Je opa gaf 'm aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
De broer van mijn opa werd vanwege zijn verzetsactiviteiten geëxecuteerd dus ik hoef nooit schuldgevoel te hebben.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
Om even hierop terug te komen: hoe zou zo'n vrouw er naakt uitzien? Ik kan mij daar echt geen beeld bij vormen
Dat is 100% waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als iedereen nu maar gewoon de oorlog had meegemaakt hadden we nu geen PVV gehad!!
Mijn opa is gezonken.quote:
Oh god. Get the images out of my head!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef eriksd het volgende:
Om even hierop terug te komen: hoe zou zo'n vrouw er naakt uitzien? Ik kan mij daar echt geen beeld bij vormen
En toen werd je wakker?quote:
Indeed, inpakken en naar de Sahara sturen wat mij betreftquote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weer terug, helaas.
Nouja, fijn om weer thuis te zijn, maar dit weer mogen ze houden, wat een tyfusweer zeg.
Jouw opa zou mijn opa hoogstwaarschijnlijk een ram geven met zijn handtas.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn opa zou jouw opa met mijn opa's wapen jouw opa's gezicht verbouwen!
Als dat wijf geen travestiet is weet ik het ook niet meer.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw opa zou mijn opa hoogstwaarschijnlijk een ram geven met zijn handtas.
Ik werd wakker toen ik na zeven jaar buitenland in 2003 weer in Nederland kwam.quote:
OMG OMG!quote:
Mijn andere opa was timmerman.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, zijn jullie nou aan het profiteren van opa's verdiensten?
Fortuyn kaartte slechts problemen en gevoelens aan die allang speelden in de samenleving. Hij was niet de oorzaak, maar het gevolg.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd wakker toen ik na zeven jaar buitenland in 2003 weer in Nederland kwam.
Wat een bekrompen kutland was het na Fortuyn geworden zeg
En de lessen uit de geschiedenis leken inderdaad ook opeens verdwenen
Foto van betyar:quote:
Het was de manier waarop. Met oneliners en zonder onderbouwing.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Fortuyn kaartte slechts problemen en gevoelens aan die allang speelden in de samenleving. Hij was niet de oorzaak, maar het gevolg.
Haha lijkt er wel op inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
bij 0:40, php zit er met NY52 hoody!
Doc!quote:
Maakt dat de problemen minder waar?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was de manier waarop. Met oneliners en zonder onderbouwing.
Serieus?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
bij 0:40, php zit er met NY52 hoody!
Of z'n tweelingsbroer.quote:
Het maakt dat de aanpak faalt omdat er nu alleen nog maar dom geschreeuwd wordt.quote:
Van de andere kant hoeven we anders ook geen oplossing te verwachten. De enige reactie op Fortuyn was hoongelach en belachelijk maken, wat nu nog steeds gebeurd met eenieder die iets durft te zeggen over de huidige maatschappelijke problemen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt dat de aanpak faalt omdat er nu alleen nog maar dom geschreeuwd wordt.
Je hebt hem nog wel helder voor de geest dan. Ben de meeste gezichten alweer vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |