Mag ik je erop attenderen dat de PvdA tot 1967 zeer pro-Israël was? Pas na de bezetting van Palestijnse gebieden hebben ze de meeste steun van de sociaaldemocraten verloren.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:22 schreef Cerbie het volgende:
Hoe komt dat trouwens, dat linksen iets met palestijnen hebben en rechtsen met joden? Tijd voor een diepgaand antropologisch, geschiedkundig en filosofisch onderzoek.
Ik heb het toch ook over nu, niet 50 jaar geleden?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag ik je erop attenderen dat de PvdA tot 1967 zeer pro-Israël was? Pas na de bezetting van Palestijnse gebieden hebben ze de meeste steun van de sociaaldemocraten verloren.
I'll take it, alles is beter dan Reggae en Rap op dit moment.quote:
En in mijn antwoord lag de reden van de aversie besloten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over nu, niet 50 jaar geleden?
Dat hele Israel - Palestinie gezeik is een onderwerp dat mij niets kan schelen maar ik denk dat het iets te maken heeft met een aversie tegen het bezetten/ koloniseren van andermans land.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over nu, niet 50 jaar geleden?
Dat vind ik geen bevredigend antwoord, als het zo kip en klaar was zou iedereen pro-palestijnen zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En in mijn antwoord lag de reden van de aversie besloten.
Weer duizenden euro's over de balkquote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_voor_niks__.html
Waarom is rechts pro-Israel? Omdat het kan?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vind ik geen bevredigend antwoord, als het zo kip en klaar was zou iedereen pro-palestijnen zijn.
Nou ja, extreem-rechts is over het algemeen ook niet erg pro-Israël hè?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat vind ik geen bevredigend antwoord, als het zo kip en klaar was zou iedereen pro-palestijnen zijn.
Laten we het gebruik van menselijke schilden, continu raketaanvallen en puik acteerwerk met kinderen niet vergeten dan.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat hele Israel - Palestinie gezeik is een onderwerp dat mij niets kan schelen maar ik denk dat het iets te maken heeft met een aversie tegen het bezetten/ koloniseren van andermans land.
Ik heb geen idee, ik kan me moeilijk voorstellen dat extreemrechts voor de joden is. Zelf kan het hele onderwerp me niet boeien.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is rechts pro-Israel? Omdat het kan?
Omdat het lieve mensen zijn, en lieve mensen verdienen steun.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een bloemetje is wel op zijn plaats, alhoewel een fout met een groot kostenplaatje. Laat de eigenaar de financiële schade maar betalen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tie_voor_niks__.html
ninja!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, extreem-rechts is over het algemeen ook niet erg pro-Israël hè?
Volgens mij is 'links' daar ook gewoon heel kritisch over.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Laten we het gebruik van menselijke schilden, continu raketaanvallen en puik acteerwerk met kinderen niet vergeten dan.
PVV niet extreem-rechts remlof?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, extreem-rechts is over het algemeen ook niet erg pro-Israël hè?
Schuldgevoel heet dat toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan lees ik de verkeerde kranten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij is 'links' daar ook gewoon heel kritisch over.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PVV niet extreem-rechts remlof?
Wat zeg je nu!?
Je miste "over het algemeen" geloof ikquote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PVV niet extreem-rechts remlof?
Wat zeg je nu!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |