quote:
Op deze dan weer wat minder, maar kan ook aan de hoed liggen en de verbaasde blik.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik vind het gewoon een goede en knappe acteur.
[ afbeelding ]
Haha, vind de hoed wel vet eigenlijk, zijn kop is dan wel jammer, maar ik dacht dat de dasspeld voor jou een hoop goed zou makenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op deze dan weer wat minder, maar kan ook aan de hoed liggen en de verbaasde blik.
En dan? Hadden we landelijke Aleid Wolfsen praktijken gehad?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Helaas zitten ze nu niet in de regering.
Je kent jezelf goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ken goddank geen acteurs die op mij lijken, ben er te lelijk voor.
Ik zie mezelf dan ook elke dag.quote:
Oh ja zijn outfit is dikke plusquote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, vind de hoed wel vet eigenlijk, zijn kop is dan wel jammer, maar ik dacht dat de dasspeld voor jou een hoop goed zou maken.
Had ook een studievriend die altijd met een hoed rondliep. Tsja.
Nee, dan was er echt beleid geweest en geen symboolpolitiek omdat de PVV echt beleid onmogelijk maakt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan? Hadden we landelijke Aleid Wolfsen praktijken gehad?
Kijk de serie eensquote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja zijn outfit is dikke plus![]()
Hoed weet ik niet, vind het voor de wat ouderen wel stijlvol, maar jongeren, hmm.
Bretels idem dito.quote:
Een realistisch groenlinks en pechtold die iets anders kan dan wilders bashen en paarsplus was zowaar iets anders dan een nachtmerrie geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan was er echt beleid geweest en geen symboolpolitiek omdat de PVV echt beleid onmogelijk maakt.
Baseballpetjes daarentegenquote:
Ik heb een hoed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideologie?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Multiculturalisme is dan ook een achterlijke ideologie.
Het mag bon ton zijn erop te zeiken (mijns inziens geheel terecht overigens), maar rechtsom blijft het bij zeiken en linksom bij een opgeheven foei jongens!! vingertje. Zo komen we nergens.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een hoed.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |