Hm, dan moet ik beer-Erik inschakelen als persoonlijke bodyguard.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awesome, ik ga 4 stappen achter je lopen en genieten van 't spektakel.
Die rent achter de wonderschone Mädels aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik beer-Erik inschakelen als persoonlijke bodyguard.
De ironie, je zoontje draagt kledij van machtsblokken die hem ontzettend veel geld gaan kosten.quote:
Zelfs jij ziet toch wel in dat de praktijk een stuk weerbarstiger is dan hij doet overkomen? Simpelweg roepen dat de vrije markt het oplost, is te ondoordacht.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, theorie, brrr, eng.
Nee, dan jullie, door de praktijk gepokt en gemazeld.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die rent achter de wonderschone Mädels aan.
Prima. I dont give a fuck.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
We hebben een samenleving met normale en achterlijke culturen en alles daar tussenin. En dat is dat.
Vakbonden zijn fossiele instituten enkel gericht op de belangen van de oude werknemer. De nieuwe generaties hebben er niks aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De ironie, je zoontje draagt kledij van machtsblokken die hem ontzettend veel geld gaan kosten.
Ik ga naar Duitsland.quote:
Och, dat is waar. Maar ik beroep mij op Argumentum ad KoosVogelium.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs jij ziet toch wel in dat de praktijk een stuk weerbarstiger is dan hij doet overkomen? Simpelweg roepen dat de vrije markt het oplost, is te ondoordacht.
Blijf van haar af.quote:
Kijk hierom moeten de bonden machtiger worden, om dit soort gedachtes neer te slaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De ironie, je zoontje draagt kledij van machtsblokken die hem ontzettend veel geld gaan kosten.
Ik ben een held, ik weet het.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, dat is waar. Maar ik beroep mij op Argumentum ad KoosVogelium.
Ik ben enkel ideologisch voor de vrije markt (venus project) maar snap dat de werkelijkheid weerbarstiger is.
En weer eentje met oogkleppen op.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vakbonden zijn fossiele instituten enkel gericht op de belangen van de oude werknemer. De nieuwe generaties hebben er niks aan.
Je klinkt revolutionair op een slechte, SP-achtige manierquote:Op zondag 19 juni 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijk hierom moeten de bonden machtiger worden, om dit soort gedachtes neer te slaan.
Je wordt altijd zo lekker kortaf als je het niet meer weet.quote:
Ik ga wel voor die rechter.quote:
Weer een dubieuze opmerking meneertje.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awesome, ik ga 4 stappen achter je lopen en genieten van 't spektakel.
Mehhh, zoek eens wat mooiers.quote:
Komt vast omdat ik een student ben die nog nooit iets van de echte wereld heeft gezien, of niet arbeider van het volk?quote:
Vandaar dat mijn postings doorgaans erg kort zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je wordt altijd zo lekker kortaf als je het niet meer weet.
Dat zal hem niet lukkenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Kijk hierom moeten de bonden machtiger worden, om dit soort gedachtes neer te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |