Geez, jij denkt nog dubieuzer dan ik, het is wat.quote:
quote:
Hier, neem nog een Yoda-koekjequote:Op zondag 19 juni 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn postings doorgaans erg kort zijn.
Zo zijn we hé.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Komt vast omdat ik een student ben die nog nooit iets van de echte wereld heeft gezien, of niet arbeider van het volk?
Sinds jij met die barvrouw liep te sjansen heb ik je wel door meneertje.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geez, jij denkt nog dubieuzer dan ik, het is wat.
Komt wel goed als we ons straks in het echte leven begeven.quote:
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hier, neem nog een Yoda-koekje![]()
[ afbeelding ]
VS is 100% kast-heteroquote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sinds jij met die barvrouw liep te sjansen heb ik je wel door meneertje.
Ik eindig in de goot, wat ik je brom.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Komt wel goed als we ons straks in het echte leven begeven.
In de goot ja, want alle bruggen zijn bezet door de bijstandsmoeders met 5 koters die het huidige kabinet op straat zet.quote:
Wat nou!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sinds jij met die barvrouw liep te sjansen heb ik je wel door meneertje.
Geef maar gewoon toe dat je naar de Dark Side wil.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Een wijze les voor de rechtse kerk.
Zijn er nog foto's gemaakt?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat nou!
Ze bukte wel waardoor jij kon genieten van haar mooie geronde achterste a la close-up.
Je leert het wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In de goot ja, want alle bruggen zijn bezet door de bijstandsmoeders met 5 koters die het huidige kabinet op straat zet.
Therefore, I fear nothingquote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
Een wijze les voor de rechtse kerk.
We aint pervs..quote:
Gelukkig niet. Wat een lelijkerds allemaal.quote:
In het Star Wars-universum was ik inderdaad een Sith geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je naar de Dark Side wil.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je naar de Dark Side wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |