Jouw opa zou mijn opa hoogstwaarschijnlijk een ram geven met zijn handtas.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn opa zou jouw opa met mijn opa's wapen jouw opa's gezicht verbouwen!
Als dat wijf geen travestiet is weet ik het ook niet meer.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw opa zou mijn opa hoogstwaarschijnlijk een ram geven met zijn handtas.
Ik werd wakker toen ik na zeven jaar buitenland in 2003 weer in Nederland kwam.quote:
OMG OMG!quote:
Mijn andere opa was timmerman.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:35 schreef Cerbie het volgende:
Zeg, zijn jullie nou aan het profiteren van opa's verdiensten?
Fortuyn kaartte slechts problemen en gevoelens aan die allang speelden in de samenleving. Hij was niet de oorzaak, maar het gevolg.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik werd wakker toen ik na zeven jaar buitenland in 2003 weer in Nederland kwam.
Wat een bekrompen kutland was het na Fortuyn geworden zeg
En de lessen uit de geschiedenis leken inderdaad ook opeens verdwenen
Foto van betyar:quote:
Het was de manier waarop. Met oneliners en zonder onderbouwing.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Fortuyn kaartte slechts problemen en gevoelens aan die allang speelden in de samenleving. Hij was niet de oorzaak, maar het gevolg.
Haha lijkt er wel op inderdaadquote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
bij 0:40, php zit er met NY52 hoody!
Doc!quote:
Maakt dat de problemen minder waar?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was de manier waarop. Met oneliners en zonder onderbouwing.
Serieus?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
Of z'n tweelingsbroer.quote:
Het maakt dat de aanpak faalt omdat er nu alleen nog maar dom geschreeuwd wordt.quote:
Van de andere kant hoeven we anders ook geen oplossing te verwachten. De enige reactie op Fortuyn was hoongelach en belachelijk maken, wat nu nog steeds gebeurd met eenieder die iets durft te zeggen over de huidige maatschappelijke problemen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt dat de aanpak faalt omdat er nu alleen nog maar dom geschreeuwd wordt.
Je hebt hem nog wel helder voor de geest dan. Ben de meeste gezichten alweer vergeten.quote:
Say what? Onder welke steen heb jij de laatste jaren geleefd? Het is juist bon ton om de multiculturele samenleving af te zeiken. Elk positief geluid wordt de grond ingestampt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De enige reactie op Fortuyn was hoongelach en belachelijk maken, wat nu nog steeds gebeurd met eenieder die iets durft te zeggen over de huidige maatschappelijke problemen.
Door de manier waarop ze het aankaarten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van de andere kant hoeven we anders ook geen oplossing te verwachten. De enige reactie op Fortuyn was hoongelach en belachelijk maken, wat nu nog steeds gebeurd met eenieder die iets durft te zeggen over de huidige maatschappelijke problemen.
Altijd al gehad, gezichten ben ik goed in.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt hem nog wel helder voor de geest dan. Ben de meeste gezichten alweer vergeten.
Zo'n schattige knul als php vergeet je natuurlijk niet snel.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt hem nog wel helder voor de geest dan. Ben de meeste gezichten alweer vergeten.
Je doet jezelf wel zwaar tekort met die opmerking.quote:
Amateur.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
* Betyar gaat Back to the future films zoeken.
De volwassen reactie had moeten zijn naar het probleem dat ze aankaarten kijken. Kunnen we de HRA ook maar negeren omdat het aangekaart wordt met oneliners als villasubsidie?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze het aankaarten.
Kijkt jouw Monica je ook zo schaapachtig aan?quote:
Dat vind ik nou lief van je.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet jezelf wel zwaar tekort met die opmerking.
Multiculturalisme is dan ook een achterlijke ideologie.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Say what? Onder welke steen heb jij de laatste jaren geleefd? Het is juist bon ton om de multiculturele samenleving af te zeiken. Elk positief geluid wordt de grond ingestampt.
Mijn vriendin weet nog niet dat ze mijn vriendin is. Ze ligt nog in coma.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijkt jouw Monica je ook zo schaapachtig aan?
VS kennelijk niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n schattige knul als php vergeet je natuurlijk niet snel.
Nou ja het zal allicht beter zijn dan zijn Monicaquote:Op zondag 19 juni 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn vriendin weet nog niet dat ze mijn vriendin is. Ze ligt nog in coma.
Over een wet kan je op een andere manier praten dan over mensen. Dan heb je het over individuen die je niet als een groep moet wegzetten, zoals nu keer op keer gebeurt door de NSB PVV.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De volwassen reactie had moeten zijn naar het probleem dat ze aankaarten kijken. Kunnen we de HRA ook maar negeren omdat het aangekaart wordt met oneliners als villasubsidie?
quote:
Je hoeft niet nog een keer duidelijk te maken dat alle rationaliteit overboord gaat zodra het over de PVV gaat.quote:
I know, ben er ook niet blij mee. Ik moet het hebben van mijn intellect.quote:
Echt he....quote:Op zondag 19 juni 2011 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
OMG OMG!
Vrouwen houden van geld en macht. Ik voorzie geen problemen voor je.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know, ben er ook niet blij mee. Ik moet het hebben van mijn intellect.
Als je een partij uit het verleden kan vinden waarmee de PVV beter vergelijkbaar is hoor ik het graag.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hoeft niet nog een keer duidelijk te maken dat alle rationaliteit overboord gaat zodra het over de PVV gaat.
Sorry,quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef du_ke het volgende:
Jongens, hij is er niet bij dus laten we er niet te lang op doorgaan...
Als je het daarvan moet hebben, doe je ding. Heb je toevallig ook praatgroepjes om over die grote gemene PVV'ers te praten die de hele samenleving verpesten?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een partij uit het verleden kan vinden waarmee de PVV beter vergelijkbaar is hoor ik het graag.
De standpunten van de linkse partijen mbt immigratie zijn anders behoorlijk veranderd de laatste tien jaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:46 schreef Cerbie het volgende:
Maar omdat de PVV wat rondbralt moet het linksom maar bij een opgeheven vingertje naar de PVV blijven? Zo komen we nooit ergens he. Kinderachtig gedoe.
Zo zien de grootste klootzakken binnen studentenverenigingen eruit. Rossige gelkrullen boven een vadsige bek.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo zien de grootste klootzakken binnen studentenverenigingen eruit. Rossige gelkrullen boven een vadsige bek.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef du_ke het volgende:
Jongens, hij is er niet bij dus laten we er niet te lang op doorgaan...
Oh, daar moet ik heen. Goed idee voor een Pol meet ookquote:Afgelopen zaterdag was het allerallerallerallerallereerste Foutmijn feest in de bovenzaal van Paradiso
Niets extreem rechts. Extreem rechts staat net zo ver van mij af als linksquote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen economisch, voor de rest is ze extreem rechts.
Dat is te merken in de praktijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
De standpunten van de linkse partijen mbt immigratie zijn anders behoorlijk veranderd de laatste tien jaar.
Zo zie jij er ook uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
Pareltje van een serie is White Collar trouwens.
Eindelijk weer eens een goede serie.
Mooie kop heeft die gast ook. Leuk voorbeeld
[ afbeelding ]
Ik denk dat Vs nu een beetje nat wordt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Over de knie!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef betyar het volgende:
hmmmmm, de kids hebben het geëxpandeerd polystyreen van mijn aquarium filter afgetrokken en menen het te moeten vernielen nu ligt de huiskamer onder de piepschuim. Kan ik morgen mooi controleren of vrouwlief alle hoekjes heeft gehad met de sofzuiger.
Je zit nu weer te vissen naar complimentjes. Ain't gonna happen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Haar ietsje langer en een nieuw pak aanschaffen moet daaraan bijdragenquote:
Ik zou zeggen een nobel streven.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haar ietsje langer en een nieuw pak aanschaffen moet daaraan bijdragen![]()
Bedankt voor het compliment, trouwens.
Hoezo dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit nu weer te vissen naar complimentjes. Ain't gonna happen.
Oh wacht, VS is terug.
Nee ik hou me in, dubioza in cognito.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit nu weer te vissen naar complimentjes. Ain't gonna happen.
Oh wacht, VS is terug.
quote:
Op deze dan weer wat minder, maar kan ook aan de hoed liggen en de verbaasde blik.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Ik vind het gewoon een goede en knappe acteur.
[ afbeelding ]
Haha, vind de hoed wel vet eigenlijk, zijn kop is dan wel jammer, maar ik dacht dat de dasspeld voor jou een hoop goed zou makenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op deze dan weer wat minder, maar kan ook aan de hoed liggen en de verbaasde blik.
En dan? Hadden we landelijke Aleid Wolfsen praktijken gehad?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Helaas zitten ze nu niet in de regering.
Je kent jezelf goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ken goddank geen acteurs die op mij lijken, ben er te lelijk voor.
Ik zie mezelf dan ook elke dag.quote:
Oh ja zijn outfit is dikke plusquote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, vind de hoed wel vet eigenlijk, zijn kop is dan wel jammer, maar ik dacht dat de dasspeld voor jou een hoop goed zou maken.
Had ook een studievriend die altijd met een hoed rondliep. Tsja.
Nee, dan was er echt beleid geweest en geen symboolpolitiek omdat de PVV echt beleid onmogelijk maakt.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan? Hadden we landelijke Aleid Wolfsen praktijken gehad?
Kijk de serie eensquote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja zijn outfit is dikke plus![]()
Hoed weet ik niet, vind het voor de wat ouderen wel stijlvol, maar jongeren, hmm.
Bretels idem dito.quote:
Een realistisch groenlinks en pechtold die iets anders kan dan wilders bashen en paarsplus was zowaar iets anders dan een nachtmerrie geweest.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan was er echt beleid geweest en geen symboolpolitiek omdat de PVV echt beleid onmogelijk maakt.
Baseballpetjes daarentegenquote:
Ik heb een hoed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideologie?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Multiculturalisme is dan ook een achterlijke ideologie.
Het mag bon ton zijn erop te zeiken (mijns inziens geheel terecht overigens), maar rechtsom blijft het bij zeiken en linksom bij een opgeheven foei jongens!! vingertje. Zo komen we nergens.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een hoed.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |