abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98347514

Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.

Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik

Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open

Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London

Poll: Wie is je favoriete speler?

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Murray
Andy Roddick
David Nalbandian
Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Mikhail Youzhny
Stanislas Wawrinka
Richard Gasquet
Radek Stepanek
Iemand anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Het grote Centrale Tennistopic
Het grote Centrale Tennistopic II
Het grote Centrale Tennistopic III
Het grote Centrale Tennistopic IV
Het grote Centrale Tennistopic V
Het grote Centrale Tennistopic VI
Het grote Centrale Tennistopic VII
Het grote Centrale Tennistopic VIII
Het grote Centrale Tennistopic IX
Het grote Centrale Tennistopicl X
Het grote Centrale Tennistopic XI
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XII
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XIII
Het Centrale Tennis Topic Deel XIV
Het Centrale Tennis Topic Deel XV
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XVI
[Tennis] Het grote Centrale Tennistopic Deel XIX
[[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXIII
[Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic
[Tennis] ATP Tour # XXV: Het Centrale Tennistopic !!
[Tennis] ATP Tour # XXVI: De doorbraak van Kei en Gaba
[Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Rome
[Tennis] ATP Tour # XXVIII: US Hard and the road to Shanghai
[Tennis] ATP Tour # XXIX: To the Masters !
[Tennis] ATP Tour # XXX: Zonder God !
[Tennis] ATP Tour # XXXI: Going down under
[Tennis] ATP Tour # XXXII: Kredietcrisis leidt tot fixen
ATP Tour # XXXIII: Op naar de Masters
ATP Tour #XXXIV: De oudjes aan de Mickey Mouse!
ATP Tour #XXXV: Tennis is Fed!
ATP Tour #XXXVI Amerikaans Hardcourt
ATP Tour #XXXVII Op naar de ATP Tour Finals in Londen
[ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !
[ATP Tour # XXXIX] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XL] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLI] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLII] Het centrale tennistopic

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva

De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:17 schreef kevin_ het volgende:
Tipsa behoorlijk kwaad en hij liep de laatste 3 games alleen maar schelden, maar ook echt hard te schelden :D.
pi_98347688
Hetzelfde topicnummer, dezelfde TT?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:51:09 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_98348905
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:22 schreef luckass het volgende:
Hetzelfde topicnummer, dezelfde TT?
Die TT was zo baas, die moest nog een keer :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_98349077
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef APK het volgende:

[..]

Sja, ik ben nu alweer klaar met die regen eerlijk gezegd :P.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:55:23 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_98349109
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef APK het volgende:

[..]

Maar het nummer toch niet neem ik aan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:56:31 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_98349162
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:55 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar het nummer toch niet neem ik aan?
Blijkbaar wel :+
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:08:16 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_98349665
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:56 schreef APK het volgende:

[..]

Blijkbaar wel :+
:@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_98351164
Tips geeft op bij 3-5, Seppi ( :') ) pakt de titel.
pi_98351627
XLXII dus.
sig verwijderd door FA
pi_98352269
Echt die Eastbourne finale, wat een fiasco zeg _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98352556
Stumpert die Tipsa :r
pi_98352648
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:15 schreef kevin_ het volgende:
Stumpert die Tipsa :r
Echt totaal niet. Stond volledig in zijn recht, ik vond het echt achterlijk hoe het er daar aan toe ging. Had gewoon suspended moeten worden. Ze moesten nog een volle set. En toen met een druppeltje regen ineens wel staken. Om vervolgens toch nog door te gaan...achterlijk. Enige dat suf was was dat Tipsy het niet uitspeelde, maar wat daarvoor gebeurde...zucht
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98353533
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Echt totaal niet. Stond volledig in zijn recht, ik vond het echt achterlijk hoe het er daar aan toe ging. Had gewoon suspended moeten worden. Ze moesten nog een volle set. En toen met een druppeltje regen ineens wel staken. Om vervolgens toch nog door te gaan...achterlijk. Enige dat suf was was dat Tipsy het niet uitspeelde, maar wat daarvoor gebeurde...zucht
Had gestopt moeten worden ja, maar dat gebeurde niet. Hier ging hij verder echt uitermate treurig mee om. Hevig schelden en zeiken en dan nog zijn racket kapot slaan ook. Daarnaast waren de omstandigheden voor Seppi hetzelfde en hij bleef netjes doorspelen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:41:00 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_98353644
Seppi :D
pi_98354116
Omstandigheden zijn hetzelfde voor je tegenstander. Zo won ik eens de eerste set, toen het net nog niet gespannen was en niet hoger was dan 40 cm. Deal gesloten, dik voor mekaar.
pi_98354297
Ik vind het argument "omstandigheden zijn hetzelfde voor je tegenstander" altijd zo'n non-argument om eerlijk te zijn. Sommigen hebben nou eenmaal meer last van omstandigheden dan anderen. De ene speler kan beter met wind omgaan (of heeft er een beter speltype voor) en de ander kan weer beter met duisternis omgaan bijvoorbeeld (die bril van Tipsy is dan lijkt me toch een nadeel).
pi_98354579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:55 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het argument "omstandigheden zijn hetzelfde voor je tegenstander" altijd zo'n non-argument om eerlijk te zijn. Sommigen hebben nou eenmaal meer last van omstandigheden dan anderen. De ene speler kan beter met wind omgaan (of heeft er een beter speltype voor) en de ander kan weer beter met duisternis omgaan bijvoorbeeld (die bril van Tipsy is dan lijkt me toch een nadeel).
Das dan jammer voor em. Senna was een regenrijder, Massa is een waardeloze regenrijder.De ene speler hoeft minder te trainen dan de andere, ook oneerlijk.
pi_98355265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tipsarevic had eerder nog gevraagd om juist door te spelen lees ik ergens.
pi_98363016
Hmm om 8.30 (even NL tijd :P) ging hij vragen waarom ze er niet af gingen vanwege de duisternis, terwijl ze de vorige dagen er om 8.25 al afgingen. Vervolgens hebben ze nog een uur (!!!) doorgespeeld en was het ook nog ergens onderbroken voor regen. Ok, als ze het hadden afgelast was de finale niet afgespeeld...maar desalniettemin was het wel een beetje een heel erg scenario. En dan gaat ie ook nog vol door zijn lies ook, verschrikkelijk...Je kan het niet erger bedenken.
pi_98368302
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 10:06 schreef Norrage het volgende:
Hmm om 8.30 (even NL tijd :P) ging hij vragen waarom ze er niet af gingen vanwege de duisternis, terwijl ze de vorige dagen er om 8.25 al afgingen. Vervolgens hebben ze nog een uur (!!!) doorgespeeld en was het ook nog ergens onderbroken voor regen. Ok, als ze het hadden afgelast was de finale niet afgespeeld...maar desalniettemin was het wel een beetje een heel erg scenario. En dan gaat ie ook nog vol door zijn lies ook, verschrikkelijk...Je kan het niet erger bedenken.
Ik kan het wel erger bedenken, maar het zat hem niet mee inderdaad.
pi_98501429
En Tipsy had dus opgegeven op Wimby tegen Karlovic...jezus..ik heb het nu pas door...en hij was in zo'n goede vorm...wat zuur
pi_98590093
Haha, Berrer _O-
quote:
Michael Berrer is a sick nice guy. A real teddy bear. That's probably why his nickname is Baloo. Anyway, he's probably a little more gullible than most, I should think with. I asked if he was playing doubles, when he said no, it's too hard with 5-sets. I understand I said, so just played mixed, I continued, laughing. Nah, he replied, I have a girlfriend and do not want to take a shower together with the girl I play with. Now I thought my German was rusty, but I speak German fluently, so I could not believe what he meant. Take a shower with her, what do you mean? Yes, take a shower with her, he replied! Now you're kidding, Baloo! As it turned out that Melzer and Petzschner had pranked on him the need to take a shower in a mixed changing room after the game and because Baloo has a girlfriend so he could not do it. I almost laughed as I cried ... He's a nice guy!
pi_98590850
:')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 03:54:36 #24
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_98751603
Deze sport casht niet eens zo slecht. Die Tomic bijvoorbeeld, staat rond de 150e plek, is slechts 18 jaar oud en zit nu al op 3 ton ($) aan prijzen geld. Iemand als Haase is al tennis miljonair.
pi_98813466
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 03:54 schreef Plus_Ultra het volgende:
Deze sport casht niet eens zo slecht. Die Tomic bijvoorbeeld, staat rond de 150e plek, is slechts 18 jaar oud en zit nu al op 3 ton ($) aan prijzen geld. Iemand als Haase is al tennis miljonair.
Ja, tennis verdient wel supergoed. Zou dat niet slecht zijn voor de motivatie van veel spelers? Ik bedoel, je hoeft helemaal geen topper zijn om veel te verdienen, dus ergens is er voor sommige spelers misschien helemaal geen prikkel om echt alles te geven...
Demain, on roule
pi_98818280
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:23 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Ja, tennis verdient wel supergoed. Zou dat niet slecht zijn voor de motivatie van veel spelers? Ik bedoel, je hoeft helemaal geen topper zijn om veel te verdienen, dus ergens is er voor sommige spelers misschien helemaal geen prikkel om echt alles te geven...
Uhm, tennis verdient een stuk minder dan flink wat andere sporten. Voetbal, basketbal, baseball, ice-hockey, american football verdienen een stuk beter. Om meer dan quite te draaien moet je een top 100 tennisser zijn. Bij de eerder genoemde sporten ben je dan multimiljoenair.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:43:23 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_98832989
Ik lees net in de Sport 1-gids van juni 2011 dat ook Roland Garros tot 1928 op gras werd gespeeld. :o Dus destijds werden alle vier de GS'en op gras gespeeld. Wist iemand dat?
pi_98859009
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees net in de Sport 1-gids van juni 2011 dat ook Roland Garros tot 1928 op gras werd gespeeld. :o Dus destijds werden alle vier de GS'en op gras gespeeld. Wist iemand dat?
Ik wist dat het allemaal op 1 ondergrond gespeeld werd, wist niet meer of het nu gravel of gras was.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:35:01 #29
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_98864169
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:17 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik wist dat het allemaal op 1 ondergrond gespeeld werd, wist niet meer of het nu gravel of gras was.
Wimbledon is nooit op gravel gespeeld natuurlijk, dus het moet gras geweest zijn. Blij dat ze dat afgeschaft hebben. Gras 8)7
pi_98879192
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/French_Open

Volgens mij is RG nooit op gras gespeeld, de andere drie slams wel, Wimbledon natuurlijk nog steeds.
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_98888596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:35 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

Wimbledon is nooit op gravel gespeeld natuurlijk, dus het moet gras geweest zijn. Blij dat ze dat afgeschaft hebben. Gras 8)7
Dat is zo logisch dat ik niet snap dat ik dat zelf niet bedacht heb :')
pi_98889087
Ik herinner me dat RG (of een van zijn voorgangers) ooit inderdaad op gras werd gespeeld, maar volgens mij niet alle jaren tot 1928, maar ik kan daar geen bron van vinden. Iemand wel iets gevonden?
pi_98893563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik herinner me dat RG (of een van zijn voorgangers) ooit inderdaad op gras werd gespeeld, maar volgens mij niet alle jaren tot 1928, maar ik kan daar geen bron van vinden. Iemand wel iets gevonden?
Op de wiki staan alle venues waar RG gespeeld is opgesomd, maar gras wordt nergens genoemd. Waar herinner je je dat dan van?
is een arbeider.
pi_98893589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Uhm, tennis verdient een stuk minder dan flink wat andere sporten. Voetbal, basketbal, baseball, ice-hockey, american football verdienen een stuk beter. Om meer dan quite te draaien moet je een top 100 tennisser zijn. Bij de eerder genoemde sporten ben je dan multimiljoenair.
Allemaal typisch populaire sporten in NL. Basketbal en baseball goed betaald zeker hier in NL
pi_98893619
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Tennissers leven in hun eigen wereld. Ze hebben natuurlijk een coach, alhoewel lang niet allemaal, manager, familie maar ze doen het voor zichzelf. Een teamsport is niet te vergelijken met tennis.
pi_98893666
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Tennissers leven in hun eigen wereld. Ze hebben natuurlijk een coach, alhoewel lang niet allemaal, manager, familie maar ze doen het voor zichzelf. Een teamsport is niet te vergelijken met tennis.
Het gaat toch puur om salaris..natuurlijk is het logisch dat je dan een vergelijking maakt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98893737
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het gaat toch puur om salaris..natuurlijk is het logisch dat je dan een vergelijking maakt.
Hoe bedoel je het gaat puur om salaris? Bedoel je dat sporters puur voor geld spelen?
is een arbeider.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:05:11 #38
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98893771
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:03 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Hoe bedoel je het gaat puur om salaris? Bedoel je dat sporters puur voor geld spelen?
De vergelijking werd gemaakt tussen het salaris van een tenisser en van een andere sporter.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98893773
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:03 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Nee daar ging dit deel van de discussie niet om. Het gaat erom dat tennissers in verhouding met andere sporten weinig geld verdienen. Lagrinta zegt dat je het niet kan vergelijken met teamsporten, maar dat lijkt me gewoon prima vergelijkingsmateriaal..

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

De vergelijking werd gemaakt tussen het salaris van een tenisser en van een andere sporter.
Dat dus :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98893873
Ik schreef niet dat je het niet kan vergelijken met teamsporten. Het ging om de relatie/causaal verband tussen salaris en motivatie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:05 schreef Salamando het volgende:

[..]

Die vergelijking werd niet per se gemaakt. Je kant het vergelijken, maar boksen is een andere baan dan tennissen. Het zijn beide sporten, maar een systeembeheerder en een advocaat zijn ook beide kantoorbanen.
pi_98893902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee daar ging dit deel van de discussie niet om. Het gaat erom dat tennissers in verhouding met andere sporten weinig geld verdienen. Lagrinta zegt dat je het niet kan vergelijken met teamsporten, maar dat lijkt me gewoon prima vergelijkingsmateriaal..

Mja, teamsporters zijn toch vaak in dienst van een club en tennissers zijn zelf meer in charge van wat ze verdienen...trouwens de vergeten inkomsten zijn toch vaak de persoonlijke sponsoring. Die ligt in tennis volgens mij een stuk hoger dan in de meeste teamsporten. Ik las ergens dat Agassi op de top van z'n carriere een paar jaar lang nog 25 miljoen dollar aan sponsordeals binnenhaalde naast z'n prijzengeld. Er zullen een paar voetballers en misschien basketballers of honkballers op de wereld zijn die dat ook hebben maar in verhouding een stuk meer tennissers vermoed ik zo.
is een arbeider.
pi_98893929
Als je je afvraagt of spelers ongemotiveerd zijn vanwege hun salaris, dan hebben we het bij tennissers dus over spelers binnen de top 100. Deze spelers zien we meestal dus lijkt het me logisch dat het om deze spelers gaat.
Bij voetbal hebben we het dan over spelers die tonnen verdienen. Of dat de top 100 is of 200 doet er niet toe.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:16:42 #43
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98893931
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:14 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Mja, teamsporters zijn toch vaak in dienst van een club en tennissers zijn zelf meer in charge van wat ze verdienen...trouwens de vergeten inkomsten zijn toch vaak de persoonlijke sponsoring. Die ligt in tennis volgens mij een stuk hoger dan in de meeste teamsporten. Ik las ergens dat Agassi op de top van z'n carriere een paar jaar lang nog 25 miljoen dollar aan sponsordeals binnenhaalde naast z'n prijzengeld. Er zullen een paar voetballers en misschien basketballers of honkballers op de wereld zijn die dat ook hebben maar in verhouding een stuk meer tennissers vermoed ik zo.
Valt wel mee volgens mij, een Nadal en Federer e.d. krijgen echt wel veel van de sponsoring, maar buiten de top 10 is het denk ik al gauw schaars hoor. Iemand als een Gasquet (om maar een voorbeeld te noemen) zal niet veel van zijn sponsoren krijgen buiten het nodige.
pi_98893985
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:16 schreef Lagrinta het volgende:
Als je je afvraagt of spelers ongemotiveerd zijn vanwege hun salaris, dan hebben we het bij tennissers dus over spelers binnen de top 100. Deze spelers zien we meestal dus lijkt het me logisch dat het om deze spelers gaat.
Bij voetbal hebben we het dan over spelers die tonnen verdienen. Of dat de top 100 is of 200 doet er niet toe.
Bij toptennis is het geld eigenlijk toch gewoon mooi meegenomen? Het lijkt me niet dat je vanaf je 3e/4e/5e intens traint om miljonair te worden, eerder om eeuwige roem te behalen...
Dat je er leuk mee kan verdienen is dan natuurlijk fijn.
is een arbeider.
pi_98894009
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:16 schreef Salamando het volgende:

[..]

Valt wel mee volgens mij, een Nadal en Federer e.d. krijgen echt wel veel van de sponsoring, maar buiten de top 10 is het denk ik al gauw schaars hoor. Iemand als een Gasquet (om maar een voorbeeld te noemen) zal niet veel van zijn sponsoren krijgen buiten het nodige.
Denk je? Het zullen geen tientallen miljoenen zijn maar ik denk dat hij b.v. binnen Frankrijk nog wel wat sponsordeals aangeboden krijgt hoor, evenals een Monfils of een Tsonga. Het is alleen allemaal net wat kleinschaliger dan de top tien inderdaad...
is een arbeider.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:59:18 #46
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_98895704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:53 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Op de wiki staan alle venues waar RG gespeeld is opgesomd, maar gras wordt nergens genoemd. Waar herinner je je dat dan van?
Het stond dus in de Sport 1-gids van juni 2011, in en stukje van Kristie Boogert. Met dat specifieke jaartal erbij van 1928 vond ik het wel overtuigend.
pi_98902651
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:20 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Bij toptennis is het geld eigenlijk toch gewoon mooi meegenomen? Het lijkt me niet dat je vanaf je 3e/4e/5e intens traint om miljonair te worden, eerder om eeuwige roem te behalen...
Dat je er leuk mee kan verdienen is dan natuurlijk fijn.
Geld is geen doel, het is het resultaat van een goede speler worden.
pi_98929681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Het stond dus in de Sport 1-gids van juni 2011, in en stukje van Kristie Boogert. Met dat specifieke jaartal erbij van 1928 vond ik het wel overtuigend.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stade_Roland_Garros

Staat hier dat het huidige center court van RG in 1928 gebouwd is. Dus dan is de vraag of het veld dáár ooit van iets anders dan gravel gemaakt was (ik denk het niet) óf dat het toernooi in dat jaar nog ergens anders gehouden werd (Dat zou kunnen maar daar kan ik geen bewijs voor vinden...).
is een arbeider.
pi_98929778
Op wiki staat:
Île de Puteaux, in Puteaux, played on sand laid out on a bed of rubble.
Geen gras dus.
pi_99035169
Het epische toernooi van Newport is ook weer begonnen.

Mooi lijnenspel _O_

pi_99035658
Haha ja, waar het gras 2 kontjes hoog is :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99035771
Dat is toch zo'n kut toernooi _O-
pi_99036155
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef wimderon het volgende:
Het epische toernooi van Newport is ook weer begonnen.

Mooi lijnenspel _O_

[ afbeelding ]
  maandag 4 juli 2011 @ 21:09:16 #54
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_99037728
Waar Dick Norman ooit de halve finale haalde! O+
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_99037950
Waar Rampras ooit won.

Waar Santoro heel vaak won.

(L)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99038183
pi_99038315
De huldiging van Djoko dus live, echt te sick..honderduizend mensen :o
pi_99039523
Wat een feest :D
pi_99043903
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:19 schreef Norrage het volgende:
De huldiging van Djoko dus live, echt te sick..honderduizend mensen :o
Die van Goran was nog een tandje erger _O- _O-

pi_99044359
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:52 schreef wimderon het volgende:

[..]

Die van Goran was nog een tandje erger _O- _O-

Ohja die was ook redelijk sick. Denk dat samen met Djoko dat toch wel de bizarste huldigingen zijn in het tennis ooit. Gaudio wellicht?

Of een Davis Cup winst ergens, misschien die van Kroatie? Of zelfs Servie vorig jaar? :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 01:42:03 #61
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99051289
Heeft iemand misschien een downloadlink van de gehele Wimbledon-finale voor me? :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_99051440
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 01:42 schreef Szura het volgende:
Heeft iemand misschien een downloadlink van de gehele Wimbledon-finale voor me? :P
Hieronder. Je kan van elke server een aparte part downloaden. Dus totaal 5 delen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 01:57:01 #63
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99051493
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 01:52 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Hieronder. Je kan van elke server een aparte part downloaden. Dus totaal 5 delen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank _O_
Dadelijk eerst ff slapen :P
pi_99068580
quote:
5 July 2011

ATP ANNOUNCES SIGNIFICANT PRIZE MONEY INCREASES OVER NEXT THREE SEASONS ON ATP WORLD TOUR

LONDON - Following a meeting of its Board of Directors, the ATP has announced a multi-year agreement that will see prize money on the ATP World Tour increase significantly over the next three seasons, exceeding $90 million* for the first time by 2014.

Over this period, prize money will increase for all tournaments, with ATP World Tour Masters 1000 events leading the way with a 9% increase in each of the next three years. As part of the agreement, prize money at the season-ending Barclays ATP World Tour Finals will increase 30% over the next three years from $5 million to $6.5 million. Additionally, the player bonus pool, which is payable to the world’s top 12 eligible players, will increase 33% from $6 million to $8 million in 2014.

The increases reflect a remarkable period in which the sport’s leading athletes have consistently performed on the world’s biggest stages, taking the game to new heights and helping to attract more fans than ever, resulting in record attendances, increased television and online viewership and new sponsors.

Adam Helfant, ATP Executive Chairman & President, said: “We are very pleased to have reached this agreement that reflects the fact that business across the ATP World Tour is stronger than ever. We are privileged to be experiencing a golden era in men’s professional tennis, and it is fitting that the commitment and excellence of the players is recognized and rewarded in this way.”

# # #

Does not include Grand Slams
pi_99070127
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:53 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Zou het niet goed zijn voor de sport om de verhoging voornamelijk in de challengers te stoppen? Je moet nu echt heel goed zijn wil je van de sport kunnen leven, waarna de top-20 echt miljoenen binnentrekt. Die verhouding is wat scheef. Challengertoernooien een paar duizend euro extra en het zorgt ervoor dat er voor veel meer spelers de mogelijkheid komt om wat meer tijd en energie in de sport te steken.
pi_99102143
http://www.mobypicture.com/user/thehagueopen/view/9996085

Een racket met twee handvatten :{ nu heb ik echt alles gezien
pi_99102207
Brian Battistone _O_.
pi_99103948
Die Battistone _O_

Op onze club ook zulks een held, serveert met links maar doet de rest met rechts (of andersom :') )
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:33:54 #69
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99104353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:22 schreef opgebaarde het volgende:
Die Battistone _O_

Op onze club ook zulks een held, serveert met links maar doet de rest met rechts (of andersom :') )
Tennis je bij mij ofzo? :'). Wij hebben er ook zo een.

Tevens Haas _O_. Wint voor het eerst binnen anderhalf jaar een wedstrijd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Salamando op 06-07-2011 11:45:38 ]
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:10:04 #70
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99109992
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zou het niet goed zijn voor de sport om de verhoging voornamelijk in de challengers te stoppen? Je moet nu echt heel goed zijn wil je van de sport kunnen leven, waarna de top-20 echt miljoenen binnentrekt. Die verhouding is wat scheef. Challengertoernooien een paar duizend euro extra en het zorgt ervoor dat er voor veel meer spelers de mogelijkheid komt om wat meer tijd en energie in de sport te steken.
Interessant punt. En meer potentiële spelers die bij de top kunnen komen.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:20:55 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_99110437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Interessant punt. En meer potentiële spelers die bij de top kunnen komen.
Of meer van die Challenger toppers, zoals Blaz Kavcic en Maximo Gonzalez. Een heel jaar niks halen in de ATP250 wedstrijden (laat staan in de belangrijkere toernooien), maar toch mooi top100 staan omdat ze vier keer per jaar een Challenger in Mozambique winnen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_99110656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Morthill het volgende:

Heel leuk dit, Rogier Wassen eat your heart out.
pi_99110959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Morthill het volgende:

Ik zie niet wat er bijzonder aan is :@
Dat hij met dezelfde hand opgooit als ie slaat?
is een arbeider.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:51:47 #74
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_99111610
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:35 schreef theSummoner het volgende:

[..]

Ik zie niet wat er bijzonder aan is :@
Dat hij met dezelfde hand opgooit als ie slaat?
Met name dat het racket twee handvaten heeft
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:58:22 #75
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_99111861
pi_99111868
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Betalen toernooien niet hun eigen prijzengeld? Toptoernooien gaan niet plotseling challengers betalen, lijkt me.
Daarnaast is er natuurlijk ook het probleem dat de omzet van challengers en challengerspelers niet zo hoog is. Federer-Nadal kijken miljoenen naar op tv en zijn de kaartjes voor uitverkocht. Franse top 250 speler tegen Argentijnse gravelrukker in de finale van een Zuid Amerikaanse challenger kijken een hoogstens een paar 100 live en hetzelfde aantal over een happerende stream. Het levert gewoon nauwelijks geld op.

Niet dat ik vind dat die ophoging nodig is, verder. De top 20 verdient toch meer dan genoeg.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:26:54 #77
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99115646
quote:
99s.gif Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef XL het volgende:

[..]

Of meer van die Challenger toppers, zoals Blaz Kavcic en Maximo Gonzalez. Een heel jaar niks halen in de ATP250 wedstrijden (laat staan in de belangrijkere toernooien), maar toch mooi top100 staan omdat ze vier keer per jaar een Challenger in Mozambique winnen.
Maar heb je het dan niet over meer punten dan over meer prijzengeld?
pi_99123215
Haha, Isner sloeg net een megahoge bal vanuit de verdediging en hij kwam zelfs voor kabouter Clement te laag op om uberhaupt maar te kunnen smashen.
pi_99125817
En een opgave van Haas.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:10:30 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99129884
quote:
9s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef wimderon het volgende:
En een opgave van Haas.
:{
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:37:34 #81
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_99142420
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Maar heb je het dan niet over meer punten dan over meer prijzengeld?
Ik denk eerder dat meer prijzengeld in de challengers ervoor zorgt dat het lucratiever is voor zulke tennisers die niets toevoegen om toch te blijven proberen. De punten scoren ze nu ook al, het risico is alleen dat meer spelers voor die strategie zouden kiezen als dat meer geld oplevert.
pi_99142723
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:37 schreef XL het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat meer prijzengeld in de challengers ervoor zorgt dat het lucratiever is voor zulke tennisers die niets toevoegen om toch te blijven proberen. De punten scoren ze nu ook al, het risico is alleen dat meer spelers voor die strategie zouden kiezen als dat meer geld oplevert.
ATP blijft altijd veel meer geld opleveren. Het is best opvallend dat je niks toevoegt als je geen top-50 speelt, alsof de nummer 200 van de wereld geen goed tennis kan laten zien. Welk risico heb je het echt over? Ben je bang dat toppers blijven hangen in de subtop, omdat ze daar ook verdienen?

Het gaat me niet om grote cijfers, maar veelal zie je nu dat een speler buiten de top-100 het vaak al lastig heeft om rond te komen. Veel vliegkosten, hotels e.d. en dan moet je ook nog geld hebben eigenlijk voor goede begeleiding. Het zou het tennis goed doen als er meer spelers waren die goed begeleid konden worden en zich goed konden voorbereiden op de toernooien. Kan het niveau alleen maar goed doen.
pi_99203780
quote:
Oud-grandslamwinnaar Kafelnikov wil zich omscholen tot olympisch golfer

Voormalig tennisvedette Evgueni Kafelnikov plant een carrièrewending. De Rus, tweevoudig grandslamwinnaar en ex-nummer 1, hoopt in 2016 als golfspeler te kunnen deelnemen aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.

'Er zijn nog vijf jaar te gaan voor de start van de Olympische Spelen in Brazilië. Die periode is lang genoeg om een goed niveau als golfer te halen', zegt Kafelnikov in de Russische media.

Golf maakt vanaf 2016 voor het eerst sinds het begin van de twintigste eeuw opnieuw deel uit van het olympisch programma. Kafelnikov, sinds 2003 op tennispensioen, beseft dat de weg naar nieuwe roem nog lang is.

'Olympische kwalificatie wordt geen makkelijke opdracht maar ik wil tonen wat ik waard ben. Ik heb deze beslissing genomen nadat ik het Russische golfkampioenschap had gewonnen. Daar heb ik bewezen dat ik toch iets kan. Tegelijk besef ik dat ik elke dag zal moeten trainen om een professioneel niveau te halen. Maar ik heb tijd en zin en ik ben gek op de golfsport.'

De 37-jarige Kafelnikov heeft overigens al een olympische gouden medaille op zijn palmares. In 2000 versloeg hij in Sydney in de finale van het enkeltoernooi de Duitser Tommy Haas.
Het voormalige nummer 1 van de wereld won in zijn carrière 46 toernooien, waaronder Roland Garros ('96) en de Australian Open ('99).
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:56:16 #86
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99207646
quote:
Voor een potje in de Europees/Afrikaanse zone II wil dan ook niemand gaan betalen natuurlijk :P
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_99211211
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef wimderon het volgende:

[..]

_O_
is een arbeider.
pi_99215316
Een ATP-kwartfinale tussen de nummers 361 en 394 _O_!
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:47:53 #89
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99221458
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef ClayDavis het volgende:
Een ATP-kwartfinale tussen de nummers 361 en 394 _O_!
En de andere kwartfinale in dat gedeelte is Rochus - Ebden _O-
pi_99222531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Getalenteerde Rochus op gras is best respectabel.
pi_99244919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

En dat was Ebden
is een arbeider.
pi_99245110
http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx

Tomic is in 1x 87 plekken gestegen :*
is een arbeider.
pi_99410824
Monfils :'). Set en een break voor tegen Hanescu, nu een break achter in de derde.
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:08:33 #94
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99413680
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:56 schreef luckass het volgende:
Monfils :'). Set en een break voor tegen Hanescu, nu een break achter in de derde.
Hij heeft verloren :').
pi_99414112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:08 schreef Salamando het volgende:

[..]

Hij heeft verloren :').
:').
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:50:45 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99417588
  woensdag 13 juli 2011 @ 21:58:40 #97
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99430507
Söd op weg naar de double bagel tegen Diego Junqueira. 6-0 *2-0
pi_99432105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef Federer-fan het volgende:
Neeee clown :+ verloren van die eikel? :(
:'(
is een arbeider.
pi_99436115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef Salamando het volgende:
Söd op weg naar de double bagel tegen Diego Junqueira. 6-0 *2-0
Jinxed.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:55:43 #100
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99436418
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef luckass het volgende:

[..]

Jinxed.
Toen ik het typte dacht ik het nog :+ .
pi_99440225
Waarom speelt Feli Lopez een challenger in Colombia? :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 14 juli 2011 @ 01:45:26 #102
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99440521
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:36 schreef Tim86 het volgende:
Waarom speelt Feli Lopez een challenger in Colombia? :')
Say whut :D

Edit: Aha, mijn Spaans is niet al te best (meer) maar volgens mij hebben Rafa en Nole mooie verhalen rond lopen strooien over Bogota. Of zoiets http://www.eltiempo.com/d(...)NTERIOR-9804386.html

[ Bericht 19% gewijzigd door The_BoezelaaR op 14-07-2011 01:54:34 ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 02:47:42 #103
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99441892
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 01:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Say whut :D

Edit: Aha, mijn Spaans is niet al te best (meer) maar volgens mij hebben Rafa en Nole mooie verhalen rond lopen strooien over Bogota. Of zoiets http://www.eltiempo.com/d(...)NTERIOR-9804386.html
het stikt dus van de lekkere wijven in Bogota. :')
pi_99454532
quote:
Kristof Vliegen zet een punt achter zijn carrière als internationaal proftennisser. De 29-jarige Limburger zal later vandaag zijn beslissing toelichten op een persconferentie. Vliegen was na een resem blessures weggezakt naar de 448ste plaats op de wereldranking.
Elf jaar geleden zette hij de stap naar het proftennis. In 2002 won hij met het graveltoernooi van Genève zijn eerste Challenger, in 2003 bereikte hij voor het eerst de finale van een ATP-toernooi. In 2004 stond hij voor het eerst in de top 100 van de ATP-ranking en eind oktober 2006 bereikte hij met de dertigste plaats op de wereldranglijst de hoogste positie in zijn carrière. In zijn topjaar haalde hij in München ook voor de tweede keer de finale van een ATP-toernooi.

In totaal won Vliegen negen Challengertoernooien. Op een Grand Slam raakte hij nooit verder dan de derde ronde. Hij maakte ook herhaaldelijk deel uit van de Davis Cupploeg en beleefde er in februari 2007 zijn gloriemoment. In de eerste ronde van de Wereldgroep klopte hij Lleyton Hewitt. Hij won ook zijn tweede enkelspel en stuwde België zo naar 3-2 winst tegen Australië.

Vanaf 2009 ging het bergafwaarts met Vliegen. Een virus hield hem negen maanden van de courts waardoor hij wegzakte uit de top 100. Door onder meer schouderproblemen en een liesoperatie kon hij zijn beste niveau niet meer halen. Dit jaar ging hij er in het Challengertoernooi van Wolfsburg in de eerste ronde uit. In Cherbourg haalde hij de tweede kwalificatieronde, maar daarin moest hij opgeven.
pi_99503567
Oscarito stopt er ook mee :'(.
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99513634
Twee ATP 250 op gravel, 2 semifinale lineups:

Bastad:

Soderling
Berdych
Almagro
Ferrer
Gemiddelde rank: 8,25

Stuttgart:

Ferrero
Del Bonis
Andujar
Kubot-Giraldo
Gemiddelde rank: 87,25 of 85,25
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:24:49 #107
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99550148
Berdych :')
pi_99550798
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:24 schreef Salamando het volgende:
WTF heeft die staan doen :').
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:52:31 #109
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99551035
Schoorel die in de eerste ronde van de kwalificaties voor Hamburg verliest. :')
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:57:13 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99556012
Soderling wint met 6-1 6-0 van Berdych. _O-
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:58:14 #111
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99558509
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
Soderling wint met 6-1 6-0 van Berdych. _O-
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:24 schreef Salamando het volgende:
pi_99571395
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:45 schreef luckass het volgende:

[..]

WTF heeft die staan doen :').
Slapen?
pi_99584042
Dat had dus weinig met Berdych te maken. Ferrer ontsnapt ter nauwer nood aan een bagel in een makkelijk 6-2 6-2 overwinning voor Soderling. Zijn 4de titel van het jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door VerdwaasdeVogel2 op 17-07-2011 17:46:58 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 17:40:48 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99584057
Soderling veegt ook Ferrer nog even in de finale: 6-2 6-2, in 1 uur en 7 minuten.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:41:22 #115
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99584074
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat had dus weinig met Berdych te maken. Ferrer ontsnapt ter nauwer dood aan een bagel in een makkelijk 6-2 6-2 overwinning voor Soderling. Zijn 4de titel van het jaar.
Dat klinkt wel heel dramatisch.
pi_99584244
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:41 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel dramatisch.
Zo vocht hij er wel tegen.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:47:59 #117
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99584252
quote:
12s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Zo vocht hij er wel tegen.
Wel jammer, ik had liever Ferrer zien winnen. Mja.
pi_99585082
Soderling piekt ook weer even op een onbelangrijk moment hoor :').
pi_99586257
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 18:15 schreef luckass het volgende:
Soderling piekt ook weer even op een onbelangrijk moment hoor :').
boeiend, hij wint toch gewoon thuistoernooi :{
pi_99622592
Zie ik Haase nog neit doen
  maandag 18 juli 2011 @ 17:30:04 #121
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99626490
Haase verliest meteen in de eerste ronde van Hamburg. :') Met 6-2 en 6-2 van Berlocq. :')
pi_99626741
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
Haase verliest meteen in de eerste ronde van Hamburg. :') Met 6-2 en 6-2 van Berlocq. :')
Robin Haase #9 - Beste Nederlander! :)
  maandag 18 juli 2011 @ 18:34:56 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99628821
quote:
Ja, maar als je bedoelt dat ik dit daar moet posten, dit is toch voor beide topics relevant?
pi_99633015
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:34 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, maar als je bedoelt dat ik dit daar moet posten, dit is toch voor beide topics relevant?
Nl'ers tellen niet mee bij de ATP :P
  maandag 18 juli 2011 @ 23:30:16 #126
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99644552
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nl'ers tellen niet mee bij de ATP :P
Da's waar.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:04:02 #127
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_99671588
quote:
HAMBURG - De Duitse tennisser Philipp Petzschner nam na zijn verrassende nederlaag in de eerste ronde van het toernooi in Hamburg een loopje met de aanwezige journalisten. Hij weigerde na afloop in te gaan op de vragen over zijn partij tegen de Turk Marsel Ilhan en sprak alleen maar over de Duitse voetbalclub HSV.

„Ik hoop dat HSV dit jaar de finale van een Europees toernooi bereikt”, zei Petzschner op de vraag hoe hij over zijn partij dacht. Toen een journalist vroeg over zijn dubbele fout op wedstrijdpunt tegen, begon hij over de versterkingen van HSV. „Ik vind dat met de Engelsman Michael Mancienne en de Nederlander Jeffrey Bruma goede spelers zijn aangetrokken”, antwoordde de Duitse speler.

Na een paar minuten hielden de journalisten het voor gezien. Petzschner verloor de partij met 6-2 4-6 7-6 (5).
Hahaha.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:34:45 #128
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99672502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:04 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Hahaha.
_O-
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:15:49 #129
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99678689
Petzschner is een baas
pi_99721752

woensdag 20 juli 2011 @ 21:37:58 #131
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_99723804
Die maakt zich ook klaar voor een bezoekje aan Colombia zo te zien _O-
pi_99725943
quote:
Eigenlijk het 1e waar ik aan moest denken :')

woensdag 20 juli 2011 @ 22:50:06 #133
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_99728196
Het eerst wat ik dacht was dat het Blake was. :@
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:10:03 #134
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99729371
Davydenko verliest maar weer eens van een qualifier :') :D
pi_99796635
Epic tiebreak bij Youzhny - Cilic zeg in de laatste set..Superslecht tennis, eerst loopt Youz uit naar 4-1, dan verneukt hij het en komt hij 4-6 achter, dan verneukt Cilic het en wint Youz met 8-6 inclusief 2 netballen op rij in de rally op 7-6 :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99804604
En Monfils verliest set 3 van Simon met een bagel :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99817191
quote:
Djokovic beschoten op Facebook

Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Een grap van Janko Tipsarevic op Facebook is in verkeerde aarde gevallen. De Servische tennisser poste een foto waarop hij zijn landgenoot Novak Djokovic onder schot houdt, met daaronderder de tekst: ,,Rafa, hoeveel $$$ wil je me betalen?", zo meldt de Duitse krant Bild.

De interpratie van deze tekst moge duidelijk zijn: Hoeveel dollar wil Rafael Nadal betalen, als iemand tenniskoning Djokovic neerschiet?
Sinds zijn Wimbledon-zege bezet Djokovic de eerste plaats op de wereldranglijst, de positie die voorheen door de Spanjaard in beslag werd genomen.
De 27-jarige Tipsaveric is momenteel de nummer 23 van de wereld. De Davis Cupcollega van Djokovic begreep echter al snel dat zijn grap niet gewaardeerd werd. Hij heeft de foto inmiddels van zijn profiel verwijderd.

_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door TheGeneral op 23-07-2011 00:29:35 ]
pi_99823720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
waarom werd zijn grap niet gewaardeerd? ik kan er wel om lachen :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 01:04:22 #139
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_99825080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

waarom werd zijn grap niet gewaardeerd? ik kan er wel om lachen :D
Van die verzuurde mensen die dan zeggen 'dat kun je niet maken :{w '

Leuke actie _O- .
pi_99829781
Geniaal :D
pi_99885212
Toernooien deze week:

Farmer Classic:
[1] M Fish (USA) d Bye
G Muller (LUX) vs. [WC] S Johnson (USA)
S Devvarman (IND) vs. R Sweeting (USA)
F Gonzalez (CHI) vs. [8] I Kunitsyn (RUS)

[3] M Baghdatis (CYP) d Bye
[WC] R Ginepri (USA) vs. Y Lu (TPE)
[SE] R Harrison (USA) vs. R Berankis (LTU)
M Russell (USA) vs. [6] D Tursunov (RUS)

[7] G Dimitrov (BUL) vs. [WC] T Haas (GER)
Qualifier vs. A Bogomolov Jr. (USA)
A Falla (COL) vs. Qualifier
[4] T Bellucci (BRA) d Bye

[5] X Malisse (BEL) vs. E Gulbis (LAT)
Qualifier vs. Qualifier
J Blake (USA) vs. M Berrer (GER)
[2] J Del Potro (ARG) d Bye

Credit Agricole Suisse Open Gstaad:
(1) ALMAGRO - bye
Hanescu - Nieminen
Darcis - Gimeno Traver
(WC) Lammer - (5) F. LOPEZ

(4) VERDASCO - bye
Gil - Qualifier
Benneteau - Rosol
Bachinger - (7) ANDÚJAR

(8) GARCÍA LOPEZ - Giraldo
Haider Mauer - Qualifier
Qualifier - Istomin
bye - (3) YOUZHNY

(8) GRANOLLERS - (WC) Bohli
Andreev - Zverev
(WC) Sadecki - Qualifier
bye - (2) WAWRINKA

Studena Croatia Open:
(1) CHELA - bye
Starace - De Bakker
Stakovsky - Rochus
Machado - (6) FOGNINI

(4) CILIC - bye
Qualifier - Haase
(WC) Veic - Junqueira
Qualifier - (7) SEPPI

(5) ROBREDO - Qualifier
Kavcic - Berlocq
Ferrero - Gonzalez (Maximo)
bye - (3) LJUBICIC

(8) DODIG - Ramos
Qualifier - (WC) Delic
(WC) Pavic - Volandri
bye - (2) DOLGOPOLOV
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99925680
Haase en De Bakker dus allebei in ronde 2 eruit (tegen resp. Chela en Cilic) vermoedelijk..
Demain, on roule
pi_99926200
De Bakker gewoon in R1 hoor..zie hem niet winnen van Starace hier, zeker niet op zo'n trage baan.

[ Bericht 29% gewijzigd door Tim86 op 25-07-2011 16:56:04 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_99926541
Thiemo er gewoon eerste ronde uit hoor...tegen Starace.
  maandag 25 juli 2011 @ 17:22:39 #145
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99927491
Haase kan best verrassen tegen Cilic.
pi_99956919
quote:
Nu pas door dat het Verdasco is, wtf :o _O-
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:52:13 #147
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99956981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
zie je wel, het zijn en blijven oorlogsmisdadigers, die Serviërs.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:53:30 #148
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99957032
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef Mykonos het volgende:
Haase en De Bakker dus allebei in ronde 2 eruit (tegen resp. Chela en Cilic) vermoedelijk..
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef Tim86 het volgende:
De Bakker gewoon in R1 hoor..zie hem niet winnen van Starace hier, zeker niet op zo'n trage baan.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:53 schreef Norrage het volgende:
Thiemo er gewoon eerste ronde uit hoor...tegen Starace.
post het eens wat anders, nu lijkt het net alsof hij al verloren heeft.
pi_99957113
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:53 schreef Plus_Ultra het volgende:

[..]

[..]

[..]

post het eens wat anders, nu lijkt het net alsof hij al verloren heeft.
Ja Mykonos moet zijn bek houden, maar Tim86 en ik proberen gewoon een goede jinx uit te voeren :(
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:56:19 #150
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_99957136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:55 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja Mykonos moet zijn bek houden, maar Tim86 en ik proberen gewoon een goede jinx uit te voeren :(
dan is het goed :)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:54:06 #151
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_100096972
Wawrinka verliest van Grannolers :').
pi_100097046
En kansloos ook. Net Benneteau - Verdasco gezien voor een groot deel..dramatisch niveau, Verdasco won in 3. Nu Almugro-Lalo, ook dramatisch so far.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_100097941
quote:
ITF Press Release

Decision in the Case of Robert Kendrick

29 Jul 2011 - The International Tennis Federation announced today that Robert Kendrick has been found to have committed a Doping Offence under Article C.1 of the Tennis Anti-Doping Programme (presence of a Prohibited Substance in player’s sample).

Mr Kendrick, a 31-year-old tennis player from the United States, provided a sample on 22 May 2011 at the French Open held in Paris, France. That sample was sent to the WADA-accredited laboratory in Montreal, Canada for analysis, and was found to contain methylhexaneamine, a stimulant.
Methylhexaneamine is a Prohibited Substance under section S6 of the 2010 WADA List of Prohibited Substances and Prohibited Methods, and is therefore also prohibited under the Tennis Anti-Doping Programme. Mr Kendrick was therefore charged with an anti-doping rule violation under Article C.1 of the Programme.

Mr Kendrick asserted that the methylhexaneamine had got into his system through his ingestion of a capsule of Zija XM3, which he took to combat jetlag. He denied any intent to enhance his performance as a result of taking this substance.

The ITF accepted Mr Kendrick’s account of the circumstances surrounding his ingestion of methylhexaneamine, and accepted that he did not intend to enhance his performance. Under the Tennis Anti-Doping Programme, however, it is a player’s strict personal duty to ensure that no Prohibited Substance enters his body, whether as a prescription medication or otherwise, unless he holds a valid therapeutic use exemption (TUE) for such substance. Mr Kendrick did not hold a valid TUE.

A tribunal therefore confirmed Mr Kendrick’s commission of a Doping Offence under Article C.1 of the Tennis Anti-Doping Programme, and determined that he should be suspended from participation for a period of 12 months, commencing as from 22 May 2011 and so ending at midnight on 21 May 2012. The tribunal also determined that Mr Kendrick’s results at the 2011 French Open should be disqualified, with resulting forfeiture of the ranking points and prize money that he won at those events.
http://www.itftennis.com/(...).asp?articleid=22933

lol
pi_100121868
Gulbis wint in 2 setjes van JMDP :').
pi_100123147
Niets :') aan..Gulbis liet eindelijk zien wat hij kan..tijdje geleden :)

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 30 juli 2011 @ 13:53:47 #156
348220 Plus_Ultra
Far from ya Hollywood
pi_100123666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 13:33 schreef Tim86 het volgende:
Niets :') aan..Gulbis liet eindelijk zien wat hij kan..tijdje geleden :)

mooie backhand demonstratie van die Let :Y
pi_100124082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 12:49 schreef luckass het volgende:
Gulbis wint in 2 setjes van JMDP :').
Mocht hij ooit nog wat orde krijgen in z'n bovenkamer kan die jongen het nog ver schoppen. Hij heeft absoluut top 10 potentieel, maar dan moet hij zich wel toeleggen op de sport :)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:08:35 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100127458
Ik volg Tipsarevic nu een tijdje op Twitter en dan krijg je dit soort tweets:

"I know ot wasn't the best idea to stay awake,but it was gerneraly a good idea…;)""

Alles wat hij schrijft is erg opervlakkig en vol met taalfouten. Op zichzelf geen probleem, maar ik kan het moeilijk rijmen met zijn gewichtigdoenerij over al die filosofen die hij leest.
pi_100127470
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik volg Tipsarevic nu een tijdje op Twitter en dan krijg je dot soort tweet:

"I know ot wasn't the best idea to stay awake,but it was gerneraly a good idea…;)""

Alles wat hij schrijft is erg opervlakkig en vol met taalfouten. Op zichzelf geen probleem, maar ik kan het moeilijk rijmen met zijn gewichtigdoenerij over al die filosofen die hij leest.
Bizar eigenlijk ja :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 30 juli 2011 @ 16:15:59 #160
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100127643
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk ja :D
Ja, Mariette Pakker heeft het er altijd met diepe bewondering over: "Ja, want Tipsarevic leest boeken van Kant, Nietzsche, Schopenhauer en andere psychologen." :') :*
pi_100142005
Maind Draw Kitzbuhel (heb hem nog niet als tekst): http://www.atpworldtour.com/posting/2011/319/mds.pdf

Main Draw Washington

[1WC] Gael Monfils (FRA) bye
Ryan Sweeting (USA) - Alex Jr. Bogomolov (USA)
Marsel Ilhan (TUR) - Flavio Cipolla (ITA)
[15] Dmitry Tursunov (RUS) bye

[10] Michael Llodra (FRA) bye
Qualifier - Grigor Dimitrov (BUL)
Paolo Lorenzi (ITA) - Michael Berrer (GER)
[6] Janko Tipsarevic (SRB) bye

[3] Viktor Troicki (SRB) bye
[WC] Ryan Harrison (USA) - Mischa Zverev (GER)
Alejandro Falla (COL) - Qualifier
[13] Kevin Anderson (RSA) bye

[11] John Isner (USA) bye
[WC] Denis Kudla (USA) - Tobias Kamke (GER)
James Blake (USA) - Tatsuma Ito (JPN)
[8] David Nalbandian (ARG) bye

[7] Marcos Baghdatis (CYP) bye
Denis Gremelmayr (GER) - Somdev Devvarman (IND)
Tommy Haas (GER) - Fernando Gonzalez (CHI)
[12] Thomaz Bellucci (BRA) bye

[14] Xavier Malisse (BEL) bye
Ivo Karlovic (CRO) - Michael Russell (USA)
Qualifier - Donald Young (USA)
[4] Jurgen Melzer (AUT) bye

[5WC] Fernando Verdasco (ESP) bye
Qualifier - Richard Berankis (LTU)
Qualifier - Qualifier
[9] Nikolay Davydenko (RUS) bye

[16] Jarkko Nieminen (FIN) bye
Gilles Muller (LUX) - Igor Kunitsyn (RUS)
Radek Stepanek (CZE) - Philipp Petzschner (GER)
[2] Mardy Fish (USA) bye
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 31 juli 2011 @ 11:32:31 #162
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_100151555
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Maind Draw Kitzbuhel (heb hem nog niet als tekst): http://www.atpworldtour.com/posting/2011/319/mds.pdf

Main Draw Washington

[1WC] Gael Monfils (FRA) bye
Ryan Sweeting (USA) - Alex Jr. Bogomolov (USA)
Marsel Ilhan (TUR) - Flavio Cipolla (ITA)
[15] Dmitry Tursunov (RUS) bye

[10] Michael Llodra (FRA) bye
Qualifier - Grigor Dimitrov (BUL)
Paolo Lorenzi (ITA) - Michael Berrer (GER)
[6] Janko Tipsarevic (SRB) bye

[3] Viktor Troicki (SRB) bye
[WC] Ryan Harrison (USA) - Mischa Zverev (GER)
Alejandro Falla (COL) - Qualifier
[13] Kevin Anderson (RSA) bye

[11] John Isner (USA) bye
[WC] Denis Kudla (USA) - Tobias Kamke (GER)
James Blake (USA) - Tatsuma Ito (JPN)
[8] David Nalbandian (ARG) bye

[7] Marcos Baghdatis (CYP) bye
Denis Gremelmayr (GER) - Somdev Devvarman (IND)
Tommy Haas (GER) - Fernando Gonzalez (CHI)
[12] Thomaz Bellucci (BRA) bye

[14] Xavier Malisse (BEL) bye
Ivo Karlovic (CRO) - Michael Russell (USA)
Qualifier - Donald Young (USA)
[4] Jurgen Melzer (AUT) bye

[5WC] Fernando Verdasco (ESP) bye
Qualifier - Richard Berankis (LTU)
Qualifier - Qualifier
[9] Nikolay Davydenko (RUS) bye

[16] Jarkko Nieminen (FIN) bye
Gilles Muller (LUX) - Igor Kunitsyn (RUS)
Radek Stepanek (CZE) - Philipp Petzschner (GER)
[2] Mardy Fish (USA) bye
Veel geplaatste spelers in die draw.
pi_100152609
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:32 schreef Salamando het volgende:

[..]

Veel geplaatste spelers in die draw.
Vooral enorm veel byes. Op een normale 64 draw is 16 seeds wel ongeveer normaal, maar op deze 48 totaal niet nee.
  zondag 31 juli 2011 @ 20:48:07 #164
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100168280
Weer een paar welbespraakte tweets van Tipsarevic:

"Blisters here,blisters there,blisters freeking EVERYWHERE…." :')

"Hard Core 2h practice on +40c here in Washington...Idemoooooo!!"

"Let me try and do what the DJs are doing...TOUCHDOWN Washington....Feelinh kinda smashed thou." ;(

"Cant't believe I am in the gym on my holidays...Whats wrong with me??.."

Vraag me af of die jongen überhaupt fatsoenlijk kan lezen, laat staan dat hij Schopenhauer leest, en laat staan dat hij het begrijpt. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 31-07-2011 21:58:44 (Slordig.) ]
  zondag 31 juli 2011 @ 21:10:33 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_100169285
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:48 schreef Federer-fan het volgende:

Schopenhauersleest
  zondag 31 juli 2011 @ 21:59:10 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100171814
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef APK het volgende:

[..]

Dat lees ik dan ook niet. Althans, ik heb het weleens geprobeerd maar ik snapte het niet. ;(
pi_100174654
Eerste set echt geweldig tennis van hem..Dolgo op zijn best. Daarna erg wisselvallig, maar beduidend beter dan Cilic :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_100182088
Gulbis wint in de finale van Mardy Fish met 5-7 6-4 6-4! Gaf nog bijna een 5-1 voorsprong uit handen. Gulbis stond weer stijf van de zenuwen. Fish had nog zelfs een breakkans op 5-4! Allebei zaten ze er fysiek aardig doorheen. Fish leek last te hebben van een beenblessure en Gulbis leek in de laatste game een spierblessure op te lopen.
Ik had het nog wel willen zien als het 5-5 zou zijn geworden, maar daar zullen we helaas nooit achter komen. Gulbis petje af Del Potro en Fish verslaan op weg naar de titel. Ben benieuwd of hij het vol kan houden.
pi_100182721
Baghdatis :')!

pi_100183818
Het is dat je zegt dat het hem is, anders had ik hem niet herkend..
pi_100185079
De hele tour gaat ineens voor de drugsdealer look _O-
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:30:53 #173
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100187661
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:53 schreef Norrage het volgende:
De hele tour gaat ineens voor de drugsdealer look _O-
Ja, inderdaad, Verdasco ook al natuurlijk. Misschien denken ze "Als ze denken dat we drugs dealen geloven ze misschien dat we niet wedden op tennis of doping gebruiken."
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:25:08 #174
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_100199331
Muster tegen Kohlschreiber aan de gang _O_.
pi_100199656
Muster kan het tempo totaal niet aan, maar het is toch slechts 4-2 omdat Kohlschreiber Kohlschreiber is.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_100341143
Net Blake-Isner gekeken..was echt weer genieten bij vlagen..net als 2 weken geleden. Toen won Isner redelijk onverdiend met 7-5 in de derde en ook nu was hij lucky in de tiebreak final set...echt vooral dankzij die huge serve. Goed om te zien dat Blake weer in vorm is, vooral zijn running forehand liep weer ongelooflijk goed :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_100342512
Was een leuke wedstrijd inderdaad! Toch erger ik me mateloos aan Isner. Hij doet altijd of hij er fysiek helemaal doorheen zit, terwijl hij dat in echt is. Beetje een acteur!
pi_100342517

Uit de oude doos! Schitterende wedstrijd! Daar speelde Roddick nog lekker aanvallend!
pi_100351976
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 04:01 schreef danusz1986 het volgende:
Was een leuke wedstrijd inderdaad! Toch erger ik me mateloos aan Isner. Hij doet altijd of hij er fysiek helemaal doorheen zit, terwijl hij dat in echt is. Beetje een acteur!
En Blake loopt tenminste niet te treuzelen: meteen ballen vragen na het punt, geen handdoekje of iets dergelijks, letterlijk 5 seconden en hij staat al weer klaar om te serveren of ontvangen _O_

Erg verfrissend en ondanks dat het geen bijzondere wedstrijd was met amper belangen heb ik er toch flink wat van gezien. Erg prettig om zo tennis te kijken :)

dinsdag 9 augustus 2011 @ 07:22:32 #180
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100496519
Mooie tweets weer van Tipsarevic:

- Dinner with my Davis Cup m8's..my stomack still hurts from laughing…

- Got/bought/downloaded some sick music yesterday night…

- The AC in my room works so silently...Feels like someone is launching a rocket next to me..sigh…

- I wanna play music,house music,in front of a huge amount of people…

- No matter how healthy I eat here in States I have a feeling I am gaining weight cause everything taste sooooo good…

- Zie verder: http://twitter.com/#!/TipsarevicJanko

Zijn grote belezenheid komt steeds weer naar voren. _O_
pi_100496629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 07:22 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie tweets weer van Tipsarevic:

- Dinner with my Davis Cup m8's..my stomack still hurts from laughing…

- Got/bought/downloaded some sick music yesterday night…

- The AC in my room works so silently...Feels like someone is launching a rocket next to me..sigh…

- I wanna play music,house music,in front of a huge amount of people…

- No matter how healthy I eat here in States I have a feeling I am gaining weight cause everything taste sooooo good…

- Zie verder: http://twitter.com/#!/TipsarevicJanko

Zijn grote belezenheid komt steeds weer naar voren. _O_
Het ergste is nog wel dat er gewoon mensen zijn die de beste man volgen op twitter en het zelfs op een forum bespreken :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 07:54:24 #182
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100496714
Ik had pas na drie kwartier door dat je mij bedoelde. ;(
pi_100547671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 07:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had pas na drie kwartier door dat je mij bedoelde. ;(
_O-
is een arbeider.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 18:29:39 #184
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_100560785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef theSummoner het volgende:

[..]

_O-
pi_100582351
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 18:29 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wat? Het was toch ook grappig :P
is een arbeider.
pi_100983514
Loting Winston-Salem

[1/WC] A Roddick (USA)/Bye
A Ramos (ESP) vs. L Rosol (CZE)
B Kavcic (SLO) vs. [WC] L Hewitt (AUS)
[15] S Giraldo (COL)/Bye
[12] P Andujar (ESP)/Bye
Qualifier vs. G Muller (LUX)
T Kamke (GER) vs. A Falla (COL)
[7] J Monaco (ARG)/Bye

[4] J Isner (USA)/Bye
D Sela (ISR) vs. F Volandri (ITA)
D Istomin (UZB) vs. M Bachinger (GER)
[13] J Nieminen (FIN)/Bye
[11] D Tursunov (RUS)/Bye
S Darcis (BEL) vs. F Gil (POR)
R Sweeting (USA) vs. O Rochus (BEL)
[8] M Baghdatis (CYP)/Bye

[6] K Anderson (RSA)/Bye
V Hanescu (ROU) vs. [WC] R Harrison (USA)
M Kukushkin (KAZ) vs. J Blake (USA)
[10] R Haase (NED)/Bye
[14] G Dimitrov (BUL)/Bye
[WC] D Young (USA) vs. M Berrer (GER)
C Berlocq (ARG) vs. A Haider-Maurer (AUT)
[3] A Dolgopolov (UKR)/Bye

[5] N Davydenko (RUS)/Bye
Qualifier vs. A Mannarino (FRA)
A Golubev (KAZ) vs. M Gonzalez (ARG)
[9] S Stakhovsky (UKR)/Bye
[16] I Kunitsyn (RUS)/Bye
Qualifier vs. Qualifier
B Tomic (AUS) vs. I Andreev (RUS)
[2] J Melzer (AUT)/Bye

Haase gewoon een bye en dan meteen tegen Blake..doet weinig hardcourt ritme op vrees ik..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:24:17 #187
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101056376
Er is een autobiografie uit over Nadal:

quote:
Nadal contemplated move to pro golf, reveals book

MADRID (AP)—Devastated and “without appetite for life,” Rafael Nadal contemplated a move into professional golf after a career-threatening injury sidelined him, the 10-time major champion has revealed in his autobiography.

The Spanish player writes in “Rafa” that doctors discovered a rare foot injury in 2005 that had the potential to sideline him for good, prompting thoughts of a future in golf.

Nadal says the injury, a problem with the bone in the bridge of his left foot, now “remains under control but we can never drop our guard.”

In his memoir to be released in the United States on Tuesday, the 25-year-old Nadal describes his on-court battles with Roger Federer, plus his off-court problems, such as how the mental toll of his parents’ separation hindered his recovery from injuries.
Bron.
pi_101056510
En haase moet inderdaad tegen Blake
pi_101226783
Isner heeft de eerste set gepakt van Roddick, uiteraard in een tiebreak en uiteraard geen breaks daarvoor.

Isner had een geluk met een smash die nog in viel via de netrand. Op de service van Roddick moest Roddick smashen, ook die bal viel op de netrand maar stuiterde omhoog zodat Isner makkelijk kon passeren. Daarna pakte Isner met een ace de set.
pi_101226933
Die tiebreak was best bizar ja..vooral omdat dit ook echt de enige minibreak was :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:23:01 #191
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_101227029
Tegen Isner heeft Haase de meeste kans
pi_101227354
Roddick wist Isner voor het eerst te breaken en kwam op *2-1, wordt hij gelijk teruggebroken :')

Isner breakt op 4-4 en wint de wedstrijd op eigen service.

Roddick :N

[ Bericht 32% gewijzigd door BobW op 26-08-2011 19:48:42 ]
pi_101329186
quote:
Serbian tennis star Novak Djokovic hasn't earned his No. 1 ranking by taking the conventional road. There's his odd ritual of excessive ball bouncing before serves, which can break an opponent's concentration. There's his new gluten-free diet, which he's said has helped him feel stronger on the court.

But now there's something truly weird: the CVAC Pod.

Ever since last year's U.S. Open, Djokovic has been trying to improve his fitness by climbing into a rare $75,000 egg-shaped, bobsled-sized pressure chamber.

The machine, which is made by a California-based company called CVAC Systems and hasn't been banned by any sports governing bodies, is one of only 20 in the world. Unlike the increasingly trendy $5,000 hyperbaric chambers many professional athletes use to saturate the blood with oxygen and stimulate healing, the CVAC is a considerably more-ambitious contraption. It uses a computer-controlled valve and a vacuum pump to simulate high altitude and compress the muscles at rhythmic intervals.

The company claims that spending up to 20 minutes in the pod three times a week can boost athletic performance by improving circulation, boosting oxygen-rich red-blood cells, removing lactic acid and possibly even stimulating mitochondrial biogenesis and stem-cell production.

Djokovic has never mentioned the pod publicly before. He acknowledged using it for the first time last week during a sponsor event in New York after he was asked about it for this article. "I think it really helps—not with muscle but more with recovery after an exhausting set," he said. "It's like a spaceship. It's very interesting."

CVAC says its pod is different from other pressurized chambers on the market because it combines altitude pressure with cyclic compression. Because the pressure, temperature, air density in the CVAC pod can be adjusted, the company says it enhances an athlete's ability to adapt to a range of conditions.

CVAC Systems chief executive Allen Ruszkowski says the treatment seems to have many of the same effects on the body as intense exercise. He claims that the technology may be twice as effective at helping the body absorb oxygen as blood doping—a banned form of performance enhancement.

Former U.S. Olympic wrestling coach Bob Anderson, motocross racer Ivan Tedesco and ultra cyclist George Vargas say they've used the pod and believe it helps. CVAC's Ruszkowski says a slew of other high-profile athletes use the Pod but often insist the company doesn't tell anyone, "because they feel it's a competitive advantage.".

Djokovic and other players who know him say he's a visionary obsessed with cutting-edge performance technologies. "He loves to explore the future of athletic edges—and he has the resources to do it," says former top-20 player Vince Spadea who hit with Djokovic in Alpine last summer when he says Novak was first "experimenting" with the pod at Uehling's estate. "He was looking to improve some of the challenges he was having—breathing capacity, allergies—and definitely something clicked there."

Spadea says he didn't dare set foot in the pod himself because he doesn't share Djokovic's "daredevil mentality." Djokovic's Serbian countryman, Janko Tipsarevic, currently ranked No. 20, says he's heard about the pod but hasn't tried it yet, either.

Geoff Grant, tennis director at at Tenafly Racquet Club, says he braved the pressure chamber at Uehling's request and felt like he was taking off in an airplane as his ears popped. He says he hasn't used it enough to notice a difference in his play, but adds that some of his clients who go more regularly are hooked and "say it's like a drug."

"It's weird—it's definitely something from the future," Grant said last week at the racquet club. "I think Novak was going to get in it today."

In 2006 the World Anti-Doping Agency ruled that such oxygen tents enhance performance and violate "the spirit of sport," but did not add them to the list of banned substances and methods, saying they would wait until further studies were conducted.
pi_101329418
Tsja als je dan niet aan de doping gaat, dan maar dit he :P
pi_101331192
quote:
He claims that the technology may be twice as effective at helping the body absorb oxygen as blood doping—a banned form of performance enhancement.
Kan dat grond zijn om dat ding te verbieden? Of kan je alleen ingenomen stoffen verbieden en is dit meer iets als op grote hoogte trainen?

Als ie verboden wordt kan Djokovic hem in ieder geval nog voor een 80's interieur gebruiken.
pi_101907568
pi_101908545
:D :D
pi_101920238
Waar is de rest van de juichende spelers Wim? Dit is maar een gedeelte ervan.
pi_101920747
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:51:22 #200
6941 APK
Factual, I think.
pi_101923499
_O-
pi_101924885
The Sneezing Flamingo :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 14 september 2011 @ 00:40:38 #202
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101925401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:24 schreef Tim86 het volgende:
The Sneezing Flamingo :D
Die ja _O-

Waarom horen we trouwens niks meer van Milos Raonic? Is hij al heel lang geblesseerd of wat?
pi_101925526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:40 schreef Salamando het volgende:

[..]

Die ja _O-

Waarom horen we trouwens niks meer van Milos Raonic? Is hij al heel lang geblesseerd of wat?
Ja, hij is geblesseerd geweest. Volgens zijn twitter gaat het nu best goed en kan hij snel weer spelen. Hopelijk wel, leuke speler.
pi_101925546
Milos gaat als het goed is veel spelen in Azië. Staat een paar weken op rij ingeschreven.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 14 september 2011 @ 00:47:59 #205
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_101925631
Een paar maanden blessure ofzo? Wat had ie dan :o .
pi_101925781
Blessure aan zijn heup. Is ook geopereerd. Daarmee gaaf hij op @ Wimbledon.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 14 september 2011 @ 08:05:37 #207
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_101928181
Bij Nadal: "Pairs a Fred Flintstone set up…." _O- Meesterlijk.
pi_102003792
Als Federer met deze intensiteit zou spelen had hij al 20+ slams _O_!
pi_102003854
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Die handbeweginkjes :').
  vrijdag 16 september 2011 @ 01:43:35 #210
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102005412
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Die kreun, dat handje :').
pi_102006422
Op zich best een held ja :D.
sig verwijderd door FA
pi_102007070
Australie goed begonnen in play-offs. Tomic in vier sets langs Wawrinka: 4-6 6-4 6-3 6-3

Federer heeft problemen met Hewitt :D 5-7 7-6 (5) *5-2 op dit moment
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:43:36 #214
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102007383
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:20 schreef Morthill het volgende:
Australie goed begonnen in play-offs. Tomic in vier sets langs Wawrinka: 4-6 6-4 6-3 6-3

Federer heeft problemen met Hewitt :D 5-7 7-6 (5) *5-2 op dit moment
Dat zou ik geen problemen willen noemen maar 'moeite', maar het is inderdaad geen veegpartij.
pi_102007520
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:43 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat zou ik geen problemen willen noemen maar 'moeite', maar het is inderdaad geen veegpartij.
Discussie *O* problemen en moeite zijn in deze context synoniem voor mij :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 08:59:53 #216
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102007656
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:53 schreef Morthill het volgende:

[..]

Discussie *O*
Ik wil alvast even aankondigen dat ik langzamerhand een beetje af wil van al die discussie. Ik wil een FOK! zonder discussie.
quote:
problemen en moeite zijn in deze context synoniem voor mij :)
Voor mij niet. Moeite betekent voor mij dat het bepaald niet vanzelf gaat; problemen betekent voor mij dat je een gevaarlijke achterstand hebt, zoals een set en een break.
pi_102007789
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:59 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik wil alvast even aankondigen dat ik langzamerhand een beetje af wil van al die discussie. Ik wil een FOK! zonder discussie.

[..]

Voor mij niet. Moeite betekent voor mij dat het bepaald niet vanzelf gaat; problemen betekent voor mij dat je een gevaarlijke achterstand hebt, zoals een set en een break.
Leuk voor je ^O^

Fed inmiddels ook in 4e set break voor, *4-3
pi_102007861
Muster _O_
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:13:55 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102007926
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Leuk voor je ^O^
Bedankt. :@ ^O^
quote:
Fed inmiddels ook in 4e set break voor, *4-3
Fed wint: 5-7 7-6 (7-5) 6-2 6-3. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 16-09-2011 11:12:09 ]
pi_102008083
je uitslag klopt niet FF

Het was 5-7 7-6 (5) 6-2 6-3 ;)
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:12:26 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102010734
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:21 schreef Morthill het volgende:
je uitslag klopt niet FF

Het was 5-7 7-6 (5) 6-2 6-3 ;)
Ninja-edit. *O*
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:01:50 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102014138
Wat zenden ze eigenlijk op Sport1 uit, Spanje-Frankrijk, Servië-Argentinië of beide?
pi_102014237
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 01:43 schreef Salamando het volgende:

[..]

Die kreun, dat handje :').
Tsss, behoort zeker tot de top 3 bazenkreunen, samen met Kuerten en Oscar Hernandez.
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:05:44 #224
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102014268
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef RicardoVillalobos het volgende:

[..]

Tsss, behoort zeker tot de top 3 bazenkreunen, samen met Kuerten en Oscar Hernandez.
De Kuerten kreun kan ik zeker waarderen.
  vrijdag 16 september 2011 @ 14:08:25 #225
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_102016348
Wawrinka :')
pi_102017064
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 14:08 schreef Szura het volgende:
Wawrinka :')
Op zijn slechtste ondergrond tegen Tomic op zijn beste, was 50/50 op zijn best.
pi_102045305
quote:
ivokarlovic: Its a girl! And her name is Jada Valentina.
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:13:07 #228
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102046754
Federer en Wawrinka verliezen de dubbel van Australië. :') 6-2 4-6 2-6 6-7 (5-7) tegen Hewitt en Guccione.
  zaterdag 17 september 2011 @ 09:16:51 #229
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102046779
quote:
Gaaf. _O_ Dat handje inderdaad ook. _O-
pi_102157989
quote:
Murray: Staken als kalender niet verandert
LONDEN - De wereldtoppers in het mannentennis dreigen met een staking wanneer de speelkalender niet wordt hervormd.

Dat stelde de Schot Andy Murray, de huidige nummer vier van de wereld, maandag. Volgens Murray moeten spelers te vaak te veel wedstrijden in een te korte periode spelen.
De 24-jarige speler zei tegenover de BBC dat hij eerder deze maand op de US Open al met meerdere spelers heeft gesproken over een mogelijke staking.
De komende weken zullen de mondiale toppers de kwestie verder bespreken.
''Een staking behoort tot de mogelijkheden", aldus Murray. ''Laten we hopen dat het niet zo ver komt, maar we kunnen niets uitsluiten."
US Open
Als voorbeeld noemde Murray onder meer het drukke programma op de US Open.
Door de regen kon in New York enkele dagen niet worden gespeeld. Daardoor moesten de wedstrijden in een kortere periode worden afgewerkt.
Doordat de finale bij de mannen een dag was uitgesteld, was er voor finalisten Novak Djokovic en Rafael Nadal nog slechts één dag over om naar Europa te reizen om voor hun land in de Davis Cup uit te kunnen komen.
edit: staat ook al op fok :)
Toptennissers dreigen met staking
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102162051
13.gif
  maandag 19 september 2011 @ 22:48:22 #232
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_102162151
Jankerds :')
pi_102166250
Wat een onzin zeg. :W
pi_102166288
Staken is hip joh. Geen toeval dat je dat idee krijgt net als je de States bent :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102166289
Ze hebben groot gelijk.
That's all folks!
pi_102166395
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

edit: staat ook al op fok :)
Toptennissers dreigen met staking
:') !
pi_102166411
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:18 schreef luckass het volgende:

[..]

:') !
wat?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102172794
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 00:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wat?
je weet toch, miljonairs mogen niet klagen
pi_102172937
Moeten ze maar eens vroeg in een toernooi verliezen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_102178872
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

je weet toch, miljonairs mogen niet klagen
ik begreep de post even verkeerd, dacht dat het enkel om het laatste stuk ging :)

Sijsling bezig tegen Dimitrov..6-2 Sijs eerste set :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102178890
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ik begreep de post even verkeerd, dacht dat het enkel om het laatste stuk ging :)

Sijsling bezig tegen Dimitrov..6-2 Sijs eerste set :o
Ja Igor is voorlopig bezig met Dimitrov eraf te slaan :o
pi_102179630
Igor wint met 6-2, 6-2 :D
pi_102179819
Baas :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:47:59 #244
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102179950
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef TheArt het volgende:
Igor wint met 6-2, 6-2 :D
Netjes. *O*
pi_102184538
Igor > Grigor.
pi_102188187
Knap hoor! In vorm is ie duidelijk :) tegen wie nu?
pi_102188234
Kohlschreiber als hij weet te winnen van Dasnieres de Veigy
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:45:16 #248
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102201148
Wat een zeur is Murray toch. Hij wil dus "aanzienlijk meer prijzengeld" als de US Open 15 dagen gaat duren in plaats van 14. -O- Ik ben nu wel klaar met Murra0. Hij is alleen maar aan het klagen, zowel op als buiten de baan. Ik hoop dat hij nooit een GS wint. :W
pi_102201286
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zeur is Murray toch. Hij wil dus "aanzienlijk meer prijzengeld" als de US Open 15 dagen gaat duren in plaats van 14. -O- Ik ben nu wel klaar met Murra0. Hij is alleen maar aan het klagen, zowel op als buiten de baan. Ik hoop dat hij nooit een GS wint. :W
Prima. Ook maar even boetes instellen voor spelers die er met de pet naar gooien terwijl ze wel startgeld vangen?
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:16:22 #250
6941 APK
Factual, I think.
pi_102202774
Volgens mij probeert Murray gewoon op een nogal lompe manier te zeggen dat het programma te zwaar is.
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:41:17 #251
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102203754
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:47 schreef luckass het volgende:

[..]

Prima. Ook maar even boetes instellen voor spelers die er met de pet naar gooien terwijl ze wel startgeld vangen?
Zoals hij vorig jaar in Ahoy deed toch? :D
pi_102208587
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
Murray :') dat je klaagt over het drukke schema kan ik inkomen, maar je verdient miljoenen dus ga niet zeiken over het salaris.
  woensdag 21 september 2011 @ 09:13:47 #253
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102209165
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

Murray :') dat je klaagt over het drukke schema kan ik inkomen, maar je verdient miljoenen dus ga niet zeiken over het salaris.
Voor zo'n extra dag ook. Sowieso is het maar een paar uur en bovendien geldt het alleen maar voor de finalisten van de herenenkel en daar zit hij meestal toch niet bij. :W
pi_102227144
Starace geeft in de single op tegen Riba, staat een uur later weer te dubbelen en wint met 6-2 6-2 :')
pi_102227257
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef wimderon het volgende:
Starace geeft in de single op tegen Riba, staat een uur later weer te dubbelen en wint met 6-2 6-2 :')
En een dikke oddmove..toevallig :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 21 september 2011 @ 21:32:18 #256
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102238116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef wimderon het volgende:
Ik spreek zijn naam altijd net zo uit als het woord garage maar dan begin ik met 'st'. *O*
pi_102240325
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik spreek zijn naam altijd net zo uit als het woord garage maar dan begin ik met 'st'. *O*
Het is beter dan star-ace op zijn Amerikaans.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:27:26 #258
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_102241726
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Het is beter dan star-ace op zijn Amerikaans.
Ja, kwam doordat ik een keer bij een kledingwinkel op Kijkduin was waar de verkoper het had over een overhemd van Versace en dat aan het eind uitsprak als garage. _O-
pi_102253063
En Muster stopt er al weer mee. :') .

http://www.cbssports.com/(...)tire-again-at-age-44

:W
pi_102254385
Hij had er eerlijk gezegd ook niks te zoeken!
pi_102256222
quote:
Niks alweer :(

Hij was gewoon extreem lang met vakantie
pi_102259890
Jaja, Igor wint de eerste set met 6-4 van Kohli :D
pi_102260250
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:19 schreef TheArt het volgende:
Jaja, Igor wint de eerste set met 6-4 van Kohli :D
Jammer dat er geen livestream is.
pi_102261129
2 MP Sijs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102261154
GSM, 6-4 7-5 :D :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 22 september 2011 @ 15:03:34 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_102261172
Held :D _O_
pi_102261246
Uit het niets, tot en met 6-5* was Kohlschreiber statistisch de betere in set 2, maar Sijsling breakt twee maal op het juiste moment. ^O^

Ljubicic hierna. Haalbaar.
pi_102261263
Supermooi :D.
pi_102262046
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

Ljubicic hierna. Haalbaar.
Op basis waarvan? Had 2 weken geleden deze uitslagen voorspelt en je zat nu onder de medicatie in het Pieter Baan Centrum.

Gelijk roepen dat Ljubicic ''haalbaar'' is lijkt me enigszins overdreven. Geniet gewoon van vandaag, en morgen is pas morgen.
  donderdag 22 september 2011 @ 15:38:50 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_102262111
13 punten winst ten opzichte van dit toernooi vorig jaar.
Levert hem echter maar 5 plekken winst op ofzo.
pi_102262164
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef Szura het volgende:
13 punten winst ten opzichte van dit toernooi vorig jaar.
Levert hem echter maar 5 plekken winst op ofzo.
Veel belangrijker is echter voor het eerst een kwartfinale ATP, en dat aan het begin van het indoorseizoen wat hem wel ligt.
Met wat zelfvertrouwen hiervan nu gewoon een lekker einde van het seizoen gaan draaien in al die indoorhallen daar in Azië :D
pi_102262525
Prima :D Klasse Igor :)
pi_102263317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Had 2 weken geleden deze uitslagen voorspelt en je zat nu onder de medicatie in het Pieter Baan Centrum.

Gelijk roepen dat Ljubicic ''haalbaar'' is lijkt me enigszins overdreven. Geniet gewoon van vandaag, en morgen is pas morgen.
1. Ljubicic heeft sinds de eerste ronde Umag alleen de US Open gespeeld en is dus roestig.
2. Daarnaast is Sijsling niet gebroken en won hij 90% van zijn eerste service punten tegen Kohlschreiber. Als hij zo blijft spelen en serveren wordt hij ook voor Ljubicic lastig om te breaken.
3. Ljubicic sleepte er een 7-5 7-5 overwinning tegen een andere qualifier (Renavand, wie?) uit. Als Sijsling iets beter is en wat geluk heeft kan er zo zo'n soort set de andere kant op vallen.
4. Ljubicic is Ljubicic, zeker een speler met kwaliteiten, maar geen tennissende halfgod of echte topspeler meer sinds jaren.

Oftewel: haalbaar.
  donderdag 22 september 2011 @ 19:04:48 #274
6941 APK
Factual, I think.
pi_102269201
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:52 schreef TheArt het volgende:
Prima :D Klasse Igor :)
Kohlschreiber bakt er toch vrij weinig van de laatste tijd?
Gewoon op gevoel hoor, heb de stats niet bij de hand :P
pi_102270014
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:04 schreef APK het volgende:

[..]

Kohlschreiber bakt er toch vrij weinig van de laatste tijd?
Gewoon op gevoel hoor, heb de stats niet bij de hand :P
Vorige week finale challenger, US Open daarvoor was niks, daarvoor 3e ronde Masters Cincy met winst op oa Roddick en Lopez.

Zijn laatste echt goeie run was natuurlijk de overwinning in Halle dit jaar, maar in de tussentijd zeker zijn potjes gewonnen hoor ..
pi_102297788
Sijsling - Ljubicic is live te zien op Sport 1 voor de liefhebbers.
pi_102298080
Leuke ghost op BP, maar Sijsling mist hem. 2-1* voor de Ljub.
pi_102298128
Federer heeft zich afgemeld voor Shanghai wegens enkele kleine blessures.
pi_102298141
Heerlijk spel van Sijs met die sliceballen achterin :D.

Sowieso haalbaar dit, maar met dat BP had hij meer moeten doen.
pi_102298181
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:23 schreef wimderon het volgende:
Federer heeft zich afgemeld voor Shanghai wegens enkele kleine blessures.
Tja, op deze leeftijd zal hij daar meer last van krijgen. Rust nemen is dan begrijpelijk om toch een zo'n lang mogelijke carrière te hebben. Helaas, maar begrijpelijk.
pi_102298215
Wat een gare ondergrond is dit :')
pi_102298240
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:24 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Tja, op deze leeftijd zal hij daar meer last van krijgen. Rust nemen is dan begrijpelijk om toch een zo'n lang mogelijke carrière te hebben. Helaas, maar begrijpelijk.
Ach, Federer slaat al MS over sinds 2005 of zo, heeft niet heel veel met leeftijd te maken.
pi_102298483
Sterke hold van Sijsling na wat pech. Hij is meestal gewoon de betere in een rally.
pi_102298704
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Ach, Federer slaat al MS over sinds 2005 of zo, heeft niet heel veel met leeftijd te maken.
Dat valt erg mee. Daarnaast heeft hij ook niet zo vaak pijntjes gehad in het verleden die hem dwongen zich af te melden voor een toernooi, zeker niet als hij nog een maand rust voor dat toernooi zou hebben.. Zal dus zeker wel met zijn leeftijd te maken hebben aangezein hij er steeds vaker last van heeft. En niet erg verwonderlijk ook.
pi_102298751
Lekker punt van Sijs dit... Deuce nu.
pi_102298862
Deed hij in 2009 ook al (zelfde toernooi, trouwens). 2007 en 2008 zijn de enige jaren sinds 2002 dat Federer, die praktisch nooit echt geblesseerd is, geen MS heeft overgeslagen.

Die pijntjes: tja, standaard excuus. Je moet iets opgeven. :P
pi_102298899
Oei, 0-30
pi_102299034
DF op SP4... Haase stylo :').
pi_102299035
6-4 Ljubicic

Hij werkte drie setpoints weg, twee keer een ace, een keer serve & volley.

Toen een stomme fout, een tweede service en een dubbele fout.

Stom
pi_102299037
Ai ai ai. Zonde dit.
pi_102299052
Echt zonde dit van Sijs...
pi_102300121
GSM Ljubicic.
pi_102500674
Nieuwe profile pics, de lipgloss was in de uitverkoop :') :') :')

pi_102500771
Verdasco snapt wel hoe hij moet poseren :')

Hij zit wel echt in de mooiboy rij :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102500813
Whehe _O-
That's all folks!
  donderdag 29 september 2011 @ 01:02:58 #296
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_102500916
Dolgopolov ziet er een stuk strakker uit dan op de baan, daar heeft ie echt zo'n maanlandschap als huid :P .
pi_102502192
Llodra heeft echt een kater van hier tot Parijs op die foto _O-
pi_102506079
Melzer _O-
  donderdag 29 september 2011 @ 17:34:06 #300
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_102519348
Djokovic laat Peking schieten
pi_102576628
vol.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')