Ik ken hem van de reclame van Veilig Verkeer Nederland....quote:
Maar haar linker teennagels waren niet goed gelakt.quote:
Dat WIL hij wel denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden ze ook sex hebben die esther en haar begeleider?
Ik zou het wel weten als ik die Remy was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Zouden ze ook sex hebben die esther en haar begeleider?
Dat begint nu wel pijnlijk duidelijk te worden ja. Die homofiele jongen kan gewoon goed rijden, dat zie je aan alles, maar hij trekt om de haverklap zijn handen van het stuur om heel erg gay te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef Palomar het volgende:
Zijn toch acteurs dus het boeit niet wat het verhaal is tussen die twee
En de grote donorshow...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het begint nu wel pijnlijk duidelijk te worden ja. Die homofiele jongen kan gewoon goed rijden, dat zie je aan alles, maar hij trekt om de haverklap zijn handen van het stuur om heel erg gay te doen.
BNN heeft hier een handje van. Ik herinner met het programma "Afkicken". Vooral in het tweede seizoen daarvan liep het echt de spuigaten uit qua overduidelijk (semi)gescripte situaties en manipulaties in "de groep".
Meer zei Ruben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
15,5 minuut, net iets minder dan een kwartier
Ben wel benieuwd of dat 'ernstige' ongeluk met Ruben dan wel echt is gebeurdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat begint nu wel pijnlijk duidelijk te worden ja. Die homofiele jongen kan gewoon goed rijden, dat zie je aan alles, maar hij trekt om de haverklap zijn handen van het stuur om heel erg gay te doen.
BNN heeft hier een handje van. Ik herinner met het programma "Afkicken". Vooral in het tweede seizoen daarvan liep het echt de spuigaten uit qua overduidelijk (semi)gescripte situaties en manipulaties in "de groep".
Niet gezien. Gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
ongeluk lijkt in scene gezetr, want dat waren beelden uit deze oefening
Nee, pas volgende week dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nee toen stonden ze nog achter een auto. Dit is niet van het ongeluk. Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zonder Cornelis erbij is het niet leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:05 schreef Lehcimus het volgende:
Waarom mocht cornelis wel blijven zitten bij pim als die andere twee eruit werden gehaald?
Ach, ik heb geaccepteerd dat dit soort dingen gebeuren, en kan "De Slechtste Chauffeur" als amusement wel waarderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of dat 'ernstige' ongeluk met Ruben dan wel echt is gebeurd
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?quote:
met een bril op?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
Een kenteken lezen op 20 meter kan dan nog steeds wel volgens mij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, hoe is ie dan ooit geslaagd voor de oogtest tijdens het rijexamen?
(kenteken lezen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |