Da's waar.quote:
Hahaha.quote:HAMBURG - De Duitse tennisser Philipp Petzschner nam na zijn verrassende nederlaag in de eerste ronde van het toernooi in Hamburg een loopje met de aanwezige journalisten. Hij weigerde na afloop in te gaan op de vragen over zijn partij tegen de Turk Marsel Ilhan en sprak alleen maar over de Duitse voetbalclub HSV.
„Ik hoop dat HSV dit jaar de finale van een Europees toernooi bereikt”, zei Petzschner op de vraag hoe hij over zijn partij dacht. Toen een journalist vroeg over zijn dubbele fout op wedstrijdpunt tegen, begon hij over de versterkingen van HSV. „Ik vind dat met de Engelsman Michael Mancienne en de Nederlander Jeffrey Bruma goede spelers zijn aangetrokken”, antwoordde de Duitse speler.
Na een paar minuten hielden de journalisten het voor gezien. Petzschner verloor de partij met 6-2 4-6 7-6 (5).
quote:Djokovic beschoten op Facebook
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Een grap van Janko Tipsarevic op Facebook is in verkeerde aarde gevallen. De Servische tennisser poste een foto waarop hij zijn landgenoot Novak Djokovic onder schot houdt, met daaronderder de tekst: ,,Rafa, hoeveel $$$ wil je me betalen?", zo meldt de Duitse krant Bild.
De interpratie van deze tekst moge duidelijk zijn: Hoeveel dollar wil Rafael Nadal betalen, als iemand tenniskoning Djokovic neerschiet?
Sinds zijn Wimbledon-zege bezet Djokovic de eerste plaats op de wereldranglijst, de positie die voorheen door de Spanjaard in beslag werd genomen.
De 27-jarige Tipsaveric is momenteel de nummer 23 van de wereld. De Davis Cupcollega van Djokovic begreep echter al snel dat zijn grap niet gewaardeerd werd. Hij heeft de foto inmiddels van zijn profiel verwijderd.
waarom werd zijn grap niet gewaardeerd? ik kan er wel om lachenquote:
Van die verzuurde mensen die dan zeggen 'dat kun je niet makenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
waarom werd zijn grap niet gewaardeerd? ik kan er wel om lachen
Nu pas door dat het Verdasco is, wtfquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef Mykonos het volgende:
Haase en De Bakker dus allebei in ronde 2 eruit (tegen resp. Chela en Cilic) vermoedelijk..
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:43 schreef Tim86 het volgende:
De Bakker gewoon in R1 hoor..zie hem niet winnen van Starace hier, zeker niet op zo'n trage baan.
post het eens wat anders, nu lijkt het net alsof hij al verloren heeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:53 schreef Norrage het volgende:
Thiemo er gewoon eerste ronde uit hoor...tegen Starace.
Ja Mykonos moet zijn bek houden, maar Tim86 en ik proberen gewoon een goede jinx uit te voerenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:53 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
[..]
[..]
post het eens wat anders, nu lijkt het net alsof hij al verloren heeft.
dan is het goedquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Mykonos moet zijn bek houden, maar Tim86 en ik proberen gewoon een goede jinx uit te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |