lamp die nooit aanging enz?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/dacvn/theorie
Ik ben geslaagd, heb in September 4 jaar mijn rijbewijs.
hey, ik moet dan ook nog beginnen met theorie/rijlessen....quote:Gezakt! Sla nog eens een theorieboek open, stuurknuppel.
Ik moet ook nog beginnen met theorie/rijlessen. Dit hoop ik binnen twee jaar te doen. Bij de theorietest had ik vijf fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Apotheose het volgende:
hey, ik moet dan ook nog beginnen met theorie/rijlessen....Beter laat dan nooit
Maar de verkeersbordentest heb ik wel bijna alles goed! 9 vd 10
Wat wil je, het is een mental coach..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die "Mental coach'', wat een trut.
Echt zo'n sneu mens.
haha, ik vind het wel grappig hoe ze zich steeds meer zit te ergeren aan die kandidatenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die "Mental coach'', wat een trut.
Echt zo'n sneu mens.
Dat stukje waar ze Ellie wel even ging coachen, man man man. Tevens is ze jaloers op Esther's goede looksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat wil je, het is een mental coach..
Ik vind hem wel prima, de beste van de bijrijders, blijft rustig. Ik zou die Eefje ook weleens achter het stuur willen zien, vraag me af of ze zoveel beter is dan die Marianne.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Ze moeten die gast die bij Esther in de auto zit er uit schoppen. Ze moet het alleen doen of een nieuwe bijrijder zoeken. Pas als ze zelf na moet denken gaat ze het leren.
Dat hij veel geduld heeft is wel zo, maar hij geeft totaal verkeerde aanwijzingen. Het viel me vooral op bij de proef met de aanhangwagen. "Kijk naar achteren" zegt hij dan de hele tijd, terwijl je juist in de spiegels moet kijken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind hem wel prima, de beste van de bijrijders, blijft rustig. Ik zou die Eefje ook weleens achter het stuur willen zien, vraag me af of ze zoveel beter is dan die Marianne.
Klopt, maar aan de andere kant, die bijrijder heeft ze nu nog gewoon nodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Zolang Esther een bijrijder heeft zal ze nooit leren om zelfstandig te rijden en beslissingen te nemen. Ze weet nog niet eens in welke versnelling ze moet rijden of hoe ze moet sturen. Hoe heeft zij in hemels naam een rijbewijs kunnen halen
Ze heeft een andere bijrijder nodig die haar meer ruimte geeft om haar eigen ding te doen. Uiteraard eerst rijden in een afgesloten omgevingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant, die bijrijder heeft ze nu nog gewoon nodig.
Zo iemand noem je dus een rij-instructeur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze heeft een andere bijrijder nodig die haar meer ruimte geeft om haar eigen ding te doen. Uiteraard eerst rijden in een afgesloten omgeving
Het hoeft niet per se een rijinstructeur te zijn, maar meer iemand waarbij ze weet dat ze niet op hem of haar terug kan vallen, waardoor ze zelf beslissingen moet nemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo iemand noem je dus een rij-instructeur.
Geslaagd! Met de theorie zit het wel snor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
1tje fout, al bijna 5 jaar rijbewijs, valt me best mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is er onzinnig aan? In het verkeer kan je niet 100% erop vertrouwen dat je omgeving zich juist gedraagt en alles werkt zoals het zou moeten, dus moet je voor jezelf beslissingen kunnen nemen. Dat is waar die test om gaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die proef van aflevering 4 slaat echt nergens op, met die lamp en 70 rijden.
''Ja in het verkeer wacht je toch ook niet op een teken als je op een muur af rijdt?''
Wat een onzinnige proef, test meer volgzaamheid dan rijvaardigheid.
verrassend, als ze niet eens weet met welke pedaal je moet gas geven, schakelen en remmen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:43 schreef mikeness het volgende:
@ MarkAlmelo:
Esther een dom wief? Ik dacht het niet. Ze mag dan niet veel kaas gegeten hebben van auto rijden, ze is toch drs. in de bedrijfscommunicatie. Ik ken haar van toen ze nog op de universiteit zat en kan je verzekeren dat Esther absoluut niet dom is.
Waarvan acte
3 fout geeft hij aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
lijkt me idd wel het type voor. Stiekem kan ie vast gewoon heel goed autorijden en is het een heer in het verkeerquote:Op woensdag 22 juni 2011 04:38 schreef okeokeokeoke het volgende:
Sowieso is er veel in scene gezet. Dat verhaal van ''oma'' kan nog waar zijn door het genoemde trauma, maar die Pim bijvoorbeeld.... niemand kan op zo een manier afrijden. Oftewel, hij overdrijft ongeloofelijk veel voor de aandacht of om het feit dat het een grote show is.
Inderdaad, in haar geval moet onzekerheid absoluut niet met domheid verward worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:43 schreef mikeness het volgende:
@ MarkAlmelo:
Esther een dom wief? Ik dacht het niet. Ze mag dan niet veel kaas gegeten hebben van auto rijden, ze is toch drs. in de bedrijfscommunicatie. Ik ken haar van toen ze nog op de universiteit zat en kan je verzekeren dat Esther absoluut niet dom is.
Waarvan acte
Het is ook anders of er een echte muur staat, of dat je weet dat er een piepschuim muurtje staat waar je 'veilig' doorheen kan knallen. Ik hoop dat de meesten bij een echte muur echt wel geremd hadden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 04:12 schreef Henno het volgende:
Die Elly kan dan ook wel auto rijden denk ik, alleen durfde ze het niet meer na een bijna-ongeluk. Dus meer een psychologisch probleem i.p.v. technisch. Die gaat gewoon de auto winnen.
De rest bakt er geen ene flikker van.
[..]
Wat is er onzinnig aan? In het verkeer kan je niet 100% erop vertrouwen dat je omgeving zich juist gedraagt en alles werkt zoals het zou moeten, dus moet je voor jezelf beslissingen kunnen nemen. Dat is waar die test om gaat
Precies.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is ook anders of er een echte muur staat, of dat je weet dat er een piepschuim muurtje staat waar je 'veilig' doorheen kan knallen. Ik hoop dat de meesten bij een echte muur echt wel geremd hadden.
whut?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rijd altijd 50 in z'n 5
Kan prima op lange constante stukken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Oohw, is dáár die knuppel voor in het midden.. Ik dacht om te roeren in de benzine.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet gewoon eens alleen in de auto stappen. Ik denk dat ze meer kan dan ze zelf denkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat van Esther is echt erg, erger dan pim.
Pim kan nog gas geven, remmen en schakelen.
Esther kan dat nog niet in dr uppie
Niet volgens het Nieuwe Rijden, he?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, 50 in zn 3, vanaf 60 in zn 4.
http://sites.bnn.nl/page/dacvn/video/afleveringenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet volgens het Nieuwe Rijden, he?
Weet iemand trouwens waarom je de eerste afleveringen niet meer kunt bekijken via uitzendinggemist? Ik ben pas vanaf aflevering 3 aan het kijken en wilde de eerste 2 ook nog wel even zien. Kan dus niet meer?
Ah, tnx!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://sites.bnn.nl/page/dacvn/video/afleveringen
Niet? Ik heb volgens het Nieuwe Rijden les gehad volgens mij.quote:
Dat hangt er vanaf of je op een provenciale weg(met 60 naar 4) of op een auto-/snelweg(met 80 naar 4) rijdt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet? Ik heb volgens het Nieuwe Rijden les gehad volgens mij.
Het hangt ook nogal af van de auto, ik neem rotondes bijna altijd in z'n drie..quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Miezziej het volgende:
Ik moest schakelen rond de 2000 toeren van meneer rijinstructeur.
Bij de lesauto moest ik dan in zijn 4 bij ongeveer 60km/h
Bij een auto van een vriend van me, is dit bij 50 ofzo. Hij wilde iig dat ik schakelde haha. Ging ook eens een rotonde in zijn 3 doen (bij rijles altijd in zijn 2) nou das ook wel een beetje anders
..
Ja, het had ook wel gekund als ik niet zoveel gas bijgafquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het hangt ook nogal af van de auto, ik neem rotondes bijna altijd in z'n drie..
Nee, dan weet je niet beterquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, het had ook wel gekund als ik niet zoveel gas bijgaf
Het was me eerste keer in die auto en ik ben vrouw dus dan is het niet erg!
Toch?
Hehehequote:
Ik heb ook geleerd dat je 50 in z'n 3 doet, hoor. Maar volgens al die radiospotjes met Bennie Jolink een tijdje terug, moet je volgens het Nieuwe Rijden 50 in z'n 4 doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet? Ik heb volgens het Nieuwe Rijden les gehad volgens mij.
Waarom niet altijd? Je schakelt alleen wat vaker, maar is nóg zuiniger.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb ook geleerd dat je 50 in z'n 3 doet, hoor. Maar volgens al die radiospotjes met Bennie Jolink een tijdje terug, moet je volgens het Nieuwe Rijden 50 in z'n 4 doen.![]()
Ik moet zeggen dat ik dat met mijn huidige auto eigenlijk ook wel automatisch doe. Rijdt wel lekker en is inderdaad ook hartstikke zuinig. Maar wel alleen als je echt een flink stuk 50 moet, he?
Ik snap eigenlijk nooit zo goed wat sommige mensen zo moeilijk vinden aan achteruit rijden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Miezziej het volgende:
, in de 1e aflevering waar ze achteruit moesten keren enzo, nou, dat zie ik mezelf nog niet doen hoor![]()
Nou ja, als je alweer bijna bij een bocht bent, dan heeft het niet meer zoveel zin om naar z'n 4 te gaan. Vind ik dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet altijd? Je schakelt alleen wat vaker, maar is nóg zuiniger.
Ik vind achteruit parkeren ook makkelijker dan vooruitquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nooit zo goed wat sommige mensen zo moeilijk vinden aan achteruit rijden.Ik vind achteruit inparkeren zelfs makkelijker dan vooruit (dan staat 'ie op een of andere manier nooit recht
), maar in dat laatste ben ik dan weer raar.
Wat ik ook niet snap is waarom mensen bij achteruit rijden vaak helemaal gedraaid gaan zitten om door het achterruit te kijken. Je kunt het toch ook prima zien met je spiegels? En zo heb ik het ook geleerd bij mijn rijles.
[..]
Nou ja, als je alweer bijna bij een bocht bent, dan heeft het niet meer zoveel zin om naar z'n 4 te gaan. Vind ik dan.
Bij een vak achteruit indraaien is ook veel makkelijker.. Ik ken mensen die dit totaal niet kunnen. En daar snap ik dan weer niks van. Jij bepaalt toch wat je auto doet? Niet andersom. Dus je zet die auto gewoon achteruit in een vak. In je spiegels zie je of je nog ruimte genoeg hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik vind achteruit parkeren ook makkelijker dan vooruit
Maar ik weet niet, het zag er zo moeilijk uit! Misschien als je het daadwerkelijk doet dat het allemaal wel meevalt
Lijkt mij meer afhankelijk per auto. Met mijn kleine Fiatje gaat pas na 80 in z'n 4 echt niet worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je op een provenciale weg(met 60 naar 4) of op een auto-/snelweg(met 80 naar 4) rijdt.
Klopt. bovendien kun je door een paar keer wat meer toeren te draaien vaak de motor ook even wat schoner maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Overigens is het nieuwe rijden wel slechter voor de motor.
Wordt ' lui' Af en toe eens flink optrekken is juist goed
Waarom überhaupt die grafmuziek eronder ?quote:
Staat ws. in de lage gearing, dan slaat ie echt niet zomaar af...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef Kinga het volgende:
Ding zal wel een automaat zijn, hoe kan de auto bij haar nou niet afslaan?
idd dacht ook alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb het idee dat ze de volgorde van de rijders gewijzigd hebben in de montage
Ik denk Ruben van schuimrubber.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Palomar het volgende:
Is dit de uitzending waarbij Ruben omver wordt gereden?
Nee dus, gewoon niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef henkde_j het volgende:
Staat er nu iemand in het midden een auto de schuiven?
Zit een touwtje aan zag ik netquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef henkde_j het volgende:
Staat er nu iemand in het midden een auto de schuiven?
Oh.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee echt als het goed is. Hij moest echt naar het ziekenhuis.
met blote voetenquote:
Ik ken hem van de reclame van Veilig Verkeer Nederland....quote:
Maar haar linker teennagels waren niet goed gelakt.quote:
Dat WIL hij wel denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden ze ook sex hebben die esther en haar begeleider?
Ik zou het wel weten als ik die Remy was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden ze ook sex hebben die esther en haar begeleider?
Dat begint nu wel pijnlijk duidelijk te worden ja. Die homofiele jongen kan gewoon goed rijden, dat zie je aan alles, maar hij trekt om de haverklap zijn handen van het stuur om heel erg gay te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Palomar het volgende:
Zijn toch acteurs dus het boeit niet wat het verhaal is tussen die twee
En de grote donorshow...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het begint nu wel pijnlijk duidelijk te worden ja. Die homofiele jongen kan gewoon goed rijden, dat zie je aan alles, maar hij trekt om de haverklap zijn handen van het stuur om heel erg gay te doen.
BNN heeft hier een handje van. Ik herinner met het programma "Afkicken". Vooral in het tweede seizoen daarvan liep het echt de spuigaten uit qua overduidelijk (semi)gescripte situaties en manipulaties in "de groep".
Meer zei Ruben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
15,5 minuut, net iets minder dan een kwartier
Ben wel benieuwd of dat 'ernstige' ongeluk met Ruben dan wel echt is gebeurdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat begint nu wel pijnlijk duidelijk te worden ja. Die homofiele jongen kan gewoon goed rijden, dat zie je aan alles, maar hij trekt om de haverklap zijn handen van het stuur om heel erg gay te doen.
BNN heeft hier een handje van. Ik herinner met het programma "Afkicken". Vooral in het tweede seizoen daarvan liep het echt de spuigaten uit qua overduidelijk (semi)gescripte situaties en manipulaties in "de groep".
Niet gezien. Gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
ongeluk lijkt in scene gezetr, want dat waren beelden uit deze oefening
Nee, pas volgende week dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nee toen stonden ze nog achter een auto. Dit is niet van het ongeluk. Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zonder Cornelis erbij is het niet leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef Lehcimus het volgende:
Waarom mocht cornelis wel blijven zitten bij pim als die andere twee eruit werden gehaald?
Ach, ik heb geaccepteerd dat dit soort dingen gebeuren, en kan "De Slechtste Chauffeur" als amusement wel waarderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of dat 'ernstige' ongeluk met Ruben dan wel echt is gebeurd
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?quote:
met een bril op?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.
Okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoor
Ik denk eigenlijk dat ze nooit rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Kent iemand die lui in het echte leven? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die nog leven als ze in het dagelijks leven ook zo rijden
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstuntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ruben ziet er in het ziekenhuis opmerkelijk "ongehavend" uit.
Net zoals bij de grote donorshow dus...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstunt
Moest ook wel, want toen Ruben bij Pauw en Witteman (oid) zat deed ie wel heel overdreven dramatisch, dat ie 'de beelden niet terug kon zien' etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstunt
Knevel en vd Brink dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Palomar het volgende:
[..]
Moest ook wel, want toen Ruben bij Pauw en Witteman (oid) zat deed ie wel heel overdreven dramatisch, dat ie 'de beelden niet terug kon zien' etc.
Precies. Het lukt misschien met moeite, maar dat is het dan ook. Veilig rijden is er met die afwijking zonder bril imo niet meer bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoor
ogen kunnen slechter wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
(kenteken lezen)
Pim of Marianne schat ik in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
en wie gaat volgende week die poging tot doodslag doen (als ie echt is)? Ik gok marianne want ik hoorde vooral vrouwengegil en Esther die rijdt nooit hard genoeg om iemand bijna aan te rijden....
Dat donkere grietje. In alle nieuwsberichten uit april (toen het gebeurde) hadden ze het over een 'deelneemster'. en die blonde weet niet eens hoe je 'gas' spelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wie gaat volgende week die poging tot doodslag doen (als ie echt is)? Ik gok marianne want ik hoorde vooral vrouwengegil en Esther die rijdt nooit hard genoeg om iemand bijna aan te rijden....
Ja maar zo snel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ogen kunnen slechter worden
6 jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja maar zo snel?
(hoe lang had ie zijn rijbewijs ook alweer?)
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.quote:
pim al een jaar of 6 volgens mij, marianne iets korter. en dat kan best snel gaan, zeker in het begin kan het redelijk snel afnemen tot het stabiliseert. ik kreeg als 8jarige kind ook al een vrij sterke bril (ik denk rond de -2) en een paar jaar later al -4 en nu zit ik al een paar jaar stabiel rond de -7....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja maar zo snel?
(hoe lang had ie zijn rijbewijs ook alweer?)
En dan zeker weer constant in de spiegels kijken om te zien of z'n brilletje nog wel goed zit.quote:
van de pootjes van de bril raakt het haar van Pim in de warquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Light het volgende:
[..]
En dan zeker weer constant in de spiegels kijken om te zien of z'n brilletje nog wel goed zit.
Da's op te lossen met een monocle voor ieder oogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van de pootjes van de bril raakt het haar van Pim in de war
of gewoon met lenzenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Light het volgende:
[..]
Da's op te lossen met een monocle voor ieder oogMoet hij alleen wel links en rechts uit elkaar houden...
Bij Coen en Sander had Ruben het destijds over 'hem'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.
Hij/hem gebruikte hij ook bij K&vdB.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij Coen en Sander had Ruben het destijds over 'hem'.
Op 3:55 ongeveer.
"Er zijn ook chauffeurs die gewoon het gaspedaal intrappen op het moment dat ze in paniek zijn" (op ongeveer 1:30). Kan haast niet missen, zou ik denken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Op 3:55 ongeveer.
Vrouwengegil was volgens mij van de regisseuse.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.
Ik denk dat Pim en Marianne over het algemeen wel andere dingen doen dan een boek of de krant lezen en als je daar langere tijd mee rond loopt raak je er aan gewend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Wel raar overigens dat die twee er nu pas achter komen dat ze slecht zien. Als je toch een oogafwijking hebt (of het nou -1 of -3 is), dan merk je dat toch?
Als je het over Pim hebt, is Marrianne er zelfs nog 'mannelijk' bij, met de blote voeten bij die proef en het raampje over in de off-road.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat noemen wij een versnellingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
Staat ws. in de lage gearing, dan slaat ie echt niet zomaar af...
Die Eefje zou ik wel willen leren rijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Kinga het volgende:
Ik wed dat die Eefje zelf ook niet kan rijden.
De test bij het ongeluk was die met het omkijken naar de blauwe pijl. Dat was een heel andere oefening.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hij moest 1 nacht ter observatie blijven, maar hij zou met zijn rug op de auto gekomen zijn die ter bescherming tussen hun in stondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ruben ziet er in het ziekenhuis opmerkelijk "ongehavend" uit.
Krant/boek lezen is dichtbij. Deze mensen zijn bijziend (zien dus in de verte slecht)quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Pim en Marianne over het algemeen wel andere dingen doen dan een boek of de krant lezen en als je daar langere tijd mee rond loopt raak je er aan gewend.
Nee.quote:
- is voor veraf, niet voor dichtbij. Met mijn -2 kan ik gewoon boeken lezen zonder bril.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Pim en Marianne over het algemeen wel andere dingen doen dan een boek of de krant lezen en als je daar langere tijd mee rond loopt raak je er aan gewend.
[..]
Als je het over Pim hebt, is Marrianne er zelfs nog 'mannelijk' bij, met de blote voeten bij die proef en het raampje over in de off-road.
Ik vind het ook een goed programma. Zit goed in elkaar en Ruben is met zijn droogheid de perfecte presentator.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Navarth het volgende:
940000 kijkers gisteren, het weer was ook niet echt geweldig, maar mooie score. Ik gok dat een tweede seizoen er wel in zit voor dit programma. Genoeg kandidaten.
Klopt. Ze boort ook alles van Esther de grond is, terwijl Esther wel degelijk kan rijden, alleen komt ze gewoon veel ervaring tekort. Schop haar begeleider er uit. Laat haar veel oefenen en ze komt er wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed programma. Zit goed in elkaar en Ruben is met zijn droogheid de perfecte presentator.
Ik erger me alleen aan die doos met die bril van de jury. Wat een pessimist. Daar zou ik niet vrolijk van worden als ik die als instructrice zou hebben
Echt, wát een vervelend mens, helemaal niets positiefs. Esther weet zelf ook wel dat ze niet goed kan rijden, maar gaat toch vooruit ergens en gelukkig zei ze dat ook over haarzelf. Dat een mental coach haar vervolgens nog zo de grond in boort is idioot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed programma. Zit goed in elkaar en Ruben is met zijn droogheid de perfecte presentator.
Ik erger me alleen aan die doos met die bril van de jury. Wat een pessimist. Daar zou ik niet vrolijk van worden als ik die als instructrice zou hebben
Inderdaad, ze reed het offroadparcours het beheerst van allemaal (met Ruben in de achterbak nota bene), maar mevrouw vond dat ze er maar met geluk doorheen gerold was (terwijl de rij-instructrice nog positief leek).quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt, wát een vervelend mens, helemaal niets positiefs. Esther weet zelf ook wel dat ze niet goed kan rijden, maar gaat toch vooruit ergens en gelukkig zei ze dat ook over haarzelf. Dat een mental coach haar vervolgens nog zo de grond in boort is idioot.
Ruben vind ik normaal als presentator niet zo geweldig maar hij is in dit programma inderdaad wel een 'sterke' presentator. Ik vind het aan de ene kant wel een beetje hypocriet dat hij presenteert, hij heeft zelf zijn rijbewijs pas een jaar, dan kun je jezelf ook nog geen goede chauffeur noemen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had -1,5 laten checken voordat ik begon aan m'n rijlessen. Zonder lenzen zag ik echt een heel stuk minder, onveilig zelfs.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.
Ik heb -1,75 of inmiddels zelfs meer(aan een oog), maar ik kan dat makkelijk. Ik kan sowieso alles op afstand gewoon lezen. Maar met dat oog alleen lukt me dat idd niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had -1,5 laten checken voordat ik begon aan m'n rijlessen. Zonder lenzen zag ik echt een heel stuk minder, onveilig zelfs.
Haha helemaal mee eens!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:46 schreef marcodej het volgende:
Dat jurylid wil ik weleens zelf in een auto zien. Ze is verdulleme mental coach, maar ze heeft zelf het hoogste woord over het rijgedrag van de kandidaten.
Ja, maar das toch logisch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb -1,75 of inmiddels zelfs meer(aan een oog), maar ik kan dat makkelijk. Ik kan sowieso alles op afstand gewoon lezen. Maar met dat oog alleen lukt me dat idd niet.
Die vrouw is dan ook geen opticien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef Chai het volgende:
Die ene vrouw zei dat als er een verschil was tussen beide ogen dat het dan ook lastiger werd qua afstanden inschatten.. nog nooit iets van gemerkt.
Ik had haar wel wat ouder geschat dan van '81.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef Walter81 het volgende:
Even een leuk fotootje van ons Esthertje:
[ afbeelding ]
Heeft iemand misschien een leuke foto van instructrice Fraukje Dekker?
Die vind ik ook niet onaardig hoor![]()
(en ze is van hetzelfde bouwjaar als ik)
Heb je al wel eens een bril/lenzen gehad dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef Chai het volgende:
Die ene vrouw zei dat als er een verschil was tussen beide ogen dat het dan ook lastiger werd qua afstanden inschatten.. nog nooit iets van gemerkt.
Pim ook @ppiimm86quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Kinga het volgende:
Onze Kornelis heeft een twitter! @kornelisvdk
Blijkbaar heeft Pim geen auto meer, godzijdank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |