Precies. Het lukt misschien met moeite, maar dat is het dan ook. Veilig rijden is er met die afwijking zonder bril imo niet meer bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoor
ogen kunnen slechter wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
Pim of Marianne schat ik in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
en wie gaat volgende week die poging tot doodslag doen (als ie echt is)? Ik gok marianne want ik hoorde vooral vrouwengegil en Esther die rijdt nooit hard genoeg om iemand bijna aan te rijden....
Dat donkere grietje. In alle nieuwsberichten uit april (toen het gebeurde) hadden ze het over een 'deelneemster'. en die blonde weet niet eens hoe je 'gas' spelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wie gaat volgende week die poging tot doodslag doen (als ie echt is)? Ik gok marianne want ik hoorde vooral vrouwengegil en Esther die rijdt nooit hard genoeg om iemand bijna aan te rijden....
Ja maar zo snel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ogen kunnen slechter worden
6 jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja maar zo snel?
(hoe lang had ie zijn rijbewijs ook alweer?)
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.quote:
pim al een jaar of 6 volgens mij, marianne iets korter. en dat kan best snel gaan, zeker in het begin kan het redelijk snel afnemen tot het stabiliseert. ik kreeg als 8jarige kind ook al een vrij sterke bril (ik denk rond de -2) en een paar jaar later al -4 en nu zit ik al een paar jaar stabiel rond de -7....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja maar zo snel?
(hoe lang had ie zijn rijbewijs ook alweer?)
En dan zeker weer constant in de spiegels kijken om te zien of z'n brilletje nog wel goed zit.quote:
van de pootjes van de bril raakt het haar van Pim in de warquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Light het volgende:
[..]
En dan zeker weer constant in de spiegels kijken om te zien of z'n brilletje nog wel goed zit.
Da's op te lossen met een monocle voor ieder oogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van de pootjes van de bril raakt het haar van Pim in de war
of gewoon met lenzenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Light het volgende:
[..]
Da's op te lossen met een monocle voor ieder oogMoet hij alleen wel links en rechts uit elkaar houden...
Bij Coen en Sander had Ruben het destijds over 'hem'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.
Hij/hem gebruikte hij ook bij K&vdB.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij Coen en Sander had Ruben het destijds over 'hem'.
Op 3:55 ongeveer.
"Er zijn ook chauffeurs die gewoon het gaspedaal intrappen op het moment dat ze in paniek zijn" (op ongeveer 1:30). Kan haast niet missen, zou ik denken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Op 3:55 ongeveer.
Vrouwengegil was volgens mij van de regisseuse.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.
Ik denk dat Pim en Marianne over het algemeen wel andere dingen doen dan een boek of de krant lezen en als je daar langere tijd mee rond loopt raak je er aan gewend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Wel raar overigens dat die twee er nu pas achter komen dat ze slecht zien. Als je toch een oogafwijking hebt (of het nou -1 of -3 is), dan merk je dat toch?
Als je het over Pim hebt, is Marrianne er zelfs nog 'mannelijk' bij, met de blote voeten bij die proef en het raampje over in de off-road.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |