Dat gaat koppelingen kostenquote:
Is dat die homo die z'n stuur losliet met die test met een muur en een lamp die nooit aanging enz?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Daar gaat Pim geen moeite mee hebben..
Ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Is dat die homo die z'n stuur losliet met die test met een muur en een lamp die nooit aanging enz?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/dacvn/theorie
Ik ben geslaagd, heb in September 4 jaar mijn rijbewijs.
hey, ik moet dan ook nog beginnen met theorie/rijlessen....quote:Gezakt! Sla nog eens een theorieboek open, stuurknuppel.
Ik moet ook nog beginnen met theorie/rijlessen. Dit hoop ik binnen twee jaar te doen. Bij de theorietest had ik vijf fout.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Apotheose het volgende:
hey, ik moet dan ook nog beginnen met theorie/rijlessen....Beter laat dan nooit
Maar de verkeersbordentest heb ik wel bijna alles goed! 9 vd 10
Wat wil je, het is een mental coach..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die "Mental coach'', wat een trut.
Echt zo'n sneu mens.
haha, ik vind het wel grappig hoe ze zich steeds meer zit te ergeren aan die kandidatenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die "Mental coach'', wat een trut.
Echt zo'n sneu mens.
Dat stukje waar ze Ellie wel even ging coachen, man man man. Tevens is ze jaloers op Esther's goede looksquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat wil je, het is een mental coach..
Ik vind hem wel prima, de beste van de bijrijders, blijft rustig. Ik zou die Eefje ook weleens achter het stuur willen zien, vraag me af of ze zoveel beter is dan die Marianne.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Ze moeten die gast die bij Esther in de auto zit er uit schoppen. Ze moet het alleen doen of een nieuwe bijrijder zoeken. Pas als ze zelf na moet denken gaat ze het leren.
Dat hij veel geduld heeft is wel zo, maar hij geeft totaal verkeerde aanwijzingen. Het viel me vooral op bij de proef met de aanhangwagen. "Kijk naar achteren" zegt hij dan de hele tijd, terwijl je juist in de spiegels moet kijken!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind hem wel prima, de beste van de bijrijders, blijft rustig. Ik zou die Eefje ook weleens achter het stuur willen zien, vraag me af of ze zoveel beter is dan die Marianne.
Klopt, maar aan de andere kant, die bijrijder heeft ze nu nog gewoon nodig.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Zolang Esther een bijrijder heeft zal ze nooit leren om zelfstandig te rijden en beslissingen te nemen. Ze weet nog niet eens in welke versnelling ze moet rijden of hoe ze moet sturen. Hoe heeft zij in hemels naam een rijbewijs kunnen halen
Ze heeft een andere bijrijder nodig die haar meer ruimte geeft om haar eigen ding te doen. Uiteraard eerst rijden in een afgesloten omgevingquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant, die bijrijder heeft ze nu nog gewoon nodig.
Zo iemand noem je dus een rij-instructeur.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze heeft een andere bijrijder nodig die haar meer ruimte geeft om haar eigen ding te doen. Uiteraard eerst rijden in een afgesloten omgeving
Het hoeft niet per se een rijinstructeur te zijn, maar meer iemand waarbij ze weet dat ze niet op hem of haar terug kan vallen, waardoor ze zelf beslissingen moet nemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo iemand noem je dus een rij-instructeur.
Geslaagd! Met de theorie zit het wel snor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
1tje fout, al bijna 5 jaar rijbewijs, valt me best mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
Wat is er onzinnig aan? In het verkeer kan je niet 100% erop vertrouwen dat je omgeving zich juist gedraagt en alles werkt zoals het zou moeten, dus moet je voor jezelf beslissingen kunnen nemen. Dat is waar die test om gaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die proef van aflevering 4 slaat echt nergens op, met die lamp en 70 rijden.
''Ja in het verkeer wacht je toch ook niet op een teken als je op een muur af rijdt?''
Wat een onzinnige proef, test meer volgzaamheid dan rijvaardigheid.
verrassend, als ze niet eens weet met welke pedaal je moet gas geven, schakelen en remmen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:43 schreef mikeness het volgende:
@ MarkAlmelo:
Esther een dom wief? Ik dacht het niet. Ze mag dan niet veel kaas gegeten hebben van auto rijden, ze is toch drs. in de bedrijfscommunicatie. Ik ken haar van toen ze nog op de universiteit zat en kan je verzekeren dat Esther absoluut niet dom is.
Waarvan acte
3 fout geeft hij aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef RingBewoner het volgende:
lijkt me idd wel het type voor. Stiekem kan ie vast gewoon heel goed autorijden en is het een heer in het verkeerquote:Op woensdag 22 juni 2011 04:38 schreef okeokeokeoke het volgende:
Sowieso is er veel in scene gezet. Dat verhaal van ''oma'' kan nog waar zijn door het genoemde trauma, maar die Pim bijvoorbeeld.... niemand kan op zo een manier afrijden. Oftewel, hij overdrijft ongeloofelijk veel voor de aandacht of om het feit dat het een grote show is.
Inderdaad, in haar geval moet onzekerheid absoluut niet met domheid verward worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:43 schreef mikeness het volgende:
@ MarkAlmelo:
Esther een dom wief? Ik dacht het niet. Ze mag dan niet veel kaas gegeten hebben van auto rijden, ze is toch drs. in de bedrijfscommunicatie. Ik ken haar van toen ze nog op de universiteit zat en kan je verzekeren dat Esther absoluut niet dom is.
Waarvan acte
Het is ook anders of er een echte muur staat, of dat je weet dat er een piepschuim muurtje staat waar je 'veilig' doorheen kan knallen. Ik hoop dat de meesten bij een echte muur echt wel geremd hadden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 04:12 schreef Henno het volgende:
Die Elly kan dan ook wel auto rijden denk ik, alleen durfde ze het niet meer na een bijna-ongeluk. Dus meer een psychologisch probleem i.p.v. technisch. Die gaat gewoon de auto winnen.
De rest bakt er geen ene flikker van.
[..]
Wat is er onzinnig aan? In het verkeer kan je niet 100% erop vertrouwen dat je omgeving zich juist gedraagt en alles werkt zoals het zou moeten, dus moet je voor jezelf beslissingen kunnen nemen. Dat is waar die test om gaat
Precies.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het is ook anders of er een echte muur staat, of dat je weet dat er een piepschuim muurtje staat waar je 'veilig' doorheen kan knallen. Ik hoop dat de meesten bij een echte muur echt wel geremd hadden.
whut?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rijd altijd 50 in z'n 5
Kan prima op lange constante stukken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Oohw, is dáár die knuppel voor in het midden.. Ik dacht om te roeren in de benzine.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet gewoon eens alleen in de auto stappen. Ik denk dat ze meer kan dan ze zelf denkt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dat van Esther is echt erg, erger dan pim.
Pim kan nog gas geven, remmen en schakelen.
Esther kan dat nog niet in dr uppie
Niet volgens het Nieuwe Rijden, he?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:36 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, 50 in zn 3, vanaf 60 in zn 4.
http://sites.bnn.nl/page/dacvn/video/afleveringenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet volgens het Nieuwe Rijden, he?
Weet iemand trouwens waarom je de eerste afleveringen niet meer kunt bekijken via uitzendinggemist? Ik ben pas vanaf aflevering 3 aan het kijken en wilde de eerste 2 ook nog wel even zien. Kan dus niet meer?
Ah, tnx!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://sites.bnn.nl/page/dacvn/video/afleveringen
Niet? Ik heb volgens het Nieuwe Rijden les gehad volgens mij.quote:
Dat hangt er vanaf of je op een provenciale weg(met 60 naar 4) of op een auto-/snelweg(met 80 naar 4) rijdt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet? Ik heb volgens het Nieuwe Rijden les gehad volgens mij.
Het hangt ook nogal af van de auto, ik neem rotondes bijna altijd in z'n drie..quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Miezziej het volgende:
Ik moest schakelen rond de 2000 toeren van meneer rijinstructeur.
Bij de lesauto moest ik dan in zijn 4 bij ongeveer 60km/h
Bij een auto van een vriend van me, is dit bij 50 ofzo. Hij wilde iig dat ik schakelde haha. Ging ook eens een rotonde in zijn 3 doen (bij rijles altijd in zijn 2) nou das ook wel een beetje anders
..
Ja, het had ook wel gekund als ik niet zoveel gas bijgafquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het hangt ook nogal af van de auto, ik neem rotondes bijna altijd in z'n drie..
Nee, dan weet je niet beterquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja, het had ook wel gekund als ik niet zoveel gas bijgaf
Het was me eerste keer in die auto en ik ben vrouw dus dan is het niet erg!
Toch?
Hehehequote:
Ik heb ook geleerd dat je 50 in z'n 3 doet, hoor. Maar volgens al die radiospotjes met Bennie Jolink een tijdje terug, moet je volgens het Nieuwe Rijden 50 in z'n 4 doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet? Ik heb volgens het Nieuwe Rijden les gehad volgens mij.
Waarom niet altijd? Je schakelt alleen wat vaker, maar is nóg zuiniger.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb ook geleerd dat je 50 in z'n 3 doet, hoor. Maar volgens al die radiospotjes met Bennie Jolink een tijdje terug, moet je volgens het Nieuwe Rijden 50 in z'n 4 doen.![]()
Ik moet zeggen dat ik dat met mijn huidige auto eigenlijk ook wel automatisch doe. Rijdt wel lekker en is inderdaad ook hartstikke zuinig. Maar wel alleen als je echt een flink stuk 50 moet, he?
Ik snap eigenlijk nooit zo goed wat sommige mensen zo moeilijk vinden aan achteruit rijden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Miezziej het volgende:
, in de 1e aflevering waar ze achteruit moesten keren enzo, nou, dat zie ik mezelf nog niet doen hoor![]()
Nou ja, als je alweer bijna bij een bocht bent, dan heeft het niet meer zoveel zin om naar z'n 4 te gaan. Vind ik dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet altijd? Je schakelt alleen wat vaker, maar is nóg zuiniger.
Ik vind achteruit parkeren ook makkelijker dan vooruitquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nooit zo goed wat sommige mensen zo moeilijk vinden aan achteruit rijden.Ik vind achteruit inparkeren zelfs makkelijker dan vooruit (dan staat 'ie op een of andere manier nooit recht
), maar in dat laatste ben ik dan weer raar.
Wat ik ook niet snap is waarom mensen bij achteruit rijden vaak helemaal gedraaid gaan zitten om door het achterruit te kijken. Je kunt het toch ook prima zien met je spiegels? En zo heb ik het ook geleerd bij mijn rijles.
[..]
Nou ja, als je alweer bijna bij een bocht bent, dan heeft het niet meer zoveel zin om naar z'n 4 te gaan. Vind ik dan.
Bij een vak achteruit indraaien is ook veel makkelijker.. Ik ken mensen die dit totaal niet kunnen. En daar snap ik dan weer niks van. Jij bepaalt toch wat je auto doet? Niet andersom. Dus je zet die auto gewoon achteruit in een vak. In je spiegels zie je of je nog ruimte genoeg hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik vind achteruit parkeren ook makkelijker dan vooruit
Maar ik weet niet, het zag er zo moeilijk uit! Misschien als je het daadwerkelijk doet dat het allemaal wel meevalt
Lijkt mij meer afhankelijk per auto. Met mijn kleine Fiatje gaat pas na 80 in z'n 4 echt niet worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je op een provenciale weg(met 60 naar 4) of op een auto-/snelweg(met 80 naar 4) rijdt.
Klopt. bovendien kun je door een paar keer wat meer toeren te draaien vaak de motor ook even wat schoner maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Overigens is het nieuwe rijden wel slechter voor de motor.
Wordt ' lui' Af en toe eens flink optrekken is juist goed
Waarom überhaupt die grafmuziek eronder ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |