quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
ongeluk lijkt in scene gezetr, want dat waren beelden uit deze oefening
Nee, pas volgende week dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nee toen stonden ze nog achter een auto. Dit is niet van het ongeluk. Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zonder Cornelis erbij is het niet leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef Lehcimus het volgende:
Waarom mocht cornelis wel blijven zitten bij pim als die andere twee eruit werden gehaald?
Ach, ik heb geaccepteerd dat dit soort dingen gebeuren, en kan "De Slechtste Chauffeur" als amusement wel waarderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of dat 'ernstige' ongeluk met Ruben dan wel echt is gebeurd
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?quote:
met een bril op?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.
Okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoor
Ik denk eigenlijk dat ze nooit rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Kent iemand die lui in het echte leven? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat die nog leven als ze in het dagelijks leven ook zo rijden
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstuntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ruben ziet er in het ziekenhuis opmerkelijk "ongehavend" uit.
Net zoals bij de grote donorshow dus...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstunt
Moest ook wel, want toen Ruben bij Pauw en Witteman (oid) zat deed ie wel heel overdreven dramatisch, dat ie 'de beelden niet terug kon zien' etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgende week blijkt denk ik dat dit een grap was als publiciteitsstunt
Knevel en vd Brink dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:13 schreef Palomar het volgende:
[..]
Moest ook wel, want toen Ruben bij Pauw en Witteman (oid) zat deed ie wel heel overdreven dramatisch, dat ie 'de beelden niet terug kon zien' etc.
Precies. Het lukt misschien met moeite, maar dat is het dan ook. Veilig rijden is er met die afwijking zonder bril imo niet meer bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik heb -2, en ik kan dat echt niet zonder bril hoor
ogen kunnen slechter wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
(kenteken lezen)
Pim of Marianne schat ik in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
en wie gaat volgende week die poging tot doodslag doen (als ie echt is)? Ik gok marianne want ik hoorde vooral vrouwengegil en Esther die rijdt nooit hard genoeg om iemand bijna aan te rijden....
Dat donkere grietje. In alle nieuwsberichten uit april (toen het gebeurde) hadden ze het over een 'deelneemster'. en die blonde weet niet eens hoe je 'gas' spelt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wie gaat volgende week die poging tot doodslag doen (als ie echt is)? Ik gok marianne want ik hoorde vooral vrouwengegil en Esther die rijdt nooit hard genoeg om iemand bijna aan te rijden....
Ja maar zo snel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ogen kunnen slechter worden
6 jaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja maar zo snel?
(hoe lang had ie zijn rijbewijs ook alweer?)
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.quote:
pim al een jaar of 6 volgens mij, marianne iets korter. en dat kan best snel gaan, zeker in het begin kan het redelijk snel afnemen tot het stabiliseert. ik kreeg als 8jarige kind ook al een vrij sterke bril (ik denk rond de -2) en een paar jaar later al -4 en nu zit ik al een paar jaar stabiel rond de -7....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja maar zo snel?
(hoe lang had ie zijn rijbewijs ook alweer?)
En dan zeker weer constant in de spiegels kijken om te zien of z'n brilletje nog wel goed zit.quote:
van de pootjes van de bril raakt het haar van Pim in de warquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef Light het volgende:
[..]
En dan zeker weer constant in de spiegels kijken om te zien of z'n brilletje nog wel goed zit.
Da's op te lossen met een monocle voor ieder oogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van de pootjes van de bril raakt het haar van Pim in de war
of gewoon met lenzenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Light het volgende:
[..]
Da's op te lossen met een monocle voor ieder oogMoet hij alleen wel links en rechts uit elkaar houden...
Bij Coen en Sander had Ruben het destijds over 'hem'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.
Hij/hem gebruikte hij ook bij K&vdB.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij Coen en Sander had Ruben het destijds over 'hem'.
Op 3:55 ongeveer.
"Er zijn ook chauffeurs die gewoon het gaspedaal intrappen op het moment dat ze in paniek zijn" (op ongeveer 1:30). Kan haast niet missen, zou ik denken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Op 3:55 ongeveer.
Vrouwengegil was volgens mij van de regisseuse.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik Marianne. Het was nu nog duidelijker vrouwengegil uit de auto.
Ik denk dat Pim en Marianne over het algemeen wel andere dingen doen dan een boek of de krant lezen en als je daar langere tijd mee rond loopt raak je er aan gewend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Butterfly91 het volgende:
Wel raar overigens dat die twee er nu pas achter komen dat ze slecht zien. Als je toch een oogafwijking hebt (of het nou -1 of -3 is), dan merk je dat toch?
Als je het over Pim hebt, is Marrianne er zelfs nog 'mannelijk' bij, met de blote voeten bij die proef en het raampje over in de off-road.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat noemen wij een versnellingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
Staat ws. in de lage gearing, dan slaat ie echt niet zomaar af...
Die Eefje zou ik wel willen leren rijdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Kinga het volgende:
Ik wed dat die Eefje zelf ook niet kan rijden.
De test bij het ongeluk was die met het omkijken naar de blauwe pijl. Dat was een heel andere oefening.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hij moest 1 nacht ter observatie blijven, maar hij zou met zijn rug op de auto gekomen zijn die ter bescherming tussen hun in stondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ruben ziet er in het ziekenhuis opmerkelijk "ongehavend" uit.
Krant/boek lezen is dichtbij. Deze mensen zijn bijziend (zien dus in de verte slecht)quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Pim en Marianne over het algemeen wel andere dingen doen dan een boek of de krant lezen en als je daar langere tijd mee rond loopt raak je er aan gewend.
Nee.quote:
- is voor veraf, niet voor dichtbij. Met mijn -2 kan ik gewoon boeken lezen zonder bril.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Pim en Marianne over het algemeen wel andere dingen doen dan een boek of de krant lezen en als je daar langere tijd mee rond loopt raak je er aan gewend.
[..]
Als je het over Pim hebt, is Marrianne er zelfs nog 'mannelijk' bij, met de blote voeten bij die proef en het raampje over in de off-road.
Ik vind het ook een goed programma. Zit goed in elkaar en Ruben is met zijn droogheid de perfecte presentator.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Navarth het volgende:
940000 kijkers gisteren, het weer was ook niet echt geweldig, maar mooie score. Ik gok dat een tweede seizoen er wel in zit voor dit programma. Genoeg kandidaten.
Klopt. Ze boort ook alles van Esther de grond is, terwijl Esther wel degelijk kan rijden, alleen komt ze gewoon veel ervaring tekort. Schop haar begeleider er uit. Laat haar veel oefenen en ze komt er wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed programma. Zit goed in elkaar en Ruben is met zijn droogheid de perfecte presentator.
Ik erger me alleen aan die doos met die bril van de jury. Wat een pessimist. Daar zou ik niet vrolijk van worden als ik die als instructrice zou hebben
Echt, wát een vervelend mens, helemaal niets positiefs. Esther weet zelf ook wel dat ze niet goed kan rijden, maar gaat toch vooruit ergens en gelukkig zei ze dat ook over haarzelf. Dat een mental coach haar vervolgens nog zo de grond in boort is idioot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed programma. Zit goed in elkaar en Ruben is met zijn droogheid de perfecte presentator.
Ik erger me alleen aan die doos met die bril van de jury. Wat een pessimist. Daar zou ik niet vrolijk van worden als ik die als instructrice zou hebben
Inderdaad, ze reed het offroadparcours het beheerst van allemaal (met Ruben in de achterbak nota bene), maar mevrouw vond dat ze er maar met geluk doorheen gerold was (terwijl de rij-instructrice nog positief leek).quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Echt, wát een vervelend mens, helemaal niets positiefs. Esther weet zelf ook wel dat ze niet goed kan rijden, maar gaat toch vooruit ergens en gelukkig zei ze dat ook over haarzelf. Dat een mental coach haar vervolgens nog zo de grond in boort is idioot.
Ruben vind ik normaal als presentator niet zo geweldig maar hij is in dit programma inderdaad wel een 'sterke' presentator. Ik vind het aan de ene kant wel een beetje hypocriet dat hij presenteert, hij heeft zelf zijn rijbewijs pas een jaar, dan kun je jezelf ook nog geen goede chauffeur noemen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had -1,5 laten checken voordat ik begon aan m'n rijlessen. Zonder lenzen zag ik echt een heel stuk minder, onveilig zelfs.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.
Ik heb -1,75 of inmiddels zelfs meer(aan een oog), maar ik kan dat makkelijk. Ik kan sowieso alles op afstand gewoon lezen. Maar met dat oog alleen lukt me dat idd niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had -1,5 laten checken voordat ik begon aan m'n rijlessen. Zonder lenzen zag ik echt een heel stuk minder, onveilig zelfs.
Haha helemaal mee eens!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:46 schreef marcodej het volgende:
Dat jurylid wil ik weleens zelf in een auto zien. Ze is verdulleme mental coach, maar ze heeft zelf het hoogste woord over het rijgedrag van de kandidaten.
Ja, maar das toch logisch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb -1,75 of inmiddels zelfs meer(aan een oog), maar ik kan dat makkelijk. Ik kan sowieso alles op afstand gewoon lezen. Maar met dat oog alleen lukt me dat idd niet.
Die vrouw is dan ook geen opticien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef Chai het volgende:
Die ene vrouw zei dat als er een verschil was tussen beide ogen dat het dan ook lastiger werd qua afstanden inschatten.. nog nooit iets van gemerkt.
Ik had haar wel wat ouder geschat dan van '81.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef Walter81 het volgende:
Even een leuk fotootje van ons Esthertje:
[ afbeelding ]
Heeft iemand misschien een leuke foto van instructrice Fraukje Dekker?
Die vind ik ook niet onaardig hoor![]()
(en ze is van hetzelfde bouwjaar als ik)
Heb je al wel eens een bril/lenzen gehad dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:49 schreef Chai het volgende:
Die ene vrouw zei dat als er een verschil was tussen beide ogen dat het dan ook lastiger werd qua afstanden inschatten.. nog nooit iets van gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |