Zo'n schattige knul als php vergeet je natuurlijk niet snel.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt hem nog wel helder voor de geest dan. Ben de meeste gezichten alweer vergeten.
Je doet jezelf wel zwaar tekort met die opmerking.quote:
Amateur.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
* Betyar gaat Back to the future films zoeken.
De volwassen reactie had moeten zijn naar het probleem dat ze aankaarten kijken. Kunnen we de HRA ook maar negeren omdat het aangekaart wordt met oneliners als villasubsidie?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze het aankaarten.
Kijkt jouw Monica je ook zo schaapachtig aan?quote:
Dat vind ik nou lief van je.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet jezelf wel zwaar tekort met die opmerking.
Multiculturalisme is dan ook een achterlijke ideologie.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Say what? Onder welke steen heb jij de laatste jaren geleefd? Het is juist bon ton om de multiculturele samenleving af te zeiken. Elk positief geluid wordt de grond ingestampt.
Mijn vriendin weet nog niet dat ze mijn vriendin is. Ze ligt nog in coma.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijkt jouw Monica je ook zo schaapachtig aan?
VS kennelijk niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n schattige knul als php vergeet je natuurlijk niet snel.
Nou ja het zal allicht beter zijn dan zijn Monicaquote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn vriendin weet nog niet dat ze mijn vriendin is. Ze ligt nog in coma.
Over een wet kan je op een andere manier praten dan over mensen. Dan heb je het over individuen die je niet als een groep moet wegzetten, zoals nu keer op keer gebeurt door de NSB PVV.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De volwassen reactie had moeten zijn naar het probleem dat ze aankaarten kijken. Kunnen we de HRA ook maar negeren omdat het aangekaart wordt met oneliners als villasubsidie?
quote:
Je hoeft niet nog een keer duidelijk te maken dat alle rationaliteit overboord gaat zodra het over de PVV gaat.quote:
I know, ben er ook niet blij mee. Ik moet het hebben van mijn intellect.quote:
Echt he....quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
bij 0:40, php zit er met NY52 hoody!
Vrouwen houden van geld en macht. Ik voorzie geen problemen voor je.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know, ben er ook niet blij mee. Ik moet het hebben van mijn intellect.
Als je een partij uit het verleden kan vinden waarmee de PVV beter vergelijkbaar is hoor ik het graag.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hoeft niet nog een keer duidelijk te maken dat alle rationaliteit overboord gaat zodra het over de PVV gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |