quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
ongeluk lijkt in scene gezetr, want dat waren beelden uit deze oefening
Nee, pas volgende week dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nee toen stonden ze nog achter een auto. Dit is niet van het ongeluk. Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zonder Cornelis erbij is het niet leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef Lehcimus het volgende:
Waarom mocht cornelis wel blijven zitten bij pim als die andere twee eruit werden gehaald?
Ach, ik heb geaccepteerd dat dit soort dingen gebeuren, en kan "De Slechtste Chauffeur" als amusement wel waarderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of dat 'ernstige' ongeluk met Ruben dan wel echt is gebeurd
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?quote:
met een bril op?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.
Okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoor
Ik denk eigenlijk dat ze nooit rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Kent iemand die lui in het echte leven? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die nog leven als ze in het dagelijks leven ook zo rijden
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstuntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ruben ziet er in het ziekenhuis opmerkelijk "ongehavend" uit.
Net zoals bij de grote donorshow dus...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstunt
Moest ook wel, want toen Ruben bij Pauw en Witteman (oid) zat deed ie wel heel overdreven dramatisch, dat ie 'de beelden niet terug kon zien' etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstunt
Knevel en vd Brink dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Palomar het volgende:
[..]
Moest ook wel, want toen Ruben bij Pauw en Witteman (oid) zat deed ie wel heel overdreven dramatisch, dat ie 'de beelden niet terug kon zien' etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |