quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef kevin_ het volgende:
Tipsa behoorlijk kwaad en hij liep de laatste 3 games alleen maar schelden, maar ook echt hard te schelden.
Die TT was zo baas, die moest nog een keerquote:
Sja, ik ben nu alweer klaar met die regen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die TT was zo baas, die moest nog een keer
Maar het nummer toch niet neem ik aan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Die TT was zo baas, die moest nog een keer
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar het nummer toch niet neem ik aan?
quote:
Echt totaal niet. Stond volledig in zijn recht, ik vond het echt achterlijk hoe het er daar aan toe ging. Had gewoon suspended moeten worden. Ze moesten nog een volle set. En toen met een druppeltje regen ineens wel staken. Om vervolgens toch nog door te gaan...achterlijk. Enige dat suf was was dat Tipsy het niet uitspeelde, maar wat daarvoor gebeurde...zuchtquote:
Had gestopt moeten worden ja, maar dat gebeurde niet. Hier ging hij verder echt uitermate treurig mee om. Hevig schelden en zeiken en dan nog zijn racket kapot slaan ook. Daarnaast waren de omstandigheden voor Seppi hetzelfde en hij bleef netjes doorspelen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt totaal niet. Stond volledig in zijn recht, ik vond het echt achterlijk hoe het er daar aan toe ging. Had gewoon suspended moeten worden. Ze moesten nog een volle set. En toen met een druppeltje regen ineens wel staken. Om vervolgens toch nog door te gaan...achterlijk. Enige dat suf was was dat Tipsy het niet uitspeelde, maar wat daarvoor gebeurde...zucht
Das dan jammer voor em. Senna was een regenrijder, Massa is een waardeloze regenrijder.De ene speler hoeft minder te trainen dan de andere, ook oneerlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:55 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het argument "omstandigheden zijn hetzelfde voor je tegenstander" altijd zo'n non-argument om eerlijk te zijn. Sommigen hebben nou eenmaal meer last van omstandigheden dan anderen. De ene speler kan beter met wind omgaan (of heeft er een beter speltype voor) en de ander kan weer beter met duisternis omgaan bijvoorbeeld (die bril van Tipsy is dan lijkt me toch een nadeel).
Tipsarevic had eerder nog gevraagd om juist door te spelen lees ik ergens.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt totaal niet. Stond volledig in zijn recht, ik vond het echt achterlijk hoe het er daar aan toe ging. Had gewoon suspended moeten worden. Ze moesten nog een volle set. En toen met een druppeltje regen ineens wel staken. Om vervolgens toch nog door te gaan...achterlijk. Enige dat suf was was dat Tipsy het niet uitspeelde, maar wat daarvoor gebeurde...zucht
Ik kan het wel erger bedenken, maar het zat hem niet mee inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:06 schreef Norrage het volgende:
Hmm om 8.30 (even NL tijd) ging hij vragen waarom ze er niet af gingen vanwege de duisternis, terwijl ze de vorige dagen er om 8.25 al afgingen. Vervolgens hebben ze nog een uur (!!!) doorgespeeld en was het ook nog ergens onderbroken voor regen. Ok, als ze het hadden afgelast was de finale niet afgespeeld...maar desalniettemin was het wel een beetje een heel erg scenario. En dan gaat ie ook nog vol door zijn lies ook, verschrikkelijk...Je kan het niet erger bedenken.
quote:Michael Berrer is a sick nice guy. A real teddy bear. That's probably why his nickname is Baloo. Anyway, he's probably a little more gullible than most, I should think with. I asked if he was playing doubles, when he said no, it's too hard with 5-sets. I understand I said, so just played mixed, I continued, laughing. Nah, he replied, I have a girlfriend and do not want to take a shower together with the girl I play with. Now I thought my German was rusty, but I speak German fluently, so I could not believe what he meant. Take a shower with her, what do you mean? Yes, take a shower with her, he replied! Now you're kidding, Baloo! As it turned out that Melzer and Petzschner had pranked on him the need to take a shower in a mixed changing room after the game and because Baloo has a girlfriend so he could not do it. I almost laughed as I cried ... He's a nice guy!
Ja, tennis verdient wel supergoed. Zou dat niet slecht zijn voor de motivatie van veel spelers? Ik bedoel, je hoeft helemaal geen topper zijn om veel te verdienen, dus ergens is er voor sommige spelers misschien helemaal geen prikkel om echt alles te geven...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:54 schreef Plus_Ultra het volgende:
Deze sport casht niet eens zo slecht. Die Tomic bijvoorbeeld, staat rond de 150e plek, is slechts 18 jaar oud en zit nu al op 3 ton ($) aan prijzen geld. Iemand als Haase is al tennis miljonair.
Uhm, tennis verdient een stuk minder dan flink wat andere sporten. Voetbal, basketbal, baseball, ice-hockey, american football verdienen een stuk beter. Om meer dan quite te draaien moet je een top 100 tennisser zijn. Bij de eerder genoemde sporten ben je dan multimiljoenair.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:23 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, tennis verdient wel supergoed. Zou dat niet slecht zijn voor de motivatie van veel spelers? Ik bedoel, je hoeft helemaal geen topper zijn om veel te verdienen, dus ergens is er voor sommige spelers misschien helemaal geen prikkel om echt alles te geven...
Ik wist dat het allemaal op 1 ondergrond gespeeld werd, wist niet meer of het nu gravel of gras was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net in de Sport 1-gids van juni 2011 dat ook Roland Garros tot 1928 op gras werd gespeeld.Dus destijds werden alle vier de GS'en op gras gespeeld. Wist iemand dat?
Wimbledon is nooit op gravel gespeeld natuurlijk, dus het moet gras geweest zijn. Blij dat ze dat afgeschaft hebben. Grasquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wist dat het allemaal op 1 ondergrond gespeeld werd, wist niet meer of het nu gravel of gras was.
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Openquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net in de Sport 1-gids van juni 2011 dat ook Roland Garros tot 1928 op gras werd gespeeld.Dus destijds werden alle vier de GS'en op gras gespeeld. Wist iemand dat?
Dat is zo logisch dat ik niet snap dat ik dat zelf niet bedacht hebquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:35 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Wimbledon is nooit op gravel gespeeld natuurlijk, dus het moet gras geweest zijn. Blij dat ze dat afgeschaft hebben. Gras
Op de wiki staan alle venues waar RG gespeeld is opgesomd, maar gras wordt nergens genoemd. Waar herinner je je dat dan van?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik herinner me dat RG (of een van zijn voorgangers) ooit inderdaad op gras werd gespeeld, maar volgens mij niet alle jaren tot 1928, maar ik kan daar geen bron van vinden. Iemand wel iets gevonden?
Allemaal typisch populaire sporten in NL. Basketbal en baseball goed betaald zeker hier in NLquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Uhm, tennis verdient een stuk minder dan flink wat andere sporten. Voetbal, basketbal, baseball, ice-hockey, american football verdienen een stuk beter. Om meer dan quite te draaien moet je een top 100 tennisser zijn. Bij de eerder genoemde sporten ben je dan multimiljoenair.
Tennissers leven in hun eigen wereld. Ze hebben natuurlijk een coach, alhoewel lang niet allemaal, manager, familie maar ze doen het voor zichzelf. Een teamsport is niet te vergelijken met tennis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Uhm, tennis verdient een stuk minder dan flink wat andere sporten. Voetbal, basketbal, baseball, ice-hockey, american football verdienen een stuk beter. Om meer dan quite te draaien moet je een top 100 tennisser zijn. Bij de eerder genoemde sporten ben je dan multimiljoenair.
Het gaat toch puur om salaris..natuurlijk is het logisch dat je dan een vergelijking maakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Tennissers leven in hun eigen wereld. Ze hebben natuurlijk een coach, alhoewel lang niet allemaal, manager, familie maar ze doen het voor zichzelf. Een teamsport is niet te vergelijken met tennis.
Hoe bedoel je het gaat puur om salaris? Bedoel je dat sporters puur voor geld spelen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat toch puur om salaris..natuurlijk is het logisch dat je dan een vergelijking maakt.
De vergelijking werd gemaakt tussen het salaris van een tenisser en van een andere sporter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:03 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het gaat puur om salaris? Bedoel je dat sporters puur voor geld spelen?
Nee daar ging dit deel van de discussie niet om. Het gaat erom dat tennissers in verhouding met andere sporten weinig geld verdienen. Lagrinta zegt dat je het niet kan vergelijken met teamsporten, maar dat lijkt me gewoon prima vergelijkingsmateriaal..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:03 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe bedoel je het gaat puur om salaris? Bedoel je dat sporters puur voor geld spelen?
Dat dusquote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
De vergelijking werd gemaakt tussen het salaris van een tenisser en van een andere sporter.
Die vergelijking werd niet per se gemaakt. Je kant het vergelijken, maar boksen is een andere baan dan tennissen. Het zijn beide sporten, maar een systeembeheerder en een advocaat zijn ook beide kantoorbanen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:05 schreef Salamando het volgende:
[..]
De vergelijking werd gemaakt tussen het salaris van een tenisser en van een andere sporter.
Mja, teamsporters zijn toch vaak in dienst van een club en tennissers zijn zelf meer in charge van wat ze verdienen...trouwens de vergeten inkomsten zijn toch vaak de persoonlijke sponsoring. Die ligt in tennis volgens mij een stuk hoger dan in de meeste teamsporten. Ik las ergens dat Agassi op de top van z'n carriere een paar jaar lang nog 25 miljoen dollar aan sponsordeals binnenhaalde naast z'n prijzengeld. Er zullen een paar voetballers en misschien basketballers of honkballers op de wereld zijn die dat ook hebben maar in verhouding een stuk meer tennissers vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee daar ging dit deel van de discussie niet om. Het gaat erom dat tennissers in verhouding met andere sporten weinig geld verdienen. Lagrinta zegt dat je het niet kan vergelijken met teamsporten, maar dat lijkt me gewoon prima vergelijkingsmateriaal..
Valt wel mee volgens mij, een Nadal en Federer e.d. krijgen echt wel veel van de sponsoring, maar buiten de top 10 is het denk ik al gauw schaars hoor. Iemand als een Gasquet (om maar een voorbeeld te noemen) zal niet veel van zijn sponsoren krijgen buiten het nodige.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:14 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Mja, teamsporters zijn toch vaak in dienst van een club en tennissers zijn zelf meer in charge van wat ze verdienen...trouwens de vergeten inkomsten zijn toch vaak de persoonlijke sponsoring. Die ligt in tennis volgens mij een stuk hoger dan in de meeste teamsporten. Ik las ergens dat Agassi op de top van z'n carriere een paar jaar lang nog 25 miljoen dollar aan sponsordeals binnenhaalde naast z'n prijzengeld. Er zullen een paar voetballers en misschien basketballers of honkballers op de wereld zijn die dat ook hebben maar in verhouding een stuk meer tennissers vermoed ik zo.
Bij toptennis is het geld eigenlijk toch gewoon mooi meegenomen? Het lijkt me niet dat je vanaf je 3e/4e/5e intens traint om miljonair te worden, eerder om eeuwige roem te behalen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:16 schreef Lagrinta het volgende:
Als je je afvraagt of spelers ongemotiveerd zijn vanwege hun salaris, dan hebben we het bij tennissers dus over spelers binnen de top 100. Deze spelers zien we meestal dus lijkt het me logisch dat het om deze spelers gaat.
Bij voetbal hebben we het dan over spelers die tonnen verdienen. Of dat de top 100 is of 200 doet er niet toe.
Denk je? Het zullen geen tientallen miljoenen zijn maar ik denk dat hij b.v. binnen Frankrijk nog wel wat sponsordeals aangeboden krijgt hoor, evenals een Monfils of een Tsonga. Het is alleen allemaal net wat kleinschaliger dan de top tien inderdaad...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Valt wel mee volgens mij, een Nadal en Federer e.d. krijgen echt wel veel van de sponsoring, maar buiten de top 10 is het denk ik al gauw schaars hoor. Iemand als een Gasquet (om maar een voorbeeld te noemen) zal niet veel van zijn sponsoren krijgen buiten het nodige.
Het stond dus in de Sport 1-gids van juni 2011, in en stukje van Kristie Boogert. Met dat specifieke jaartal erbij van 1928 vond ik het wel overtuigend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:53 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Op de wiki staan alle venues waar RG gespeeld is opgesomd, maar gras wordt nergens genoemd. Waar herinner je je dat dan van?
Geld is geen doel, het is het resultaat van een goede speler worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 02:20 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Bij toptennis is het geld eigenlijk toch gewoon mooi meegenomen? Het lijkt me niet dat je vanaf je 3e/4e/5e intens traint om miljonair te worden, eerder om eeuwige roem te behalen...
Dat je er leuk mee kan verdienen is dan natuurlijk fijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stade_Roland_Garrosquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het stond dus in de Sport 1-gids van juni 2011, in en stukje van Kristie Boogert. Met dat specifieke jaartal erbij van 1928 vond ik het wel overtuigend.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef wimderon het volgende:
Het epische toernooi van Newport is ook weer begonnen.
Mooi lijnenspel![]()
[ afbeelding ]
Die van Goran was nog een tandje ergerquote:Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Norrage het volgende:
De huldiging van Djoko dus live, echt te sick..honderduizend mensen
Ohja die was ook redelijk sick. Denk dat samen met Djoko dat toch wel de bizarste huldigingen zijn in het tennis ooit. Gaudio wellicht?quote:Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van Goran was nog een tandje erger![]()
![]()
Hieronder. Je kan van elke server een aparte part downloaden. Dus totaal 5 delen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:42 schreef Szura het volgende:
Heeft iemand misschien een downloadlink van de gehele Wimbledon-finale voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hieronder. Je kan van elke server een aparte part downloaden. Dus totaal 5 delen.DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dadelijk eerst ff slapen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:5 July 2011
ATP ANNOUNCES SIGNIFICANT PRIZE MONEY INCREASES OVER NEXT THREE SEASONS ON ATP WORLD TOUR
LONDON - Following a meeting of its Board of Directors, the ATP has announced a multi-year agreement that will see prize money on the ATP World Tour increase significantly over the next three seasons, exceeding $90 million* for the first time by 2014.
Over this period, prize money will increase for all tournaments, with ATP World Tour Masters 1000 events leading the way with a 9% increase in each of the next three years. As part of the agreement, prize money at the season-ending Barclays ATP World Tour Finals will increase 30% over the next three years from $5 million to $6.5 million. Additionally, the player bonus pool, which is payable to the world’s top 12 eligible players, will increase 33% from $6 million to $8 million in 2014.
The increases reflect a remarkable period in which the sport’s leading athletes have consistently performed on the world’s biggest stages, taking the game to new heights and helping to attract more fans than ever, resulting in record attendances, increased television and online viewership and new sponsors.
Adam Helfant, ATP Executive Chairman & President, said: “We are very pleased to have reached this agreement that reflects the fact that business across the ATP World Tour is stronger than ever. We are privileged to be experiencing a golden era in men’s professional tennis, and it is fitting that the commitment and excellence of the players is recognized and rewarded in this way.”
# # #
Does not include Grand Slams
Zou het niet goed zijn voor de sport om de verhoging voornamelijk in de challengers te stoppen? Je moet nu echt heel goed zijn wil je van de sport kunnen leven, waarna de top-20 echt miljoenen binnentrekt. Die verhouding is wat scheef. Challengertoernooien een paar duizend euro extra en het zorgt ervoor dat er voor veel meer spelers de mogelijkheid komt om wat meer tijd en energie in de sport te steken.quote:
Tennis je bij mij ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:22 schreef opgebaarde het volgende:
Die Battistone![]()
Op onze club ook zulks een held, serveert met links maar doet de rest met rechts (of andersom)
Interessant punt. En meer potentiële spelers die bij de top kunnen komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou het niet goed zijn voor de sport om de verhoging voornamelijk in de challengers te stoppen? Je moet nu echt heel goed zijn wil je van de sport kunnen leven, waarna de top-20 echt miljoenen binnentrekt. Die verhouding is wat scheef. Challengertoernooien een paar duizend euro extra en het zorgt ervoor dat er voor veel meer spelers de mogelijkheid komt om wat meer tijd en energie in de sport te steken.
Of meer van die Challenger toppers, zoals Blaz Kavcic en Maximo Gonzalez. Een heel jaar niks halen in de ATP250 wedstrijden (laat staan in de belangrijkere toernooien), maar toch mooi top100 staan omdat ze vier keer per jaar een Challenger in Mozambique winnen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interessant punt. En meer potentiële spelers die bij de top kunnen komen.
Heel leuk dit, Rogier Wassen eat your heart out.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Morthill het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/thehagueopen/view/9996085
Een racket met twee handvattennu heb ik echt alles gezien
Ik zie niet wat er bijzonder aan isquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Morthill het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/thehagueopen/view/9996085
Een racket met twee handvattennu heb ik echt alles gezien
Met name dat het racket twee handvaten heeftquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:35 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er bijzonder aan is![]()
Dat hij met dezelfde hand opgooit als ie slaat?
Betalen toernooien niet hun eigen prijzengeld? Toptoernooien gaan niet plotseling challengers betalen, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou het niet goed zijn voor de sport om de verhoging voornamelijk in de challengers te stoppen? Je moet nu echt heel goed zijn wil je van de sport kunnen leven, waarna de top-20 echt miljoenen binnentrekt. Die verhouding is wat scheef. Challengertoernooien een paar duizend euro extra en het zorgt ervoor dat er voor veel meer spelers de mogelijkheid komt om wat meer tijd en energie in de sport te steken.
Maar heb je het dan niet over meer punten dan over meer prijzengeld?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef XL het volgende:
[..]
Of meer van die Challenger toppers, zoals Blaz Kavcic en Maximo Gonzalez. Een heel jaar niks halen in de ATP250 wedstrijden (laat staan in de belangrijkere toernooien), maar toch mooi top100 staan omdat ze vier keer per jaar een Challenger in Mozambique winnen.
quote:
Ik denk eerder dat meer prijzengeld in de challengers ervoor zorgt dat het lucratiever is voor zulke tennisers die niets toevoegen om toch te blijven proberen. De punten scoren ze nu ook al, het risico is alleen dat meer spelers voor die strategie zouden kiezen als dat meer geld oplevert.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar heb je het dan niet over meer punten dan over meer prijzengeld?
ATP blijft altijd veel meer geld opleveren. Het is best opvallend dat je niks toevoegt als je geen top-50 speelt, alsof de nummer 200 van de wereld geen goed tennis kan laten zien. Welk risico heb je het echt over? Ben je bang dat toppers blijven hangen in de subtop, omdat ze daar ook verdienen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat meer prijzengeld in de challengers ervoor zorgt dat het lucratiever is voor zulke tennisers die niets toevoegen om toch te blijven proberen. De punten scoren ze nu ook al, het risico is alleen dat meer spelers voor die strategie zouden kiezen als dat meer geld oplevert.
Nice!quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:43 schreef theSummoner het volgende:
LTA website offers free live streaming of forthcoming Davis Cup tie in association with Stream
![]()
quote:Oud-grandslamwinnaar Kafelnikov wil zich omscholen tot olympisch golfer
Voormalig tennisvedette Evgueni Kafelnikov plant een carrièrewending. De Rus, tweevoudig grandslamwinnaar en ex-nummer 1, hoopt in 2016 als golfspeler te kunnen deelnemen aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.
'Er zijn nog vijf jaar te gaan voor de start van de Olympische Spelen in Brazilië. Die periode is lang genoeg om een goed niveau als golfer te halen', zegt Kafelnikov in de Russische media.
Golf maakt vanaf 2016 voor het eerst sinds het begin van de twintigste eeuw opnieuw deel uit van het olympisch programma. Kafelnikov, sinds 2003 op tennispensioen, beseft dat de weg naar nieuwe roem nog lang is.
'Olympische kwalificatie wordt geen makkelijke opdracht maar ik wil tonen wat ik waard ben. Ik heb deze beslissing genomen nadat ik het Russische golfkampioenschap had gewonnen. Daar heb ik bewezen dat ik toch iets kan. Tegelijk besef ik dat ik elke dag zal moeten trainen om een professioneel niveau te halen. Maar ik heb tijd en zin en ik ben gek op de golfsport.'
De 37-jarige Kafelnikov heeft overigens al een olympische gouden medaille op zijn palmares. In 2000 versloeg hij in Sydney in de finale van het enkeltoernooi de Duitser Tommy Haas.
Het voormalige nummer 1 van de wereld won in zijn carrière 46 toernooien, waaronder Roland Garros ('96) en de Australian Open ('99).
Voor een potje in de Europees/Afrikaanse zone II wil dan ook niemand gaan betalen natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:43 schreef theSummoner het volgende:
LTA website offers free live streaming of forthcoming Davis Cup tie in association with Stream
![]()
En de andere kwartfinale in dat gedeelte is Rochus - Ebdenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef ClayDavis het volgende:
Een ATP-kwartfinale tussen de nummers 361 en 394!
Getalenteerde Rochus op gras is best respectabel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En de andere kwartfinale in dat gedeelte is Rochus - Ebden
En dat was Ebdenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En de andere kwartfinale in dat gedeelte is Rochus - Ebden
Hij heeft verlorenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:56 schreef luckass het volgende:
Monfils. Set en een break voor tegen Hanescu, nu een break achter in de derde.
Jinxed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef Salamando het volgende:
Söd op weg naar de double bagel tegen Diego Junqueira. 6-0 *2-0
Toen ik het typte dacht ik het nogquote:
Say whutquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:36 schreef Tim86 het volgende:
Waarom speelt Feli Lopez een challenger in Colombia?
het stikt dus van de lekkere wijven in Bogota.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Say whut
Edit: Aha, mijn Spaans is niet al te best (meer) maar volgens mij hebben Rafa en Nole mooie verhalen rond lopen strooien over Bogota. Of zoiets http://www.eltiempo.com/d(...)NTERIOR-9804386.html
quote:Kristof Vliegen zet een punt achter zijn carrière als internationaal proftennisser. De 29-jarige Limburger zal later vandaag zijn beslissing toelichten op een persconferentie. Vliegen was na een resem blessures weggezakt naar de 448ste plaats op de wereldranking.
Elf jaar geleden zette hij de stap naar het proftennis. In 2002 won hij met het graveltoernooi van Genève zijn eerste Challenger, in 2003 bereikte hij voor het eerst de finale van een ATP-toernooi. In 2004 stond hij voor het eerst in de top 100 van de ATP-ranking en eind oktober 2006 bereikte hij met de dertigste plaats op de wereldranglijst de hoogste positie in zijn carrière. In zijn topjaar haalde hij in München ook voor de tweede keer de finale van een ATP-toernooi.
In totaal won Vliegen negen Challengertoernooien. Op een Grand Slam raakte hij nooit verder dan de derde ronde. Hij maakte ook herhaaldelijk deel uit van de Davis Cupploeg en beleefde er in februari 2007 zijn gloriemoment. In de eerste ronde van de Wereldgroep klopte hij Lleyton Hewitt. Hij won ook zijn tweede enkelspel en stuwde België zo naar 3-2 winst tegen Australië.
Vanaf 2009 ging het bergafwaarts met Vliegen. Een virus hield hem negen maanden van de courts waardoor hij wegzakte uit de top 100. Door onder meer schouderproblemen en een liesoperatie kon hij zijn beste niveau niet meer halen. Dit jaar ging hij er in het Challengertoernooi van Wolfsburg in de eerste ronde uit. In Cherbourg haalde hij de tweede kwalificatieronde, maar daarin moest hij opgeven.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
Soderling wint met 6-1 6-0 van Berdych.
quote:
Slapen?quote:
Dat klinkt wel heel dramatisch.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat had dus weinig met Berdych te maken. Ferrer ontsnapt ter nauwer dood aan een bagel in een makkelijk 6-2 6-2 overwinning voor Soderling. Zijn 4de titel van het jaar.
Wel jammer, ik had liever Ferrer zien winnen. Mja.quote:
boeiend, hij wint toch gewoon thuistoernooiquote:Op zondag 17 juli 2011 18:15 schreef luckass het volgende:
Soderling piekt ook weer even op een onbelangrijk moment hoor.
Robin Haase #9 - Beste Nederlander!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
Haase verliest meteen in de eerste ronde van Hamburg.Met 6-2 en 6-2 van Berlocq.
Ja, maar als je bedoelt dat ik dit daar moet posten, dit is toch voor beide topics relevant?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Robin Haase #9 - Beste Nederlander!
Nl'ers tellen niet mee bij de ATPquote:Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar als je bedoelt dat ik dit daar moet posten, dit is toch voor beide topics relevant?
Da's waar.quote:
Hahaha.quote:HAMBURG - De Duitse tennisser Philipp Petzschner nam na zijn verrassende nederlaag in de eerste ronde van het toernooi in Hamburg een loopje met de aanwezige journalisten. Hij weigerde na afloop in te gaan op de vragen over zijn partij tegen de Turk Marsel Ilhan en sprak alleen maar over de Duitse voetbalclub HSV.
„Ik hoop dat HSV dit jaar de finale van een Europees toernooi bereikt”, zei Petzschner op de vraag hoe hij over zijn partij dacht. Toen een journalist vroeg over zijn dubbele fout op wedstrijdpunt tegen, begon hij over de versterkingen van HSV. „Ik vind dat met de Engelsman Michael Mancienne en de Nederlander Jeffrey Bruma goede spelers zijn aangetrokken”, antwoordde de Duitse speler.
Na een paar minuten hielden de journalisten het voor gezien. Petzschner verloor de partij met 6-2 4-6 7-6 (5).
quote:Djokovic beschoten op Facebook
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Een grap van Janko Tipsarevic op Facebook is in verkeerde aarde gevallen. De Servische tennisser poste een foto waarop hij zijn landgenoot Novak Djokovic onder schot houdt, met daaronderder de tekst: ,,Rafa, hoeveel $$$ wil je me betalen?", zo meldt de Duitse krant Bild.
De interpratie van deze tekst moge duidelijk zijn: Hoeveel dollar wil Rafael Nadal betalen, als iemand tenniskoning Djokovic neerschiet?
Sinds zijn Wimbledon-zege bezet Djokovic de eerste plaats op de wereldranglijst, de positie die voorheen door de Spanjaard in beslag werd genomen.
De 27-jarige Tipsaveric is momenteel de nummer 23 van de wereld. De Davis Cupcollega van Djokovic begreep echter al snel dat zijn grap niet gewaardeerd werd. Hij heeft de foto inmiddels van zijn profiel verwijderd.
waarom werd zijn grap niet gewaardeerd? ik kan er wel om lachenquote:
Van die verzuurde mensen die dan zeggen 'dat kun je niet makenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarom werd zijn grap niet gewaardeerd? ik kan er wel om lachen
Nu pas door dat het Verdasco is, wtfquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef Mykonos het volgende:
Haase en De Bakker dus allebei in ronde 2 eruit (tegen resp. Chela en Cilic) vermoedelijk..
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef Tim86 het volgende:
De Bakker gewoon in R1 hoor..zie hem niet winnen van Starace hier, zeker niet op zo'n trage baan.
post het eens wat anders, nu lijkt het net alsof hij al verloren heeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:53 schreef Norrage het volgende:
Thiemo er gewoon eerste ronde uit hoor...tegen Starace.
Ja Mykonos moet zijn bek houden, maar Tim86 en ik proberen gewoon een goede jinx uit te voerenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:53 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
[..]
[..]
post het eens wat anders, nu lijkt het net alsof hij al verloren heeft.
dan is het goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Mykonos moet zijn bek houden, maar Tim86 en ik proberen gewoon een goede jinx uit te voeren
http://www.itftennis.com/(...).asp?articleid=22933quote:ITF Press Release
Decision in the Case of Robert Kendrick
29 Jul 2011 - The International Tennis Federation announced today that Robert Kendrick has been found to have committed a Doping Offence under Article C.1 of the Tennis Anti-Doping Programme (presence of a Prohibited Substance in player’s sample).
Mr Kendrick, a 31-year-old tennis player from the United States, provided a sample on 22 May 2011 at the French Open held in Paris, France. That sample was sent to the WADA-accredited laboratory in Montreal, Canada for analysis, and was found to contain methylhexaneamine, a stimulant.
Methylhexaneamine is a Prohibited Substance under section S6 of the 2010 WADA List of Prohibited Substances and Prohibited Methods, and is therefore also prohibited under the Tennis Anti-Doping Programme. Mr Kendrick was therefore charged with an anti-doping rule violation under Article C.1 of the Programme.
Mr Kendrick asserted that the methylhexaneamine had got into his system through his ingestion of a capsule of Zija XM3, which he took to combat jetlag. He denied any intent to enhance his performance as a result of taking this substance.
The ITF accepted Mr Kendrick’s account of the circumstances surrounding his ingestion of methylhexaneamine, and accepted that he did not intend to enhance his performance. Under the Tennis Anti-Doping Programme, however, it is a player’s strict personal duty to ensure that no Prohibited Substance enters his body, whether as a prescription medication or otherwise, unless he holds a valid therapeutic use exemption (TUE) for such substance. Mr Kendrick did not hold a valid TUE.
A tribunal therefore confirmed Mr Kendrick’s commission of a Doping Offence under Article C.1 of the Tennis Anti-Doping Programme, and determined that he should be suspended from participation for a period of 12 months, commencing as from 22 May 2011 and so ending at midnight on 21 May 2012. The tribunal also determined that Mr Kendrick’s results at the 2011 French Open should be disqualified, with resulting forfeiture of the ranking points and prize money that he won at those events.
mooie backhand demonstratie van die Letquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Nietsaan..Gulbis liet eindelijk zien wat hij kan..tijdje geleden
Mocht hij ooit nog wat orde krijgen in z'n bovenkamer kan die jongen het nog ver schoppen. Hij heeft absoluut top 10 potentieel, maar dan moet hij zich wel toeleggen op de sportquote:
Bizar eigenlijk jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik volg Tipsarevic nu een tijdje op Twitter en dan krijg je dot soort tweet:
"I know ot wasn't the best idea to stay awake,but it was gerneraly a good idea…;)""
Alles wat hij schrijft is erg opervlakkig en vol met taalfouten. Op zichzelf geen probleem, maar ik kan het moeilijk rijmen met zijn gewichtigdoenerij over al die filosofen die hij leest.
Ja, Mariette Pakker heeft het er altijd met diepe bewondering over: "Ja, want Tipsarevic leest boeken van Kant, Nietzsche, Schopenhauer en andere psychologen."quote:
Veel geplaatste spelers in die draw.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Maind Draw Kitzbuhel (heb hem nog niet als tekst): http://www.atpworldtour.com/posting/2011/319/mds.pdf
Main Draw Washington
[1WC] Gael Monfils (FRA) bye
Ryan Sweeting (USA) - Alex Jr. Bogomolov (USA)
Marsel Ilhan (TUR) - Flavio Cipolla (ITA)
[15] Dmitry Tursunov (RUS) bye
[10] Michael Llodra (FRA) bye
Qualifier - Grigor Dimitrov (BUL)
Paolo Lorenzi (ITA) - Michael Berrer (GER)
[6] Janko Tipsarevic (SRB) bye
[3] Viktor Troicki (SRB) bye
[WC] Ryan Harrison (USA) - Mischa Zverev (GER)
Alejandro Falla (COL) - Qualifier
[13] Kevin Anderson (RSA) bye
[11] John Isner (USA) bye
[WC] Denis Kudla (USA) - Tobias Kamke (GER)
James Blake (USA) - Tatsuma Ito (JPN)
[8] David Nalbandian (ARG) bye
[7] Marcos Baghdatis (CYP) bye
Denis Gremelmayr (GER) - Somdev Devvarman (IND)
Tommy Haas (GER) - Fernando Gonzalez (CHI)
[12] Thomaz Bellucci (BRA) bye
[14] Xavier Malisse (BEL) bye
Ivo Karlovic (CRO) - Michael Russell (USA)
Qualifier - Donald Young (USA)
[4] Jurgen Melzer (AUT) bye
[5WC] Fernando Verdasco (ESP) bye
Qualifier - Richard Berankis (LTU)
Qualifier - Qualifier
[9] Nikolay Davydenko (RUS) bye
[16] Jarkko Nieminen (FIN) bye
Gilles Muller (LUX) - Igor Kunitsyn (RUS)
Radek Stepanek (CZE) - Philipp Petzschner (GER)
[2] Mardy Fish (USA) bye
Vooral enorm veel byes. Op een normale 64 draw is 16 seeds wel ongeveer normaal, maar op deze 48 totaal niet nee.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:32 schreef Salamando het volgende:
[..]
Veel geplaatste spelers in die draw.
Dat lees ik dan ook niet. Althans, ik heb het weleens geprobeerd maar ik snapte het niet.quote:
Ja, inderdaad, Verdasco ook al natuurlijk. Misschien denken ze "Als ze denken dat we drugs dealen geloven ze misschien dat we niet wedden op tennis of doping gebruiken."quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:53 schreef Norrage het volgende:
De hele tour gaat ineens voor de drugsdealer look
En Blake loopt tenminste niet te treuzelen: meteen ballen vragen na het punt, geen handdoekje of iets dergelijks, letterlijk 5 seconden en hij staat al weer klaar om te serveren of ontvangenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 04:01 schreef danusz1986 het volgende:
Was een leuke wedstrijd inderdaad! Toch erger ik me mateloos aan Isner. Hij doet altijd of hij er fysiek helemaal doorheen zit, terwijl hij dat in echt is. Beetje een acteur!
Het ergste is nog wel dat er gewoon mensen zijn die de beste man volgen op twitter en het zelfs op een forum besprekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:22 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie tweets weer van Tipsarevic:
- Dinner with my Davis Cup m8's..my stomack still hurts from laughing…
- Got/bought/downloaded some sick music yesterday night…
- The AC in my room works so silently...Feels like someone is launching a rocket next to me..sigh…
- I wanna play music,house music,in front of a huge amount of people…
- No matter how healthy I eat here in States I have a feeling I am gaining weight cause everything taste sooooo good…
- Zie verder: http://twitter.com/#!/TipsarevicJanko
Zijn grote belezenheid komt steeds weer naar voren.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had pas na drie kwartier door dat je mij bedoelde.
quote:
Bron.quote:Nadal contemplated move to pro golf, reveals book
MADRID (AP)—Devastated and “without appetite for life,” Rafael Nadal contemplated a move into professional golf after a career-threatening injury sidelined him, the 10-time major champion has revealed in his autobiography.
The Spanish player writes in “Rafa” that doctors discovered a rare foot injury in 2005 that had the potential to sideline him for good, prompting thoughts of a future in golf.
Nadal says the injury, a problem with the bone in the bridge of his left foot, now “remains under control but we can never drop our guard.”
In his memoir to be released in the United States on Tuesday, the 25-year-old Nadal describes his on-court battles with Roger Federer, plus his off-court problems, such as how the mental toll of his parents’ separation hindered his recovery from injuries.
quote:Serbian tennis star Novak Djokovic hasn't earned his No. 1 ranking by taking the conventional road. There's his odd ritual of excessive ball bouncing before serves, which can break an opponent's concentration. There's his new gluten-free diet, which he's said has helped him feel stronger on the court.
But now there's something truly weird: the CVAC Pod.
Ever since last year's U.S. Open, Djokovic has been trying to improve his fitness by climbing into a rare $75,000 egg-shaped, bobsled-sized pressure chamber.
The machine, which is made by a California-based company called CVAC Systems and hasn't been banned by any sports governing bodies, is one of only 20 in the world. Unlike the increasingly trendy $5,000 hyperbaric chambers many professional athletes use to saturate the blood with oxygen and stimulate healing, the CVAC is a considerably more-ambitious contraption. It uses a computer-controlled valve and a vacuum pump to simulate high altitude and compress the muscles at rhythmic intervals.
The company claims that spending up to 20 minutes in the pod three times a week can boost athletic performance by improving circulation, boosting oxygen-rich red-blood cells, removing lactic acid and possibly even stimulating mitochondrial biogenesis and stem-cell production.
Djokovic has never mentioned the pod publicly before. He acknowledged using it for the first time last week during a sponsor event in New York after he was asked about it for this article. "I think it really helps—not with muscle but more with recovery after an exhausting set," he said. "It's like a spaceship. It's very interesting."
CVAC says its pod is different from other pressurized chambers on the market because it combines altitude pressure with cyclic compression. Because the pressure, temperature, air density in the CVAC pod can be adjusted, the company says it enhances an athlete's ability to adapt to a range of conditions.
CVAC Systems chief executive Allen Ruszkowski says the treatment seems to have many of the same effects on the body as intense exercise. He claims that the technology may be twice as effective at helping the body absorb oxygen as blood doping—a banned form of performance enhancement.
Former U.S. Olympic wrestling coach Bob Anderson, motocross racer Ivan Tedesco and ultra cyclist George Vargas say they've used the pod and believe it helps. CVAC's Ruszkowski says a slew of other high-profile athletes use the Pod but often insist the company doesn't tell anyone, "because they feel it's a competitive advantage.".
Djokovic and other players who know him say he's a visionary obsessed with cutting-edge performance technologies. "He loves to explore the future of athletic edges—and he has the resources to do it," says former top-20 player Vince Spadea who hit with Djokovic in Alpine last summer when he says Novak was first "experimenting" with the pod at Uehling's estate. "He was looking to improve some of the challenges he was having—breathing capacity, allergies—and definitely something clicked there."
Spadea says he didn't dare set foot in the pod himself because he doesn't share Djokovic's "daredevil mentality." Djokovic's Serbian countryman, Janko Tipsarevic, currently ranked No. 20, says he's heard about the pod but hasn't tried it yet, either.
Geoff Grant, tennis director at at Tenafly Racquet Club, says he braved the pressure chamber at Uehling's request and felt like he was taking off in an airplane as his ears popped. He says he hasn't used it enough to notice a difference in his play, but adds that some of his clients who go more regularly are hooked and "say it's like a drug."
"It's weird—it's definitely something from the future," Grant said last week at the racquet club. "I think Novak was going to get in it today."
In 2006 the World Anti-Doping Agency ruled that such oxygen tents enhance performance and violate "the spirit of sport," but did not add them to the list of banned substances and methods, saying they would wait until further studies were conducted.
Kan dat grond zijn om dat ding te verbieden? Of kan je alleen ingenomen stoffen verbieden en is dit meer iets als op grote hoogte trainen?quote:He claims that the technology may be twice as effective at helping the body absorb oxygen as blood doping—a banned form of performance enhancement.
Die jaquote:
Ja, hij is geblesseerd geweest. Volgens zijn twitter gaat het nu best goed en kan hij snel weer spelen. Hopelijk wel, leuke speler.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die ja
Waarom horen we trouwens niks meer van Milos Raonic? Is hij al heel lang geblesseerd of wat?
Die handbeweginkjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Als Federer met deze intensiteit zou spelen had hij al 20+ slams!
Die kreun, dat handjequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Dat zou ik geen problemen willen noemen maar 'moeite', maar het is inderdaad geen veegpartij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:20 schreef Morthill het volgende:
Australie goed begonnen in play-offs. Tomic in vier sets langs Wawrinka: 4-6 6-4 6-3 6-3
Federer heeft problemen met Hewitt5-7 7-6 (5) *5-2 op dit moment
Discussiequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou ik geen problemen willen noemen maar 'moeite', maar het is inderdaad geen veegpartij.
Ik wil alvast even aankondigen dat ik langzamerhand een beetje af wil van al die discussie. Ik wil een FOK! zonder discussie.quote:
Voor mij niet. Moeite betekent voor mij dat het bepaald niet vanzelf gaat; problemen betekent voor mij dat je een gevaarlijke achterstand hebt, zoals een set en een break.quote:problemen en moeite zijn in deze context synoniem voor mij
Leuk voor jequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil alvast even aankondigen dat ik langzamerhand een beetje af wil van al die discussie. Ik wil een FOK! zonder discussie.
[..]
Voor mij niet. Moeite betekent voor mij dat het bepaald niet vanzelf gaat; problemen betekent voor mij dat je een gevaarlijke achterstand hebt, zoals een set en een break.
Bedankt.quote:
Fed wint: 5-7 7-6 (7-5) 6-2 6-3.quote:Fed inmiddels ook in 4e set break voor, *4-3
Ninja-edit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:21 schreef Morthill het volgende:
je uitslag klopt niet FF
Het was 5-7 7-6 (5) 6-2 6-3
De Kuerten kreun kan ik zeker waarderen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef RicardoVillalobos het volgende:
[..]
Tsss, behoort zeker tot de top 3 bazenkreunen, samen met Kuerten en Oscar Hernandez.
Gaaf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef RicardoVillalobos het volgende:
edit: staat ook al op fokquote:Murray: Staken als kalender niet verandert
LONDEN - De wereldtoppers in het mannentennis dreigen met een staking wanneer de speelkalender niet wordt hervormd.
Dat stelde de Schot Andy Murray, de huidige nummer vier van de wereld, maandag. Volgens Murray moeten spelers te vaak te veel wedstrijden in een te korte periode spelen.
De 24-jarige speler zei tegenover de BBC dat hij eerder deze maand op de US Open al met meerdere spelers heeft gesproken over een mogelijke staking.
De komende weken zullen de mondiale toppers de kwestie verder bespreken.
''Een staking behoort tot de mogelijkheden", aldus Murray. ''Laten we hopen dat het niet zo ver komt, maar we kunnen niets uitsluiten."
US Open
Als voorbeeld noemde Murray onder meer het drukke programma op de US Open.
Door de regen kon in New York enkele dagen niet worden gespeeld. Daardoor moesten de wedstrijden in een kortere periode worden afgewerkt.
Doordat de finale bij de mannen een dag was uitgesteld, was er voor finalisten Novak Djokovic en Rafael Nadal nog slechts één dag over om naar Europa te reizen om voor hun land in de Davis Cup uit te kunnen komen.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
edit: staat ook al op fok
Toptennissers dreigen met staking
wat?quote:
je weet toch, miljonairs mogen niet klagenquote:
ik begreep de post even verkeerd, dacht dat het enkel om het laatste stuk gingquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
je weet toch, miljonairs mogen niet klagen
Ja Igor is voorlopig bezig met Dimitrov eraf te slaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik begreep de post even verkeerd, dacht dat het enkel om het laatste stuk ging
Sijsling bezig tegen Dimitrov..6-2 Sijs eerste set
Netjes.quote:
Prima. Ook maar even boetes instellen voor spelers die er met de pet naar gooien terwijl ze wel startgeld vangen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zeur is Murray toch. Hij wil dus "aanzienlijk meer prijzengeld" als de US Open 15 dagen gaat duren in plaats van 14.Ik ben nu wel klaar met Murra0. Hij is alleen maar aan het klagen, zowel op als buiten de baan. Ik hoop dat hij nooit een GS wint.
Zoals hij vorig jaar in Ahoy deed toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef luckass het volgende:
[..]
Prima. Ook maar even boetes instellen voor spelers die er met de pet naar gooien terwijl ze wel startgeld vangen?
Murrayquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zeur is Murray toch. Hij wil dus "aanzienlijk meer prijzengeld" als de US Open 15 dagen gaat duren in plaats van 14.Ik ben nu wel klaar met Murra0. Hij is alleen maar aan het klagen, zowel op als buiten de baan. Ik hoop dat hij nooit een GS wint.
Voor zo'n extra dag ook. Sowieso is het maar een paar uur en bovendien geldt het alleen maar voor de finalisten van de herenenkel en daar zit hij meestal toch niet bij.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Murraydat je klaagt over het drukke schema kan ik inkomen, maar je verdient miljoenen dus ga niet zeiken over het salaris.
En een dikke oddmove..toevalligquote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef wimderon het volgende:
Starace geeft in de single op tegen Riba, staat een uur later weer te dubbelen en wint met 6-2 6-2
Ik spreek zijn naam altijd net zo uit als het woord garage maar dan begin ik met 'st'.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef wimderon het volgende:
Starace geeft in de single op tegen Riba, staat een uur later weer te dubbelen en wint met 6-2 6-2
Het is beter dan star-ace op zijn Amerikaans.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik spreek zijn naam altijd net zo uit als het woord garage maar dan begin ik met 'st'.
Ja, kwam doordat ik een keer bij een kledingwinkel op Kijkduin was waar de verkoper het had over een overhemd van Versace en dat aan het eind uitsprak als garage.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is beter dan star-ace op zijn Amerikaans.
Niks alweerquote:Op donderdag 22 september 2011 10:17 schreef TheGeneral het volgende:
En Muster stopt er al weer mee..
http://www.cbssports.com/(...)tire-again-at-age-44
Jammer dat er geen livestream is.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef TheArt het volgende:
Jaja, Igor wint de eerste set met 6-4 van Kohli
Op basis waarvan? Had 2 weken geleden deze uitslagen voorspelt en je zat nu onder de medicatie in het Pieter Baan Centrum.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ljubicic hierna. Haalbaar.
Veel belangrijker is echter voor het eerst een kwartfinale ATP, en dat aan het begin van het indoorseizoen wat hem wel ligt.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef Szura het volgende:
13 punten winst ten opzichte van dit toernooi vorig jaar.
Levert hem echter maar 5 plekken winst op ofzo.
1. Ljubicic heeft sinds de eerste ronde Umag alleen de US Open gespeeld en is dus roestig.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Had 2 weken geleden deze uitslagen voorspelt en je zat nu onder de medicatie in het Pieter Baan Centrum.
Gelijk roepen dat Ljubicic ''haalbaar'' is lijkt me enigszins overdreven. Geniet gewoon van vandaag, en morgen is pas morgen.
Kohlschreiber bakt er toch vrij weinig van de laatste tijd?quote:
Vorige week finale challenger, US Open daarvoor was niks, daarvoor 3e ronde Masters Cincy met winst op oa Roddick en Lopez.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Kohlschreiber bakt er toch vrij weinig van de laatste tijd?
Gewoon op gevoel hoor, heb de stats niet bij de hand
Tja, op deze leeftijd zal hij daar meer last van krijgen. Rust nemen is dan begrijpelijk om toch een zo'n lang mogelijke carrière te hebben. Helaas, maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:23 schreef wimderon het volgende:
Federer heeft zich afgemeld voor Shanghai wegens enkele kleine blessures.
Ach, Federer slaat al MS over sinds 2005 of zo, heeft niet heel veel met leeftijd te maken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, op deze leeftijd zal hij daar meer last van krijgen. Rust nemen is dan begrijpelijk om toch een zo'n lang mogelijke carrière te hebben. Helaas, maar begrijpelijk.
Dat valt erg mee. Daarnaast heeft hij ook niet zo vaak pijntjes gehad in het verleden die hem dwongen zich af te melden voor een toernooi, zeker niet als hij nog een maand rust voor dat toernooi zou hebben.. Zal dus zeker wel met zijn leeftijd te maken hebben aangezein hij er steeds vaker last van heeft. En niet erg verwonderlijk ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ach, Federer slaat al MS over sinds 2005 of zo, heeft niet heel veel met leeftijd te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |