Die jaquote:
Ja, hij is geblesseerd geweest. Volgens zijn twitter gaat het nu best goed en kan hij snel weer spelen. Hopelijk wel, leuke speler.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die ja
Waarom horen we trouwens niks meer van Milos Raonic? Is hij al heel lang geblesseerd of wat?
Die handbeweginkjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Als Federer met deze intensiteit zou spelen had hij al 20+ slams!
Die kreun, dat handjequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Als Federer met deze intensiteit zou spelen had hij al 20+ slams!
Dat zou ik geen problemen willen noemen maar 'moeite', maar het is inderdaad geen veegpartij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:20 schreef Morthill het volgende:
Australie goed begonnen in play-offs. Tomic in vier sets langs Wawrinka: 4-6 6-4 6-3 6-3
Federer heeft problemen met Hewitt5-7 7-6 (5) *5-2 op dit moment
Discussiequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zou ik geen problemen willen noemen maar 'moeite', maar het is inderdaad geen veegpartij.
Ik wil alvast even aankondigen dat ik langzamerhand een beetje af wil van al die discussie. Ik wil een FOK! zonder discussie.quote:
Voor mij niet. Moeite betekent voor mij dat het bepaald niet vanzelf gaat; problemen betekent voor mij dat je een gevaarlijke achterstand hebt, zoals een set en een break.quote:problemen en moeite zijn in deze context synoniem voor mij
Leuk voor jequote:Op vrijdag 16 september 2011 08:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil alvast even aankondigen dat ik langzamerhand een beetje af wil van al die discussie. Ik wil een FOK! zonder discussie.
[..]
Voor mij niet. Moeite betekent voor mij dat het bepaald niet vanzelf gaat; problemen betekent voor mij dat je een gevaarlijke achterstand hebt, zoals een set en een break.
Bedankt.quote:
Fed wint: 5-7 7-6 (7-5) 6-2 6-3.quote:Fed inmiddels ook in 4e set break voor, *4-3
Ninja-edit.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:21 schreef Morthill het volgende:
je uitslag klopt niet FF
Het was 5-7 7-6 (5) 6-2 6-3
De Kuerten kreun kan ik zeker waarderen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:04 schreef RicardoVillalobos het volgende:
[..]
Tsss, behoort zeker tot de top 3 bazenkreunen, samen met Kuerten en Oscar Hernandez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |