Nee maar ik vind dat niet-gelovigen altijd wat snel zijn in het oordelen over dergelijke regels, alsof het allemaal nonsens is.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
En regels zijn zalig indien ze een religieus karakter hebben?
Zoiets verbieden, is een belemmering.quote:
Net als het verbod op de handel in cocaïne, om maar eens wat te noemen?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zoiets verbieden, is een belemmering.
Net zoals de waarde van de regels voor dierenwelzijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:06 schreef waht het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en gelovigen ook. Neemt niet weg dat de waarde van die regels door velen wordt geaccepteerd.
Drugs zijn iets anders dan vleesquote:Op zondag 19 juni 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als het verbod op de handel in cocaïne, om maar eens wat te noemen?
Och...... 8 dagen vakantie als je pech hebt vertrek je in de middag naar je bestemming en kom je 9 uur later verrot op je vakantiebestemming, dat zijn al twee verloren dagen. De terugreis gaat meestal in de ochtend waardoor je 3 dagen "vakantie" dagen kwijt bent. Heb je toch zeker een midweekje kunnen genieten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga even zitten Bet. Zit je? Komt hij.
Er is zoiets als een vliegtuig.
Mja, dan is religieus slachten waarschijnlijk het laatste waar wij als westerlingen moeten beginnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net zoals de waarde van de regels voor dierenwelzijn.
Ok, het is ook verboden om in vlees van bedreigde diersoorten te handelen, is dat dan ook een economische belemmering?quote:
En dit natuurlijk. Als wij het verbieden verplaatst het zich gewoon. Er is niks opgelost.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:04 schreef Nautilus. het volgende:
Maar als een verbod niets aan de situatie verandert, dan vind ik een verbod niet nodig.
Ja, God is nonsens. Dat het bestaan van religies een feit is wil nog niet zeggen dat dat per definitie tot acceptatie moet leiden.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:08 schreef waht het volgende:
[..]
Nee maar ik vind dat niet-gelovigen altijd wat snel zijn in het oordelen over dergelijke regels, alsof het allemaal nonsens is.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ritueel slachten. Echt zo'n onderwerp dat mij werkelijk geen ene reet kan schelen.
Nee, want zij zijn bedreigd, de koe is voor zover ik weet niet bedreigd.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, het is ook verboden om in vlees bedreigde diersoorten te handelen, is dat dan ook een economische belemmering?
Dat weet ik niet, het is van de vele punten. Niet per definitie belangrijker of onbelangrijker dan pakweg het transport of de fok.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:11 schreef waht het volgende:
[..]
Mja, dan is religieus slachten waarschijnlijk het laatste waar wij als westerlingen moeten beginnen.
Tsjah. Zeker de bestemming van VS is een duur geintje, ik vind het wel oke.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Och...... 8 dagen vakantie als je pech hebt vertrek je in de middag naar je bestemming en kom je 9 uur later verrot op je vakantiebestemming, dat zijn al twee verloren dagen. De terugreis gaat meestal in de ochtend waardoor je 3 dagen "vakantie" dagen kwijt bent. Heb je toch zeker een midweekje kunnen genieten.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ritueel slachten. Echt zo'n onderwerp dat mij werkelijk geen ene reet kan schelen.
Nee, maar daarom mogen we er nog wel met respect mee omgaan en het lijden zoveel mogelijk beperken.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, want zij zijn bedreigd, de koe is voor zover ik weet niet bedreigd.
Wat jij en ik vinden maakt niets uit voor wat miljarden gelovigen vinden.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, God is nonsens. Dat het bestaan van religies een feit is wil nog niet zeggen dat dat per definitie tot acceptatie moet leiden.
Ik ga dan ook niet naar een Landall Greenparks zeikzooi en vlieg business class.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Och...... 8 dagen vakantie als je pech hebt vertrek je in de middag naar je bestemming en kom je 9 uur later verrot op je vakantiebestemming, dat zijn al twee verloren dagen. De terugreis gaat meestal in de ochtend waardoor je 3 dagen "vakantie" dagen kwijt bent. Heb je toch zeker een midweekje kunnen genieten.
Dat doe je ook met ritueel slachten, ofja, dat is niet zeker, maar dan moet je elke slachtmethode afschaffen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar daarom mogen we er nog wel met respect mee omgaan en het lijden zoveel mogelijk beperken.
Slechts speculatie.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Het "grappige" is dat als alleen islamieten ritueel zouden slachten dat verbod er al lang zou zijn
Nee, en eerlijk gezegd maakt mij dat ook niet zoveel uit. We hebben een discussie over wat de wetgever wel en niet moet doen, en over dat proces geef ik mijn mening. Dat religieuze mensen daar aanstoot aan nemen zal mij worst wezen. Wat mij betreft krijgt vrijheid van godsdienst een wat minder prominente rol in de politieke besluitvorming.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef waht het volgende:
[..]
Wat jij en ik vinden maakt niets uit voor wat miljarden gelovigen vinden.
De seychellen ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjah. Zeker de bestemming van VS is een duur geintje, ik vind het wel oke.
Deden wij ook nooit, maar toch maakten wij dat mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet naar een Landall Greenparks zeikzooi en vlieg business class.
Nee, het grappige is dat veel 'ritueel geslacht' vlees, nu helemaal niet 'rirtueel geslacht' is en dat Joden en Moslims al tijden niet hala/kosher eten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Het "grappige" is dat als alleen islamieten ritueel zouden slachten dat verbod er al lang zou zijn
Ik ben allerminst religieus dus ben ik het met je eens wat dat laatste betreft.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, en eerlijk gezegd maakt mij dat ook niet zoveel uit. We hebben een discussie over wat de wetgever wel en niet moet doen, en over dat proces geef ik mijn mening. Dat religieuze mensen daar aanstoot aan nemen zal mij worst wezen. Wat mij betreft krijgt vrijheid van godsdienst een wat minder prominente rol in de politieke besluitvorming.
Tsja, dan zal je wel iets verkeerd doen, mijn vakantie begint toch echt al op het moment dat ik ingechecked ben op Schiphol.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Deden wij ook nooit, maar toch maakten wij dat mee.
Mooi inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je Dion Graus eens horen piepen. Nu moet ie z'n smoel houden van de GBL, want joden
Reden temeer om het ritueel slachten te verbieden. Het verandert dan in de praktijk toch niets.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, het grappige is dat veel 'ritueel geslacht' vlees, nu helemaal niet 'rirtueel geslacht' is en dat Joden en Moslims al tijden niet hala/kosher eten.
Het blijft een raar clubje. Die Graus was ook zo'n blaaskaak omtrent de pitbulls die terecht worden afgeschoten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je Dion Graus eens horen piepen. Nu moet ie z'n smoel houden van de GBL, want joden
Niet gevolgd dat gezeur, maar eerlijk gezegd kan ik het enkel eens zijn met Koos, het interesseert me ook werkelijk geen hol wat ze doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, de kater is nog steeds niet weg?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gelovige Joden zijn cool. Die laten kinderen een hond stenigen.
Er komt natuurlijk een moment dat je moet gaan kijken naar wat prevaleert. Bij een discussie als onderhavige met alle botsende grondrechten is aanzien in het buitenland wat mij betreft niet van doorslaggevend belang.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben allerminst religieus dus ben ik het met je eens wat dat laatste betreft.
Maar om een extreem voorbeeld te schetsen. Als onze regering openlijk en publiekelijk miljarden gelovigen (moslim, christen, wie dan ook) weet te schofferen is dat niet in ons eigen belang.
Ja, laat Dion daar eens wat van zeggenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gelovige Joden zijn cool. Die laten kinderen een hond stenigen.
Die van mij pas op plaats van bestemming.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, dan zal je wel iets verkeerd doen, mijn vakantie begint toch echt al op het moment dat ik ingechecked ben op Schiphol.
Ik had nog een nummer voor je gevonden, moment.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet gevolgd dat gezeur, maar eerlijk gezegd kan ik het enkel eens zijn met Koos, het interesseert me ook werkelijk geen hol wat ze doen.
Nee als we alleen daar naar kijken ze we ook gekke gerritje dat we hier niet meer aan de doodstraf doen...quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk een moment dat je moet gaan kijken naar wat prevaleert. Bij een discussie als onderhavige met alle botsende grondrechten is aanzien in het buitenland wat mij betreft niet van doorslaggevend belang.
Tsja dan scheelt het een paar dagen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Die van mij pas op plaats van bestemming.
Het blijft vooral een hypocriet clubje.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef waht het volgende:
[..]
Het blijft een raar clubje. Die Graus was ook zo'n blaaskaak omtrent de pitbulls die terecht worden afgeschoten.
Voor het gevoel wel ja. Eigenlijk zou ik dat niet moeten doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja dan scheelt het een paar dagen.
Het is een afweging ja, maar het draait dus niet alleen om vrijheid van godsdienst versus dierenwelzijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk een moment dat je moet gaan kijken naar wat prevaleert. Bij een discussie als onderhavige met alle botsende grondrechten is aanzien in het buitenland wat mij betreft niet van doorslaggevend belang.
Jahwel, waren ware woorden van mijn kant. Maar goed, niets te nadele van joden hoor. Alle reli's zijn wat mij betreft niet goed wijs.quote:
Mag ik je erop attenderen dat de PvdA tot 1967 zeer pro-Israël was? Pas na de bezetting van Palestijnse gebieden hebben ze de meeste steun van de sociaaldemocraten verloren.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:22 schreef Cerbie het volgende:
Hoe komt dat trouwens, dat linksen iets met palestijnen hebben en rechtsen met joden? Tijd voor een diepgaand antropologisch, geschiedkundig en filosofisch onderzoek.
Ik heb het toch ook over nu, niet 50 jaar geleden?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag ik je erop attenderen dat de PvdA tot 1967 zeer pro-Israël was? Pas na de bezetting van Palestijnse gebieden hebben ze de meeste steun van de sociaaldemocraten verloren.
I'll take it, alles is beter dan Reggae en Rap op dit moment.quote:
En in mijn antwoord lag de reden van de aversie besloten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over nu, niet 50 jaar geleden?
Dat hele Israel - Palestinie gezeik is een onderwerp dat mij niets kan schelen maar ik denk dat het iets te maken heeft met een aversie tegen het bezetten/ koloniseren van andermans land.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over nu, niet 50 jaar geleden?
Dat vind ik geen bevredigend antwoord, als het zo kip en klaar was zou iedereen pro-palestijnen zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En in mijn antwoord lag de reden van de aversie besloten.
Weer duizenden euro's over de balkquote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_voor_niks__.html
Waarom is rechts pro-Israel? Omdat het kan?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vind ik geen bevredigend antwoord, als het zo kip en klaar was zou iedereen pro-palestijnen zijn.
Nou ja, extreem-rechts is over het algemeen ook niet erg pro-Israël hè?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vind ik geen bevredigend antwoord, als het zo kip en klaar was zou iedereen pro-palestijnen zijn.
Laten we het gebruik van menselijke schilden, continu raketaanvallen en puik acteerwerk met kinderen niet vergeten dan.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hele Israel - Palestinie gezeik is een onderwerp dat mij niets kan schelen maar ik denk dat het iets te maken heeft met een aversie tegen het bezetten/ koloniseren van andermans land.
Ik heb geen idee, ik kan me moeilijk voorstellen dat extreemrechts voor de joden is. Zelf kan het hele onderwerp me niet boeien.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is rechts pro-Israel? Omdat het kan?
Omdat het lieve mensen zijn, en lieve mensen verdienen steun.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een bloemetje is wel op zijn plaats, alhoewel een fout met een groot kostenplaatje. Laat de eigenaar de financiële schade maar betalen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_voor_niks__.html
ninja!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, extreem-rechts is over het algemeen ook niet erg pro-Israël hè?
Volgens mij is 'links' daar ook gewoon heel kritisch over.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Laten we het gebruik van menselijke schilden, continu raketaanvallen en puik acteerwerk met kinderen niet vergeten dan.
PVV niet extreem-rechts remlof?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, extreem-rechts is over het algemeen ook niet erg pro-Israël hè?
Schuldgevoel heet dat toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan lees ik de verkeerde kranten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is 'links' daar ook gewoon heel kritisch over.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PVV niet extreem-rechts remlof?
Wat zeg je nu!?
Je miste "over het algemeen" geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat zeg je nu!?
Je leest niet goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat zeg je nu!?
Voglens mij heb ik over bijvoorbeeld een Hamas nog nooit een erg positief stuk gelezen in een NL krant.quote:
Ja, mijn opa was niet fout tijdens de oorlog, dus heb daar geen last van.quote:
Shhh!quote:
Mijn opa zou jouw opa met mijn opa's wapen jouw opa's gezicht verbouwen!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, mijn opa was niet fout tijdens de oorlog, dus heb daar geen last van.
Wijs ik hiermee op slinkse wijze een bschuldigende vinger naar mijn rechtse mede-users? Jazeker!![]()
![]()
Hey Voorschrift!!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat zeg je nu!?
Hij is niet zo religieus volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef Cerbie het volgende:
Even een gedachtengangetje; zou Cohen een stem voor het verbod op ritueel slachten door de PvdA als excuus gebruiken om op te stappen?
Als iedereen nu maar gewoon de oorlog had meegemaakt hadden we nu geen PVV gehad!!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wijs ik hiermee op slinkse wijze een bschuldigende vinger naar mijn rechtse mede-users? Jazeker!![]()
![]()
Nee. Cohen is geen fundamentalistische Jood.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef Cerbie het volgende:
Even een gedachtengangetje; zou Cohen een stem voor het verbod op ritueel slachten door de PvdA als excuus gebruiken om op te stappen?
Weer terug, helaas.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Voorschrift!!![]()
Weer terug in het regenachtige Nederland of nog lekker in het zonnige vakantiieoord??
Dat liet hij wel blijken met de opmerking 'moslims zijn de nieuwe joden'.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
De broer van mijn opa werd vanwege zijn verzetsactiviteiten geëxecuteerd dus ik hoef nooit schuldgevoel te hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Je opa gaf 'm aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
De broer van mijn opa werd vanwege zijn verzetsactiviteiten geëxecuteerd dus ik hoef nooit schuldgevoel te hebben.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
Om even hierop terug te komen: hoe zou zo'n vrouw er naakt uitzien? Ik kan mij daar echt geen beeld bij vormen
Dat is 100% waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als iedereen nu maar gewoon de oorlog had meegemaakt hadden we nu geen PVV gehad!!
Mijn opa is gezonken.quote:
Oh god. Get the images out of my head!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
Om even hierop terug te komen: hoe zou zo'n vrouw er naakt uitzien? Ik kan mij daar echt geen beeld bij vormen
En toen werd je wakker?quote:
Indeed, inpakken en naar de Sahara sturen wat mij betreftquote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weer terug, helaas.
Nouja, fijn om weer thuis te zijn, maar dit weer mogen ze houden, wat een tyfusweer zeg.
Jouw opa zou mijn opa hoogstwaarschijnlijk een ram geven met zijn handtas.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn opa zou jouw opa met mijn opa's wapen jouw opa's gezicht verbouwen!
Als dat wijf geen travestiet is weet ik het ook niet meer.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw opa zou mijn opa hoogstwaarschijnlijk een ram geven met zijn handtas.
Ik werd wakker toen ik na zeven jaar buitenland in 2003 weer in Nederland kwam.quote:
OMG OMG!quote:
Mijn andere opa was timmerman.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, zijn jullie nou aan het profiteren van opa's verdiensten?
Fortuyn kaartte slechts problemen en gevoelens aan die allang speelden in de samenleving. Hij was niet de oorzaak, maar het gevolg.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd wakker toen ik na zeven jaar buitenland in 2003 weer in Nederland kwam.
Wat een bekrompen kutland was het na Fortuyn geworden zeg
En de lessen uit de geschiedenis leken inderdaad ook opeens verdwenen
Foto van betyar:quote:
Het was de manier waarop. Met oneliners en zonder onderbouwing.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Fortuyn kaartte slechts problemen en gevoelens aan die allang speelden in de samenleving. Hij was niet de oorzaak, maar het gevolg.
Haha lijkt er wel op inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
bij 0:40, php zit er met NY52 hoody!
Doc!quote:
Maakt dat de problemen minder waar?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was de manier waarop. Met oneliners en zonder onderbouwing.
Serieus?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
Of z'n tweelingsbroer.quote:
Van de andere kant hoeven we anders ook geen oplossing te verwachten. De enige reactie op Fortuyn was hoongelach en belachelijk maken, wat nu nog steeds gebeurd met eenieder die iets durft te zeggen over de huidige maatschappelijke problemen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt dat de aanpak faalt omdat er nu alleen nog maar dom geschreeuwd wordt.
Je hebt hem nog wel helder voor de geest dan. Ben de meeste gezichten alweer vergeten.quote:
Say what? Onder welke steen heb jij de laatste jaren geleefd? Het is juist bon ton om de multiculturele samenleving af te zeiken. Elk positief geluid wordt de grond ingestampt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De enige reactie op Fortuyn was hoongelach en belachelijk maken, wat nu nog steeds gebeurd met eenieder die iets durft te zeggen over de huidige maatschappelijke problemen.
Door de manier waarop ze het aankaarten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van de andere kant hoeven we anders ook geen oplossing te verwachten. De enige reactie op Fortuyn was hoongelach en belachelijk maken, wat nu nog steeds gebeurd met eenieder die iets durft te zeggen over de huidige maatschappelijke problemen.
Altijd al gehad, gezichten ben ik goed in.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt hem nog wel helder voor de geest dan. Ben de meeste gezichten alweer vergeten.
Zo'n schattige knul als php vergeet je natuurlijk niet snel.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt hem nog wel helder voor de geest dan. Ben de meeste gezichten alweer vergeten.
Je doet jezelf wel zwaar tekort met die opmerking.quote:
Amateur.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
* Betyar gaat Back to the future films zoeken.
De volwassen reactie had moeten zijn naar het probleem dat ze aankaarten kijken. Kunnen we de HRA ook maar negeren omdat het aangekaart wordt met oneliners als villasubsidie?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze het aankaarten.
Kijkt jouw Monica je ook zo schaapachtig aan?quote:
Dat vind ik nou lief van je.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet jezelf wel zwaar tekort met die opmerking.
Multiculturalisme is dan ook een achterlijke ideologie.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Say what? Onder welke steen heb jij de laatste jaren geleefd? Het is juist bon ton om de multiculturele samenleving af te zeiken. Elk positief geluid wordt de grond ingestampt.
Mijn vriendin weet nog niet dat ze mijn vriendin is. Ze ligt nog in coma.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijkt jouw Monica je ook zo schaapachtig aan?
VS kennelijk niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n schattige knul als php vergeet je natuurlijk niet snel.
Nou ja het zal allicht beter zijn dan zijn Monicaquote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn vriendin weet nog niet dat ze mijn vriendin is. Ze ligt nog in coma.
Over een wet kan je op een andere manier praten dan over mensen. Dan heb je het over individuen die je niet als een groep moet wegzetten, zoals nu keer op keer gebeurt door de NSB PVV.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De volwassen reactie had moeten zijn naar het probleem dat ze aankaarten kijken. Kunnen we de HRA ook maar negeren omdat het aangekaart wordt met oneliners als villasubsidie?
quote:
Je hoeft niet nog een keer duidelijk te maken dat alle rationaliteit overboord gaat zodra het over de PVV gaat.quote:
I know, ben er ook niet blij mee. Ik moet het hebben van mijn intellect.quote:
Echt he....quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
Vrouwen houden van geld en macht. Ik voorzie geen problemen voor je.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know, ben er ook niet blij mee. Ik moet het hebben van mijn intellect.
Als je een partij uit het verleden kan vinden waarmee de PVV beter vergelijkbaar is hoor ik het graag.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hoeft niet nog een keer duidelijk te maken dat alle rationaliteit overboord gaat zodra het over de PVV gaat.
Sorry,quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef du_ke het volgende:
Jongens, hij is er niet bij dus laten we er niet te lang op doorgaan...
Als je het daarvan moet hebben, doe je ding. Heb je toevallig ook praatgroepjes om over die grote gemene PVV'ers te praten die de hele samenleving verpesten?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een partij uit het verleden kan vinden waarmee de PVV beter vergelijkbaar is hoor ik het graag.
De standpunten van de linkse partijen mbt immigratie zijn anders behoorlijk veranderd de laatste tien jaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef Cerbie het volgende:
Maar omdat de PVV wat rondbralt moet het linksom maar bij een opgeheven vingertje naar de PVV blijven? Zo komen we nooit ergens he. Kinderachtig gedoe.
Zo zien de grootste klootzakken binnen studentenverenigingen eruit. Rossige gelkrullen boven een vadsige bek.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo zien de grootste klootzakken binnen studentenverenigingen eruit. Rossige gelkrullen boven een vadsige bek.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef du_ke het volgende:
Jongens, hij is er niet bij dus laten we er niet te lang op doorgaan...
Oh, daar moet ik heen. Goed idee voor een Pol meet ookquote:Afgelopen zaterdag was het allerallerallerallerallereerste Foutmijn feest in de bovenzaal van Paradiso
Niets extreem rechts. Extreem rechts staat net zo ver van mij af als linksquote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen economisch, voor de rest is ze extreem rechts.
Dat is te merken in de praktijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De standpunten van de linkse partijen mbt immigratie zijn anders behoorlijk veranderd de laatste tien jaar.
Zo zie jij er ook uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
Pareltje van een serie is White Collar trouwens.
Eindelijk weer eens een goede serie.
Mooie kop heeft die gast ook. Leuk voorbeeld
[ afbeelding ]
Ik denk dat Vs nu een beetje nat wordt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Over de knie!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef betyar het volgende:
hmmmmm, de kids hebben het geëxpandeerd polystyreen van mijn aquarium filter afgetrokken en menen het te moeten vernielen nu ligt de huiskamer onder de piepschuim. Kan ik morgen mooi controleren of vrouwlief alle hoekjes heeft gehad met de sofzuiger.
Je zit nu weer te vissen naar complimentjes. Ain't gonna happen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Haar ietsje langer en een nieuw pak aanschaffen moet daaraan bijdragenquote:
Ik zou zeggen een nobel streven.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haar ietsje langer en een nieuw pak aanschaffen moet daaraan bijdragen![]()
Bedankt voor het compliment, trouwens.
Hoezo dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit nu weer te vissen naar complimentjes. Ain't gonna happen.
Oh wacht, VS is terug.
Nee ik hou me in, dubioza in cognito.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit nu weer te vissen naar complimentjes. Ain't gonna happen.
Oh wacht, VS is terug.
quote:
Op deze dan weer wat minder, maar kan ook aan de hoed liggen en de verbaasde blik.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik vind het gewoon een goede en knappe acteur.
[ afbeelding ]
Haha, vind de hoed wel vet eigenlijk, zijn kop is dan wel jammer, maar ik dacht dat de dasspeld voor jou een hoop goed zou makenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op deze dan weer wat minder, maar kan ook aan de hoed liggen en de verbaasde blik.
En dan? Hadden we landelijke Aleid Wolfsen praktijken gehad?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Helaas zitten ze nu niet in de regering.
Je kent jezelf goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ken goddank geen acteurs die op mij lijken, ben er te lelijk voor.
Ik zie mezelf dan ook elke dag.quote:
Oh ja zijn outfit is dikke plusquote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, vind de hoed wel vet eigenlijk, zijn kop is dan wel jammer, maar ik dacht dat de dasspeld voor jou een hoop goed zou maken.
Had ook een studievriend die altijd met een hoed rondliep. Tsja.
Nee, dan was er echt beleid geweest en geen symboolpolitiek omdat de PVV echt beleid onmogelijk maakt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan? Hadden we landelijke Aleid Wolfsen praktijken gehad?
Kijk de serie eensquote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja zijn outfit is dikke plus![]()
Hoed weet ik niet, vind het voor de wat ouderen wel stijlvol, maar jongeren, hmm.
Bretels idem dito.quote:
Een realistisch groenlinks en pechtold die iets anders kan dan wilders bashen en paarsplus was zowaar iets anders dan een nachtmerrie geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan was er echt beleid geweest en geen symboolpolitiek omdat de PVV echt beleid onmogelijk maakt.
Baseballpetjes daarentegenquote:
Ik heb een hoed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideologie?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Multiculturalisme is dan ook een achterlijke ideologie.
Het mag bon ton zijn erop te zeiken (mijns inziens geheel terecht overigens), maar rechtsom blijft het bij zeiken en linksom bij een opgeheven foei jongens!! vingertje. Zo komen we nergens.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een hoed.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ja, je weet wel, hetquote:
Had ik laatst nog opquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, het
Cultureel Marxisme![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multiculturalismequote:
Ik had een Heineken petje op. Dubbel foutquote:
Marx was een baas.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, het
Cultureel Marxisme![]()
quote:
Nee, baas.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had een Heineken petje op. Dubbel fout.
Ja, jammer dat hij door niemand begrepen wordt en nog nooit tot praktische toepassingen heeft geleid.quote:
quote:
Weet je wat het is? Het interesseert mij gewoon geen ene hol. We hebben een samenleving met witte en bruine mensen en alles daar tussenin. En dat is dat.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multiculturalisme
Hier, heb ik je al eens eerder op moeten wijzen.
Och, ik zag er toch al uit als een pauper.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had een Heineken petje op. Dubbel fout.
Marx wordt door een hoop mensen prima begrepen. Alleen niet door jou en Zienswijze.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, jammer dat hij door niemand begrepen wordt en nog nooit tot praktische toepassingen heeft geleid.
Behalve dotCommunism, maar die deelt deze kennis niet met ons
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Het interesseert mij gewoon geen ene hol. We hebben een samenleving met witte en bruine mensen en alles daar tussenin. En dat is dat.
Incl. Schalke outfit. Vinden ze daar ook prettigquote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, baas.
Die ga je ook dragen naar Munchen straks he?
We hebben een samenleving met normale en achterlijke culturen en alles daar tussenin. En dat is dat.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Het interesseert mij gewoon geen ene hol. We hebben een samenleving met witte en bruine mensen en alles daar tussenin. En dat is dat.
Zienswijze. Je bedoelt die user die lesboeken overschrijft en in postings giet?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Marx wordt door een hoop mensen prima begrepen. Alleen niet door jou en Zienswijze.
Dunno, ligt bij mijn ouders. Was zwart.quote:
Enkel dubieus randvolkquote:Op zondag 19 juni 2011 20:05 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Marx wordt door een hoop mensen prima begrepen. Alleen niet door jou en Zienswijze.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef betyar het volgende:
Mijn zoontje heeft nu een pet van de FNV op.......![]()
![]()
Awesome, ik ga 4 stappen achter je lopen en genieten van 't spektakel.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Incl. Schalke outfit. Vinden ze daar ook prettig
De dude die iedereen door robots wilt vervangen ja.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zienswijze. Je bedoelt die user die lesboeken overschrijft en in postings giet?
Oei, theorie, brrr, eng.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zienswijze. Je bedoelt die user die lesboeken overschrijft en in postings giet?
Ik bel de kinderbescherming.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef betyar het volgende:
Mijn zoontje heeft nu een pet van de FNV op.......![]()
![]()
Juist.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, theorie, brrr, eng.
Nee, dan jullie, door de praktijk gepokt en gemazeld.
Hm, dan moet ik beer-Erik inschakelen als persoonlijke bodyguard.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awesome, ik ga 4 stappen achter je lopen en genieten van 't spektakel.
Die rent achter de wonderschone Mädels aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik beer-Erik inschakelen als persoonlijke bodyguard.
De ironie, je zoontje draagt kledij van machtsblokken die hem ontzettend veel geld gaan kosten.quote:
Zelfs jij ziet toch wel in dat de praktijk een stuk weerbarstiger is dan hij doet overkomen? Simpelweg roepen dat de vrije markt het oplost, is te ondoordacht.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, theorie, brrr, eng.
Nee, dan jullie, door de praktijk gepokt en gemazeld.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die rent achter de wonderschone Mädels aan.
Prima. I dont give a fuck.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hebben een samenleving met normale en achterlijke culturen en alles daar tussenin. En dat is dat.
Vakbonden zijn fossiele instituten enkel gericht op de belangen van de oude werknemer. De nieuwe generaties hebben er niks aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De ironie, je zoontje draagt kledij van machtsblokken die hem ontzettend veel geld gaan kosten.
Ik ga naar Duitsland.quote:
Och, dat is waar. Maar ik beroep mij op Argumentum ad KoosVogelium.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs jij ziet toch wel in dat de praktijk een stuk weerbarstiger is dan hij doet overkomen? Simpelweg roepen dat de vrije markt het oplost, is te ondoordacht.
Blijf van haar af.quote:
Kijk hierom moeten de bonden machtiger worden, om dit soort gedachtes neer te slaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De ironie, je zoontje draagt kledij van machtsblokken die hem ontzettend veel geld gaan kosten.
Ik ben een held, ik weet het.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, dat is waar. Maar ik beroep mij op Argumentum ad KoosVogelium.
Ik ben enkel ideologisch voor de vrije markt (venus project) maar snap dat de werkelijkheid weerbarstiger is.
En weer eentje met oogkleppen op.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vakbonden zijn fossiele instituten enkel gericht op de belangen van de oude werknemer. De nieuwe generaties hebben er niks aan.
Je klinkt revolutionair op een slechte, SP-achtige manierquote:Op zondag 19 juni 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijk hierom moeten de bonden machtiger worden, om dit soort gedachtes neer te slaan.
Je wordt altijd zo lekker kortaf als je het niet meer weet.quote:
Ik ga wel voor die rechter.quote:
Weer een dubieuze opmerking meneertje.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awesome, ik ga 4 stappen achter je lopen en genieten van 't spektakel.
Mehhh, zoek eens wat mooiers.quote:
Komt vast omdat ik een student ben die nog nooit iets van de echte wereld heeft gezien, of niet arbeider van het volk?quote:
Vandaar dat mijn postings doorgaans erg kort zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je wordt altijd zo lekker kortaf als je het niet meer weet.
Dat zal hem niet lukkenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijk hierom moeten de bonden machtiger worden, om dit soort gedachtes neer te slaan.
Geez, jij denkt nog dubieuzer dan ik, het is wat.quote:
quote:
Hier, neem nog een Yoda-koekjequote:Op zondag 19 juni 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn postings doorgaans erg kort zijn.
Zo zijn we hé.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Komt vast omdat ik een student ben die nog nooit iets van de echte wereld heeft gezien, of niet arbeider van het volk?
Sinds jij met die barvrouw liep te sjansen heb ik je wel door meneertje.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geez, jij denkt nog dubieuzer dan ik, het is wat.
Komt wel goed als we ons straks in het echte leven begeven.quote:
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hier, neem nog een Yoda-koekje![]()
[ afbeelding ]
VS is 100% kast-heteroquote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sinds jij met die barvrouw liep te sjansen heb ik je wel door meneertje.
Ik eindig in de goot, wat ik je brom.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Komt wel goed als we ons straks in het echte leven begeven.
In de goot ja, want alle bruggen zijn bezet door de bijstandsmoeders met 5 koters die het huidige kabinet op straat zet.quote:
Wat nou!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sinds jij met die barvrouw liep te sjansen heb ik je wel door meneertje.
Geef maar gewoon toe dat je naar de Dark Side wil.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Een wijze les voor de rechtse kerk.
Zijn er nog foto's gemaakt?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou!
Ze bukte wel waardoor jij kon genieten van haar mooie geronde achterste a la close-up.
Je leert het wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In de goot ja, want alle bruggen zijn bezet door de bijstandsmoeders met 5 koters die het huidige kabinet op straat zet.
Therefore, I fear nothingquote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Een wijze les voor de rechtse kerk.
We aint pervs..quote:
Gelukkig niet. Wat een lelijkerds allemaal.quote:
In het Star Wars-universum was ik inderdaad een Sith geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je naar de Dark Side wil.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je naar de Dark Side wil.
Koos!quote:
do 23 juniquote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef Webschip het volgende:
Weet iemand wanneer het vonnis voor Wilders wordt uitgesproken?
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Yoda is sowieso een arrogante dyslectische kwal.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Therefore, I fear nothing
Yoda is sowieso een arrogante dyslectische kwal.
Dat dus. Maar we hebben een gentlemen's agreement gesloten dat erg positief uitpakt voor ons allen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Wat een lelijkerds allemaal.
Jan Kees de Jager? Moet erg knus geweest zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos!
Weet je wie er naast me zat in het vliegtuig?
quote:
Kun je wel stellen ja. Lekkere plamuurlaag erop.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
Behe, KK in dirndl
Soms is het ook net een wassen beeld.
[ afbeelding ]
Beer beer beer beer.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat dus. Maar we hebben een gentlemen's agreement gesloten dat erg positief uitpakt voor ons allen.
Yoda die meteen naar de Padawans gaat, hoogst dubieus.quote:
Neehee, je held van Ajax.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jan Kees de Jager? Moet erg knus geweest zijn.
quote:
Irritant kereltje die Van der Wiel.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee, je held van Ajax.
Gregory v.d. Wiel.
Oh Jan Kees, is dat het regeerakkoord of ben je blij mij te zien?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jan Kees de Jager? Moet erg knus geweest zijn.
Hoe droog, ik lag echt dubbel hier.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun je wel stellen ja. Lekkere plamuurlaag erop.
Best een vrolijke gozer wel, maar 't is en blijft een Ajaxied.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Irritant kereltje die Van der Wiel.
Heel droog kennelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe droog, ik lag echt dubbel hier.![]()
So dry it hurts.quote:
U loopt weer enige jaartjes achter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |